- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sjonge met zijn duim in zijn broek, daar staat-ie, vol zelfvertrouwen 
Hadden ze geen betere foto kunnen maken?
Fotoshop toch zeker? Check die halo rond z'n kop.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ha, ik dacht al dat ik de enige was die aan Photoshop dacht....
Blind onderhandelt trouwens nog met 3 clubs nu over El Hamdaoui op dit moment. God, o god laat dit rondkomen 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Fotoshop toch zeker? Check die halo rond z'n kop.
Dat verklaart.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Knap werk van Brands. 6 miljoen inclusief alle bonussen, nauwelijks hoger dan eerste bod wat Groningen heel resoluut afwees. Zeer tevreden met deze aanwinst.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ook de 1e keer deze zomer dat PSV niet het maximale bedrag betaald. Die Brands bakt er niks van op aankoopgebied. Steeds het maximale bedrag moeten aftikken. Dat had zijn vrouw ook nog wel af kunnen handelen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ook de 1e keer deze zomer dat PSV niet het maximale bedrag betaald. Die Brands bakt er niks van op aankoopgebied. Steeds het maximale bedrag moeten aftikken. Dat had zijn vrouw ook nog wel af kunnen handelen.
Pas op. Brands heeft niet zo'n geweldige vrouw als van Geel hè.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
PSV mag dan wel op papier de beste aanval hebben, dat betekent niet automatisch dat ze ook in teamverband goed gaan presteren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
PSV mag dan wel op papier de beste aanval hebben, dat betekent niet automatisch dat ze ook in teamverband goed gaan presteren.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Er gaan geruchten dat Ruiz toch afziet van een transfer naar Fulham 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Las ook net op twitter dat hij inmiddels door Newcastle gekeurd zou worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Nederland is op papier ook de beste van de wereld
. Wat zei Koert Westerman ook alweer?
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Las ook net op twitter dat hij inmiddels door Newcastle gekeurd zou worden.
Munsterman heeft gezegd dat Ruiz aan Fulham is verkocht. Newcastle was te laat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Newcastle leek te laat maar schijnt een helikopter ingezet te hebben om het last minute toch nog af te ronden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Geloof het allemaal niet zo. Maar wel geinig.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Haha, wat een gekkenhuis die laatste twee dagen. Heb ook al twee dagen amper aan mijn scriptie gezeten. Constant alles checken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schijnt Gignac bij Fulham gesignaleerd te zijn. Spannend. Zal het? Zal het? Gekkenhuis inderdaad.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou nou, gekkenhuis? Toch veel namen in de marge, weinig supertransfers, veel afdankertjes.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Ik doelde vooral op de enorme geruchtenstroom, en meer specifiek op de 56 spelers die in de afgelopen twee dagen aan Arsenal zijn gelinkt.
Qua daadwerkelijke (grote) transfers valt het idd wel mee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je moet het wel in perspectief zien natuurlijk, een Ruiz is voor clubs als Fulham en Newcastle wel degelijk een toptransfer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ruiz is dan nog één van de grotere transfers idd. Voor de rest weinig soeps.
@Respekked
Jaja, op die fiets... komt ook omdat elke gek via twitter alles de wereld in kan versturen. Ik keek even en zag El Hamdaoui achtereenvolgens naar PSV, Genua, Blackburn, Genk, Fulham en Espanyol gaan (hij was ook op werkelijk elk vliegveld 'gesignaleerd'), alvorens het bericht kwam dat-ie gewoon in Marokko is voor een interland. Zal bij het gros van de Arsenal-geruchten wel net zo zijn.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Gago naar Roma vind ik misschien wel de beste van de afgelopen 48 uur.
@otherfool, zoiets idd. Al volg ik een redelijk betrouwbaar 'pundit' die veel filtert. Hij laat overigens ook veel roddels voor de lol door komen. @FourFourTom, tevens voor ander transfernieuws dan Arsenal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is officieel. Het wordt Fulham voor Ruiz.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fofana naar Lyon, ik dacht al waar blijven ze nou.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Raul Meireles alweer weg bij Liverpool en gaat naar Chelsea. Verwacht dat Boas zijn kwaliteiten beter op waarde kan schatten.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Mereiles
. Reden genoeg om Chelsea wat meer te gaan volgen. Heerlijke voetballer.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Zou niet weten voor wie hij daar moet gaan spelen...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
El Hamdaoui is op zijn geld gaan zitten zeker? Zegt genoeg over het karakter en de sportieve ambities van zo iemand. Zal in de winter nu wel weg gaan voor een miljoentje of anderhalf. Over kapitaalverlies gesproken.
Ik zie Lens ook wel een beetje als een parasiet die nooit water bij de wijn wenst te doen.
En dan nog Aisatti
Zo iemand had toch op zijn blote knieen naar Arnhem moeten kruipen? Zoveel talent en wat doe je er mee?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel meer een Boas speler, lijkt me dat ie met plezier iemand slachtoffert. Ramires lijkt mij.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Veel meer een Boas speler, lijkt me dat ie met plezier iemand slachtoffert. Ramires lijkt mij.
Dat vind ik nu exact dezelfde soort speler als Meirelles en kwalitatief zo'n beetje hetzelfde.
En dan heb je ook nog Mikel en Essien die allebei beter zijn en daar allebei kunnen spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarom komt ie ook in de plaats voor Ramires. Ik zou spelen met Meireles, Essien en Lampard. Schuif Mata maar door naar de linker flank, Malouda op de bank.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.