• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.092 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.039 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik noem de '' grote heren '' wat in jouw visie Sigi is.

Sigi was zeker de laatste wedstrijden basisspeler,maar hij was niet in de positie om '' grote man '' uit te hangen want dat waren anderen.

Het is wel vervelend dat hij naar Ajax vertrekt,maargoed die 4 mil maakt ook weer veel goed,hoor.

Wernbloom of Marcellis was ook basisspeler is dat dan ook de vedette ? NOT !

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ben benieuwd of Janssen bij Ajax net zo'n leidersrol kan gaan spelen of dat inziet dat hij nu niet de belangrijkste man van het veld zal zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ik geef het op. Noem vooral iedereen behalve hem op.

Spelers als Schaars zijn waterdragers. Spelers als Martens hebben vorig seizoen niet veel laten zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ben benieuwd of Janssen bij Ajax net zo'n leidersrol kan gaan spelen of dat inziet dat hij nu niet de belangrijkste man van het veld zal zijn.

Dat zal hij niet gaan doen denk ik maar de vraag is inderdaad of hij dit in gaat zien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Janssen kent zijn plaats wel. Hij zei ook al in interviews dat hij nooit de ontwikkeling van Eriksen mag blokkeren. Maar daarom kan Janssen bij Ajax ook een grote meneer zijn, maar wel in combinatie met meerdere spelers. Janssen lijkt me wat dat betreft realistisch genoeg. Het is ook niet echt een jongen met vedettegedrag.

We zien het om 15.00 uur wel, als Ajax de 1e oefenwedstrijd speelt. VV Buitenpost uit, altijd lastig

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We zien het om 15.00 uur wel, als Ajax de 1e oefenwedstrijd speelt. VV Buitenpost uit, altijd lastig

Ach, echt waar? Mijn oud-cluppie

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Spelers als Schaars zijn waterdragers.

Schaars was toch een belangrijke speler voor AZ. Vergelijkbaar met Vertonghen bij Ajax? Is waterdrager dan geen beledigende term voor zo iemand?

Ik vraag het maar omdat ik me een discussie herinner waarin jij redelijk furieus reageerde toen iemand hier Vertonghen een waterdrager noemde.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Schaars vergelijkbaar met Vertonghen? Hoe kom je daar nou weer bij? Schaars is één van de vaste krachten, maar echt niet iemand die het verschil maakt. Ook geen waterdrager, maar ertussenin. Zonder Vertonghen was Ajax geen kampioen geworden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Schaars vergelijkbaar met Vertonghen? Hoe kom je daar nou weer bij? Schaars is één van de vaste krachten, maar echt niet iemand die het verschil maakt. Ook geen waterdrager, maar ertussenin.

De Vertonghen waar de discussie destijds over ging maakte toen toch ook niet het verschil bij Ajax. De ene week linksback, de week daarna ergens op het middenveld en nog een week later centraal in de verdediging. Als die Vertongen geen waterdrager genoemd mag worden, dan Stijn Schaars ook niet.

Nicolage Rico schreef:

Zonder Vertonghen was Ajax geen kampioen geworden.

En zonder Schaars was AZ geen kampioen geworden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

AZ had een veel uitgebalanceerder elftal. We spreken toch over nu, niet over een moment uit het verleden?

Schaars heeft nooit meer het niveau gehaald van het kampioensjaar na zijn blessure.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

AZ was ook wel kampioen geworden zonder Schaars. De Zeeuw en Martens waren minstens zo belangrijk. Maar de belangrijkste personen waren El H. (met zijn doelpunten) en Dembele, die voetballend zeer sterk was dat seizoen. Ook verdedigend stond het als een huis met Moisander en Morene en bij die blessures ook met Mendes en Jaliens. Ook Romero blinkte uit dat seizoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Schaars was toch een belangrijke speler voor AZ. Vergelijkbaar met Vertonghen bij Ajax? Is waterdrager dan geen beledigende term voor zo iemand?

Ik vraag het maar omdat ik me een discussie herinner waarin jij redelijk furieus reageerde toen iemand hier Vertonghen een waterdrager noemde.

Waterdrager moet je niet negatief opvatten hoor. Nigel de Jong of Michael Carrick zijn ook waterdragers. Tevens uitstekende spelers en belangrijk in een ploeg.

Maar geen jongens die het verschil maken. Vertonghen is overigens centrale verdediger bij Ajax, geen idee wat daarmee de vergelijking kan zijn?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Schaars vergelijkbaar met Vertonghen? Hoe kom je daar nou weer bij? Schaars is één van de vaste krachten, maar echt niet iemand die het verschil maakt. Ook geen waterdrager, maar ertussenin. Zonder Vertonghen was Ajax geen kampioen geworden.

Correct.

Overigens was Schaars in het AZ kampioensjaar vele malen opvallender dan dat hij daarna was. Maar dat zeg je zelf ook al

Zonder Vertonghen was Ajax inderdaad nooit kampioen geworden. Vertonghen brengt enorm veel voetbal in de ploeg met zijn inschuiven al verdediger. En hij scoort ook regelmatig nog een goal.

Otherfools oude club doet het niet slecht. Wedstrijd is bijna voorbij, stand is slechts 0-4.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Veel jeugdspelers vandaag erin

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, bijna niemand van het eerste speelde. Ik las dat Verhoeven er afgetraind uit zag, schijnt ruim 10 kilo kwijtgeraakt te zijn. Klasse.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Net terug uit Staphorst alwaar PSV de plaatselijke vv met 0-6 oprolde. Maar serieus, weinig verheffende oefenwedstrijd met een bijna volledig Jong-PSV op het veld de tweede helft. Hoogtepuntje toch wel Rabiu Ibrahim die uitstekend speelde, assists afleverde en mensen vrij voor het doel zette.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Woow, zijn er PSV supporters die reizen voor hun club. Primeur!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Staphorst. Lelijk incestdorp. Wel logisch dat ze daar zaterdags voetbalden tegen PSV. Op de zondags blijven de gordijnen daar dicht, behalve om even naar de kerk te gaan

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Otherfools oude club doet het niet slecht. Wedstrijd is bijna voorbij, stand is slechts 0-4.

Ja ik heb even op de site gekeken maar Rooie Rene Rispens staat volgens mij nog altijd in de verdediging en daar kom je niet zomaar langs!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

happie schreef:

Ook verdedigend stond het als een huis met Moisander en Morene en bij die blessures ook met Mendes en Jaliens. Ook Romero blinkte uit dat seizoen.

Moreno speelde nog niet de helft. Daarnaast hadden ze Swerts als back.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ja ik heb even op de site gekeken maar Rooie Rene Rispens staat volgens mij nog altijd in de verdediging en daar kom je niet zomaar langs!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Update!

V.V. Buitenpost - De offici? website - vvbuitenpost.nl

Met Rooie Rene was het gewoon 0-0 gebleven

Wel jammer dat ze mij niet voor de afscheidswedstrijd hebben gevraagd

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Nondeju,

Ik weet dat dit het voetbaltopic is hoor, maar ik zap net langs eurosport en die goalie van het amerikaanse vrouwenelftal is mooi

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De uitslag van Ajax staat nog niet eens op de site. Lekker actueel up-to-date...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Bedoel je op de site van Buitenpost?

Manman die zijn nu toch gewoon lekker aan het worst eten en bier drinken, wat dacht je dan

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik las dat Verhoeven er afgetraind uit zag, schijnt ruim 10 kilo kwijtgeraakt te zijn. Klasse.

Is dit een grapje ?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, bijna niemand van het eerste speelde. Ik las dat Verhoeven er afgetraind uit zag, schijnt ruim 10 kilo kwijtgeraakt te zijn. Klasse.

Je kan met 110 kilo net zo makkelijk over ballen heen duiken en onder hoge ballen heen vliegen dan met 120 kilo. Het blijft natuurlijk een waardeloze keeper en een Ajax onwaardig voorkomen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, las echt dat hij er afgetraind uitzag. Schijnbaar dus een speciaal dieet gekregen dat nu wel aangeslagen is. Of je hem nou goed genoeg vind of niet, ieder geval fijn voor Ajax (want hij staat onder contract) en voor hem dat dit gelukt is.

@ otherfool, er moet toch wel 1 webredacteurtje zijn die kan berichten over de 0-4 van de landskampioen van Nederland?

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Sjoerdow schreef:

Nondeju,

Ik weet dat dit het voetbaltopic is hoor, maar ik zap net langs eurosport en die goalie van het amerikaanse vrouwenelftal is mooi

Hope solo?:)

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Uhu

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.