• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.571 films
  • 12.344 series
  • 34.217 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.489 gebruikers
  • 9.407.275 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Als Cissé zo door blijft gaan, kun je het inderdaad best proberen vanaf de 60e minuut...

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat is al een paar seizoenen bekend. Is Mokotjo trouwens weer fit? Is echt stukken sterker en heeft daarnaast veel meer potentie.

Klopt helaas verandert er niet veel.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Laat Feyenoord trouwens alle uitwedstrijden maar gelijkspelen. Is het al een stuk beter dan vorig seizoen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Armenteros .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Laat Feyenoord trouwens alle uitwedstrijden maar gelijkspelen. Is het al een stuk beter dan vorig seizoen...

Haha, daar zit wat in en alles thuis winnen. Kom je een heel eind mee .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mokotjo is een veel betere optie, en is alles is beter dan Leerdam. Isouffi voor Cisse zou ik ook graag zien.

Ik ben ok benieuwd naar Isouffi.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Haha, daar zit wat in en alles thuis winnen. Kom je een heel eind mee .

Thuis kun je van iedereen winnen...

Maar deze ga je gewoon verliezen, zoals verwacht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waarom verliezen ze dit? Spelen ze zo slecht? Geen inzet?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Omdat er weinig mensen zijn die kunnen scoren. Feyenoord gaat wel beter voetballen (mogelijkheden/kansjes).

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Feyenoord moet het nu toch af gaan maken.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Verdiende 1-1.

Nu op zijn Duits afmaken .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iets beter de tweede helft maar nog niet best. Voor Feyenoord zijnde een gewonnen punt, al worden ze in de blessuretijd wel genaaid met die vrije trap tegen. Wiedemeijer was weer lekker slordig. Wel fijne invalbeurt van Schaken, tuurlijk die is er ook nog. Die heeft oo kwel een passeeractie, alleen die goal was zelfs voor hem insane. Van mij mag Schaken ook wel ipv Cisse. Nou dat klote kunstgras is ook weer achter de rug.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hadden we nu nog een pingel moeten hebben?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij aangeschoten hands, dus geen pingel. Moet het wel even terug zien.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Heerlijk avondje Nac gehad gisteravond. Ze wonnen dan weliswaar niet, maar de sfeer na afloop was opperbest. Het linkerrijtje zullen we niet halen, maar op basis van de tweede helft verwacht ik zeker geen weggegooid seizoen.

Eén verdedigende versterking zou imo wel welkom zijn en Amoah mag van mij met pensioen. Die strompelt werkelijk over het veld en kan de bal nog geen 5 seconden vasthouden. Na anderhalf seizoen uit vorm te zijn is z'n krediet bij mij echt op. Begrijp werkelijk niet waarom die man nog zo onomstreden is. Misschien probeert de leiding hem in de etalage te zetten, maar geen club zit op Amoah te wachten denk ik. Zeker niet met zijn megasalaris.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Douglas ziet transfer naar Sporting niet zitten: ‘Ik blijf liever bij Twente’

Zondag, 21 augustus 2011 om 14:24

De vermeende interesse die Sporting Portugal zou hebben voor FC Twente-verdediger Douglas is nooit bevestigd, maar de Portugezen lijken hoe dan ook niet te hoeven rekenen op de komst van de stopper: Douglas heeft zelf aangegeven een overgang naar Lissabon niet te zien zitten.

De Braziliaan, die verwacht dat hij op 1 september zijn Nederlandse paspoort in ontvangst te kunnen nemen, vertelt daags na de 5-1 overwinning van zijn ploeg op sc Heerenveen dat hij voetballen voor Sporting niet als een sportieve verbetering ziet. “Ik blijf liever bij FC Twente. Ik heb het hier goed naar mijn zin, ik ga alleen maar naar een club die beter is dan FC Twente en daarvan zijn er niet zo heel erg veel, zeker Sporting niet.” (Voetbalzone)

Douglas = Held

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Naomi Watts schreef:

Iets beter de tweede helft maar nog niet best. Voor Feyenoord zijnde een gewonnen punt, al worden ze in de blessuretijd wel genaaid met die vrije trap tegen. Wiedemeijer was weer lekker slordig. Wel fijne invalbeurt van Schaken, tuurlijk die is er ook nog. Die heeft oo kwel een passeeractie, alleen die goal was zelfs voor hem insane. Van mij mag Schaken ook wel ipv Cisse. Nou dat klote kunstgras is ook weer achter de rug.

Gelijkspel is terecht. Maar toch vind ik het nog steeds geen gewonnen punt als je uit speelt tegen Heracles (ook al had ik een verlies verwacht ).

Schaken heeft maar 1 passeeractie, gecombineerd met snelheid, maar voor de rest erg beperkt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Douglas = Held

Douglas wil een Nederlands paspoort, daarom moet hij deze zomer nog wel blijven. Zal me niks verbazen als hij vanaf januari wel weg wil.

Overigens is SL ook niet echt een verbetering nee.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Eindelijk Altidore in de basis bij AZ.

Leuke actie van Schaken trouwens bij feyenoord net.

Vond hem in andere wedstrijden toen hij inviel deze seizoenshelft ook al het best goed doen. Cissé is hopeloos uit vorm.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Uiteindelijk niet slecht, een punt bij Heracles met die op elkaar ingespeelde aanvallers en Overtoom. Veel te slordig spel en balverlies vooral Ramsteijn eerste helft en Cisse, blij dat-ie eruit ging. Schaken is ook niks maar die actie was prima, en een lekker Tomassonnetje van Fernandez op de doellijn.

Word trouwens moe van die scheidsen in NL, fluiten over het algemeen al bij het minste contact bij duels als er nog niets aan de hand is en nu ook weer.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Cisse is zeker hopeloos uit vorm, eigenlijk is ie nauwelijks in vorm geweest sinds zijn start bij Feyenoord, helaas. Ik zou toch een keer andere jongens in de basis laten beginnen (Issoufi, Schaken, wellicht Alves als ie nog komt).

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Geniale pass van Eriksen weer zeg. Boerrigter bijna met de 0-1

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Douglas wil een Nederlands paspoort, daarom moet hij deze zomer nog wel blijven. Zal me niks verbazen als hij vanaf januari wel weg wil.

Overigens is SL ook niet echt een verbetering nee.

Nee hoor. Hij heeft zijn inburgeringscursus al gehaald. Ongeacht of hij nu wel of niet vertrekt krijgt hij op 1 september een NL paspoort.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

gizmo_o schreef:

Cisse is zeker hopeloos uit vorm, eigenlijk is ie nauwelijks in vorm geweest sinds zijn start bij Feyenoord, helaas. Ik zou toch een keer andere jongens in de basis laten beginnen (Issoufi, Schaken, wellicht Alves als ie nog komt).

Is ook te hopen dat Biseswar weer snel speelt (en laat die Alves maar lekker in Hongarije)

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Nee hoor. Hij heeft zijn inburgeringscursus al gehaald. Ongeacht of hij nu wel of niet vertrekt krijgt hij op 1 september een NL paspoort.

Hij moet toch tot 1 september in Nederland wonen?

Benieuwd of van Marwijk hem bij Oranje wil halen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee is niet nodig. Hij krijgt het paspoort sowieso nu. Maar Sporting is iid niet echt een sportieve verbetering en hij weet hier wat ie heeft. Bovendien vind ie het wel lekker denk ik dat ie nog een tijdje hier kan blijven wonen met zijn vriendin en pasgeboren kindje. Voor haar ook wel lekker.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax speelt niet echt goed de 1ste helft. Ze spelen in een veelste laag tempo vooral.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Nee is niet nodig. Hij krijgt het paspoort sowieso nu. Maar Sporting is iid niet echt een sportieve verbetering en hij weet hier wat ie heeft. Bovendien vind ie het wel lekker denk ik dat ie nog een tijdje hier kan blijven wonen met zijn vriendin en pasgeboren kindje. Voor haar ook wel lekker.

Vind het voor de Eredivisie ook gewoon beter als jongens als Douglas, Ruiz, Vertonghen en de rest van de betere spelers gewoon blijven. Anders wordt het wel helemaal een gedevalueerde zooi.

Ajax moet trouwens een tempo hoger spelen. Ze zijn uiteraard de betere ploeg en hebben constant balbezit, maar voorin gaat het te traag of te voorspelbaar. Ik zou zeggen, Serero erin voor Siem de Jong.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Tegen Benfica vond ik Douglas wederom bijzonder zwak. Ik hoef hem op dit moment niet zo.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tegen Benfica vond ik Douglas wederom bijzonder zwak. Ik hoef hem op dit moment niet zo.

Kwalitatief gezien heb ik liever Douglas als backup achter Heitinga-Mathijsen dan Ron Vlaar of Boulahrouz.

Maar ethisch gezien hoef ik hem niet zo nodig in Oranje. Het blijft voor mij een Braziliaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.