- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zie je depri. Suarez staat er nog geen vijf minuten in. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zie je depri. Suarez staat er nog geen vijf minuten in.
Daar is ie goed in, buitenspel staan 
En al z'n goals op de bank? Suarez misschien in Nederland maar in Engeland heeft hij nog niet veel gescoord. Daarnaast scoorden Adam, Downing en Carroll meer doelpunten dan Mereilles vorig jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar is ie goed in, buitenspel staan 
En al z'n goals op de bank? Suarez misschien in Nederland maar in Engeland heeft hij nog niet veel gescoord. Daarnaast scoorden Adam, Downing en Carroll meer doelpunten dan Mereilles vorig jaar.
Euhm, spelers in de voorste linie vergelijken met een controlerendem iddenvelder? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Euhm, spelers in de voorste linie vergelijken met een controlerendem iddenvelder?
Jullie hadden toch kritiek dat hij z'n scorend vermogen op de bank hield? Dat doet hij dus niet.
En Mereilles staat nu toch echt op 10, is geen verdedigende middenvelder.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Hoe duidelijk wil Wenger het hebben dat hij die 40 miljoen toch maar eens moet gaan besteden? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
nog zonde dat Van Persie daarstraks de bal niet in de korte hoek wist te jagen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lekkere vergelijking, een spits met een verdedigende middenvelder.
En Suarez heeft nu 15 wedsrijden gespeeld (5 goals), waarvan de helft als invaller.
Hoe hat ie veel meer kunnen scoren dan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jullie hadden toch kritiek dat hij z'n scorend vermogen op de bank hield? Dat doet hij dus niet.
Ik had kritiek op het feit dat ie Mereilles op de bank hield (en Mereilles heeft bovengemiddelde aanvallende impulsen voor zijn positie). Bij mij ging het bij Suarez om scorend vermogen, of creatief vermogen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat bedoelen we. Lucas + Mereilles + Suarez
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
jaja mooie aanval, Arsenal heeft niets meer in te brengen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Lekkere vergelijking, een spits met een verdedigende middenvelder.
En Suarez heeft nu 15 wedsrijden gespeeld (5 goals), waarvan de helft als invaller.
Hoe hat ie veel meer kunnen scoren dan?
Maar hij heeft dus ook nog niet bewezen veel te kunnen scoren in Engeland.
Dalglish koos gewoon voor een andere speelwijze in het begin met de voorzetten van Downing op de kopsterke Carroll, de afstandsschoten van Adam en het werken van Lucas en Kuyt (niet gek tegen een normaliter goed tikkend Arsenal).
Dat hij de spelers heeft, om het als het dan niet loopt, anders te proberen geeft blijk van een goed inkoopbeleid.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3885 stemmen
Laatste half uurtje Arsenal - Liverpool meegepikt maar wat is die Suarez toch een geweldenaar. Ook voetballend hoort hij gewoon bij de beteren bij Liverpool. Was trouwens wel een flinke overmacht voor Liverpool speelde Arsenal met een man minder ofzo? (telde er maar tien maar je hebt op beeldscherm nooit totaaloverzicht dus kan me vergissen)
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Tien man na een rode kaart van Frimpong in de 70e minuut.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Robben en Bayern zijn op dreef tegen HSV. 35 minuten gespeeld: 3-0. De 3-0 net door een karakteristieke dribbelgoal van Robben.
Naast Robben ook Sierd weer op dreef. Schitterend commentaar over de dikke kop van Hoeness en het rioolbier Paulaner! 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Laatste half uurtje Arsenal - Liverpool meegepikt maar wat is die Suarez toch een geweldenaar. Ook voetballend hoort hij gewoon bij de beteren bij Liverpool. Was trouwens wel een flinke overmacht voor Liverpool speelde Arsenal met een man minder ofzo? (telde er maar tien maar je hebt op beeldscherm nooit totaaloverzicht dus kan me vergissen)
Na de rode kaart kantelde het echt en kwam er meer druk. Suarez prima spitsengoal maar het was vooral een teamprestatie
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Robben en Bayern zijn op dreef tegen HSV. 35 minuten gespeeld: 3-0. De 3-0 net door een karakteristieke dribbelgoal van Robben.
Naast Robben ook Sierd weer op dreef. Schitterend commentaar over de dikke kop van Hoeness en het rioolbier Paulaner!
Wat zei 'ie net ook alweer? Iets in de trant van "troebel aquariumwater dat al een week niet meer is schoongemaakt." 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Omdat ik regelmatig ondervind dat als je ook maar het kleinste vraagteken bij de man zet je iedereen (meestal Ajax-fans) over je heen krijgt.
Vergeet niet dat de man pas sinds anderhalve week in training weer is.
En o ja de Copa America, met tegenstanders als Peru, Mexico B en Paraguay!!!11!
En, neem je na vanmiddag je woorden weer terug?
Ajacieden hadden toen gewoon gelijk. Suarez was wereldklasse en is wereldklasse. Ook in Engeland is hij bezig een fenomeen te worden.
En wat blijft Arsenal toch een faalclub zeg. Enige oplossing is Wenger eens ontslaan en een coach aanstellen die wel de goede spelers durft te kopen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
En, neem je na vanmiddag je woorden weer terug?
Ajacieden hadden toen gewoon gelijk. Suarez was wereldklasse en is wereldklasse. Ook in Engeland is hij bezig een fenomeen te worden.
En wat blijft Arsenal toch een faalclub zeg. Enige oplossing is Wenger eens ontslaan en een coach aanstellen die wel de goede spelers durft te kopen.
Ja na vanmiddag neem ik mijn woorden terug, zo opportunistisch ben ik!
Intikkertje, buitenspel lopen en balverlies lijden tegen een Arsenal zonder inzet en met maar 10 man.
Ik heb trouwens nooit beweerd dat het geen goede speler is, omdat het gewoon een goede speler is. Ik verdedig alleen Dalglish omdat die het aandurft hem een keer wissel te zetten.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ja na vanmiddag neem ik mijn woorden terug, zo opportunistisch ben ik!
Intikkertje, buitenspel lopen en balverlies lijden tegen een Arsenal zonder inzet en met maar 10 man.
Ik heb trouwens nooit beweerd dat het geen goede speler is, omdat het gewoon een goede speler is. Ik verdedig alleen Dalglish omdat die het aandurft hem een keer wissel te zetten.
Zal mij worst wezen of hij een keer niet speelt, maar hij is qua niveau gewoon wereldtop. God, als ik 1 speler bij Ajax van de laatste jaren mis dan is hij het wel. Absolute held.
Als Suarez fit is moet hij gewoon spelen. Altijd. Binnen 2 jaar zie ik hem nog wel overstappen naar een club als Barca, Madrid of Man Utd.
PS: Bayern-HSV nu al 4-0 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een mooi stukkie over mijn favoriete Spaanse team:
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als Suarez fit is moet hij gewoon spelen. Altijd.
En daar zette ik juist mijn vraagtekens bij, of hij fit was. Pas net in training en was vorige week duidelijk vermoeid de tweede helft. Als je dan goede vervangers hebt neem je toch geen risico en geef je de man even rust. Je hebt er geen zak aan als hij zich nu oververmoeid over de kop en tegen een blessure aan loopt.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zal mij worst wezen of hij een keer niet speelt, maar hij is qua niveau gewoon wereldtop. God, als ik 1 speler bij Ajax van de laatste jaren mis dan is hij het wel. Absolute held.
Als Suarez fit is moet hij gewoon spelen. Altijd. Binnen 2 jaar zie ik hem nog wel overstappen naar een club als Barca, Madrid of Man Utd.
PS: Bayern-HSV nu al 4-0
Ik vind Suarez ook goed, maar ik denk niet dat hij het niveau van Barcalona of Real Madrid aankan.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Suarez ook goed, maar ik denk niet dat hij het niveau van Barcalona of Real Madrid aankan.
Ik zeg dan ook over een jaar of 2. Laat hem eerst maar wekelijks topwedstrijden spelen. En hopelijk volgend jaar weer CL voetbal. Als bv zo'n Di Maria voor Madrid kan spelen, dan heeft Suarez dat niveau ook wel.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik volg die Bundesliga niet zo, maar wat doet dat Monchengladbach het ineens goed. Vorig jaar nog bijna gedegradeerd. is daar de laatste tijd zoveel veranderd?
Dit weekend ook weer gewonnen van Wolfsburg met 4-0 of 4-1 volgensmij.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Bayern maakt gehakt van HSV, alweer 5-0.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
QPR wint gewoon even van Everton in Liverpool. Knap.
WBA staat nu in de rust voor in Londen. Heerlijke speelronde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een mooi stukkie over mijn favoriete Spaanse team:
.
Benieuwd hoe je aan je voorliefde komt van Granada. Mooie club ja
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.