- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Driemaal 
Als Feyenoord nog een transfersom voor Bahia krijgt, lach ik de ballen uit mijn broek.
Ja haha. De Rots van Rio brokkelde de laatste tijd wat af.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Kon je ook moeilijk een rots noemen. Was meer iets van Het Kiezelsteentje van Rio.
Schöne moet iets van 1 miljoen kosten. Feyenoord heeft aanvraag tot koop ingediend bij de KNVB, maar dat zal deze zomer nog niet gaan gebeuren. Via Blokland & Co moet toch wel het één en ander haalbaar zijn. Zeker na het vertrek van Castaignos, Wijnaldum, Bahia en hopelijk El Ahmadi.
Ik zie helaas geen nieuwe spits komen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Heeft in z'n begintijd best aardig gespeeld, meer steen dan bijvoorbeeld alle backs bij elkaar die de laatste tijd versleten zijn.
De opbrengsten van de spelers staan er los van, die moeten linea recta de schuldenpot in. Alleen de besparing op salarissen biedt uitkomst om een voorschot van Blokland en co terug te betalen, maar als dat weer een regeling is zoals het FiF moet je er niet eens aan willen beginnen.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
en hopelijk El Ahmadi.
vorig seizoen niet veel van hem gezien maar ik dacht dat het wel een redelijke voetballer was?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
vorig seizoen niet veel van hem gezien maar ik dacht dat het wel een redelijke voetballer was?
Bij Twente wel
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja is hij ook, maar werd verhuurd aan een zandbak ergens in Arabië. Technisch goed, geen type die een wedstrijd kan kantelen, alleen het boterde niet echt met de leiding van Feyenoord. Kostte ook nog eens 5 miljoen en heeft een hoog salaris, dus alle hoop was gevestigd dat die oliesjeiks hem zouden kopen. Alleen dat wilde hij zelf niet, en Feyenoord wil/moet hem koste wat kost verkopen, lekkere situatie dus 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ja is hij ook, maar werd verhuurd aan een zandbak ergens in Arabië. Technisch goed, geen type die een wedstrijd kan kantelen, alleen het boterde niet echt met de leiding van Feyenoord. Kostte ook nog eens 5 miljoen en heeft een hoog salaris, dus alle hoop was gevestigd dat die oliesjeiks hem zouden kopen. Alleen dat wilde hij zelf niet, en Feyenoord wil/moet hem koste wat kost verkopen, lekkere situatie dus
ah ok op zo'n manier, bedankt voor de info 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
PSV gaat niet op zoek naar een extra defensieve versterking. Pas wanneer Francisco 'Maza' Rodriguez verkocht wordt, richten de Eindhovenaren zich op het vinden van een defensieve aanwinst.
Technisch directeur Marcel Brands laat in gesprek met het Eindhovens Dagblad weten dat de club de komst van een extra verdediger niet nodig acht. Alleen wanneer de Mexicaan deze zomer vertrekt uit Eindhoven, zal PSV zich op de transfermarkt melden voor een nieuwe verdediger.
Wel betekent het besluit dat de rechtsbackpositie in de defensie bij de Eindhovenaren momenteel niet dubbel bezet is. "Maar met Tamata hebben we een jongen erbij gekregen die daar in principe ook kan spelen. Daarnaast kijken we uiteraard nog wat er uit de jeugd overkomt", aldus Brands.
In de verdediging is PSV juist het zwakst
.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Inderdaad. Wat heb je aan een goed middenveld / aanval, als de verdediging zwak is. Bouma doet het aardig, maar ik denk dat hij toch problemen gaat krijgen met een heel seizoen voetballen. Maza en Marcello vind ik allebei nietszeggend, geen persoonlijkheid dat er echt staat in de grote wedstrijden. Pieters is aardig, maar vind het ook geen geweldenaar. Manolev.. tja wisselvallig.
Er gaan wel geruchten dat die Amerikaan wordt aangetrokken. Een ene Ream.
Verder heb je dan alleen nog Tamata en Hutch die evt. RB kan spelen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Heeft in z'n begintijd best aardig gespeeld, meer steen dan bijvoorbeeld alle backs bij elkaar die de laatste tijd versleten zijn.
De opbrengsten van de spelers staan er los van, die moeten linea recta de schuldenpot in. Alleen de besparing op salarissen biedt uitkomst om een voorschot van Blokland en co terug te betalen, maar als dat weer een regeling is zoals het FiF moet je er niet eens aan willen beginnen.
Ik doel ook (vooral) op de salarrisen. Bahia verdiende ook aardig wat, sowieso is iedere stuiver teveel voor hem, maar dat terzijden.
Bahia is nooit een goede verdediger geweest, maar wordt in sommige wedstrijden niet bijzonder getest waardoor het nog wat leek. Komt eigenlijk op iedere punt flink tekort. Het enige dat hij kan is geconcentreerd het duel aangaan met de tegenstander, maar mist daarin tactisch vermogen, spelinzicht, snelheid en wendbaarheid. Hij rent als een wijf. Sorry, ook al is hij nog zo'n aardige kerel, ben ontzettend blij als hij daadwerkelijk vertrekt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Vind El Ahmadi overschat. Technisch best goed, kan ook wel wat met een bal, heeft zijn momenten, maar voegt verder niks toe aan Feyenoord. Haalt alle snelheid uit iedere aanval. Totaal geen verbindpunt. Nee, zonder hem speelt Feyenoord beter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sigthorsson dus rond voor een kleine 4 miljoen. In het weekend wordt het geregeld en rondgemaakt lees ik. Hebben we tenminste na weken eens de gewenste spits binnen. Ben erg benieuwd. Hij heeft veel talent, maar presteren bij AZ is toch wat anders.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Want bij AZ heb je natuurlijk veel betere spelers om je heen lopen.....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Want bij AZ heb je natuurlijk veel betere spelers om je heen lopen.....
Minder druk, je mag vaker eens een keertje slecht spelen, bij AZ was hij de grote meneer die alle ballen kreeg...
Ik kan nou niet zeggen dat de AZ aankopen die naar Ajax kwamen nou allemaal goed hebben gepresteerd.
El Hamdaoui is een drama geworden, Lindenbergh was niks, Perez heeft zijn belofte deels ingelost en dat geldt ook voor de Zeeuw. Maar ze hebben nooit meer het niveau gehaald wat ze bij AZ haalden.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Sigthorsson naar Ajax, betwijfel of hij het daar waar gaat maken. Maar betekend dit dat AZ nu werk gaat maken van Jozy Altidore?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk het wel. Hoe erg wil je er op vooruit gaan. Ben wel een Altidore fan, als ik de mogelijkheid heb zal ik wel eens een wedstrijd mee pikken van AZ dan, als Feyenoord niet moet spelen die dag natuurlijk.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hoop ook dat Altidore naar Nederland komt, welliswaar geen veel scorende spits (wat niet is kan nog komen) maar ik hou ervan hoe sterk hij aan de bal is. Zou ook beter voor hem zijn om naar NL te komen, zodat het niet gaat zoals het ging bij Freddy Adu die als een groot talent werd beschouwd en nu in de 2e turkse divisie speelt.
Nederland kan een perfecte stap zijn voor dit soort spelers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat denk ik ook. Veel scoort ie idd niet maar zijn fysieke kracht en snelheid is toch wel een fijne combo. En hier kan ie zich wel op gaan werken tot doelpuntenmachine.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Minder druk, je mag vaker eens een keertje slecht spelen, bij AZ was hij de grote meneer die alle ballen kreeg...
Ik kan nou niet zeggen dat de AZ aankopen die naar Ajax kwamen nou allemaal goed hebben gepresteerd.
El Hamdaoui is een drama geworden, Lindenbergh was niks, Perez heeft zijn belofte deels ingelost en dat geldt ook voor de Zeeuw. Maar ze hebben nooit meer het niveau gehaald wat ze bij AZ haalden.
Hij was niet de grote meneer bij AZ hoor...
Hij was de enige sterke spits die de ballen erin schoot. Voor hem was Jonathas de 1ste spits daarna kwam ''Sigi''.
4 Mil kan ik wel mee leven, ben benieuwd wie we nu gaan aantrekken.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Hoop ook dat Altidore naar Nederland komt, welliswaar geen veel scorende spits (wat niet is kan nog komen) maar ik hou ervan hoe sterk hij aan de bal is. Zou ook beter voor hem zijn om naar NL te komen, zodat het niet gaat zoals het ging bij Freddy Adu die als een groot talent werd beschouwd en nu in de 2e turkse divisie speelt.
Nederland kan een perfecte stap zijn voor dit soort spelers.
Misschien is Feyenoord wel een optie, als we de vrienden van Feyenoord lief aankijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zou helemaal een zzegening zijn. Dan tatoeer ik van Geel en Blokland persoonlijk op mijn arm
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij was niet de grote meneer bij AZ hoor...
Hij was de enige sterke spits die de ballen erin schoot. Voor hem was Jonathas de 1ste spits daarna kwam ''Sigi''.
4 Mil kan ik wel mee leven, ben benieuwd wie we nu gaan aantrekken.
Haha nee hoor, nu is hij plots niet de grote meneer van AZ nu Ajax hem koopt.
Sighorsson was vorig jaar de enige uitblinker in een ploeg vol harde werkers en woeste renner. Als 21 jarige 15 competitiegoals scoren in je 1e jaar in een goede competitie is knap. Of hij nu als 1e of 8e spits begon, hij schoot er 15 in en was de grote meneer.
Ik ben blij dat hij komt, speler met veel talent, maar het moet nog blijken of hij bij Ajax ook gaat presteren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Denk het wel. Hoe erg wil je er op vooruit gaan. Ben wel een Altidore fan, als ik de mogelijkheid heb zal ik wel eens een wedstrijd mee pikken van AZ dan, als Feyenoord niet moet spelen die dag natuurlijk.
Mm, de keren dat ik Altidore zag (vooral voor team USA) vond ik het niet zo bijzonder. Beetje een B speler. Het zegt ook wat dat hij naar AZ misschien gaat, bepaald geen topclub in Nederland wat bepaald geen topniveau competitie heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemde redenatie aangezien er wel heel veel spelers van AZ richting Amsterdam gaan
. Heeft meer te maken met de enorme korte termijn visie die heerst bij topclubs (vooral Ajax).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vreemde redenatie aangezien er wel heel veel spelers van AZ richting Amsterdam gaan
. Heeft meer te maken met de enorme korte termijn visie die heerst bij topclubs (vooral Ajax).
Misschien wordt hij bij AZ een betere speler 
Maar Ajax heeft ook teveel middelmaat bij AZ weggehaald wat ze niet hadden moeten doen. Overigens denk ik wel dat Altidore een hoger niveau dan AZ mag nastreven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk, het scoutings orgaan is nou ook niet effectief geweest de laatste jaren. Al wil het niet veel zeggen als veel topclubs 'm nog niet op het spoor geraakt zijn, of de gok niet durven te wagen, dat het geen goede speler is. Al staat me iets bij dat Ajax ook eens geinteresseerd was in 'm.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg ook niet dat het geen goede speler is hoor. Vind hem alleen niet heel bijzonder. Hij is wel een typische Amerikaanse speler. Nooit opgeven, hard werken maar technisch valt er nog wel wat aan te verbeteren.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Haha nee hoor, nu is hij plots niet de grote meneer van AZ nu Ajax hem koopt.
Sighorsson was vorig jaar de enige uitblinker in een ploeg vol harde werkers en woeste renner. Als 21 jarige 15 competitiegoals scoren in je 1e jaar in een goede competitie is knap. Of hij nu als 1e of 8e spits begon, hij schoot er 15 in en was de grote meneer.
Ik ben blij dat hij komt, speler met veel talent, maar het moet nog blijken of hij bij Ajax ook gaat presteren.
De grote heren waren toch Martens,Moreno,Romero,Schaars,Moisander die de kampioenschap hebben meegemaakt. Sigi komt net kijken.
Sigi stond eerst niet eens in de basis ! Daarstond eerst Falkenburg toen Jonathas en daarna werd het eens met pelle geprobeert. Toen dat niks werd kwam Siggi. Hoe kom je erbij dat hij daarom de grote meneer is, omdat hij de spits is ofwat ?
Of omdat Ajax intresse in hem heeft ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeg ook niet dat het geen goede speler is hoor.
Dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je het met een b-speler een non valeur vond
.
Eens. Al heeft hij dan wel weer zaken die een enorm wapen kan maken. Maar van op de bank zitten bij Villarreal leer je ook niet veel, denk dat ie zich wel ontwikkelt als ie vaak speelt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De grote heren waren toch Martens,Moreno,Romero,Schaars,Moisander die de kampioenschap hebben meegemaakt. Sigi komt net kijken.
Sigi stond eerst niet eens in de basis ! Daarstond eerst Falkenburg toen Jonathas en daarna werd het eens met pelle geprobeert. Toen dat niks werd kwam Siggi. Hoe kom je erbij dat hij daarom de grote meneer is, omdat hij de spits is ofwat ?
Of omdat Ajax intresse in hem heeft ?
Haha ja noem anders gewoon de 10 basisspelers op en sla Sigthorsson over. Maak je nog beter je punt! 
Of hij nou als 1e of 8e spits begon, hij werd later de vaste basisspeler die gewoon zeer goed presteerde. Maar het doet volgens mij wat pijn dat hij naar Ajax vertrekt he?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.