• 15.961 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.541 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

(dan haal je er dus Busquets of Mascherano af op het middenveld)

het zou vast wel mooi voetbal opleveren, maar je levert dan verdedigend wel wat in.

Of ze moeten met 2 spitsen spelen en 4 man op het middenveld en dan misschien Iniesta in een wat meer aanvallende rol. (maar dat zie ik pep niet zo 1, 2, 3 doen) en ik denk ook niet dat dat bevorderlijk is voor het spel dat Barca speelt

Was ook maar een lolletje hoor. Is toch gewoon fantastisch dat je enkele van de meest technische middenvelders ter wereld in je selectie hebt. Uiteraard zal Cesc het veld moeten ruimen voor een Busquests of Javier, balans is nog altijd het belangrijkste immers.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dus dat is de bedoeling van voetbal. De juiste mensen moeten worden aangevallen en die moet men vervolgens zwaar verwonden. Wat een domoor was ik toch. Ik dacht altijd dat het de bedoeling was om gewoon te kijken naar de wedstrijd.

Ik praat hier over de randzaken(wat er ook gewoon bij hoort). Hoe georganiseerd die harde kernen daar zijn en dat ze op een tribune iedereen pakken die ze willen pakken. Ik heb nergens dit gedrag van die River supporters goedgekeurd en ik denk dat iedereen het hier veroordeelt. Toch blijf ik het een extreem fascinerende scene vinden, juist omdat er altijd wat gebeurt. Kan je wel de moraalridder gaan uithangen hier met je opmerking en mij proberen aan te vallen, maar die opmerking slaat als een tang op een varken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Snap die gekke oostblokker niet. Roepen dat hij 50 miljoen gaat pompen in Vitesse, maar intussen is een paar ton extra voor de nieuwe kapitein op zijn schip teveel.

Ik heb te vroeg geroepen!

John van den Brom, de nieuwbakken trainer van Vitesse, kan binnenkort Radosav Petrovic als aanwinst verwelkomen. De Arnhemse club neemt de middenvelder over van Partizan Belgrado.

Op de dag van de presentatie van de nieuwe oefenmeester in het Gelredome maakte directeur Paul van der Kraan de komst bekend van Petrovic (22). De achttienvoudig international van Servië wordt komende week in Arnhem verwacht. Technisch directeur Ted van Leeuwen is in Servië om de transfer af te ronden.

Petrovic speelt sinds 2008 voor Partizan, dat afgelopen seizoen kampioen werd in de Servische competitie. Hij heeft in Belgrado nog een contract tot medio 2013.

Een Serviër: wat een schokkende verrassing .

Lelijk vreemdelingenlegioen in wording daar, krijg bijna medelijden met Arnhem.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

mij proberen aan te vallen

Aanvallen nog wel?

Ik vind het gewoon belachelijk en triest, al dat crapuul dat de tribunes onveilig maakt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Heb je wel eens in Servië en Polen gekeken?

Nee, maar ik volg zo nu en dan een programma over Hooligans op Discovery en in dit programma werd dat gezegd. De Hooligans van Boca Juniors zijn de grootste groep ter wereld en hebben ook veel invloed daar.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dan vraag ik me nog steeds af wat je probeert te zeggen hier. Als je het geen interessant nieuws vind dan reageer je er toch niet op? Ik vind het persoonlijk wel heftig nieuws wat daar nu allemaal bij River gebeurt en ik vind het ook zeker meer dan alleen interessant. Beter dan al die kansloze transfer geruchtjes hier de hele tijd. Non-nieuws. Zomerstop, zucht...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Pff nu al twee dagen geen nieuwe aankopen in Eindhoven.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dat ik het belachelijk en triest vind wil niet zeggen dat het niet interessant kan zijn. Erg jammer dat het gewoon normaal gevonden wordt dat dit soort taferelen voorkomen. Gewoon dat hele crapuul opsluiten, in de zee gooien, platspuiten,.... of iets anders. Hoe je het ook draait of keert, dit hoort NIET thuis in een tribune, bij geen enkele club.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

SC Heerenveen gaat stadion ...

Eindelijk die *** gracht dicht word a meer dan 5 jaar over gesproken maar nu gaat het toch eindelijk gebeuren. dit is zo veel beter voor de sfeer in het stadion. (alleen jammer dat ze maar 3 grachten doen beter meteen alle 4.

hell who knows engelse taferelen in Friesland

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Wie zegt dan dat dit normaal wordt gevonden? Het is ook een zooitje criminelen, maar ik vind dat je wel naar het land/continent moet kijken waar het gebeurd. Dat zijn natuurlijk wel landen waarbij de criminaliteit/corruptie in alle lagen en alle vormen terugkomt. Ook bij het voetbal. Ik zou dit niet zozeer een supporters probleem willen noemen in Argentinië.

Die River "supporters" die in de rust de scheidsrechter hebben bedreigd hebben een carte blanche gekregen van de beveiliging om daar te kunnen komen, zo corrupt als het maar kan. Dit schijnen bewakingsbeelden te zijn van een van de leiders van LBDT en het hoofd vd beveiliging in het stadion:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Groep richting kleedkamer van de scheids:

(afbeelding)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

orbit schreef:

ik zeg dat hij "onbevooroordeeld" naar de feiten over jouw clubje kijkt (net als jijzelf trouwens), maw: niet dus! Hij legt alles ten positieve van PSV uit namelijk, terwijl hun kooprazernij + financiële toestand daar op zijn minst twijfels over kunnen zaaien. Niets ende geen ruk met mijn clubje te maken.. voor een nieuwe bril verwijs ik u naar Hans Anders

Mijn welgemeende excuses. ik dacht iets gelezen te hebben als:

orbit schreef:

ik geef hem een weekje voordat hij ook tegen één club begint te zeiken in iedere post uit frustratie over gebrek aan erkenning.

Maar zal ik me wel verbeeld hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nee maar, PSV haalt wat spelers en timbo_ is hier weer aanwezig om mensen op hun plaats te zetten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Als er concrete transfers plaatsvinden, vind ik het allemaal wel leuk maar sorry dat ik me niet erg druk kan maken over het wk onder 17 en in de voetballoze maanden niet over het nieuwe seizoen waar toch nog geen zinnig woord over te zeggen valt.

Maar ja. Echt sportliefhebbers zitten in deze maanden dan ook massaal in het andere sporttopic en niet hier. Roland Garros? Wimbledon? Tour de France? Zegt het je iets?

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

Volgens mij

ik dacht

ik denk

Als ik hier tegenwoordig over de psv-situatie lees. Staat er telkens woorden zoals hierboven. Kan iemand me vertellen waarom hij PSV zwart maakt of juist goed praat terwijl ze geen enkele kennis hebben van wat nou werkelijk de financiële situatie is.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Nick Van der Velden gaat per direct naar NEC !

Zijn we eindelijk van Van der velden af bij AZ. Succes bij NEC gewenst.

Ik ben trouwens benieuwd hoe seriuus de intresse voor Altidore word !

Pelle,Schaars,Moreno en nu Van der velden weg, aardige leegloop zo.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Als er concrete transfers plaatsvinden, vind ik het allemaal wel leuk maar sorry dat ik me niet erg druk kan maken over het wk onder 17 en in de voetballoze maanden niet over het nieuwe seizoen waar toch nog geen zinnig woord over te zeggen valt.

Maar ja. Echt sportliefhebbers zitten in deze maanden dan ook massaal in het andere sporttopic en niet hier. Roland Garros? Wimbledon? Tour de France? Zegt het je iets?

Het is opvallend dat je plots weer babbels hebt. Verder zal het me worst wezen.

En ik volg verder niet echt andere sporten. Alleen sporadisch wat beelden. Wielrennen haat ik trouwens, dus dat wordt een vervelende maand in juli.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Nick vd Velden, ben benieuwd. Zou wel een harde reet hebben van die bank.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

timbo_ schreef:

Klopt Transfer geruchten vind ik alles behalve boeiend, tenzij het concreet is en met Ajax te maken heeft. Voor de rest kan alles me echt compleet aan mn kont roesten. PSV, ADO, Vitesse, Arsenal, Manchester, Milan, Bayern? Zwaar niet boeiend eigenlijk Zo denk jij er ook over, maar dan met PSV gok ik.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mij boeit het weer wel. Altijd leuk om te speculeren. De nieuwe spelers van VVV en NEC boeien me ook niet nee, van van de top 3 of van Barcelona ofzo weer wel.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Ik vind elke transfer boeiend Ook even met Fifa 12 in het achterhoofd

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Klopt Transfer geruchten vind ik alles behalve boeiend, tenzij het concreet is en met Ajax te maken heeft. Voor de rest kan alles me echt compleet aan mn kont roesten. PSV, ADO, Vitesse, Arsenal, Manchester, Milan, Bayern? Zwaar niet boeiend eigenlijk Zo denk jij er ook over, maar dan met PSV gok ik.

Ligt er een beetje aan. Als Ajax of Twente inkopen of verkopen doet boeit me dat ook nog wel omdat dat natuurlijk gewoon invloed heeft op mogelijk kampioenschap. En als Van der Vaart naar Tottenham komt vind ik dat ook wel leuk nieuws. Maar of Barcelona die Sanchez nu koopt of niet het zal me een rotzorg zijn en ik was ook niet van plan er allerlei bespiegelingen op los te laten.

Maar nu op naar 3 doc. Andy Schleck

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En ik volg verder niet echt andere sporten. Alleen sporadisch wat beelden.

Je mist zoveel moois man. Voetbal zo'n overgewaardeerde sport. Zijn zoveel mooiere

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Je mist zoveel moois man. Voetbal zo'n overgewaardeerde sport. Zijn zoveel mooiere

Ik zie de schoonheid van bepaalde sporten ook wel in, maar het boeit me verder weinig. En ik vind het ook vaak te lang duren. Wielrennen kijk je niet 1,5 uur maar een hele dag. Tennis kijk je niet 1,5 uur, maar soms wel 4 uur. Too much for me.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ligt er een beetje aan. Als Ajax of Twente inkopen of verkopen doet boeit me dat ook nog wel omdat dat natuurlijk gewoon invloed heeft op mogelijk kampioenschap. En als Van der Vaart naar Tottenham komt vind ik dat ook wel leuk nieuws. Maar of Barcelona die Sanchez nu koopt of niet het zal me een rotzorg zijn en ik was ook niet van plan er allerlei bespiegelingen op los te laten.

Maar nu op naar 3 doc. Andy Schleck

Misschien qua concurrentie dat je gelijk hebt. Maar ik kijk nu ook naar PSV en Twente en hun aankoopjes en ik kan er nog steeds niet wakker van liggen. Ik ga het liefst ook van eigen kracht uit. Verder zijn die nieuwtjes inderdaad wel leuk, maar ik lig er verder niet meer wakker van en in zo'n zomerstop gaat de voetbal lust toch als een nachtkaars uit(om na de zomerstop weer vol te gaan branden). Voetbal nieuws is weinig interessant om over te praten op dit moment, vooral omdat het hoofdzakelijk over roddeltjes gaat. Het lijkt wel RTL Boulevard op dit moment.

Het is vooral de Tour waar ik nu zin in heb nu het voetbal op een laag pitje staat.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik zie de schoonheid van bepaalde sporten ook wel in, maar het boeit me verder weinig. En ik vind het ook vaak te lang duren. Wielrennen kijk je niet 1,5 uur maar een hele dag. Tennis kijk je niet 1,5 uur, maar soms wel 4 uur. Too much for me.

Meer tijd om je in te leven in de sporters. Heerlijk om een wielrenner na een heroïsche demarrage in zijn eentje bergop de Koninginnenrit in de Tour te zien winnen. Of een John Isner die na 11 uur tennis met 70-68 in de 5e set van Mahut weet te winnen op Wimbledon. Wil ik best wat uurtjes aan besteden

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Meer tijd om je in te leven in de sporters. Heerlijk om een wielrenner na een heroïsche demarrage in zijn eentje bergop de Koninginnenrit in de Tour te zien winnen. Of een John Isner die na 11 uur tennis met 70-68 in de 5e set van Mahut weet te winnen op Wimbledon. Wil ik best wat uurtjes aan besteden

Ik keek eerder wel Darts als van Barneveld speelde. Maar dat ziet niet iedereen als sport geloof ik

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Met tennis hangt het gewoon af wie er speelt, vind de speelstijl die nu gehanteerd word niet echt spectaculair.

Wat wielrennen betreft kan je in de meeste gevallen ook gewoon het laatste uur bekijken, zelf vind ik het dan wel weer leuk zo een hele dag naar een bergetappe te kijken.

Transfernieuws alleen wat Ajax en concurrentie betreft. ( en zit te wachten tot City 300 milj. bied op CR9

Trouwens erg triest van die wijngum onbegrijpelijk ook.

En grappig dat PSV op de één of andere manier weer uit de zorgen zijn maar ook weer onbegrijpelijk dat ze weer zoveel uitgeven, maar goed eerst maar weer de tour.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

stfuympos schreef:

Met tennis hangt het gewoon af wie er speelt, vind de speelstijl die nu gehanteerd word niet echt spectaculair.

Wat wielrennen betreft kan je in de meeste gevallen ook gewoon het laatste uur bekijken, zelf vind ik het dan wel weer leuk zo een hele dag naar een bergetappe te kijken.

Transfernieuws alleen wat Ajax en concurrentie betreft. ( en zit te wachten tot City 300 milj. bied op CR9

Trouwens erg triest van die wijngum onbegrijpelijk ook.

En grappig dat PSV op de één of andere manier weer uit de zorgen zijn maar ook weer onbegrijpelijk dat ze weer zoveel uitgeven, maar goed eerst maar weer de tour.

In de jaren 90 had elke speler wel zijn eigen spelstijl (baseline, net volly, etc.) tegenwoordig lijkt iedereen wel een kloon ven elkaar.....allemaal op de harde baseline hitters. maar ik kan het mis hebben, zie niet zoveel tennis meer de laatste jaren.

Voetbal volg ik een beetje nog. Nu ik in Belgie woon, zie ik heel weinig Nederlands voetbal....Belgisch voetbal volg niet.

Verder volg ik de NHL. Playoffs zijn net afgelopen...Dus nu kijken naar trades etc.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien qua concurrentie dat je gelijk hebt. Maar ik kijk nu ook naar PSV en Twente en hun aankoopjes en ik kan er nog steeds niet wakker van liggen. Ik ga het liefst ook van eigen kracht uit. Verder zijn die nieuwtjes inderdaad wel leuk, maar ik lig er verder niet meer wakker van en in zo'n zomerstop gaat de voetbal lust toch als een nachtkaars uit(om na de zomerstop weer vol te gaan branden). Voetbal nieuws is weinig interessant om over te praten op dit moment, vooral omdat het hoofdzakelijk over roddeltjes gaat. Het lijkt wel RTL Boulevard op dit moment.

Yep. Vind het eigenlijk ook wel heerlijk dat die zomer niet door voetbal wordt gedomineerd.

Moet ook zeggen dat ik ook de voorbereidingstijd nog bijzonder oninteressant vind. Pas vanaf de JC schaal begint het weer een beetje te kriebelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Yep. Vind het eigenlijk ook wel heerlijk dat die zomer niet door voetbal wordt gedomineerd.

Moet ook zeggen dat ik ook de voorbereidingstijd nog bijzonder oninteressant vind. Pas vanaf de JC schaal begint het weer een beetje te kriebelen.

Je vind het niet mooi om beelden van de eerste trainingen te zien? Nieuwe spelers die rondlopen, de eerste reacties van trainer en spelers, geruchten van aan en verkopen? Ik vind het reuze interessant. Wel hoop ik altijd dat het snel voorbij is en dat de competitie weer gaat beginnen, want van de lokale VV tegen Ajax word ik ook niet wild. Van die wedstrijden kijk ik alleen de flitsen met de goals.

En (niet negatief bedoeld verder), jij bent geloof ik ook geen fanatieke supporter/volger als ik je zo een beetje ken. Als je PSV niet live ziet boeit de uitslag je ook niet zoveel op dat moment zei je geloof ik een tijd terug ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.