• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.517 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.453 gebruikers
  • 9.404.818 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Over gladjakkers gesproken, die narcistische Molenaar die 3x per avond met een vlotte sjaal om z'n nek de planten depressief lult over commissietjes, overlegorgaantjes en adviesgroepjes

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vind Molenaar wel een intelligente man. Beetje glad, dat wel, maar wel iemand die altijd beschaafd blijft en inhoudelijk zijn punt weet te maken. Zat recent nog een avond bij VI waar hij een goede indruk maakte. Zijn werk lijkt me overigens weinig aan nee, met als die commissies en organen die moeten stemmen. Ik ben ook moe van dit gedoe. Hopelijk wint Cruijff, stellen ze een goed bestuur aan en gaat Ajax weer eens over voetbal praten.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Lijkt me ook onmogelijk dat de RvC nog lang aanblijft. Vond trouwens pas Van Duivenbode een goede indruk maken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, van Duivenbode is ook een ervaren, verstandige man. Ook iemand die tenminste een punt durft te maken. Vinden ze zijn standpunten niks? Dan gaat hij er toch niet aan de slag.

Ik volg de AvA nu trouwens een beetje, merk dat ze de meesten daar pro Cruijff zijn. En Sturkenboom maakt zich ook belachelijk. Heeft Jonk al 2x een gele kaart gegeven voor zogenaamd wangedrag. En 3x geel is ontslag, aldus Sturkenboom. Toch knap, binnen 2 weken na zijn interim aanstelling

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Sturkenboom is dan ook een man met een missie, Jari!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Bericht voor oa kos en anderen die beweren dat de filosofie en invloeden van Cruijff niet in die van Barcelona meer verwerkt zou zitten.

Voetbalzone - 'Cruijff heeft de meeste invloed op mij gehad'

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kunnen we het nu weer over boeiende zaken hebben. Ben nu wel klaar met die soap. Gaat toch niks meer worden daar.

stinissen (crew films & series)

• 23573 berichten
  • 77121 stemmen

Ik ben al 43 jaar Ajax Fan maar dit is wel een van de slechtste Ajax selectie ooit

Vermeer - 6

Anita - 5

Blind - 3

Wiel - 6.5

Vertonghen - 7

Enoh - 6

Aissatti - 5.5

Eriksen - 6

Ebecillio - 2

Sulejmani 6.5

Lodeiro 6.

Eigenlijk horen hier er maar 3 in de selectie (Verthongen, Sulejmani en Van der Wiel) en de rest zo snel mogelijk verkopen en aub geen dwergen meer kopen , bij de goede spelers horen Toby , Theo en Derk en in mindere mate Siem ook bij de goede spelers en die Kolbeinn Sigþórsson loop ik ook niet warm voor ik ben bang dat deze speler erg vaak wat zal mankeren, gisteren was wel het diepte punt kwa spel, het was niet om aan te zien...... Het zegt wel genoeg dat een speler uit de eerste divisie namelijk Derk Boerrigter met afstand de beste speler is.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Huh? Heb je de juiste overtreding wel voor je? Duidelijker kan een gele kaart niet zijn. Gewoon laf opgetreden door Vink. Hij houdt er natuurlijk niet van als er weer een rode kaart op zijn naam komt te staan, met nog maar 1 minuut op de klok. Daarna kon hij het natuurlijk niet meer negeren.

(quote)

Ik vond het geen penal voor Guidetti, maar wel een duidelijke overtreding op Clasie. Ongelooflijk dat dit weer niet gezien wordt.

(quote)

Vooral Clasie is belangrijk. Die moet erbij tegen Twente. Gelukkig is het daarna al winterstop. Ook jammer dat Guidetti geen 2e goal maakte, na die geweldige actie en het geplaatste schot.

Vink floot gewoon slecht, voor jullie maar ook voor ons. 2-1 had niet goedgekeurd mogen worden, Bulthuis had eerder zijn tweede geel moeten krijgen, maar Schaken had rood moeten krijgen voor die schandalige overtreding op Duplan (dat is echt donkerrood en niet geel) en Guidetti had ook zijn tweede geel kunnen krijgen (optel som, uitdagen Duplan en Bulthuis en comentaar op de leiding [waar Bulthuis zijn 1e geel voor kreeg] na de niet gegeven penality).

Gelijkspel is gewoon terrecht en ik denk dat beiden teams er blij mee zijn.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

stinissen schreef:

Ik ben al 43 jaar Ajax Fan maar dit is wel een van de slechtste Ajax selectie ooit

Vermeer - 6

Anita - 5

Blind - 3

Wiel - 6.5

Vertonghen - 7

Enoh - 6

Aissatti - 5.5

Eriksen - 6

Ebecillio - 2

Sulejmani 6.5

Lodeiro 6.

Eigenlijk horen hier er maar 3 in de selectie (Verthongen, Sulejmani en Van der Wiel) en de rest zo snel mogelijk verkopen en aub geen dwergen meer kopen , bij de goede spelers horen Toby , Theo en Derk en in mindere mate Siem ook bij de goede spelers en die Kolbeinn Sigþórsson loop ik ook niet warm voor ik ben bang dat deze speler erg vaak wat zal mankeren, gisteren was wel het diepte punt kwa spel, het was niet om aan te zien...... Het zegt wel genoeg dat een speler uit de eerste divisie namelijk Derk Boerrigter met afstand de beste speler is.

Vermeer - 5

Anita - 3

Blind - 2

Wiel - 6.5

Vertonghen - 5

Enoh - 5.5

Aissatti - te weinig van gezien

Eriksen - 6

Ebecillio - 1

Suljemani - 6

Lodeiro - te weinig van gezien

daarnaast

Alderweireld - 5

Boerrigter - 6.5

Sightorsson - 7

Boilessen - 5.5

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Reinbo schreef:

Kunnen we het nu weer over boeiende zaken hebben. Ben nu wel klaar met die soap. Gaat toch niks meer worden daar.

Nou, ik hoef niet te voorspellen waar VI vanavond de hele avond overgaat.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vertonghen is gewoon al wekenlang weer erg sterk, dus wat een onzin met je 5. Alderweireld een 5 is ook lachwekkend, maar ik heb je als het om Ajax gaat al vaker onzin zien roepen.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bericht voor oa kos en anderen die beweren dat de filosofie en invloeden van Cruijff niet in die van Barcelona meer verwerkt zou zitten.

Voetbalzone - 'Cruijff heeft de meeste invloed op mij gehad'

dat Cruijff invloed op Guardiola heeft gehad lijkt me nogal logisch...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vertonghen is gewoon al wekenlang weer erg sterk, dus wat een onzin met je 5. Alderweireld een 5 is ook lachwekkend, maar ik heb je als het om Ajax gaat al vaker onzin zien roepen.

Ik heb het over het algemeen, niet over zijn vorm maar over hoe goed hij gewoon is. Zij kunnen allebei niet verdedigen, dus best lastig voor een verdediger, niet?

En ik lees ook vaak genoeg onzin van jou als het over Ajax gaat.

• 23573 berichten
  • 77121 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik neem aan dat je het wel me eens bent , toch?( Dit waren de 11 tegen RKC) Ik bedoel mijn bericht en niet die van Chucky92

Vermeer - 6

Anita - 5

Blind - 3

Wiel - 6.5

Vertonghen - 7

Enoh - 6

Aissatti - 5.5

Eriksen - 6

Ebecillio - 2

Sulejmani 6.5

Lodeiro 6.

Eigenlijk horen hier er maar 3 in de selectie (Verthongen, Sulejmani en Van der Wiel) en de rest zo snel mogelijk verkopen en aub geen dwergen meer kopen , bij de goede spelers horen Toby , Theo en Derk en in mindere mate Siem ook bij de goede spelers en die Kolbeinn Sigþórsson loop ik ook niet warm voor ik ben bang dat deze speler erg vaak wat zal mankeren, gisteren was wel het diepte punt kwa spel, het was niet om aan te zien...... Het zegt wel genoeg dat een speler uit de eerste divisie namelijk Derk Boerrigter met afstand de beste speler van deze selectie is.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Iemand enig idee wie de gasten vanavond bij VI zijn? Gijpie mag ook wel eens een keertje terugkomen, vraag mij af of die ooit nog terugkomt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Zo, die Sturkenboom zorgt er toch maar hoogstpersoonlijk voor dat de fluwelen revolutie op het trainingsveld doorgang kan vinden.

3x geel is rood!

Wat een flapdrol!

• 23573 berichten
  • 77121 stemmen

Vanavond te gast: Emile Schelvis en Hans Kraaij jr.

• 23573 berichten
  • 77121 stemmen

Jan Boskamp en Aad de Mos en ook Emile Schelvis zijn mijn favorieten ook in die volgorde en Rene komt nooit meer terug.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

stinissen schreef:

Jan Boskamp en Aad de Mos en ook Emile Schelvis zijn mijn favorieten ook in die volgorde en Rene komt nooit meer terug.

De Mos kon ik als trainer de laatste jaren (en als trainer van PSV, wie zet Erik Meier in godsnaam linksback) echt niet serieus nemen maar als tafelgast is het een welkome aanvulling inderdaad.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

stinissen schreef:

Helemaal mee eens, die Emile vind ik zwaar ondergewaardeerd. Het is een beetje een sukkeltje, maar ik vind het wel prettig om naar hem te luisteren. Aad de Mos en Boskamp zijn ook leuke toevoegingen.

Hopelijk nooit meer Barbara Barend aan tafel...

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Chucky92 schreef:

Gelijkspel is gewoon terrecht en ik denk dat beiden teams er blij mee zijn.

Natuurlijk is Feyenoord niet blij met het gelijkspel. Feyenoord had het de eerste 30 minuten af moeten maken, tegen een onthutsend slap Utrecht. Maar goed, Feyenoord deed dit niet en viel vervolgens terug. Eigen schuld.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Chucky92 schreef:

Hopelijk nooit meer Barbara Barend aan tafel...

Vrouwen die over voetbal praten. Brrrrr.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Natuurlijk is Feyenoord niet blij met het gelijkspel. Feyenoord had het de eerste 30 minuten af moeten maken, tegen een onthutsend slap Utrecht. Maar goed, Feyenoord deed dit niet en viel vervolgens terug. Eigen schuld.

Zoals ik Vlaar en Koeman hoorden praten vonden zij het jammer, maar echt erg vonden zij het denk ik niet. Achja, ik ben erop zich wel blij mee. Utrecht dat speelt met een B en erg jong team die tegen dit Feyenoord gelijk speelt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Trouwens, die zogenaamde geweldige spelers toen van Utrecht deden het vorig jaar tegen Feyenoord veel slechter, namelijk 0-4 verliezen, tegen een Feyenoord dat toen slechter was dan nu. Mertens is overgewaardeerd en je kunt zien dat die bij PSV goed begon, maar nu helemaal niks is. Strootman heeft een goede wedstrijd voor Utrecht gespeeld, van Wolfswinkels potentie kwam er niet uit, lag deels aan hem zelf en deels aan de trainer. Silberbauer was te wisselvallig en Vorm was echt uitgeleerd bij Utrecht.

Nu even Wuytens (2 miljoen) en Asare (3.5 miljoen) verkopen en maar opnieuw beginnen. Ook proberen om Nilsson eruit te knikkeren en Fernandez en Sneijder heel snel naar hun eigen club sturen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vrouwen die over voetbal praten. Brrrrr.

Ja dat kan eigenlijk al niet, maar dan ook nog zo'n irritante lesbo aan tafel maakt het helemaal compleet. Snap niet dat zij uitgenodigd wordt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Chucky92 schreef:

Trouwens, die zogenaamde geweldige spelers toen van Utrecht deden het vorig jaar tegen Feyenoord veel slechter, namelijk 0-4 verliezen, tegen een Feyenoord dat toen slechter was dan nu. Mertens is overgewaardeerd en je kunt zien dat die bij PSV goed begon, maar nu helemaal niks is. Strootman heeft een goede wedstrijd voor Utrecht gespeeld, van Wolfswinkels potentie kwam er niet uit, lag deels aan hem zelf en deels aan de trainer. Silberbauer was te wisselvallig en Vorm was echt uitgeleerd bij Utrecht.

Nu even Wuytens (2 miljoen) en Asare (3.5 miljoen) verkopen en maar opnieuw beginnen. Ook proberen om Nilsson eruit te knikkeren en Fernandez en Sneijder heel snel naar hun eigen club sturen.

Mertens heeft vorige en deze week gescoord. Misschien iets minder dwingend maar zorgt nog altijd voor veel gevaar vanaf de zijkanten. Zijn scoringspercentage aan het begin van de competitie kon niemand volhouden.

Strootman is al het gehele seizoen de drijvende kracht van PSV. De 2 laatste wedstrijden wat veel balverlies maar nog altijd uitermate belangrijk.

Het is natuurlijk totaal unfair dat jij nu de laatste paar wedstrijden eruit licht en daar Mertens en Strootman op afrekent maar voor het gemak de rest van het seizoen maar even 'vergeet'.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Trouwens grappig om de hele Ajax bestuurcasus eens te bezien vanuit het oogpunt van mensen die er zowaar verstand van hebben:

Met name de (volledig objectieve) rol die een Commissaris zou moeten hebben alsmede deskundigheid en transparantie lijken me redelijk hilarisch in dit geval.

Je kunt er de klok op gelijk zetten dat er in de nabije toekomst met die 'voetbalkenners' in bestuurlijke zaken allerhande zaken mislopen en voor de rechter komen.:

http://www.nationaalregister.nl/gu2011-10-page5.htm

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Mertens heeft vorige en deze week gescoord. Misschien iets minder dwingend maar zorgt nog altijd voor veel gevaar vanaf de zijkanten. Zijn scoringspercentage aan het begin van de competitie kon niemand volhouden.

Strootman is al het gehele seizoen de drijvende kracht van PSV. De 2 laatste wedstrijden wat veel balverlies maar nog altijd uitermate belangrijk.

Het is natuurlijk totaal unfair dat jij nu de laatste paar wedstrijden eruit licht en daar Mertens en Strootman op afrekent maar voor het gemak de rest van het seizoen maar even 'vergeet'.

Ik zeg toch nergens dat Strootman het slecht doet? Hij doet het nu geweldig bij PSV, maar bij Utrecht heeft hij maar een goede wedstrijd gespeeld. Ja, en heb je gezien hoe Mertens scoorden, wat een fout. Ik had dit al voorspeld, Mertens begint meestal goed maar kan het nooit volhouden. Waar het aan ligt? God mag het weten of wie dan ook.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Zoals ik Vlaar en Koeman hoorden praten vonden zij het jammer, maar echt erg vonden zij het denk ik niet. Achja, ik ben erop zich wel blij mee. Utrecht dat speelt met een B en erg jong team die tegen dit Feyenoord gelijk speelt.

Koeman, Vlaar en de rest baalden. Maar goed, als je op 2-1 komt, nadat je Utrecht ook nog eens in de wedstrijd hebt laten komen, dan is de 2-2 niet eens zo slecht. Maar goed, kwalitatief moet je deze wedstrijd gewoon winnen.

Ook tegen Utrecht A hoort Feyenoord te winnen. Dan maar in de Kuip.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.