• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.739 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ben dit jaar nog niet vaak op het strand geweest, dus met de buik gaat het best goed nu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat bedoel ik, niet teveel de verleiding opzoeken. Dit weer is sowieso ideaal om niet naar het strand te gaan. Ik spreek je over een week nog wel Rico .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ronaldo heeft schildklierproblemen en kan dus weinig of niets aan zijn overgewicht doen. Nu hij niet meer actief is zal het nog moeilijker zijn.

Ik was verbaasd over die foto van Sneijder en zijn Yolanthe tatoeage.

Dit dus:

(afbeelding)

Geeft die foto nu een vertekend beeld (of zelfs fake?) of is Sneijder veel te zwaar? Had ik niet verwacht van een fitte topvoetballer als Wesley.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wesley kan ook wel een paar kilo verliezen ja. Foto schijnt overigens wel enkele weken oud te zijn, van voor de trainingen bij Inter. Het zal er nu dus wel af zijn.

Het lijkt overigens wel RTL Boulevard hiero

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je verwacht dat die trainingen met Yolanthe buiten de voetbal om hem al i nshape zouden moeten krijgen. De wittebroodsweken zijn alweer voorbij dus .

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbalzone - Politie verricht opnieuw aanhoudingen in voetbalschandaal Turkije

Het is daar ook een grote puinhoop.

Aan de andere kant is dit natuurlijk wel positief voor het Nederlands voetbal want Turkijke zit ons letterlijk op de hielen. ( of is ons al voorbij ? )

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, Turkije staat onder Nederland. Corrupte bende daar ja. Deze fraudezaak gaat het Turkse voetbal nog vele jaren schaden denk ik.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat bedoel ik, niet teveel de verleiding opzoeken. Dit weer is sowieso ideaal om niet naar het strand te gaan. Ik spreek je over een week nog wel Rico .

Word het mooi weer ja?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nomak schreef:

Ronaldo heeft schildklierproblemen en kan dus weinig of niets aan zijn overgewicht doen. Nu hij niet meer actief is zal het nog moeilijker zijn.

Ik was verbaasd over die foto van Sneijder en zijn Yolanthe tatoeage.

Dit dus:

(afbeelding)

Geeft die foto nu een vertekend beeld (of zelfs fake?) of is Sneijder veel te zwaar? Had ik niet verwacht van een fitte topvoetballer als Wesley.

Gruwelijk lelijk die tatoeages. Sowieso is die tatoeage cultuur in het voetbal vreemd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

PSV sluit z'n tour door Engeland af met een 2-3 zege op Middlesbrough na een 2-0 achterstand bij rust. Na de 3-1 overwinning op Nottingham Forest woensdag werd vanavond 'Boro' aan de zegekar gebonden!

Maar serieus. Eerste helft was, naar verluid, beroerd. Tweede helft een stuk beter. De defensie blijft zorgen baren en waar woensdag de combinatie Toivonen / Wijnaldum goed liep was het vanavond niet veel. De tweede helft met Engelaar als CV, Toivonen en Wijnaldum op het middenveld en Zeefuik in de spits was stukken beter.

Oh ja, PSV meld zich bij Ajax voor El Hamdaoui.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hoeveel geven ze ervoor? Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is met zijn voorgeschiedenis. Aan de andere kant, wellicht is hij nu extra fel / gemotiveerd na al dat gezeik bij Ajax.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Bod is niet bekend. Maar ik zou niet verder gaan dan €4m. De jongen heeft een half jaar amper gespeeld en Ajax wil van hem af. Kijken of ze genoegen nemen met minder of dat ze het zich financieel kunnen veroorloven om de jongen een jaar in Jong Ajax te laten wegkwijnen en volgend jaar nog minder geld te ontvangen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die zullen wel overstag gaan. Maar bij PSV wordt het niks, Rutten kan zo'n jongen niet managen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Hoppa. Ajax wil rond vier miljoen ontvangen zegt VI. Moet dus wel in orde komen voor rond de 3,5 miljoen. Zou koopje zijn. Aanval met Mertens, Lens, Wijnaldum en El Ham. Ik zie het wel zitten. Mocht Toivonen blijven dan wordt het dringen maar is zorg van later.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Grappige naieve mensen in Eindhoven. Brands vind dat Ajax geen transfersom moet vragen voor iemand die in het tweede staat en hoop Ham gratis over te nemen

4 miljoen en geen cent minder. Anders andere opties bekijken of desnoods een tweede Bogarde van hem maken.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die zullen wel overstag gaan. Maar bij PSV wordt het niks, Rutten kan zo'n jongen niet managen.

Ik denk het juist wel. Heb verhalen gelezen van spelers die onder Rutten werkten (oa. Elia) en die hadden niets dan lof over z'n persoonlijke benadering van spelers. Schijnt heel goed met die jongens om te kunnen gaan

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die gast heeft bij PSV toch straks precies hetzelfde probleem? Bij Ajax kon hij niet voetballen, maar bij PSV spelen Lens Mertens en Wijnaldum achter hem, toch ook een aantal creativelingen..?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als ik dit zo lees snap ik niet waarom Ajax zo op de lauweren rust. Het wordt tijd dat we eens wat van die duiten gaan uitgeven. Drie versterkingen erbij en je bent topfavoriet voor de titel. Laat je het zo dan wordt het weer een seizoen van hangen en wurgen en magere overwinningen tegen matige tegenstanders vrees ik. Ik tel namelijk maar zes bovenmatige spelers en daar moet Vertonghen dan nog bij (als ie blijft). Veel te weinig voor Ajax natuurlijk.

De selectie voor het duel om de Johan Cruijff Schaal bestaat uit de volgende spelers:

Kenneth Vermeer

Jeroen Verhoeven

Gregory van der Wiel

Toby Alderweireld

Vurnon Anita

Eyong Enoh

Miralem Sulejmani

Christian Eriksen

Kolbeinn Sigthórsson

Siem de Jong

Lorenzo Ebecilio

André Ooijer

Nicolai Boilesen

Theo Janssen

Daley Blind

Derk Boerrigter

Aras Özbiliz

Thulani Serero

Rodney Sneijder

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

"Bod Feyenoord op Immers slechts kwestie van tijd"

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Jemig, die Haagse mat Immers is al de grootste sjap die er op de Nederlandse velden rondloopt. Het kan blijkbaar nog erger

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Wel lekker anti-Ajax. Kan een cultheld worden bij Feyenoord. Helaas vind ik hem kwalitatief niet zo best.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Pastore voor 43 miljoen naar PSG.

Tja als je het geld toch hebt een redelijke keuze!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha PSV, stelletje paupers daar. Beetje El Hamdaoui gratis over willen nemen Dan mag Ajax hem nog liever 3 jaar in Jong Ajax laten.

Schitterend trouwens, het beeld van Haarms. Zulke helden verdienen ook zo'n eerbetoon.

Vanavond btw naast de JC Schaal ook de groepsloting voor WK 2014. Oranje kan nog best pittig loten. Oa een groep met Oranje, Frankrijk en België zou kunnen.

http://oranje.netwerk.to/nieuws/artikel/1809_Oranje%20in%20pot%201%20bij%20loting%20kwalificatie%20WK%202014.php

Hoop dat het geen saaie groep wordt, maar ook niet extreem zwaar. Ik heb 1x een gemist WK meegemaakt, echt vreselijk klote. Al is dit Oranje natuurlijk wereldniveau, dat moet goed kunnen komen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wel lekker anti-Ajax. Kan een cultheld worden bij Feyenoord. Helaas vind ik hem kwalitatief niet zo best.

Wauw, heb je na Babovic weer een nieuwe Ajax hater in je ploeg

Je kan beter eens goede spelers zoeken, desnoods houden zij van Ajax

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha PSV, stelletje paupers daar. Beetje El Hamdaoui gratis over willen nemen

Dat krijg je als je iemand bant naar het tweede elftal, je kunt niet en en hebben.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Dat krijg je als je iemand bant naar het tweede elftal, je kunt niet en en hebben.

Ik weet wel zeker van wel. El Hamdaoui is een goede voetballer, daar hoort een bedrag tegenover te staan.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

wavanbuuren schreef:

Als ik dit zo lees snap ik niet waarom Ajax zo op de lauweren rust. Het wordt tijd dat we eens wat van die duiten gaan uitgeven. Drie versterkingen erbij en je bent topfavoriet voor de titel.

Ja, want van kopen is Ajax nog nooit minder geworden.. Maar tot nu toe gaat het deze zomer niet onaardig. In de basis staat er, wat mij betreft in ieder geval, op dit moment ook best een leuk elftal. Rechts voorin is de teerste plek, ook met het oog op Sigthórsson.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax zou El Ham niet eens naar PSV mogen laten gaan, daar is hij veel te goed voor.

Immers cult held bij Feyenoord met een ADO Tattoo.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

@wavanbuuren zes spelers?

Ik tel er 1 Eriksen en die heeft ook nog alles te bewijzen, Vertonghen is maar de vraag of hij blijft Sigthorsson moet ik nog allemaal zien en Janssen is helemaal niet zo goed op een fantastische trap na dan.

O ja Serero lijkt me wel een aanwinst overigens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.