- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Friese volkslied heeft geklonken, de interland kan beginnen..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wow Reed. Maar Chelsea draait echt warm. Gaat een lekker tweede bedrijf worden.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
0-2 Twente ! ik was 5 minutjes weg heb ik 2 goals gemist 
Wie heeft er gescoort ?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
De Jong en Janssen, mooie snel uitgevoerde goals. Heerenveen verdediging is niet veel soeps
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
pff Chelsea met de hakken over de sloot
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Die Jans moet toch ook een serieus achter zijn oren gaan krabben. Of zal ie nooit zelf de handdoek in de ring gaan gooien?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nooit verwacht dat Twente zo makkelijk over Heerenveen heen zou walsen. Ik denk inderdaad dat Jans niet lang meer op zijn plek zal blijven zitten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Haha, Koeman wist niks van het aantrekken van Sneijder af. Lekkere boel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Lekker wedstrijdje zo vanavond. Maar ik denk dat die Ron Jans het daar niet meer lang gaat volhouden. Dat kan toch niet. Twente speelde goed, maar Heerenveen verdedigde echt superslecht.Die Kruiswijk moeten ze snel terugsturen naar Limburg, maar dan wel naar MVV of
Fortuna want hoger kan ie gewoon niet.
Van Twente kant gewoon een erg goede wedstrijd gezien. Zelfs Janko was behoorlijk bezig. De Jong was fantastisch. Die balaanname bij zijn goal pfffew.
De andere doelpunten ook allemaal mooi. Prachtige steekbal van Ruiz op Janssen ook. Daar had ie er nog wel meer van.
Genoten vanavond !!!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3885 stemmen
Die Janssen is trouwens niet zo'n opvallende speler maar die heeft toch wel een meesterlijk gevoel voor loopacties. Als je ziet hoe hij bij die goal het moment herkent om er overheen te stappen of vorige toen hij bal vervolgens breed legde op De Jong. Dat is een kwaliteit die maar weinig spelers hebben.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Aan Willem Janssen gaan we idd nog veel plezier beleven. Wat een loopvermogen heeft die man. Hij blijft ook gewoon 93 minuten volle bak gaan. Gast heeft de longen van een paard volgens mij.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Zo, Feyenoord onderuit in Heracles zometeen, en we beginnen weer waar we vorig seizoen zijn geïndigd.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Zo, Feyenoord onderuit in Heracles zometeen, en we beginnen weer waar we vorig seizoen zijn geïndigd.
Laten we hopen dat je gelijk krijgt

Indrukwekkend van Twente gister. Heb tot de 0-3 gekeken, toen moest ik weg maar ze waren sterk. Ik zie Twente ook samen met Ajax als grootste titelkandidaten. Adriaanse zet er gewoon weer een goede ploeg neer, helemaal als die prutser Janko uit de basis nokt. Maar doordat Twente elke week wel een penalty meekrijgt heeft die vent nog een leuk goalgemiddelde ook...
Benieuwd naar Ajax vanmiddag. VVV mag geen probleem zijn. Hopelijk haalt Ajax weer uit zoals in de vorige 2 ronden.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
helemaal als die prutser Janko uit de basis nokt.
Je bedoelt die prutser die gisteren 2 x scoorde? 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Janko speelde gister een goede partij. Hij kan het wel, maar moet nog beter aangespeeld worden. Hopelijk speelt Co tegen Benfica weer met Luuk en Janko in de spits. Dat ziet er een stuk gevaarlijker uit. Alleen ben ik bang dat Benfica zich niet zo laat overlopen als Heerenveen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
En die penalty was wederom terecht. We hadden er zelfs nog 1 moeten hebben, maar toen gaf die mafketel van een scheids geel voor een schwalbe van Ruiz, terwijl die toch duidelijk, ook al was het maar licht, vastgepakt werd.
Heerenveen had trouwens ook een pingel moeten hebben toen het nog 0-0 stond. Misschien raakte Tiendalli de bal wel, maar ook zeker de man.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Dat Tiendalli nog in de basis staat. Je pakt toch iedere keer je hart vast als hij de bal heeft?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Vond hem gisteren toch weer een goede wedstrijd spelen. En wie moet Co er dan neerzetten. Leugers is niet goed genoeg, Kuipers is nog steeds geblesseerd en die Belg is weg.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Je moet daar absoluut een vervanger voor zien te halen. Tiendalli heeft het ongelooflijke geluk dat clubs tegenwoordig amper nog met pure buitenvoetballers spelen. Vind Tiendalli één van de mindere spelers van de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Je bedoelt die prutser die gisteren 2 x scoorde?
Ja die ja. Waaronder (wederom) een penalty. Blijft een uitermate zwakke speler die de speeltijd van de Jong als diepe spits inneemt. Doodzonde.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ja die ja. Waaronder (wederom) een penalty. Blijft een uitermate zwakke speler die de speeltijd van de Jong als diepe spits inneemt. Doodzonde.
Een spits hoeft ook geen geweldige voetballer te zijn. Dat moet jij toch weten als big Huntelaar-fan.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Alleen ben ik bang dat Benfica zich niet zo laat overlopen als Heerenveen.
Joh, echt? 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Een spits hoeft ook geen geweldige voetballer te zijn. Dat moet jij toch weten als big Huntelaar-fan.
Huntelaar kan nog wel iets meer. Laten we eerlijk zijn, Janko kan buiten een bal koppen eigenlijk niks. Ja, natuurlijk kan hij tegen een bal trappen, maar dat kan elke prof. Snap dat het hip is om net te doen of Janko een hele goede is omdat hij een paar goals heeft gemaakt, maar wel de meeste vanaf 11 meter.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Janko is gewoon een pure spits, met een échte neus voor de goal. Voetballend zou hij nooit op dit niveau spelen, maar als spits prima te gebruiken.
Janko is niet heel goed, maar wel goed genoeg voor de Eredivisie, uiteraard. Hij trapt er dit jaar "gewoon" minstens 15 in. Zou me ook op z'n minst verbazen als hij de 20-25 haalt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pfff, niet best weer. Aan strijd ligt het niet maar het voetballend niveau ligt we lerg laag, vooral bij Feyenoord. Heracles heeft wel kleine hoogtepuntjes gekend. Probleem bij Feyenoord is dat er in elke linie wel een zwakke schakel zit. Ramsteijn heeft wat onlogische keuzes, Leerdam is één regelrechte ramp en Cisse zorgt alleen maar voor balverlies. Gewoon alles op Cabral en laat 'm er maar wat mee doen, die kan uit het niets wel gevaarlijke mogelijkheden creëren.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Tja, de zwake schakels zijn bekend. Nu maar hopen dat Koeman het ook ziet. Snel Guidetti halen voor Fernandez. Biseswar straks voor Cissé en Mokotjo of Dani Fernandez voor Leerdam. En wie weet Nelom of Martins Indi voor Ramsteijn - al deed hij het niet slecht tegen Roda.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Leerdam zou niet meer opgesteld mogen worden.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Dat is al een paar seizoenen bekend. Is Mokotjo trouwens weer fit? Is echt stukken sterker en heeft daarnaast veel meer potentie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mokotjo is een veel betere optie, en is alles is beter dan Leerdam. Isouffi voor Cisse zou ik ook graag zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.