- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
ja ik herinner me nog een keer dat t mn ex is geweest
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
@ otherfool, er moet toch wel 1 webredacteurtje zijn die kan berichten over de 0-4 van de landskampioen van Nederland?
Ach, toen ik er nog woonde en speelde kwam Barcelona elk jaar langs... Ajax klinkt een beetje als 7e keus, geen animo natuurlijk om daar al te veel werk in te steken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nee, las echt dat hij er afgetraind uitzag. Schijnbaar dus een speciaal dieet gekregen dat nu wel aangeslagen is. Of je hem nou goed genoeg vind of niet, ieder geval fijn voor Ajax (want hij staat onder contract) en voor hem dat dit gelukt is.
@ otherfool, er moet toch wel 1 webredacteurtje zijn die kan berichten over de 0-4 van de landskampioen van Nederland?
Nee joh, zijn allemaal bierdrinkende proleten 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, toen ik er nog woonde en speelde kwam Barcelona elk jaar langs... Ajax klinkt een beetje als 7e keus, geen animo natuurlijk om daar al te veel werk in te steken
Ja, ik las dat Ronald Koeman tegen Buitenpost zijn debuut voor Barcelona heeft gemaakt 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Fer wil blijven als Feyenoord zich versterkt
Gepubliceerd op 02-07-2011 om 17:49:08 Bron: Rijnmond.nl
Door: Rick Foto: FR-Fans.nl
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen Sc Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond. De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van Fc Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.
'Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar Psv zal zien verkassen.
----
Eigenlijk not dune om eisen te stellen, maar zou fantastisch zijn. Fer blijven, Ryo nog een jaartje, Schöne en Dost en Feyenoord moet gaan voor plaats 3 a 4. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk mag je eisen stellen. tenminste een teken van ambitie. Zie ik een stuk liever dan na 10-0 zeggen dat het nu eenmaal niet anders is....
Verder wil ik net zo min als Fer nog zo'n seizoen. Laat ze maar eens in spelers investeren die meer waard en goed verkocht worden ipv ze de deur uit te laten lopen voor veel te weinig.
Vrienden van Feyenoord: Verzin een list!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Kan hem natuurlijk geen ongelijk geven, maar is nogal een grote mond voor iemand die zelf de bal op de schoen had om verder te bekeren in het nationale én Europese toernooi.
Ik zie dit eerder als zich indekken voor een vertrek, hij weet dat er geen middelen zijn om echt goede sportieve versterkingen te halen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Alleen wordt het lastig zonder geld. 
Maar goed, mocht Fer bijtekenen, kun je over 2 jaar een stuk meer aan hem verdienen.
Toch denk ik dat Blokland en z'n vrinden wel voor Schone en Dost gaan. Hopelijk ziet Fer dat als verterkingen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan hem natuurlijk geen ongelijk geven, maar is nogal een grote mond voor iemand die zelf de bal op de schoen had om verder te bekeren in het nationale én Europese toernooi.
Ik zie dit eerder als zich indekken voor een vertrek, hij weet dat er geen middelen zijn om echt goede sportieve versterkingen te halen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Doe ik ook niet, zeg dat ie nogal een grote mond heeft voor de voetballer die hij is.
Over wanbeleid gesproken, een list van investeerders is een van de oorzaken van enkele miljoenen schuld (en de zoutzakken die het ondertekenden). Feyenoord tegen de muur en investeerders die er risicoloze en lucratieve deals uit sleepten
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Teletekst is wel frustrerend. Daar werd ik echt gek van. Net als via radio 1 luisteren, jaren terug 
En Andy Houtkamp, ik geloof dat er is gescoord in de ArenA? Ja, dat klopt, zojuist 0-1 voor...
Weg blijdschap
Teletekst is drama. Radio luister ik nooit maar kampioenschap PSV destijds heb ik op radio gehoord en dat was fantastisch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Teletekst? Radio?? Gewoon erbij zijn 
Wel origineel doekje van Twente vorig jaar al ergens. Inmiddels bij elke (uit)wedstrijd aanwezig.

Fer wil blijven als Feyenoord zich versterkt
Gepubliceerd op 02-07-2011 om 17:49:08 Bron: Rijnmond.nl
Door: Rick Foto: FR-Fans.nl
Hij wilt weg dus.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nee, las echt dat hij er afgetraind uitzag. Schijnbaar dus een speciaal dieet gekregen dat nu wel aangeslagen is. Of je hem nou goed genoeg vind of niet, ieder geval fijn voor Ajax (want hij staat onder contract) en voor hem dat dit gelukt is.

Denk ook wel dat ie wat kwijt is geraakt. Ben benieuwd waar het nou aan heeft gelegen.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Mats Rits heeft zijn eerste goal voor Ajax gemaakt 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vind weinig zo vervelend als in een stadion voetbal kijken. Belt regelmatig iemand dat hij seizoenkaart over heeft voor PSV maar kies dan toch altijd voor thuis kijken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Denk ook wel dat ie wat kwijt is geraakt. Ben benieuwd waar het nou aan heeft gelegen.
Minder eten?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hij is al jaren professioneel sporter, het zal heus niet alleen aan eten hebben gelegen.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Minder eten?
hahah dat helpt over het algemeen wel ja 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Vind weinig zo vervelend als in een stadion voetbal kijken. Belt regelmatig iemand dat hij seizoenkaart over heeft voor PSV maar kies dan toch altijd voor thuis kijken.
Toch raar, hoort wat mij betreft wel bij het clubgevoel. Jij hebt dan meer een neutrale supporters mentaliteit wat mij betreft
Wat spreekt je aan bij PSV terwijl je de randzaken die een club zijjn identiteit geeft niet interessant vindt.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Hij is al jaren professioneel sporter, het zal heus niet alleen aan eten hebben gelegen.
Er zijn genoeg professionele sporters die te zwaar zijn. Je kan trainen wat je wilt, als je niet juist eet, zal het niet gebeuren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Je doelt neem ik aan op de sumo worstelaars?
Die jongen heeft zelf al minstens 100 maal aangegeven dat hij een normaal eetpatroon heeft en nooit wat te snacken neemt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Toch raar, hoort wat mij betreft wel bij het clubgevoel. Jij hebt dan meer een neutrale supporters mentaliteit wat mij betreft
Wat spreekt je aan bij PSV terwijl je de randzaken die een club zijjn identiteit geeft niet interessant vindt.
Ik heb twee jaar een seizoenkaart gehad en heb me eigenlijk constant geërgerd aan dat negatieve geblaat van medesupporters die wedstrijden lang scheidsrechters en spelers voor van alles en nog wat uitmaken en zelf het iq van een stoeptegel hebben.
Nee lekker thuis op de bank geniet ik beduidend meer. Overigens vind ik het ook onzin dat een stadion of de supporters een club identiteit geven. Dan zou de identiteit namelijk constant veranderen en zou Ajax sinds de Arena het Ajax van daarvoor niet meer zijn? Die identiteit zit in veel meer dan een stadion en haar supporters.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die jongen heeft zelf al minstens 100 maal aangegeven dat hij een normaal eetpatroon heeft en nooit wat te snacken neemt.
Ik zie Verhoeven wel stiekum in een schuurtje, acher in de tuin, een krokketje naar binnen schuiven. Drie keer per dag.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik heb twee jaar een seizoenkaart gehad en heb me eigenlijk constant geërgerd aan dat negatieve geblaat van medesupporters die wedstrijden lang scheidsrechters en spelers voor van alles en nog wat uitmaken en zelf het iq van een stoeptegel hebben.
Nee lekker thuis op de bank geniet ik beduidend meer. Overigens vind ik het ook onzin dat een stadion of de supporters een club identiteit geven. Dan zou de identiteit namelijk constant veranderen en zou Ajax sinds de Arena het Ajax van daarvoor niet meer zijn? Die identiteit zit in veel meer dan een stadion en haar supporters.
Wel erg hypocriet dit, alle stadion bezoekers vereenzelvigen met een stel neanderthalers dat geen opvoeding heeft gehad. Standaard argumentje van mensen die niet naar het stadion gaan en een oordeel over voetbalsupporters hebben.
Vraag me dan serieus af hoe jij thuis op de bank van een wedstrijd van PSV kan genieten. Dan moet er wel iets goeds mis zijn 
Die laatste alinea snap ik overigens niet, daar heb ik niets over gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik het zitten achter een televisie of kijkend naar teletekst niet bevorderend vind voor het clubgevoel. Een stadion en supporters geven een club overigens wel identiteit, samen met nog wat andere factoren. Raar dat je dit niet zo ziet.
Anyway, movietime!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mats Rits heeft zijn eerste goal voor Ajax gemaakt
Ken je hem goed? Wat kunnen we van hem verwachten? Ik zag net zijn goal van gister, knap afgemaakt na een mooie voorzet van de linkerkant van Boerrigter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vraag me dan serieus af hoe jij thuis op de bank van een wedstrijd van PSV kan genieten. Dan moet er wel iets goeds mis zijn
Waarom zou je thuis niet van het kijken van je club kunnen genieten? Dat is niet exclusief voorbehouden aan de stadionbezoekers. Thuis zie je zelfs alles beter. Het stadion is alleen weer leuker voor de beleving en de sfeer.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Dat zeggen ze allemaal. Iedereen denkt een normaal eetpatroon te hebben. Misschien eet hij heel onregelmatig, misschien eet hij nog iets vlak voordat hij gaat slapen. Allemaal slecht.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Minder eten?
Makkelijke opmerking. Daar zal het niet aan liggen, want Verhoeven lijkt me wel het type dat er alles aan heeft gedaan om slank te zijn. Er zijn ook mensen met stofwisselingsproblemen he. Als hij een veel te hoog vetpercentage heeft dankzij zijn eigen schuld, dan had Ajax hem allang in jong Ajax gezet met de boodschap dat hij mag vertrekken.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Makkelijke opmerking. Daar zal het niet aan liggen, want Verhoeven lijkt me wel het type dat er alles aan heeft gedaan om slank te zijn. Er zijn ook mensen met stofwisselingsproblemen he. Als hij een veel te hoog vetpercentage heeft dankzij zijn eigen schuld, dan had Ajax hem allang in jong Ajax gezet met de boodschap dat hij mag vertrekken.
Theo Jansen had toen bij Vitesse toch ook wat gewichtsproblemen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.