• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.551 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.765 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hehe. Hoorde dat al van een maat ja, als ie warm liep dat heel het publiek cynisch enthousiast werd. Toch fijn dat Suk er nog achter kwam, heeft Lee nooit door gehad volgens mij .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Verbaast me eigenlijk dat een publiek nog niet met ''you suk!'' spreekkoren aan is gekomen. Dat zou hij helemaal niet snappen hehe. Ik gun hem wel zijn succes in Groningen. Prima gozer, knap dat je de halve wereld af durft te reizen en 2 weken bij Ajax aan het hek gaat staan bedelen om een kans.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kun je een mooi jongensboek over schrijven. Alleen de doelpunten in de finale ontbreken nog,

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Oefenwedstrijdje in Griekenland.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vuurwerk ontsnapt aan de bezuinigingen zo te zien. Overdreven gedoe.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het maar platte pubergein, kos.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Dat is nou eenmaal de Griekse voetbalcultuur. Altijd & Overal en altijd fanatiek.

Machtig mooi, Boca Juniors van Griekenland!

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(embed)

Dit is natuurlijk het leukste van een wedstrijd bezoeken. Vette pauperwedstrijd op de achtergrond en niemand die er op let

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weten we gelijk waar die miljarden aan besteed worden.

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

otherfool schreef:

Persoonlijk vind ik het nuttig de wandaden van iemand in een Oranje shirtje blijvend aan de kaak te stellen. Dat wij nimmer mogen vergeten.

Waarom blijf je wel zeuren over de Jong maar lees ik bijvoorbeeld nooit iets over Toni Shumacher ? Of hoeven we dat niet te onthouden ?

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

McKaay? Welke McDonalds verkoopt ze?

Geen idee

Ik moest bij Makaay qua naam altijd denken aan MacGyver, that's all. Die twee namen een beetje gehusseld en voila. McKaay vind ik ook stoerder klinken .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

nakada schreef:

(quote)
Waarom blijf je wel zeuren over de Jong maar lees ik bijvoorbeeld nooit iets over Toni Shumacher ? Of hoeven we dat niet te onthouden ?

Die is inmiddels verjaard, otherfool hanteert de 25-jaar regel

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

nakada schreef:

(quote)

Of juist andersom. Hier wordt wel bv Pepe genoemd, maar otherfool is zo hypocriet dat hij wel de Jong, maar niet bv Pepe net zo hard aanpakt. Je kan het uiteraard ook omdraaien.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Om otherfool's argument maar aan te halen, dat komt omdat hij Nederlands is

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

nakada schreef:

(quote)

Toni Schumacher speelt geloof ik niet in het Nederlands elftal. (Hoewel een Nederlander wel een kwalijke rol bij dat incident had.)

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Gewoon afgunst!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Of juist andersom. Hier wordt wel bv Pepe genoemd, maar otherfool is zo hypocriet dat hij wel de Jong, maar niet bv Pepe net zo hard aanpakt. Je kan het uiteraard ook omdraaien.

Vond de Pepe referentie wel raar. Tuurlijk wordt er op hem gezeken, dat is nog één van de ergste.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weten we gelijk waar die miljarden aan besteed worden.

.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vond de Pepe referentie wel raar. Tuurlijk wordt er op hem gezeken, dat is nog één van de ergste.

Alleen niet door otherfool. Opvallend genoeg heeft hij nooit het negatief zeikvoetbal van Mourinho veroordeeld, of het bikkelharde spel van spelers als Pepe, Ramos en Marcelo. Hou dan ook je mond over Nigel de Jong en Nederland denk ik dan. Hij is vrij om te zeuren op wie ook, maar wees dan consequent. Zijn selectieve quotes posten en zijn eentonige ik haat Nigel de Jong stukjes zijn nu best wel zielig aan het worden.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Opvallend genoeg heeft hij nooit het negatief zeikvoetbal van Mourinho veroordeeld

Nogal logisch aangezien dat zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa is.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nogal logisch aangezien dat zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa is.

Klopt des te zieliger waren de optredens tegen Barca.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Oneens, maar dat is een ander verhaal. In ieder geval was het afgelopen seizoen een zeer aanvallend team, dus dat men dan kritiek zou moeten leveren op een verdedigende speelstijl is op z'n minst idioot natuurlijk.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Was trouwens best genant om te zien hoe de Barcelona jeugd de Bayern basis compleet scheel tikte afgelopen week.

Wat een idioten dat ze die Alcantara willen laten gaan... Laat die maar mooi naar Real komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verdedigen hoort ook bij voetbal. En volgens mij heeft Mourinho in zijn eerste seizoen altijd een overgangsjaaar en vlamt ie altijd in het tweede.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Ik heb ook helemaal niets tegen verdedigen, maar het was nu eenmaal niet verdedigend..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Was trouwens best genant om te zien hoe de Barcelona jeugd de Bayern basis compleet scheel tikte afgelopen week.

Wat een idioten dat ze die Alcantera willen laten gaan... Laat die maar mooi naar Real komen.

Geweldige speler die Thiago ja .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Oefenwedstrijdje in Griekenland.

(embed)

(embed)

Fakkels vind ik super, maar dat vuurwerk hoog in de lucht slaat nergens op. begin dan inderdaad maar wat eerder met aflossen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.