• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.517 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.453 gebruikers
  • 9.404.818 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

Pfff, morgen de eerste wedstrijd aan me voorbij laten gaan... verjaardagen

Haha balen. Ik heb morgen ook een verjaardag, maar wel verzet dat ik er pas na half 5 ben

Ga Ajax echt niet missen. Heb enorm veel zin in morgen. Eerst in AZ van PSV en daarna boekt Ajax een mooie 0-5 winst.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Doe je oma de groeten!
Sure!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Een schitterende assist van Matavz bij Roda - Groningen. Echt onbegrijpelijk dat PSV daar niet die miljoenen in heeft gestopt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

'Feyenoord belangrijkste concurrent Ajax om landstitel' - Eredivisie - AD

Kansloos dit soort polls. Heel Rotterdam heeft op de site van eigen krant gestemd en voila, het AD denkt de uitslag ook nog eens met een serieus artikel te moeten presenteren

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Een schitterende assist van Matavz bij Roda - Groningen. Echt onbegrijpelijk dat PSV daar niet die miljoenen in heeft gestopt.

Wat was er gebeurd? Vormer rood las ik en daarna een penalty? Speler in de 16 gehaakt?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Matavz zet met een perfecte hakbal iemand alleen voor de keeper, Vormertje tikt hem van achter aan, penalty en rood. Geen protesten en een makkelijk potje voor Grunn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

'Feyenoord belangrijkste concurrent Ajax om landstitel' - Eredivisie - AD

Kansloos dit soort polls. Heel Rotterdam heeft op de site van eigen kracht gestemd en voila, het AD denkt de uitslag ook nog eens met een serieus artikel te moeten presenteren

Gheghe ja vooral die serieuze toon, ware journalistiek heh.

PS hoe was het vanmiddag op de trekschuit in Amsterdam

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Doe nou niet zo schijnheilig. Je vroeg me gister mee, ik wees je af en toen ben je maar alleen gegaan

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbalzone - Lukaku heeft droomtransfer naar Chelsea te pakken

Het Belgisch voetbal zit goed in de lift zo.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Doe nou niet zo schijnheilig. Je vroeg me gister mee, ik wees je af en toen ben je maar alleen gegaan

je kijkt teveel schizo-paranoïa films

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12909 stemmen

De Belgische spelers misschien, de Belgische competitie niet zo ... best jammer, was een solide afwerker. Stond vaak op de juiste plek, kon de bal perfect afschermen en was aardig trefzeker. Een speler die je in België gewoon veel punten kan opleveren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

%%%%%% schreef:

Het Belgisch voetbal zit goed in de lift zo.

Ook in de Belgische pers natuurlijk groot nieuws.

Lukaku per direct naar Chelsea.

De transfer van Romelu Lukaku naar Chelsea is definitief rond. Vanmiddag werd een akkoord bereikt tussen de clubs, het laatste obstakel op weg naar de superdeal. Hoeveel paars-wit precies incasseert is niet bekend, net zomin als de duur van zijn contract. Van een uitleenscenario is geen sprake, dus de Anderlecht-chouchou verkast per direct naar Londen. Zijn goal van gisteren tegen Mechelen was met andere woorden de laatste in de Belgische competitie.

De 18-jarige Lukaku moet in de Britse hoofdstad enkel nog medische testen afleggen. De laatste details tussen de speler en zijn nieuwe club moeten nog worden afgehandeld, maar niets lijkt een overgang nog in de weg te staan. Chelsea is immers Lukaku's droomclub en de aanvaller droomde al een tijdje luidop van een overgang naar 'The Blues'. (hln.be)

(afbeelding)

Het laatste zegegebaar van Lukaku op de Belgische velden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Geen protesten en een makkelijk potje voor Grunn.

Tja, ja, ja. Had na een uur 0-6 moeten staan maar het wonder van Kerkrade is in de maak.

speedy23 schreef:

de Anderlecht-chouchou

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Roda wint gewoon nog met 2-1 Wat een falers bij Groningen zeg.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nu maar hopen dat de heren in Amsterdam zeer aandachtig meekijken met Heerenveen - NEC. En dan heb ik het niet over Cilissen (zou dat een aanwinst zijn in jouw ogen voor Ajax, Kos?) maar over de heren Narsing en Assaidi. Continue dreiging, continue (bal) snelheid. Daar kunnen Ebicillio en Ozbilliz echt niet in de schaduw staan. Ik zou die twee zelfs liever in Ajax 1 zien dan Mickey. Echt meteen ophalen dat spulletje!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Boerrigter vind ik ook zo'n speler hoor. Kan nog wel eens een positieve verrassing worden.

Assaidi is wel een leuke speler, Narsingh ook al heeft hij op het hoogste niveau nog weinig laten zien.

@ wavanbuuren. Moet je net kos vragen of zijn keeper een goede voor Ajax is, wetende dat hij Vermeer altijd af zit te zeiken om niets.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hehe, toch ben ik wel benieuwd wat hij als NEC-er van Cillissen vindt, of ie een stapje hoger aan kan.

Boerrichter is inderdaad goed begonnen, dus dat zou inderdaad nog wat kunnen worden, maar toch vind ik een extra buitenspeler geen overbodige luxe.

Kostelijk potje trouwens in Heerenveen. Vandebussche geeft zojuist weer twee punten weg voor Heerenveen, dus dat wordt weer lachen maandag bij de snor.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lachwekkend hoe Groningen en Heerenveen de puntjes weer eens cadeau doen. Beide ploegen hadden met dubbele cijfers kunnen winnen maar een onnozel wedstrijdje in de Mickey Mouse Liga professioneel uitspelen: ho maar. Amateurisme ten top.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Serieus, staat het daar 2-2? Was net nog 2-0. Haha, ongelooflijk dat Heerenveen blijft ook achterin een stelletje kneuzen opstellen zeg. Zo de samenvatting maar effe kijken, had geen zin de hele wedstrijd op EL te zien.

Ben benieuwd naar Ajax morgen. Hopelijk begint Boerrigter en zit Ebecilio op de bank (liefste op de tribune). Hoop dat Ajax naast een winst pakken daar goed voetbal laat zien.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Lachwekkend hoe Groningen en Heerenveen de puntjes weer eens cadeau doen. Beide ploegen hadden met dubbele cijfers kunnen winnen maar een onnozel wedstrijdje in de Mickey Mouse Liga professioneel uitspelen: ho maar. Amateurisme ten top.

Voor iemand die niks met de Eredivisie heeft en er nogal denigrerend over doet heb je het er vaak over en kijk je regelmatig wat

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Sterker nog: Ik dacht dat je geen tv had, otherfool

Heb je er nu toch maar een abonnementje EL tegenaan gegooid?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ga even een maandje kijken als jullie het het niet erg vinden Overigens, A&L, ik meen me toch echt te herinneren dat jij Ebicilio zo'n 'groot talent' vond? En hij mag morgen niet meespelen?

Ik neem trouwens aan dat Jan Arie 'het grootste talent van Ajax' van der Heijden, Eyong 'klaar voor de Europese (sub)top' Enoh en Vurnon 'voor 15 miljoen naar Chelsea' Anita morgen het middenveld vormen?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Serieus, staat het daar 2-2? Was net nog 2-0. Haha, ongelooflijk dat Heerenveen blijft ook achterin een stelletje kneuzen opstellen zeg. Zo de samenvatting maar effe kijken, had geen zin de hele wedstrijd op EL te zien.

Ben benieuwd naar Ajax morgen. Hopelijk begint Boerrigter en zit Ebecilio op de bank (liefste op de tribune). Hoop dat Ajax naast een winst pakken daar goed voetbal laat zien.

Tot nu toe vind ik dat Ebicilio wel een beetje het lieverdje van de Boer is. Zou me niks verbazen als ie gewoon speelt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ik ga even een maandje kijken als jullie het het niet erg vinden Overigens, A&L, ik meen me toch echt te herinneren dat jij Ebicilio zo'n 'groot talent' vond? En hij mag morgen niet meespelen?

Ik neem trouwens aan dat Jan Arie 'het grootste talent van Ajax' van der Heijden, Eyong 'klaar voor de Europese (sub)top' Enoh en Vurnon 'voor 15 miljoen naar Chelsea' Anita morgen het middenveld vormen?

Je kan me veel woorden in de mond leggen, maar volgens mij ben ik praktisch (dus bijna) nooit positief over Ebecilio geweest. Het feit dat hij mee kan doen met Ajax is echt pijnlijk.

Verder ga ik maar niet op je tekst in, begint erg kinderachtig te worden. Volgens mij post je alleen maar om te kunnen provoceren.

wavanbuuren schreef:

(quote)

Tot nu toe vind ik dat Ebicilio wel een beetje het lieverdje van de Boer is. Zou me niks verbazen als ie gewoon speelt.

Jep, vorig jaar speelde hij ook veel (en vaak slecht). Maar toen hadden we geen alternatieven meer. Nu heb je Boerrigter. Zou gênant zijn als hij op de bank zou zitten en Ebecilio niet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een vreemde avond trouwens zeg.

Roda maakt in het laatste kwartier een 0-1 goed tot 2-1. Heerenveen verknalt een 2-0 in de slotfase en nu zie ik dat RKC-Heracles (was 0-2 tot de 85e minuut) ook 2-2 is geworden

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik zie inderdaad ook net dat RKC nog een puntje heeft gepakt. Met kwaliteit heeft het niet zo veel te maken, maar het is een kostelijke eerste zaterdagavond op deze manier!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Heb die van Heerenveen praktisch helemaal gezien en dat was echt absurd. Heerenveen was drie klasses beter. Vooral die Assaidi liet heel NEC constant zien hielen zien. Vind het gewoon zielig voor Jans zoveel onrecht. Maar Kos zal er niet om malen vermoed ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Je kan me veel woorden in de mond leggen, maar volgens mij ben ik praktisch (dus bijna) nooit positief over Ebecilio geweest. Het feit dat hij mee kan doen met Ajax is echt pijnlijk.

De letterlijke quote is 'Jongen heeft veel talent' dus tja...

Verder ga ik maar niet op je tekst in, begint erg kinderachtig te worden. Volgens mij post je alleen maar om te kunnen provoceren.

Tja, je hebt het zelf allemaal gezegd. Waarom doe je dat dan ook?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

(afbeelding)

Bbq-en in het uitvak van Veendam(Willem II )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.