- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rare jongen die vd Brom. Ado is toch een veel mooiere club dan Vitesse. Daarbij zijn ze op dit moment ook veel sterker...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik heb eigenlijk niets interessants in en rondom de 1e training van Ajax gezien als ik eerlijk mag zijn
Allemaal oud nieuws
Wat dat betreft komen die 1e trainingen ook wel iets te snel .
Wel weer zin in 30 juli, eindelijk weer de tribune op, maar al die nutteloze dingen tot die tijd zeggen me vrij weinig.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb eigenlijk niets interessants in en rondom de 1e training van Ajax gezien als ik eerlijk mag zijn
Allemaal oud nieuws
Wat dat betreft komen die 1e trainingen ook wel iets te snel .
Wel weer zin in 30 juli, eindelijk weer de tribune op, maar al die nutteloze dingen tot die tijd zeggen me vrij weinig.
Het hoeft ook niet interessant te zijn. Ik vind de eerste beelden van Janssen in Ajax shirt op de training al de moeite waard.
Ben het wel met je eens dat het weer erg snel begint. Ik heb nog steeds het gevoel dat 15 mei, de dag van de titel nog erg dichtbij is. 5 augustus begint de competitie weer. Dan heeft er toch 2,5 maand tussen gezeten.
Ga je trouwens naar de vd Sar memorial wedstrijd?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Rare jongen die vd Brom.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Rare jongen die vd Brom. Ado is toch een veel mooiere club dan Vitesse. Daarbij zijn ze op dit moment ook veel sterker...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vd Brom gaat voor de kampioen van 2013 werken hé. Vergeet dat niet. In 2014 of 2015 zal het grote Vitesse de CL winnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
.
Ga je trouwens naar de vd Sar memorial wedstrijd?
Denk het niet, te hoog kids gehalte met zo'n open dag erbij, plus dat de prijzen van de kaartjes me te gortig zijn(nog een vakantie voor de boeg). Al krijg je er nu naar het schijnt wel 3 wedstrijdjes voor. Ze proberen er nog wat van te maken 
Ik mis overigens wegens vakantie de thuiswedstrijd tegen de aankomende kampioen van dit of volgend jaar. Ajax - Vitesse 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik mis overigens wegens vakantie de thuiswedstrijd tegen de aankomende kampioen van dit of volgend jaar. Ajax - Vitesse
Kijk eens aan. Ik geef je wel even mijn adresgegeven, mag je de kaart voor een weekje opsturen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En (niet negatief bedoeld verder), jij bent geloof ik ook geen fanatieke supporter/volger als ik je zo een beetje ken. Als je PSV niet live ziet boeit de uitslag je ook niet zoveel op dat moment zei je geloof ik een tijd terug ook.
Nee ik zei dat het me dan minder doet. Dat ik het erger vind als PSV een wedstrijd verliest en ik hem live zie. Dan doet die nederlaag me meer dan dat ik zelf zondagsmiddags voetbal, volledig met die wedstrijd bezig ben en dan na de wedstrijd ergens de uitslag van PSV hoor. Als je daardoor minder supporter bent. Dan ben ik minder supporter. (Ik zie het zelf in ieder geval niet zo maar iedereen is vrij om daar anders over te denken)
Nu moet ik zeggen dat ook dat wel weer per seizoen verschilt. Had er afgelopen seizoen na de wedstrijd tegen Twente nog maar bijzonder weinig vertrouwen in terwijl wij zelf de laatste vier weken drie keer een cruciale wedstrijd voor het kampioenschap speelden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Kijk eens aan. Ik geef je wel even mijn adresgegeven, mag je de kaart voor een weekje opsturen
Kan misschien wel hoor 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee ik zei dat het me dan minder doet. Dat ik het erger vind als PSV een wedstrijd verliest en ik hem live zie. Dan doet die nederlaag me meer dan dat ik zelf zondagsmiddags voetbal, volledig met die wedstrijd bezig ben en dan na de wedstrijd ergens de uitslag van PSV hoor. Als je daardoor minder supporter bent. Dan ben ik minder supporter. (Ik zie het zelf in ieder geval niet zo maar iedereen is vrij om daar anders over te denken)
Nu moet ik zeggen dat ook dat wel weer per seizoen verschilt. Had er afgelopen seizoen na de wedstrijd tegen Twente nog maar bijzonder weinig vertrouwen in terwijl wij zelf de laatste vier weken drie keer een cruciale wedstrijd voor het kampioenschap speelden.
Ah, zo ging het inderdaad ja. Ik noem je overigens niet een mindere supporter hoor. Wel minder fanatiek. Ik ben persoonlijk als Ajax speelt en ik kan het niet zelf kijken stik nerveus. Als ik de kans heb kijk ik dan iedere paar minuten op mobiel internet op de telefoon. Had het vorig seizoen eens toen ik werken was op een koopzondag. Gelukkig wist men ervan en was die baas zelf een voetbalsupporter. Ergens heb je wel een punt hoor dat het meer aangrijpt als je zelf kijkt. Zo heb ik Ajax-Twente 15 mei bijna niet kunnen zien omdat ik op het Leidseplein de tv bijna niet kon zien met alle mensen voor me. Op 1 of andere manier was ik daardoor wel minder zenuwachtig. Als je een wedstrijd ziet begin je vanzelf maximaal mee te leven en zie je wanneer het goed of slecht gaat.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/202850/Afscheidsfeest-Van-der-Sar-heeft-al-imposante-gastenlijst.htm
Mooi om te zien dat zoveel grote namen mee willen doen in afscheidswedstrijd van Van der Sar. Als er iemand is die dit verdiend is het Sar wel. Altijd een sympathieke gozer geweest en down to earth. Kan je niet van iedere voetballer zeggen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ah, zo ging het inderdaad ja. Ik noem je overigens niet een mindere supporter hoor. Wel minder fanatiek. Ik ben persoonlijk als Ajax speelt en ik kan het niet zelf kijken stik nerveus. Als ik de kans heb kijk ik dan iedere paar minuten op mobiel internet op de telefoon. Had het vorig seizoen eens toen ik werken was op een koopzondag.
Ligt er ook een beetje aan hoe en wat. Als ik op een zaterdagavond op een verjaardag ben en PSV speelt dan blijf ik ook teletekst checken. PSV-Willem II was daar een fantastisch voorbeeld van. Gek werd ik dat we tegen negen man maar niet die 2-1 maakte. Maar als je zelf op het veld staat en ook nog eens speelt tegen een directe concurrent voor het kampioenschap dan denk ik geen seconden aan PSV. Hooguit in de rust even.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ligt er ook een beetje aan hoe en wat. Als ik op een zaterdagavond op een verjaardag ben en PSV speelt dan blijf ik ook teletekst checken. PSV-Willem II was daar een fantastisch voorbeeld van. Gek werd ik dat we tegen negen man maar niet die 2-1 maakte. Maar als je zelf op het veld staat en ook nog eens speelt tegen een directe concurrent voor het kampioenschap dan denk ik geen seconden aan PSV. Hooguit in de rust even.
Haha, ik stond op het van de deur uitgaan voor een avondje stappen, maar toch nog even toen de laatste minuten afgekeken. Na de 2-1 ging ik wel behoorlijk pissig de deur uit.
Ik snap ook wel dat als je zelf voetbalt, dat je niet dan aan PSV denkt. Maar bij andere gelegenheden zoals een verjaardag zou ik het wel doen. Jij trouwens ook, wat ik nou lees. Teletekst is wel frustrerend. Daar werd ik echt gek van. Net als via radio 1 luisteren, jaren terug 
En Andy Houtkamp, ik geloof dat er is gescoord in de ArenA? Ja, dat klopt, zojuist 0-1 voor...
Weg blijdschap 
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Herkenbaar!
Ik had het bij Excelsior - PSV. Had nog de 2-2 meegekregen via teletekst en daarmee had de avond al een hele lelijke draai gekregen. Toen wilden m'n vrienden toch wel ineens de samenvattingen kijken (allen geen PSV-fans). Het was grappig hoe het leedvermaak ineens 180 graden draaide bij de 2-3 in de allerlaatste minuut. 
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ado is toch een veel mooiere club dan Vitesse.
Dat is jouw mening.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ah, Ajax heeft het kampioenschap aan Mido te danken volgens de Kroket 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
"Bahia op weg naar Samsunspor"
VI-Verslaggever Martijn Krabbendam meldt via Twitter dat André Bahia momenteel in Turkije verblijft en in gesprek is met Samsunspor. Indien de Braziliaanse verdediger overeenstemming bereikt met de Turkse club mag hij bij Feyenoord vertrekken.
Bahia heeft nog een contract voor één seizoen. Bij een eventuele transfer dient Samsunspor dus nog een transfersom aan Feyenoord over te maken
---
Driemaal 
Als Feyenoord nog een transfersom voor Bahia krijgt, lach ik de ballen uit mijn broek.
Nooit meer de ergenis om Bahia in de Kuip rond te zien huppelen. Nog een keer driemaal 
En nog drie keer 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Dat is jouw mening.
ik denk dat ie beter kan zeggen een club met meer historie, prijzen etc.
2x kampioen 2x nationale beker
heb verder niet zo veel met ado hoor, gruwlijke hekel aan de "suporters"
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nu El Amhmadi nog verkopen aan McClaren, Fer behouden, Schöne en Dost (of een andere spits - directe versterking) en Ryo nog voor een (half) jaartje en van Geel is mijn nieuwe held. Zelfs een verkoop van Wijnaldum aan PSV vind ik dan meer dan prima.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ah, Ajax heeft het kampioenschap aan Mido te danken volgens de Kroket
Aan wie hebben we het anders te danken volgens jou? 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Feyenoord moet toch aardig wat neerleggen voor Schone meen ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.