• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.763 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ik heb ook helemaal niets tegen verdedigen, maar het was nu eenmaal niet verdedigend..

Vond je? Tegen Barca vond ik van wel, maar al de overige wedstrijden hebben ze volop de aanval gespeeld ja.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vond je? Tegen Barca vond ik van wel, maar al de overige wedstrijden hebben ze volop de aanval gespeeld ja.

Tegen Barca waren maar een paar wedstrijden in een heel seizoen...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

kos schreef:

Ik heb ook helemaal niets tegen verdedigen, maar het was nu eenmaal niet verdedigend..

Je kan je Real bril wel even af doen hoor. Weet je dat moment van Ronaldo bijvoorbeeld niet meer dat hij in zijn eentje voorin de boel liep af te jagen en de rest van het elftal maar wat op de eigen helft stond. Hij werd helemaal pissed off. Het beste voorbeeld van een extreem aanvallende speler die zich niet in zijn element voelde in die 4 wedstrijden tegen Barcelona. Hij heeft 1 goed moment gehad en dat was die kopbal in de bekerfinale.

Verder heb je wel gelijk, zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa. Daarom snap ik die verdedigende tactieken tegen Barca ook niet. Dat past helemaal niet bij de club en is ook Real onwaardig wat mij betreft.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je kan je Real bril wel even af doen hoor.

Verder heb je wel gelijk, zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa.

.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

We hadden het over de verdedigende tactieken tegen Barca en vervolgens ontken je het weer

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Verder heb je wel gelijk, zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa. Daarom snap ik die verdedigende tactieken tegen Barca ook niet. Dat past helemaal niet bij de club en is ook Real onwaardig wat mij betreft.

Zal ook niet meer gebeuren het nadeel er alleen van is dat je zo weer tegen een 5-0 pakslaag kan aanlopen.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

rep_robert schreef:

We hadden het over de verdedigende tactieken tegen Barca

Nee hoor, ik had het over of Real verdedigend speelt.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Maar daar ging het al niet meer eens over.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nogal logisch aangezien dat zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa is.

Niet in de Clasico's. Real is gewoon minder, maar ga ieder geval de tegenstander wat eervoller te lijf.

Van Marwijk speelt ook nog al 3 jaar lang resultaatgericht voetbal met Nederland, maar dankzij een paar mindere potjes op het WK schijnen mensen dat ook te mogen roepen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Precies. Kansloos gebrul natuurlijk dat Real verdedigend speelt. Gassies die alleen de wedstrijden van Real op Nederland 3 tijdens de Champions League hebben gezien en dan ook nog alleen de wedstrijden tegen Barcelona komen met zulke opmerkingen.

Althans, dat moet wel, anders kom je niet met zulke hilarische comments.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Als een team in de competitie er meer dan 100 inknalt ben je snel uitgeluld.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Real heeft zich belachelijk gemaakt in de wedstrijden tegen Barça. Het spel dat ze daar op de mat legden was Real onwaardig.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geldt net zo goed voor Barca met al die vallende spelers.... Sterker nog Real stelde zich voetballend op (verdedigen) Barca liet zich steevast vallen (onsportief)

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Daar gaat het niet om. Mensen beoordelen op 3 wedstrijden het spel van Real over een heel seizoen.

Dat het Real onwaardig was ben ik niet met je eens, maar daar is het wel vaker over gegaan hier. En ik ga niet nog een keer uitleggen waarom Madrid zo speelde.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Geldt net zo goed voor Barca met al die vallende spelers.... Sterker nog Real stelde zich voetballend op (verdedigen) Barca liet zich steevast vallen (onsportief)

Barça probeerde tenminste kansen te creëren en mooi voetbal te spelen. Real probeerde alleen de benen van de Barça-spelers te breken. Ook Real-spelers lieten zich vallen. Maar Barça deed dat idd ook, compleet onnodig.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

De wedstrijden van Barca en Real staan synoniem voor hoe het voetballen niet moet. Dan gaat het voornamelijk om het getrap en theatraal gedoe in deze wedstrijd.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ook Rooney is woensdag in de ArenA om te spelen in de afscheidswedstrijd voor v/d Sar

Zal echt geweldig leuk worden om te kijken denk ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Wat een idioten dat ze die Alcantara willen laten gaan... Laat die maar mooi naar Real komen.

Maar als ze dat soort spelers laten gaan zetten ze toch een clausule in het contract waardoor ze de speler na twee jaar voor een spotprijs kunnen terughalen zoals met Bojan. Ik snap echt niet waarom een club met zo een constructie mee wil werken. Als zo een speler goed presteert ben je hem zo weer kwijt. Dan ben je spelers aan het opleiden voor Barcelona.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ook Rooney is woensdag in de ArenA om te spelen in de afscheidswedstrijd voor v/d Sar

Del Piero is er ook bij

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Voetbalzone - Voetbalminnend Brazilië schrikt van strandfoto's van Ronaldo op Ibiza

De eens zo fantastische voetballer is niet meer.

Hehe, zo'n buik heb ik ook. Nou vooruit, ietsje minder.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Schrijnender vind ik dat hij een veel te klein, geel zwembroekje aan durft te doen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

[/quote]

Blunder van Ajax

Ajax is voor de de strijd om de Johan Cruijff Schaal met FC Twente vergeten om Thulani Serero in te schrijven. Daardoor is 21-jarige Zuid-Afrikaan niet speelgerechtigd. "Erg slordig", sprak trainer Frank de Boer aan de vooravond van de ontmoeting met de tukkers.

"We gaan alles in het werk stellen om Serero alsnog speelgerechtigd te krijgen", sloot De Boer hoopvol af. De regerend landskampioen is inmiddels in gesprek met de KNVB en de verwachting is dat Serero alsnog op het wedstrijdformulier kan verschijnen.

Ajax en FC Twente strijden zaterdag om 20.00 uur in de Amsterdam ArenA voor de eerste prijs van het seizoen.

[quote]

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Is er iets met je quote tags aan de hand?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Blunder van Ajax

Ajax is voor de de strijd om de Johan Cruijff Schaal met FC Twente vergeten om Thulani Serero in te schrijven. Daardoor is 21-jarige Zuid-Afrikaan niet speelgerechtigd. "Erg slordig", sprak trainer Frank de Boer aan de vooravond van de ontmoeting met de tukkers.

"We gaan alles in het werk stellen om Serero alsnog speelgerechtigd te krijgen", sloot De Boer hoopvol af. De regerend landskampioen is inmiddels in gesprek met de KNVB en de verwachting is dat Serero alsnog op het wedstrijdformulier kan verschijnen.

Ajax en FC Twente strijden zaterdag om 20.00 uur in de Amsterdam ArenA voor de eerste prijs van het seizoen.

Ook Thulani Serero is gewoon inzetbaar. Er was enige onduidelijkheid over de administratieve afwikkeling van zijn overschrijving, maar dat is inmiddels verholpen.

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/De-Boer-Vermeer-keept-tegen-Twente.htm

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Klassejustitie.... Waarom mag het nu plots wel?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Och zo erg is het toch niet. Hij was een wereld-voetballer nu is hij voetballer af en leeft hij uit wat hij als voetballer niet kon,niks mis mee toch ?

Voetbalzone - 'De vrije trappen van Ronaldo zijn net strafschoppen, bijna onhoudbaar'

Die Duitse commentator

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Dit heeft Ronaldo al jaren. Zie deze bekende foto:

(afbeelding)

Erger is dat Ronaldinho het ook heeft. En hij is nog een prof voetballer.

(afbeelding)

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ook Rooney bij afscheid Van der Sar

Wayne Rooney is komende woensdag te bewonderen in de Amsterdam ArenA. De aanvaller van Manchester United heeft zijn deelname aan de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar toegezegd.

Van der Sar laat zijn afscheid opluisteren met een confrontatie tussen Ajax en een samengesteld droomelftal. Voor het droomelftal van de doelman zullen grote namen aantreden. Naast Rooney zullen ook Rafael van der Vaart, Louis Saha, Rio Ferdinand, Ryan Giggs, Nemanja Vidic en Michael Carrick aan de aftrap verschijnen, meldt Sport-Promotion.

Voor de wedstrijd tussen Ajax en het droomelftal komt Ajax '95 in actie tegen Oranje '98. Louis van Gaal zal het oude team van Ajax onder zijn hoede nemen. Oud-spelers als Patrick Kluivert, Marc Overmars, Frank Rijkaard, Danny Blind, Ronald en Frank de Boer hebben hiervoor de medewerking toegezegd.

Oranje '98 staat onder leiding van Guus Hiddink. In zijn team is er ruimte voor spelers als Wim Jonk, Dennis Bergkamp, André Ooijer, Ruud Hesp, Richard Witschge, Giovanni van Bronckhorst, Pierre van Hooijdonk, Aron Winter en Jaap Stam.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Anti bierbuik sfeertje hier zeg. Als je op strand komt zuip je gewoon veel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.