- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schandalig was dat ja (ja, ik kijk het
). Die mag je levenslange opsluiting geven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
WK voor vrouwen
WK onder 17
EK onder 17
Copa America
Gold Cup
En ik geloof dat er ook nog een WK onder de 21 begint.
Wat dacht de Fifa/Uefa, we planten gewoon de hele zomer vol toernooien?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voetbalzone - Verdedigster mag bal op WK paar seconden vasthouden van arbiter
Haha, schitterend, lig helemaal blauw hier 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Geweldig clippie bij de vrouwen 
Bij doorklikken: Equatoriaal Guinea kwam al eerder in het nieuws. De tweeling Bilguisa en Salimata Simpore, die bekend staan als de Ugly Sisters, trokken zich wegens beschuldigingen terug uit de selectie van Equatoriaal Guinea. De reden hiervoor is dat tegenstanders menen dat Gilguisa en Salimata geen vrouwen, maar mannen zijn.
Verhoeven lijkt me wel het type dat er alles aan heeft gedaan om slank te zijn.

Dat-ie nu opeens wel 10 kilo af kan vallen (blijkbaar) zegt toch genoeg. Die vreet en zuipt zich een ongeluk, en weigert een beetje te trainen. Stofwisseling 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@ otherfool

Dit zijn die 2 Ugly Sisters 
Hoe zou het toch kunnen dat mensen twijfels hebben over hun sekse? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lekkere wijven man, zie je toch wel? 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dat zijn toch gewoon Balotteli en Kah?!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht eerst dat de bovenste een iets te lang in de zon gelegen Cristiano Ronaldo was.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat zijn geen vrouwen. Zelfs een vagina verandert daar niks aan
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ken je hem goed? Wat kunnen we van hem verwachten? Ik zag net zijn goal van gister, knap afgemaakt na een mooie voorzet van de linkerkant van Boerrigter.
Hij is sarcastisch, Litmanen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee hoor, lijkt me niet. Ik geloof ook dat hij uit België komt. Dan is de interesse in Rits niet zo vreemd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Otherfool heeft wel gelijk trouwens. Die onderste is echt net Kah-mikaze 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee hoor, lijkt me niet. Ik geloof ook dat hij uit België komt. Dan is de interesse in Rits niet zo vreemd.
UIt België? Daar zal Tom niet blij mee zijn.
Joy4ever heeft een enorme hekel aan Ajax, neem dat maar van mij aan. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ah, dan neem ik dat maar van je aan 
Het kwam alleen niet cynisch over, maar nu verwacht ik uitleg van plezier4altijd 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Denk vanwege zijn naam: Rits Mats. Dat gun je je ergste vijand nog niet. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - 'AC Milan overweegt bod uit te brengen op Ajacied Eriksen'
Hem vindt ik een uitstekende speler, zou jammer zijn als hij zou vertrekken uit de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Milan kan zich de moeite besparen. Eriksen heeft al een paar keer gezegd niet eens weg te willen. Koos zelf Ajax omdat hij zich ergens wil ontwikkelen met zicht op een basisplaats.
Scout je eigen spelers eens, lelijke kutclubs. Deze is door Ajax gescout, laat hem daar dan ook spelen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Scout je eigen spelers eens, lelijke kutclubs. Deze is door Ajax gescout, laat hem daar dan ook spelen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Milan kan zich de moeite besparen. Eriksen heeft al een paar keer gezegd niet eens weg te willen. Koos zelf Ajax omdat hij zich ergens wil ontwikkelen met zicht op een basisplaats.
Haha. Als Eriksen drie keer meer kan verdienen, vind hij Milan de mooiste club van Europa.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha. Als Eriksen drie keer meer kan verdienen, vind hij Milan de mooiste club van Europa.
Wie heeft het over mooi vinden? Eriksen wil vooral veel spelen en zich ontwikkelen. Kan hij beter gewoon bij Ajax blijven. Ik zou hem aanraden nog 2 jaar te blijven, maar ik vrees dat we hem nog maximaal een jaar kunnen houden. Behoort tot de allergrootste talenten in Europa.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Wie heeft het over mooi vinden?
Wat ik bedoelde: het zegt natuurlijk helemaal niks als een speler zegt "ik wil nog een paar jaar hier spelen."
Behoort tot de allergrootste talenten in Europa.
Samen met nog een boel talenten.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Waarom heeft hij dan niet voor Chelsea of Barcelona gekozen voordat hij bj Ajax kwam. Zij wilden hem immers ook.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, met een selectie groepje spelers. Eriksen speelt zodra hij Ajax verlaat voor een club van het kaliber Barcelona. Mag je me op vastpinnen.
En hij koos inderdaad zelf Ajax, terwijl Barca en Arsenal hem ook wilden. Maar daar zag hij minder mogelijkheden om zich te ontwikkelen. Kortom, verstandige jongen die op een slimme wijze zijn carriere plant. Hij ziet ook voorbeelden van jongens als Drenthe die denken dat ze het hebben gemaakt maar in de anonimiteit verdwijnen omdat op die leeftijd een club als Madrid veel te hoog gegrepen is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee, met een selectie groepje spelers. Eriksen speelt zodra hij Ajax verlaat voor een club van het kaliber Barcelona. Mag je me op vastpinnen.
Hij is een groot talent, maar dat is nog geen garantie dat hij ooit een dragende speler wordt bij een topclub als Barcelona. Kans is wel groot dat hij bij zo'n club komt te voetballen, maar of hij daadwerkelijk zal slagen...
En hij koos inderdaad zelf Ajax, terwijl Barca en Arsenal hem ook wilden. Maar daar zag hij minder mogelijkheden om zich te ontwikkelen. Kortom, verstandige jongen die op een slimme wijze zijn carriere plant. Hij ziet ook voorbeelden van jongens als Drenthe die denken dat ze het hebben gemaakt maar in de anonimiteit verdwijnen omdat op die leeftijd een club als Madrid veel te hoog gegrepen is.
Nederland is een prima opstap voor talenten naar de top. Daarom zie ik hem ook nog niet vertrekken.
Drenthe dacht dat hij het had gemaakt.
Je lult maar wat of niet? Wat zou jij doen als je een contract van Real Madrid aangeboden zou krijgen? Haha.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je lult maar wat of niet? Wat zou jij doen als je een contract van Real Madrid aangeboden zou krijgen? Haha. Drenthe dacht ook daadwerkelijk het Madrid niveau te hebben. Ik had ook getekend, maar wel met het idee dat het lekker cashen is. Drenthe dacht ook echt daar een bepalende speler te worden.
Geen idee waarom je wederom zo overdreven reageert, want het klopt wat ik zeg. Hij is daar geflopt en moet naar een lager niveau. Eriksen moet nu ook niet naar Milan gaan.
Voetbalzone - Update: Chinezen maken grootverdiener van relatief onbekende Conca
Welke reactie is hierop nou geschikt?
of
of
?
De voetbalwereld is ziek.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Hij is weliswaar niet geslaagd bij Real, maar doet het toch zeker niet slecht nee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.