• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.501 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.452 acteurs
  • 199.452 gebruikers
  • 9.404.623 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Ben overigens toch wel lichtelijk enthousiast over onze TD Carlos Aalbers.

Selectie is nu zowel op het veld als in de breedte behoorlijk sterk voor NEC begrippen. Had nog graag een centrale verdediger erbij gehad als opvolger van Zomer, die er meteen stond, maar soit. Dan maar hopen dat van Eijden eindelijk eens fatsoenlijk gaat spelen.

Met

---------------------------Babos-----------

Will-------van Eijden-----------Nuytinck------------Amieux

Koolwijk--------------Schone------------------Vadocz

Nijland----------------Platje-----------------Goossens

heb je toch een elftal dat prima mee kan doen om playoffplaatsen.

Vooral met een bank met: George, Zeefuik, Wellenberg, van der Velden, Ibrahim, Conboy

En daarnaast haal je meer dan 7 miljoen op (!!) en geef je maar 250.000 uit.

Klasse.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Is George niet beter van de rechterkant dan Nijland?

Ik vind Nijland eigenlijk het uitgesproken voorbeeld van een net-niet voetballer....

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Klopt, vooralsnog doet Nijland het niet zo best.

Maar hij stond op links, waar ik hoop dat Goossens nu naar doorschuift met de komst van Vadocz. En George is dit seizoen bepaald geen basisspeler. Beetje teveel een momentenvoetballer ook.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Inderdaad. Nederland is op papier ook de beste van de wereld . Wat zei Koert Westerman ook alweer? .

Juist in teamverband presteren is de laatste jaren het sterkste punt van het Nederlands elftal. Als team hebben ze het namelijk fantastisch gedaan op het laatste WK, Spanje was alleen net iets beter.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik heb me weer doodgeërgerd aan Arno Vermeulen gisteravond in zowel het 8-uur journaal als nieuwsuur. Naast z'n waardeloze presentatietalenten staat hij ook nog eens gigantische onzin uit te blaten.

De uitgaven van PSV had hij goed in beeld maar toen we bij de inkomsten kwamen ging het radicaal verkeerd. Hij kwam tot €17m en kwam tot de conclusie dat PSV €11m meer had uitgegeven dan er was binnengekomen en trok daaruit allerlei rare conclusies.

Beste Arno, PSV heeft voor bijna €27m aan inkomsten binnengehaald het laatste jaar.

Ibrahim Afellay -> Barcelona -> 3.000.000

Nordin Amrabat -> Kayserispor -> 1.100.000

Balazs Dzsudzsak -> Anzhi -> 14.000.000

Reimond Manco -> Juan Aurich -> 250.000

Dirk Marcellis -> AZ -> 1.500.000

Carlos Salcido -> Fulham -> 2.500.000

Timmy Simons -> Nurnberg -> 1.000.000

Ze hebben 450.000 Euro gekregen voor doorverkoop-clausules van Manco en Bekdemir. Plus ze hebben nog geld gekregen voor overstap van Koeman naar Valencia en transfer van Gomes naar Tottenham, totaal 2.000.000 Euro.

En als laatste hebben ze 1.000.000 winst geslagen uit Europa League.

Dus er is niet meer uitgegeven dan binnengekomen!

Iedereen mag vinden wat hij vindt van de aankoop van de grond onder het stadion en de herdgang en wat er daarna is uitgegeven, maar van een chef sport van de NOS mag je toch verwachten dat hij de feiten rond PSV wat beter kent.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Aan Maza hebben ze ook verdiend toch?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

kos schreef:

Aan Maza hebben ze ook verdiend toch?

Potverdikke ook nog vergeten.

+€2,5m erbij dus nog.

Laten we dan Marcellis eraf halen want dat bedrag is al verrekend met de komst van Lens. De andere transfers zijn allemaal daarna afgehandeld en voor hen is ook geen vervanger gekomen voor deze window.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wel grappig dan dat Brands het in juni over opleiden van eigen spelers had, omdat PSV geen geld had en moest bezuinigen. En toen kwam de gemeente en toen kwamen er 10 spelers waarvan er heel wat peperduur waren. Maar dat heeft natuurlijk niks met elkaar te maken....

Ik hou ieder geval een onfris gevoel aan PSV deze zomer over. Maar daar mag iedereen natuurlijk anders over denken.

Voorop staat wel dat ze zich geweldig versterkt hebben.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Nogmaals depri83; zo simpel als 'inkomsten transfergelden minus uitgaven transfergelden' is het rekensommetje niet. Face it, zonder steun van de gemeente had PSV deze zomer niemand gehaald. Dat heeft Brands midden juni zelf nog meer dan impliciet gezegd. En toen waren vrijwel alle bovengenoemde spelers al weg.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Maar dit gaat dus niet over de verkoop van de grond, dat geef ik dus zelf al aan.

Dit is wel degelijk gewoon een optel- aftreksommetje. Zeker omdat Vermeulen beweerd dat we €11m meer hebben uitgegeven dan dat er binnengekomen is en daarna suggereerd dat er risico's worden gelopen. Dat is feitelijk gewoon onjuist en zeer laakbaar van de NOS. Temeer omdat bij de deal met de gemeente duidelijke richtlijnen zijn aangegeven waarbinnen PSV moet opereren.

Jullie kunnen er inderdaad weer allemaal dingen met de haren erbij gaan slepen, ik heb het puur over het verhaal niet begrote inkomsten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Kampioen willen worden over de rug van gewone burgers. Miljoenen krijgen van gemeente Eindhoven en daarvan een half elftal kopen. Ik blijf het competitievervalsing vinden.

Net als die belachelijke transferdatum trouwens. Dus ben het volledig eens met onderstaande artikel:

Van Veldhoven: transfer Fer is competitievervalsing

Harm van Veldhoven baalt dat de zomerse transferperiode doorloopt tot eind augustus. Volgens de trainer van Roda JC leiden de 'last-minute' transfers tot competitievervalsing.

Van Veldhoven noemt de overgang van Leroy Fer van Feyenoord naar FC Twente als lichtend voorbeeld. Roda JC nam het dit seizoen al op tegen de Rotterdamse club, waar de middenvelder toen nog werkzaam was. De Limburgers treffen Fer de komende speelronde echter weer in de thuiswedstrijd tegen FC Twente.

"Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is volgens de reglementen, maar de logica is ver te zoeken", verzucht Van Veldhoven tegenover L1. Roda JC deed op de laatste dag van de transfermarkt overigens ook nog zaken. De club uit Kerkrade huurde doelman Pawel Kieszek van FC Porto.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Je kan het ook zo zien, zonder gemeentesteun zou PSV het geld wat aan transfers is besteed in de sanering moeten stoppen deze zomer. Je hebt dus wel degelijk dankzij steun al die spelers kunnen halen, zij het direct of indirect dankzij dat geld.

Zo, hier trouwens mijn seizoensvoorspelling, nu de transfermarkt gesloten is. Was de moeite waard (PSV-Matavz, Twente-Ruiz weg bv) om even te wachten. Het gat tussen Ajax en PSV is dit jaar denk ik klein.

1. Ajax

(Ik zou sowieso nooit een andere club op 1 zetten, maar daarbij vind ik ook dat Ajax de beste, breedste en kwalitatief beste selectie heeft. Stekelenburg is helaas weg, verder zijn alle sterkhouders gebleven. Vooral met het blijven van Vertonghen ben ik dolblij, scheelt enorm. Met Vertonghen, Janssen, Eriksen en een fitte Sigthorsson moet je de titel kunnen pakken. De Boer moet alleen wel Siem de Jong eruit halen, kost je gewoon op den duur punten.)

2. PSV

(Tot aan gister zou ik Twente gezegd hebben, maar daar is Ruiz weg en PSV heeft echt een klassespits erbij. Voorhoede en middenveld is uitstekend, achterhoede blijft wankel met Manolev en Marcelo. Achterin heeft PSV geen enkele klasbak spelen. En in de breedte vind ik PSV wat onder doen op Ajax)

3. FC Twente

(Ruiz weg, titel weg. Ruiz weg, ook 2e plaats weg. Individueel heeft Twente met T. Janssen en Ruiz gewoon teveel ingeleverd. Jongens als Brama, W. Janssen, Douglas, Landzaat etc. zijn nuttig, maar beslissen geen wedstrijden. Ruiz brak zo vaak wedstrijden open, die ga je gewoon enorm missen. Maar Twente zal vast lange tijd mee blijven doen. Uiteindelijk haken ze wel af, zoals PSV vorig jaar)

4. AZ

(Best of the rest. Prima voetballende ploeg, uitstekende trainer en ik zou niet weten welke subtopper boven hen zal eindigen. Altidore zal er ook 15 inschieten.)

5. FC Groningen

(Plek 5-9 is stuivertje wisselen. Ondanks dat Matavz weg is zal Groningen vast blijven presteren. Stabiele selectie, prima trainer en naar verwachting zal de nieuwe spits zoals altijd vast prima gaan spelen.)

6. Vitesse

(Je kan niet ontkennen dat daar een goede ploeg staat en dat ze met vd Brom een toekomstige toptrainer hebben. Wilfried Bony wordt een revelatie, echt een geweldige speler. Verder een talentvolle, grillige ploeg. Met wat minder geluk kunnen ze ook zomaar 9e worden.)

7. Feyenoord

(Na Castagnois, Wijnaldum en Fer blijft er kwalitatief weinig over. Scorend vermogen zal een probleem worden met droevige spelers als Cisse, Schaken en Fernandez voorin. Guidetti zegt me nu nog niks, ben benieuwd. Maar hij kan het niet alleen. Verder staat er wel een potentievolle ploeg en achterin lopen met De Vrij en Vlaar natuurlijk wel aardige spelers. En Koeman is ervaren genoeg om ervoor te zorgen dat Feyenoord niet meer zo vaak door de ondergrens zakt als vorig jaar. Ik voorspel een hoop gelijkspelletjes.)

8. SC Heerenveen

(Ik kan me echt niet voorstellen dat je met Narsingh, Dost, Assaidi en daarachter Djuric wederom de play-offs mis gaat lopen. Achterin is het een ploeg van Jupiler League niveau met Breuer en Kruiswijk, maar gelukkig voor de ploeg is Zomer er nu bij. Zal zeker schelen.)

9. Heracles Almelo

(Eindigen toch wel vaak de laatste jaren net wel of net niet in het linkerrijtje. Prima voetballende ploeg, Bosz past er als coach ook en ze gaan zeker thuis veel punten pakken. Hopelijk alleen niet over ruim een week als Ajax langs komt hehe.)

10. NEC

(Talentvol team, weinig echte klasbakken. NEC is een beetje een grijze muis en zal dat blijven. Kunnen het topploegen lastig maken om daarna tegen een laagvlieger weer dramatisch te presteren.)

11. FC Utrecht

(Kraak noch smaak. Erwin Koeman is een kleurloze trainer met een kleurloze selectie. Elke talentvolle topper is ongeveer weg. Rodney Sneijder is wel een leuke versterking, maar hij kan natuurlijk niet een ploeg nu al gaan leiden.)

12. Roda JC

(Idem als met Utrecht. Alle toppers zijn weg, zit weinig smaak nog aan de ploeg. Van Velthoven is wel een uitstekende trainer, zou hem ook meer succes gunnen maar het zit er niet in.)

13. ADO Den Haag

(Selectie is redelijk intact gebleven op een enkeling na, maar vorig jaar heeft ADO ruim boven niveau gepresteerd. Zit er dit jaar niet in. Ook topcoach vd Brom is weg, zal zeker mee gaan tellen. Ik ga er niet vanuit dat Verhoek en Immers weer zo'n topseizoen draaien.)

14. NAC

(Over kraak noch smaak gesproken....dit is echt niks. Op basis van enkele routiniers gaan ze zich wel op zich gemakkelijk veilig spelen, maar verder zal er niks te genieten vallen in Breda. Spelers als Lurling en Amoah zijn ook echt over de top. Dit jaar kan het nog, maar NAC moet drastisch verjongen en de selectie weer eens aanvullen met kwaliteit. Ben wel benieuwd naar de zogenoemde Bomber van Breda, Alek Schalk.)

15. RKC

(De verrassing dit seizoen. Vooraf verwachtte ik er weinig van, maar spelers als Sno en Castagnois gaan RKC punten opleveren. Daarnaast vind ik RKC het beste voetbal spelen van de onderste 4. Liever heb ik de Graafschap op deze plek, maar het wordt waarschijnlijk RKC. Brood is een goede trainer heb ik het idee, ondanks dat ik hem wel saai vind.)

16. De Graafschap

(Ze zullen hopelijk thuis punten pakken met het fanatieke eigen publiek, maar kwalitatief is het niet best. Goede spelers als de Ridder en Bargas zijn weg en er is weinig voor teruggekomen. Ik vrees nacompetitie.)

17. VVV

(Net als vorig seizoen te goed voor de laatste plek en te slecht om verder wat te bereiken. Zeer matige ploeg, ondanks een 2-2 tegen Ajax. Nauwelijks goede spelers. Musa gaat wel wat goaltjes maken waardoor ze gemakkelijk bij plek 18 wegblijven.)

18. Excelsior

(Met grote afstand de slechtste ploeg van dit seizoen. Nadat Feyenoord al de betere spelers daar opgehaald heeft en Pastoor naar NEC vertrok met Koolwijk, zijn ze nu ook nog Bovenberg kwijtgeraakt waardoor er geen 1 Eredivisie-waardige speler nog loopt. Excelsior heeft ook geen bestaansrecht op het hoogste niveau. Rond de winter is de laatste plaats hebben en behouden denk ik al een feit.)

Topscoorder: 1. Sigthorsson 2. Mertens 3. Bony

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Kampioen willen worden over de rug van gewone burgers.

Aldus de persoon die vast enorm heeft gejuicht voor het elftal dat door DSB man Scheringa bij elkaar is gekocht. Als 1 club over de ruggen van gewone burgers kampioen is geworden de laatste jaren....

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Dat waren domme burgers. Dit zijn gewone. En Dirk blijft een held!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Dat waren domme burgers. Dit zijn gewone. En Dirk blijft een held!

I rest my case.

Vond AZ veel erger. Duizenden mensen zonder geld die geen enkele keuze meer hadden en bij Dirk aanklopten en dan Dirk op TV de charmante voorzitter uit te zien hangen met zijn geiten wollen sokken. Bah. Heel erg smerig, die man.

Ben wel weer van het huidige AZ gecharmeerd. Met wat geluk haken ze in de buurt van de top 3 aan en overwinteren ze in Europa

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ja, daar hebben we het al eerder over gehad. Het is maar net hoe hypocriet je wilt zijn. Adidas en Aegon doen ook niet alles volgens de regeltjes hoor. Als je geen geld hebt en geen enkele keuze meer hebt is het geen reden om als een domme idioot nog eens een lening aan te gaan zonder wat informatie er over op te zoeken.

Tickets naar Wenen en Kopenhagen/Malmö zijn overigens al geboekt. Here we come!

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik denk dat het kampioenschap gaat tussen Ajax en Philips Shop Vereniging, na de transfers van gister. Twente maakt denk ik geen kans meer, Ruiz was daar te bepalend voor bij Twente.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Ja, daar hebben we het al eerder over gehad. Het is maar net hoe hypocriet je wilt zijn. Adidas en Aegon doen ook niet alles volgens de regeltjes hoor. Als je geen geld hebt en geen enkele keuze meer hebt is het geen reden om als een domme idioot nog eens een lening aan te gaan zonder wat informatie er over op te zoeken.

Tickets naar Wenen en Kopenhagen/Malmö zijn overigens al geboekt. Here we come!

Als jij nauwelijks nog geld hebt en je wordt bijna je huis uitgezet, dan kan je wel eens wanhopig op zoek naar geld gaan. Laat ik het zo zeggen, Scheringa is een nare man.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als jij nauwelijks nog geld hebt en je wordt bijna je huis uitgezet, dan kan je wel eens wanhopig op zoek naar geld gaan. Laat ik het zo zeggen, Scheringa is een nare man.

Mensen moeten gewoon leren om met geld om te gaan. tegenwoordig nemen ze een lening om een iPhone te kunnen kopen. Tsja dan is je geld inderdaad op.

Tis heel makkelijk te zeggen dat Scheringa een nare man is, maar hij dwingt NIEMAND om een lening af te sluiten. Dat doen de naieve mensen toch echt zelf.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je kan het ook zo zien, zonder gemeentesteun zou PSV het geld wat aan transfers is besteed in de sanering moeten stoppen deze zomer. Je hebt dus wel degelijk dankzij steun al die spelers kunnen halen, zij het direct of indirect dankzij dat geld.

Maar daar praat ik toch ook helemaal niet over, indirect is dat inderdaad zo.

Wat mij tegenstaat is dat Vermeulen suggereert, nadat PSV en de gemeente Eindhoven iedereen over zich heen hebben gehad met deze deal, dat PSV weer onverantwoorde risico's gaat lopen omdat ze €11m meer zouden hebben uitgegeven dan dat er binnen is gekomen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

depri83 schreef:

Wat mij tegenstaat is dat Vermeulen suggereert, nadat PSV en de gemeente Eindhoven iedereen over zich heen hebben gehad met deze deal, dat PSV weer onverantwoorde risico's gaat lopen omdat ze €11m meer zouden hebben uitgegeven dan dat er binnen is gekomen.

Als je al jaren structureel (dik) verlies draait op je begroting en in de financiële problemen zit, geld toegestopt krijgt en daar vervolgens weer zo'n 30 miljoen van uitgeeft, mag je wat mij betreft wel zeggen dat je een risico neemt. Als PSV dit jaar geen CL haalt (die kans lijkt me klein, maar dat terzijde), wil ik het wel eens zien.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Als je al jaren structureel (dik) verlies draait op je begroting en in de financiële problemen zit, geld toegestopt krijgt en daar vervolgens weer zo'n 30 miljoen van uitgeeft, mag je wat mij betreft wel zeggen dat je een risico neemt. Als PSV dit jaar geen CL haalt (die kans lijkt me klein, maar dat terzijde), wil ik het wel eens zien.

Het hele reddingsplan is toch juist nodig geweest ómdat PSV jarenlang op CL niveau heeft begroot. Denk je niet dat alle partijen er dan voor waken en afspraken maken om niet weer in de problemen te komen bij het mislopen van CL?

Voetbalzone - Sanders is kritiek op aankopen beu: 'We blijven binnen de marge'

Sanders is kritiek op aankopen beu: 'We blijven binnen de marge'

PSV was deze zomer bijzonder actief op de transfermarkt en haalde voor veel geld onder meer Georginio Wijnaldum, Dries Mertens en Tim Matavz binnen. Dat kwam de Brabanders op de nodige kritiek van de buitenwereld te staan, daar de gemeente met een gronddeal moest bijspringen om PSV gezond te houden. Algemeen directeur Tiny Sanders is de verwijten meer dan zat.

Volgens de bestuurder doet PSV geen vreemde dingen. “Toen de gronddeal met de gemeente in juni werd gerealiseerd, hebben wij aangekondigd dat dit komende seizoen een tekort van tien miljoen euro zou opleveren”, zegt Sanders in het Algemeen Dagblad. “Ook met deze aankopen blijven we binnen die marge. Vergeet niet dat we het afgelopen jaar veel geld hebben verdiend met een aantal andere verkopen.”

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Weet iemand trouwens waarom de transfermarkt in Rusland en Turkije nog wel open is? Ik geloof nog een klein weekje. Is eigenlijk belachelijk. Waarom zij wel? Ajax zou bv El Hamdaoui nog aan clubs in die landen kunnen verkopen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

Mensen moeten gewoon leren om met geld om te gaan. tegenwoordig nemen ze een lening om een iPhone te kunnen kopen. Tsja dan is je geld inderdaad op.

Tis heel makkelijk te zeggen dat Scheringa een nare man is, maar hij dwingt NIEMAND om een lening af te sluiten. Dat doen de naieve mensen toch echt zelf.

Hoeveel mensen ken jij die geen geld hoeven te lenen voor een huis?

Zelden zo'n simplistische voorstelling van zaken horen geven.

Bij de gedupeerden zijn meer dan genoeg hard werkende mensen die DSB net zo in hebben geschat als de ABN of de Rabo.

Verder duizenden mensen en instanties die SPAARgeld zijn kwijtgeraakt en nog veel meer waar de gemeenschap middels het noodfonds voor op heeft moeten draaien.

De vergelijking van lefgozer over Aegon en zeker Adidas is daarom de domste die ik in lange tijd heb gehoord (aegon heeft de hulp inmiddels volledig terugbetaald, inclusief rente!).

Niet alles was aan Scheringa te wijten (Lakeman is een hele foute man), maar hij heeft toch duidelijk een veel en veel te grote broek aan getrokken.

Praat a.u.b niet over zaken waar je kennelijk geen verstand van hebt.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Toch grappig dat men het (volledig onterecht) gemeentesteun blijft noemen .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het hele reddingsplan is toch juist nodig geweest ómdat PSV jarenlang op CL niveau heeft begroot. Denk je niet dat alle partijen er dan voor waken en afspraken maken om niet weer in de problemen te komen bij het mislopen van CL?

Voetbalzone - Sanders is kritiek op aankopen beu: 'We blijven binnen de marge'

(quote)

Kennelijk vind jij een tekort van 10 miljoen dus de normaalste zaak van de wereld? Nog twee van die jaren zonder CL en je gaat richting Feyenoord achtige problemen aanlopen (al zullen Philips en de gemeente Eindhoven dan wel weer bijspringen).

Eigenlijk bewijst dit stukje van Sanders je eigen ongelijk.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Toch grappig dat men het (volledig onterecht) gemeentesteun blijft noemen .

Ik had jou wel eens willen horen als dit Ajax was overkomen. Was de wereld denk ik te klein geweest

Wat speelt Jong Oranje trouwens vreselijk zeg. En wat een afschuwelijke ambiance. Groot stadion en dan zitten er een paar 100 toeschouwers

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Kennelijk vind jij een tekort van 10 miljoen dus de normaalste zaak van de wereld? Nog twee van die jaren zonder CL en je gaat richting Feyenoord achtige problemen aanlopen (al zullen Philips en de gemeente Eindhoven dan wel weer bijspringen).

Eigenlijk bewijst dit stukje van Sanders je eigen ongelijk.

Het is niet de normaalste zaak van de wereld.

Een verlies van €20m kan niet in één jaar ongedaan gemaakt worden. Het saneringsplan dat is ingezet is ook nu nog bezig en er worden dus nu ook nog kosten gemaakt die nog moeten worden weggesneden. Vandaar dat Sanders, de gemeente Eindhoven en Philips er 2 jaar voor nodig hebben om de balans weer volledig gelijk te krijgen.

Maar goed waar begin ik nog aan. Als je niet gelooft dat een saneringsplan waar zoveel partijen en zoveel geld mee is gemoeid maakt dat PSV niet meer kan en mag afhankelijk zijn van CL dan kan net zo goed ophouden met praten.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik had jou wel eens willen horen als dit Ajax was overkomen. Was de wereld denk ik te klein geweest

Dat is Ajax ook overkomen. De stad betaalde hun aandeel voor het stadion in ruil voor aandelen waar ze geen dividend voor hoeven te betalen . .

En dat is nog maar 1 financieel voordeel van de velen rondom hun stadiondeal.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is Ajax ook overkomen. De stad betaalde hun aandeel voor het stadion in ruil voor aandelen waar ze geen dividend voor hoeven te betalen . .

En dat is nog maar 1 financieel voordeel van de velen rondom hun stadiondeal.

Nee lul er niet omheen. Jij weet ook dat je gif had gespuwd als ipv PSV Ajax deze zomer door de gemeente was gered, waarna ze 10 nieuwe, veelal dure, spelers hadden gehaald.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.