• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.514 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.453 gebruikers
  • 9.404.651 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Uitgekauwd grapje sinds de (wel leuke) ''Fer tekent bij''.....

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

LOL, Vadocz terug bij NEC.misschien wel beste speler die ik ooit bij ons gezien heb.

Dat is zowaar nog eens een leuke verrassing na al die prutshuurlingen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zelfs beter dan Jack de Gier? .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik mis alleen vandaag nog een echte miljoenentransfer in het buitenland, zoals Torres die van de winter naar Chelsea trok.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Lees nu pas om hoeveel geld het ging bij de transfer met Fer. 5,5 miljoen plus percentage bij doorverkoop (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146414).

Met Bakkal heb je trouwens een prima vervanger (en natuurlijk Guidetti erbij).

Martin van Geel:

Joop munsterman:

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zelfs beter dan Jack de Gier? .

Absoluut, al was De Gier natuurlijk veel toffer

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Fer is weg bij Feyenoord he? Nou, ik heb het eigenlijk altijd een goede speler gevonden hoor!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tot nu toe heeft Van Geel niets anders dan goed gedaan.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Vadocz terug, transfervrij, wat een held

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Wat zei Munsterman een aantal weken geleden toch? Iets over dat ze niet zo gek als PSV waren en dat ze nooit €5m op tafel zouden leggen voor een speler met een éénjarig contract.

Haha, dag Jopie

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Tot nu toe heeft Van Geel niets anders dan goed gedaan.

Verkopen deed ie bij Ajax ook prima. Het wordt pas lastig als hij spelers aan moet gaan kopen vanaf volgend jaar. En dan heb je ook nog Koeman als trainer, die was daar net zo slecht in

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ach, wij zijn qua aankoopbeleid wel wat gewend. Sinds Gullit er een potje van maakte zijn we alleen maar op dezelfde voet verder gegaan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

schram101 schreef:

Sinds wanneer zijn Utrecht, ADO en Groningen directe concurenten van PSV?

Je vergeet Feyenoord

Zoals PSV eind vorig seizoen speelde en Utrecht, ADO en Groningen in hun beste vorm vorig seizoen zag ik weinig verschil. Utrecht is overigens vrijwel helemaal leeggekocht - hoop voor hen niet dat Mulenga vertrekt -, evenals ADO.

Punt is dat PSV met deze aankopen de clubs die eventueel aan zouden kunnen haken hij de top 3 ernstig verzwakt (vrijwel overal de beste speler(s) weggehaald). En niet bij één, maar vier clubs. Ander punt is dat het getuigt van een weinig creatieve scouting (in veel gevallen hebben ze ook gewoon veel te veel betaald). En nogmaals; dit geldt in veel gevallen ook voor Ajax (voor ik daar - als Ajax-fan) weer kritiek op krijg.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het was voordat PSV deze spelers kocht toch allang bekend voor iedere simpele ziel dat Utrecht en ADO nooit, maar dan ook nooit, de prestatie van vorig jaar zouden evenaren..? Nee, als je het hebt over direcht concurenten van PSV dan denk ik aan Ajax, AZ en Twente. En daar hebben ze volgens mij geen spelers van gekocht. ADO helemaal leegekocht? Wie zijn er daar weg dan? Van der Brom en die verdediger? Zijn er maar twee toch?

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Bulyikin, Kubik

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Je vergeet Feyenoord

Zoals PSV eind vorig seizoen speelde en Utrecht, ADO en Groningen in hun beste vorm vorig seizoen zag ik weinig verschil. Utrecht is overigens vrijwel helemaal leeggekocht - hoop voor hen niet dat Mulenga vertrekt -, evenals ADO.

Punt is dat PSV met deze aankopen de clubs die eventueel aan zouden kunnen haken hij de top 3 ernstig verzwakt (vrijwel overal de beste speler(s) weggehaald). En niet bij één, maar vier clubs. Ander punt is dat het getuigt van een weinig creatieve scouting (in veel gevallen hebben ze ook gewoon veel te veel betaald). En nogmaals; dit geldt in veel gevallen ook voor Ajax (voor ik daar - als Ajax-fan) weer kritiek op krijg.

En als je dan veel spelers uit het buitenland haalt krijg je weer de kritiek een vreemdelingenloegioen te zijn. Het is niet gauw goed.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

En als je dan veel spelers uit het buitenland haalt krijg je weer de kritiek een vreemdelingenloegioen te zijn. Het is niet gauw goed.

De meeste nieuwe aankopen van PSV zijn toch ook buitenlander? Dus dat maakt geen verschil. Tyton, Mertens, Matavz, Derijck etc? Als je ze in het buitenland voor minder had gescout dan had niemand wat gezegd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

schram101 schreef:

Nee, als je het hebt over direcht concurenten van PSV dan denk ik aan Ajax, AZ en Twente.

Wat chargeren is mij ook niet vreemd, hoor. Verder vind ik het niet groot zo'n punt, meer de manier waarop het allemaal gebeurd is.

De top 3 heeft de sterkste selecties in jaren, wat ik toejouch. Alleen jammer dat de subtop erg uitgedund is. Wie komt er nog dichtbij? AZ lijkt me, maar verder? Feyenoord wellicht?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

kos schreef:

Bulyikin, Kubik

Die eerste was gehuurd.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Het is even wennen hehe:

(afbeelding)

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Die eerste was gehuurd.

De tweede ook toch?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het is even wennen hehe:

(afbeelding)

Sjonge met zijn duim in zijn broek, daar staat-ie, vol zelfvertrouwen

Hadden ze geen betere foto kunnen maken?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De meeste nieuwe aankopen van PSV zijn toch ook buitenlander? Dus dat maakt geen verschil. Tyton, Mertens, Matavz, Derijck etc? Als je ze in het buitenland voor minder had gescout dan had niemand wat gezegd.

Naast dat het jongens zijn die allemaal al een tijdje in Nederland spelen en Nederlands spreken kun je je natuurlijk makkelijker identificeren met een Belg dan met een Boliviaan. Zeker mensen uit het Zuiden van het land.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Tis allemaal wat. Een duim in de broek.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Ja kom op. Een beetje trotse houding mag wel.

Gago naar Roma on loan.

Benayoun naar Arsenal on loan.

Oh en Ruiz voor 10.6 miljoen pond rond met Fulham.

Al die twitter berichten..

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Aan Ruiz zal Twente weinig verdienen. Geloof dat zijn oude club Gent 25% krijgt en er gaan ook nog heel wat miljoenen direct naar de gemeente Enschede voor stadionaflossing als ik het goed las.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

depri83 schreef:

Wat zei Munsterman een aantal weken geleden toch? Iets over dat ze niet zo gek als PSV waren en dat ze nooit €5m op tafel zouden leggen voor een speler met een éénjarig contract.

Haha, dag Jopie

da's gewoon onderhandelingstaal natuurlijk. Ik heb wel genoten de laatste weken van alle onzin- en bluf-berichten van Van Geel en Munsterman en Co en op een gegeven moment zelfs de parasiet euh zaakwaarnemer Jansen die berichten op zijn site binnen een paar uur aanpast omdat de boodschap in eerste instantie te subtiel was en verkeerd werd begrepen door het grote publiek en er vervolgens nog over liegen

Nou ja, alle zooi is tenminste achter de rug en Van Geel / Investeerders hebben het prima gedaan zo. Dit seizoen nog redelijk door zien te komen en dan hopelijk eindelijk uit die verdomde categorie 1 komen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Dat een speler als Ruiz naar zo'n club als Fulham vertrekt

Weer een parel minder in de Eredivisie.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Dus voor Ruiz komt geen vervanger?

had trouwens verwacht dat ze nog voor Assaidi zouden gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze probeerde Tadic (ook vrij logisch) maar ook vrij logisch dat FCG na Matavz niet nog een ster kwijt wilde raken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.