- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Met paardelul en WK scheids Webb. Na tien minuten werd er een bal van de doellijn gesmasht door een Sunderland verdediger en hij laat gewoon doorspelen.
wel een pracht vrije trap nu in de bovenhoek!
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Betekent dus gewoon dat Ajax geen vertrouwen heeft in Rodney Sneijder, als er ook een optie tot koop is.
Of ze konden hem anders niet verhuren, die jongen moet gewoon wedstrijden spelen dan denk ik dat het wel goed komt met hem.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Over zeldzame onzin gesproken.
Helemaal mee eens, maar mag een trainer daarom hem niet een keer, zeker gezien de omstandigheden dat de man pas net weer in training is na een eerste vakantie in 3 jaar, op de bank zetten?
Jij haalt voor de zoveelste keer Ajax erbij in een discussie die daar totaal niet over gaat. Geen onzin dus.
Niet als je je eerste wedstrijd gelijk hebt gespeeld en tegen een Arsenal speelt wat rijp is voor de sloop.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ Bottleneck: Gerechtigheid inderdaad. Mooie goal!
@ NW: Straks kopen the magpies Erik Pieters, dan komt alles weer goed 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
...tegen een Arsenal speelt wat rijp is voor de sloop.
Ja dat zien we de eerste 35 minuten...
Dus als ik Ajax er een keer bij betrek (volgens mij niet volledig onterecht deze keer) ben ik overgevoelig? Als ik je reactie zie op een wisselbeurt van Suarez dan denk ik meer aan iets met een pot een ketel en iets zwarts!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Geweldige derby altijd, ook nu weer. Al prefereer ik Newcastle - Sunderland.
Zekers, hoewel bij Sunderland ook gaaf
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ NW: Straks kopen the magpies Erik Pieters, dan komt alles weer goed
Echt he? Wat een drama wordt dat
.
Zo lekkere charge nu op mijn favoriet. Oei.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barton al twee keer geel in twee wedstrijden. Gaat lekker Joey
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ja dat zien we de eerste 35 minuten...
Dus als ik Ajax er een keer bij betrek (volgens mij niet volledig onterecht deze keer) ben ik overgevoelig? Als ik je reactie zie op een wisselbeurt van Suarez dan denk ik meer aan iets met een pot een ketel en iets zwarts!
Met Suarez had Liverpool vermoedelijk al met 3-0 voorgestaan. (Sorry je vraagt er om zo)
En mijn reactie op de wisselbeurt van Suarez is die van een voetballiefhebber. Als ik me verheug op een mooie pot voetbal en ik word afgescheept met Caroll, Lucas en Adam, terwijl Suarez op de bank zit, dan baal ik daar van. Net zo als ik er van zou balen als van Persie niet zou spelen en dat ik het jammer vind dat Fabregas naar Barca is vertrokken. Heeft nogmaals niets met Ajax je maken, wat jij er ook van moge denken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oef, Coloccini. Dit had zomaar een horrortackle kunnen zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Jammer, twee keer geel terwijl Sunderland begon aan te dringen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben er wel blij mee (geel was dan ook wel terecht). Wedstrijd moet niet lang te doorgaan, de 1-1 hangt in de lucht.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben ik de enige die Jonas Gutierrez echt een waardeloze voetballer vind? Newcastle heeft de laatste jaren zoveel geld betaald voor zulke matige voetballers.
Wel lekker voor Krul dat ie voor de tweede keer de nul houdt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik de enige die Jonas Gutierrez echt een waardeloze voetballer vind? Newcastle heeft de laatste jaren zoveel geld betaald voor zulke matige voetballers.
Wel lekker voor Krul dat ie voor de tweede keer de nul houdt.
Ik snap wat je bedoelt maar ben het er niet mee eens. Heb een enorm zwak voor Jonas. Voor Newcastle ook wel een nuttige kracht, aanvallend best gevaarlijk (wel te wispelturig) alleen zijn techniek is wat eigenaardig.
Lekker voor Krul idd, ik gun het hem, wat mij betreft de numero uno.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik ben er wel blij mee (geel was dan ook wel terecht). Wedstrijd moet niet lang te doorgaan, de 1-1 hangt in de lucht.
helaas niet gelukt..
Geel was wel op zn plaats ja, iets te lomp ingekomen maar vind het altijd lastig om te beoordelen.
wavanbuuren waardeloos niet echt, wel wat wisselvallig
En nu Arsenal-Liverpool 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geel was wel op zn plaats ja, iets te lomp ingekomen maar vind het altijd lastig om te beoordelen.
Dat wel maar rood vind ik sowieso te excessief, geel of een tweede geel wel. Dat vind ik nou ook mooi van Brits voetbal, dit soort charges. Die charge van Cattermole op Jonas bvb
. Dat was een flinke, en dan gewoon lekker doorspelen.
En nu Arsenal-Liverpool
Amen! Hier ook.
edit: even omschakelen na dat briljante Engelse commentaar.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zeker weten, heerlijk om te zien
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als je zo'n wedstrijd ziet en je bedenkt dat ze 40 miljoen betaald hebben voor Carroll, dan moet dat toch wel de meest bizarre transfer allertijden genoemd worden. Die man kan nog geen twee keer een bal hooghouden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als je zo'n wedstrijd ziet en je bedenkt dat ze 40 miljoen betaald hebben voor Carroll, dan moet dat toch wel de meest bizarre transfer allertijden genoemd worden. Die man kan nog geen twee keer een bal hooghouden.
Het is natuurlijk veels te veel geld maar ik kan wel genieten van de man. Vooral vorig jaar bij Newcastle, de kracht en kopkracht van de man zijn echt geweldig. Typische Engelse spits maar als het niet je smaak is vind je er inderdaad niet veel aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Opvallend bedrag inderdaad. Ik snap er ook niet veel van. Man U schijnt ook 17 miljoen voor Tioté te willen neertellen. Ook wel erg veel.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik onderken zijn specifieke kwaliteiten ook wel. Mooie vent om als pinch-hitter in te brengen ofzo. Maar als je ook vandaag weer ziet wat er allemaal mis gaat op simpele wijze....
10 miljoen had ik nog veel gevonden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat een domme onbenul die Frimpong!
Nou w.a. daar is ie eindelijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, Mereiles is er ook nog, hoe kan je die nou op de bank zetten.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Thiote doet het wel goed vind ik. Bij Twente vond ik het ook wel een goeie speler. Neemt niet weg dat 17 miljoen inderdaad aan de ruime kant is. Maar daar zijn er wel meer opmerkelijk hoge bedragen, zeker binnen Engeland.
Niet erg verrassend dat die hanekam rood krijgt trouwens. Zat er de hele wedstrijd al in. Fout van Wenger als ze hierdoor alsnog verliezen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ah, Mereiles is ero ok nog, hoe kan je die nou op de bank zetten.
Ook al zoiets. Dalglish zet gewoon al zijn scorend vermogen op de bank. Maar goed, het kan nu nog voor hem.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tiote doet het zeker erg goed, maakte echt indruk afgelopen jaar maar 17 miljoen is inderdaad wat aan de ruime kant. Vooral voor Man U zijnde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook al zoiets. Dalglish zet gewoon al zijn scorend vermogen op de bank. Maar goed, het kan nu nog voor hem.
Keuzes van 'm zijn onnavolgbaar. Zijn visie is iig de mijne niet. En jij bent ook al niet zo'n fan krijg ik het idee
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik hou niet zo van behoudende coaches inderdaad. Valt het op? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.