• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.575 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.766 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

otherfool schreef:

Als ik met 130 door een woonerf scheur en een kind aanrijdt is dat dan ook een 'ongeluk'? Of neem ik bewust dat risico? En als ik de volgende dag breeduit lachend dat 'ongeluk' nog eens naspeel met mijn vrienden, onder de ogen van de ouders van dat kind, hoe tof ben ik dan? Nigel tackelt met het risico, en ik ben er zeker van de intentie, mensen te blesseren/verminken. En als dat dan lukt heeft-ie daar de volgende dag de grootst mogelijke lol om. Waarom wordt zo iemand hier aanbeden?

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(quote)

Hoe kom je erbij dat hij daar zo een grote lol om heeft? In de eerste plaats ben Ik het met je eens dat de jong te veel risico neemt in zijn tackles of duels als je kijkt naar het alonso-moment. Hij zou zich moeten afvragen om zijn spel te veranderen nadat hij zijn eerste been brak f misschien wel er voor al. In dit geval heb ik het over deze tackle waar ben arfa zijn been breekt. Het is gewoon een goede tackle op de bal, alleen op een of andere manier breekt hij ben arfa zijn been in een soort van beenklem. Je moet het met me eens zijn dat dit een hele rare manier is.Normaal als iemand zijn been breekt bij voetbal is het met een gestrekt been op de enkel.

De foto is is natuurlijk vertekend omdat de bal niet in de buurt is maar die is net weggeschopt door tevez. en die 2e foto is zeker net na de tackle....

Ik apprecieer het type speler de jong, de stofzuiger die de harde duels uitvecht tussen verdediging en middenveld. Op een eerlijke manier uiteraard. Ik heb de jong voor de rest nooit echt geobserveerd afgezien van deze tackle dus ik kan niet oordelen over de andere tackles die hij heeft gemaakt, maar zoals ik al zei ben ik het met je eens dat hij te veel risico neemt dat moet ie niet meer doen. Maar als je bijvoorbeeld naar Henry van Wolverhampton kijkt(of misschien wil je dat wel niet) dan zie je pas echt een speler die er op uit is spelers te verminken. Het is jammer want een tackle kan zo mooi zijn.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Omdat hij Nederlander is? Ik zou niet meteen een andere verklaring kunnen bedenken.

Er wordt in elk geval met twee maten gemeten. De Jong heeft een licence to kill en mag dus ongestraft zijn gang blijven gaan terwijl een Pepe al aan de schandpaal wordt genageld als hij er ook maar aan denkt om een tackle in te zetten en zelfs rood krijgt als hij zijn tegenstander (Alves) niet eens raakt.

Komt alleen maar omdat jij met een complex van hier tot Tokyo rondloopt over psycho Kah, die met soortgelijke overtredingen nog steeds de Neerlandse velden "siert".

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Komt alleen maar omdat jij met een complex van hier tot Tokyo rondloopt over psycho Kah, die met soortgelijke overtredingen nog steeds de Neerlandse velden "siert".

Waarom alweer Kah erbij betrekken? Maar goed, ik heb het al eerder gevraagd in dit topic. Welke speler is ooit geblesseerd geraakt door zo een tackle van Kah? Niemand hier kon die vraag beantwoorden. Kah speelt hard, nooit vuil. De Jong daarentegen heeft al een hele rij slachtoffers op zijn lijstje staan.

Ik ben trouwens een liefhebber van hard voetbal, maar als een speler zoveel slachtoffers maakt en er ook nog eens grappen over gaat maken, dan scheelt er toch iets. Ik begrijp niet dat het allemaal ongestraft kan blijven.

En helaas zullen we de spijkerharde Noor met Gambiaanse roots niet meer op de Nederlandse velden zien.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Omdat je klakkeloos altijd de user bijvalt die iets kuts zegt over Nigel of andere (ex)Ajacieden.. uitdelen en incasseren, weet je wel? Ik heb randdebiel Kah al zo vaak gezien met echt leipe overtredingen.. een wonder dat hij niet al wat beenbreuken op zijn lemmet heeft gekerfd, hij zou het graag hebben gewild volgens mij. Zijn goal van afgelopen seizoen maakt wel iets goed, maar dat geldt net zo goed voor Nigel, die zich prima handhaaft in de PL. Verder moet je zelf maar uitmaken waarover iemand lacht of mee bezig is, ik kan me niet voorstellen dat hij trots is op de spelers die hij met een beenbreuk het veld afstuurt eigenlijk, hoe stug die gast ook is. Het blijft wel een voetballer.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Of we kappen gewoon met deze kutdiscussie en we geven otherfool zijn zin niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die kick van De Jong blijft het mooiste moment van de WK finale voor mij. Had natuurlijk het stiftballetje van Robben moeten zijn, maar die ging er helaas niet in. Nigel wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als dat al het mooiste van het WK moet zijn, en dan otherfool de wind van voren geven. Right..

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Joy4ever schreef:

(embed)

Met name de acties van Neymar bij het derde doelpunt

wtf! dat zijn een beetje Bergkamp tegen Newcastle kwaliteiten!

Moet maar snel naar Real komen die jongen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als dat al het mooiste van het WK moet zijn, en dan otherfool de wind van voren geven. Right..

Van de WK finale wel. Voor ons Nederlanders viel er verder niet zoveel te genieten die wedstrijd. Speelden immers tegen een clubje aanstellers met de vallende ziekte.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Las even over het woord finale heen, in dat geval begrijpelijk .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Of we kappen gewoon met deze kutdiscussie en we geven otherfool zijn zin niet.

Persoonlijk vind ik het nuttig de wandaden van iemand in een Oranje shirtje blijvend aan de kaak te stellen. Dat wij nimmer mogen vergeten. Morgen is de Fruitschaal weer dus vanaf dan gaat het 10 maanden over scheidsrechters, tifo's en meer van die onzin, tja veel plezier dermee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kon een glimlach niet onderdrukken toen ik zojuist de beelden zag van de helicopterlanding in de kuip. ´Een altijd indrukwekkende landing, mensen die klappen, epische muziek uit de speakers´.

Het moment van de waarheid, wie zal er uitstappen(!)?.

Clasie en Ramsteijn!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ronald Koeman . Best wel lollig inderdaad, en om het af te maken een optreden van Adlicious .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat moet het wel zijn, zolang het maar in de eigen santenkraam te pas komt zijn er geen grenzen. Er sterven mensen in de Grolsch Veste maar dat is reden genoeg voor bepaalde niet nader bij name genoemde Ajax-fans hier om opgewonden te oreren dat ze Joop 'Monsterman' zoveel mogelijk leed toewensen, dat schijnt namelijk goed te zijn voor de hoofdstedelijke voetbaltrots. Alles is geoorloofd zolang het eigen land / de eigen club maar wordt 'verdedigd', menselijkheid telt niet meer. Ben Arfa kan misschien nooit meer goed rechtop lopen, maar Nigel is er één van rood-wit-blauw dus we richten een standbeeld voor hem op. Welkom in het Nederland van de 21e eeuw.

Wat ben jij goed in woorden te verdraaien zeg. Hup, kom maar met die quotes. En dan wel helemaal volledig, want ik weet exact wat er hier na de stadionramp gezegd. Je maakt jezelf echt belachelijk vent.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Materny schreef:

Het moment van de waarheid, wie zal er uitstappen(!)?.

Clasie en Ramsteijn!

Die helicopter kunnen ze voorlopig wel afschaffen. Is al een aantal jaar dat er niks memorabels uitkomt. Uitzondering dan het jaar met oa McKaay en Gio.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Die helicopter kunnen ze voorlopig wel afschaffen. Is al een aantal jaar dat er niks memorabels uitkomt. Uitzondering dan het jaar met oa McKaay en Gio.

McKaay? Welke McDonalds verkoopt ze?

Op zich wel knap dat die heli nog de lucht in kwam als je naar de buik van Ronald K. kijkt....

Om die reden was het goed dat Ajax zoiets niet doet, want met Jol had dat ding ook moeite gehad

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Cler man of the match, dat zie je ook niet elke dag.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Nee joh houden die heli, al komen er 10 spelers uitstappen van 3 kilometer verderop van Woudenstein Mooi voor de kinderen waarvoor de Open Dag tenslotte bedoeld is

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nee joh houden die heli, al komen er 10 spelers uitstappen van 3 kilometer verderop van Woudenstein Mooi voor de kinderen waarvoor de Open Dag tenslotte bedoeld is

Is de heli van Feyenoord of huren ze hem?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Beetje geldverspilling vind ik. Vooral voor het noodlijdende Feyenoord

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

McKaay? Welke McDonalds verkoopt ze?

Op zich wel knap dat die heli nog de lucht in kwam als je naar de buik van Ronald K. kijkt....

Om die reden was het goed dat Ajax zoiets niet doet, want met Jol had dat ding ook moeite gehad

Met Verhoeven hadden ze de helicopter het stadion in moeten slepen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Is de heli van Feyenoord of huren ze hem?

wordt via sponsors gratis beschikbaar gesteld. Had nog gehoopt dat er een aantal in zouden stappen bij vetrek maar helaas

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Beetje geldverspilling vind ik. Vooral voor het noodlijdende Feyenoord

Komend jaar fietsen nieuwe aankopen de Kuip binnen. Vind het ook wat genant overkomen om flutspelers als Fernandez via een heli binnen te halen. Spelers als Makaay en Gio, oke, maar wat er de laatste jaren bijgekomen is...

Dames en heren, hier is onze nieuwe flitsende buitenspelerrrrr.....Ruben Schaken!

En dan moet je als publiek nog juichen ook

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

bij vetrek maar helaas

Vetrek? Wat een nare sneer naar jullie nieuwe trainer zeg!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En dan moet je als publiek nog juichen ook

Rotterdams cynisme , zoals juichen bij een opstormende Tim de Cler

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of wat dacht je van het afscheid van Ostlund destijds . En het toejuichen van Lee. Good old times.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

LEE!! LEE!! LEE!!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ja Östlund

kwam net nog een foto tegen van Bahia.. die blik en badmuts

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

_O^

Naomi Watts schreef:

Of wat dacht je van het afscheid van Ostlund destijds . En het toejuichen van Lee. Good old times.

Haha, Ajax had dat ook met Suk. Stond een paar weken terug in VI een interview met hem. Hij dacht dat het normaal was dat iedereen voor hem juichte als hij ging warmlopen, totdat hij erachter kwam dat het niet om zijn voetbalkunsten ging

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.