- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb ook helemaal niets tegen verdedigen, maar het was nu eenmaal niet verdedigend..
Vond je? Tegen Barca vond ik van wel, maar al de overige wedstrijden hebben ze volop de aanval gespeeld ja.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Vond je? Tegen Barca vond ik van wel, maar al de overige wedstrijden hebben ze volop de aanval gespeeld ja.
Tegen Barca waren maar een paar wedstrijden in een heel seizoen...
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ik heb ook helemaal niets tegen verdedigen, maar het was nu eenmaal niet verdedigend..
Je kan je Real bril wel even af doen hoor. Weet je dat moment van Ronaldo bijvoorbeeld niet meer dat hij in zijn eentje voorin de boel liep af te jagen en de rest van het elftal maar wat op de eigen helft stond. Hij werd helemaal pissed off. Het beste voorbeeld van een extreem aanvallende speler die zich niet in zijn element voelde in die 4 wedstrijden tegen Barcelona. Hij heeft 1 goed moment gehad en dat was die kopbal in de bekerfinale.
Verder heb je wel gelijk, zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa. Daarom snap ik die verdedigende tactieken tegen Barca ook niet. Dat past helemaal niet bij de club en is ook Real onwaardig wat mij betreft.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Je kan je Real bril wel even af doen hoor.
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
We hadden het over de verdedigende tactieken tegen Barca en vervolgens ontken je het weer 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Verder heb je wel gelijk, zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa. Daarom snap ik die verdedigende tactieken tegen Barca ook niet. Dat past helemaal niet bij de club en is ook Real onwaardig wat mij betreft.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
We hadden het over de verdedigende tactieken tegen Barca
Nee hoor, ik had het over of Real verdedigend speelt.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Maar daar ging het al niet meer eens over.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nogal logisch aangezien dat zo'n beetje het meest aanvallende team van Europa is.
Niet in de Clasico's. Real is gewoon minder, maar ga ieder geval de tegenstander wat eervoller te lijf.
Van Marwijk speelt ook nog al 3 jaar lang resultaatgericht voetbal met Nederland, maar dankzij een paar mindere potjes op het WK schijnen mensen dat ook te mogen roepen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Precies. Kansloos gebrul natuurlijk dat Real verdedigend speelt. Gassies die alleen de wedstrijden van Real op Nederland 3 tijdens de Champions League hebben gezien en dan ook nog alleen de wedstrijden tegen Barcelona komen met zulke opmerkingen.
Althans, dat moet wel, anders kom je niet met zulke hilarische comments.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Als een team in de competitie er meer dan 100 inknalt ben je snel uitgeluld.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Real heeft zich belachelijk gemaakt in de wedstrijden tegen Barça. Het spel dat ze daar op de mat legden was Real onwaardig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geldt net zo goed voor Barca met al die vallende spelers.... Sterker nog Real stelde zich voetballend op (verdedigen) Barca liet zich steevast vallen (onsportief)
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Daar gaat het niet om. Mensen beoordelen op 3 wedstrijden het spel van Real over een heel seizoen.
Dat het Real onwaardig was ben ik niet met je eens, maar daar is het wel vaker over gegaan hier. En ik ga niet nog een keer uitleggen waarom Madrid zo speelde.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Geldt net zo goed voor Barca met al die vallende spelers.... Sterker nog Real stelde zich voetballend op (verdedigen) Barca liet zich steevast vallen (onsportief)
Barça probeerde tenminste kansen te creëren en mooi voetbal te spelen. Real probeerde alleen de benen van de Barça-spelers te breken. Ook Real-spelers lieten zich vallen. Maar Barça deed dat idd ook, compleet onnodig.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
De wedstrijden van Barca en Real staan synoniem voor hoe het voetballen niet moet. Dan gaat het voornamelijk om het getrap en theatraal gedoe in deze wedstrijd.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Voetbalzone - Voetbalminnend Brazilië schrikt van strandfoto's van Ronaldo op Ibiza
De eens zo fantastische voetballer is niet meer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ook Rooney is woensdag in de ArenA om te spelen in de afscheidswedstrijd voor v/d Sar 
Zal echt geweldig leuk worden om te kijken denk ik.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een idioten dat ze die Alcantara willen laten gaan... Laat die maar mooi naar Real komen.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Ook Rooney is woensdag in de ArenA om te spelen in de afscheidswedstrijd voor v/d Sar
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voetbalzone - Voetbalminnend Brazilië schrikt van strandfoto's van Ronaldo op Ibiza
Hehe, zo'n buik heb ik ook. Nou vooruit, ietsje minder. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Schrijnender vind ik dat hij een veel te klein, geel zwembroekje aan durft te doen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
[/quote]
Ajax is voor de de strijd om de Johan Cruijff Schaal met FC Twente vergeten om Thulani Serero in te schrijven. Daardoor is 21-jarige Zuid-Afrikaan niet speelgerechtigd. "Erg slordig", sprak trainer Frank de Boer aan de vooravond van de ontmoeting met de tukkers.
"We gaan alles in het werk stellen om Serero alsnog speelgerechtigd te krijgen", sloot De Boer hoopvol af. De regerend landskampioen is inmiddels in gesprek met de KNVB en de verwachting is dat Serero alsnog op het wedstrijdformulier kan verschijnen.
Ajax en FC Twente strijden zaterdag om 20.00 uur in de Amsterdam ArenA voor de eerste prijs van het seizoen.
[quote]

rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Is er iets met je quote tags aan de hand? 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Blunder van Ajax
Ajax is voor de de strijd om de Johan Cruijff Schaal met FC Twente vergeten om Thulani Serero in te schrijven. Daardoor is 21-jarige Zuid-Afrikaan niet speelgerechtigd. "Erg slordig", sprak trainer Frank de Boer aan de vooravond van de ontmoeting met de tukkers.
"We gaan alles in het werk stellen om Serero alsnog speelgerechtigd te krijgen", sloot De Boer hoopvol af. De regerend landskampioen is inmiddels in gesprek met de KNVB en de verwachting is dat Serero alsnog op het wedstrijdformulier kan verschijnen.
Ajax en FC Twente strijden zaterdag om 20.00 uur in de Amsterdam ArenA voor de eerste prijs van het seizoen.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/De-Boer-Vermeer-keept-tegen-Twente.htm

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klassejustitie.... Waarom mag het nu plots wel?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Och zo erg is het toch niet. Hij was een wereld-voetballer nu is hij voetballer af en leeft hij uit wat hij als voetballer niet kon,niks mis mee toch ?
Voetbalzone - 'De vrije trappen van Ronaldo zijn net strafschoppen, bijna onhoudbaar'
Die Duitse commentator 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dit heeft Ronaldo al jaren. Zie deze bekende foto:

Erger is dat Ronaldinho het ook heeft. En hij is nog een prof voetballer.

The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wayne Rooney is komende woensdag te bewonderen in de Amsterdam ArenA. De aanvaller van Manchester United heeft zijn deelname aan de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar toegezegd.
Van der Sar laat zijn afscheid opluisteren met een confrontatie tussen Ajax en een samengesteld droomelftal. Voor het droomelftal van de doelman zullen grote namen aantreden. Naast Rooney zullen ook Rafael van der Vaart, Louis Saha, Rio Ferdinand, Ryan Giggs, Nemanja Vidic en Michael Carrick aan de aftrap verschijnen, meldt Sport-Promotion.
Voor de wedstrijd tussen Ajax en het droomelftal komt Ajax '95 in actie tegen Oranje '98. Louis van Gaal zal het oude team van Ajax onder zijn hoede nemen. Oud-spelers als Patrick Kluivert, Marc Overmars, Frank Rijkaard, Danny Blind, Ronald en Frank de Boer hebben hiervoor de medewerking toegezegd.
Oranje '98 staat onder leiding van Guus Hiddink. In zijn team is er ruimte voor spelers als Wim Jonk, Dennis Bergkamp, André Ooijer, Ruud Hesp, Richard Witschge, Giovanni van Bronckhorst, Pierre van Hooijdonk, Aron Winter en Jaap Stam.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Anti bierbuik sfeertje hier zeg. Als je op strand komt zuip je gewoon veel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.