• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.516 films
  • 12.329 series
  • 34.194 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.453 gebruikers
  • 9.404.708 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

Je moet ook niet denken dat Feyenoord een top team heeft. Heeft een aardige team, maar ook veelste wisselvallig. Feyenoord die gelijkspeelt tegen Utrecht uit is geen schande.

Top niet maar wel gewoon goed en een uit vorm en zwaar gemankeerd Utrecht moet je gewoon van de mat spelen. Tegen de sterkste XI van Utrecht is het nog geen schande maar dit toch echt wel hoor. Al snap ik dat het voor jou niet leuk om te lezen is .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Hehe de ballenactie:

"Vandaag spelen wij de bal"

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fUFfuKl4BBc[/embed]

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ja, toen zat ik toevallig ook te kijken. Leuke actie!

Overigens dramatische dag qua betjes voor mij, heb echt alles fout. Maar ja, AZ de drie punten dus ik ben happy.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Sowieso een saaie voetbalzondag overigens.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Ik vind het grappig dat Schaken een zwarte tweelingbroer van Joost Zwagerman had kunnen zijn.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Zo'n heerlijk ventje, die Guidetti.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Die Bulthuis mag wel de prijs krijgen voor domste speler van deze ronde.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Zo'n heerlijk ventje, die Guidetti.

Inderdaad, echt een mooi relschoppertje met zijn hart op de goeie plek.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Nooit te nimmer zal de bal van ons worden afgepakt! Het voetbal behoort aan hen die elke zondag op de tribune staat. Door weer en wind, in binnen- en buitenland. Die daar zijn kleuren verdedigt en vol trots zijn liederen zingt. Seizoen in, seizoen uit. Week in, week uit.

[...]

Doordeweeks werken wij de ballen uit onze broek om te dure tickets te betalen. Om 90 minuten op de tribune te staan, om onze trots te zien winnen. Wij blijven strijden. Voor de club, de kleuren en onze idealen. Onze clubliefde is niet af te nemen, niet zonder consequenties. Laat het balletje maar rollen…

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ontzettend knullig puntenverlies, ze dachten dat het ze kwam aanwaaien in de eerste helft en dan krijg je zo'n tegengoal.

Maar goed, heb zin in Twente thuis volgende week, een avondwedstrijd was helemaal mooi geweest.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Volgende week zondag wordt wel heerlijk zeg.

Half 1 beginnen met Ajax-ADO.

Half 3 kijken naar Feyenoord-Twente.

En dan half 5 eindigen met Heerenveen-PSV!

En dan om half 3 af en toe zappen naar NAC-AZ.

Gezien het programma zou ik gokken dat Ajax wel op 1 of 2 in kan lopen, mits ze tegen ADO wel beter spelen dan vandaag. Scheelt wel dat de andere 3 deze week nog EL voetbal krijgen en wij nu klaar zijn.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Die Bulthuis mag wel de prijs krijgen voor domste speler van deze ronde.

Denk dat die prijs naar Lens gaat.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Tsjah, zo beleven veel mensen voetbal wel. Dat jij er niks mee hebt is natuurlijk jouw probleem

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Denk dat die prijs naar Lens gaat.

Vind Bulthuis nog dommer. Zo enorm gespaard worden bij die aanslag op Cabral en een paar minuten later vrolijk op zijn voet gaan staan. Hij had 3 gele kaarten moeten krijgen.

Overigens had het 2e doelpunt van Utrecht afgekeurd moeten worden - overtreding op Clasie.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vind Bulthuis nog dommer. Zo enorm gespaard worden bij die aanslag op Cabral en een paar minuten later vrolijk op zijn voet gaan staan. Hij had 3 gele kaarten moeten krijgen.

Overigens had het 2e doelpunt van Utrecht afgekeurd moeten worden - overtreding op Clasie.

Oneens en eens,

Om Bulthuis nou daarvoor zijn 2e te geven vind ik wat overdreven, zijn overtreding daarvoor kan ik me niet herrineren. En ja dat 2e doelpunt, Clasie wordt gewoon meegesleurd en vastgehouden. Net als Guidetti in het strafschopgebied en we krijgen natuurlijk weer geen penalty.

Vond het geen leuke wedstrijd vanmiddag. Wel weer Guidetti met een goal. Fantastische statistieken natuurlijk. Jammer van Clasie en Cisse overigens, hopen dat hun er gauw weer bij zijn.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Waarom gewoon dikke gele kaart overtredingen van Bulthuis, hij mag van geluk spreken dat hij er niet eerder af gestuurd werd.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Het-zelfde geldt voor Schaken ! Hij ging daar effe vrolijk op een enkel staan van een Utrecht speler,smerige actie..

Diego Milito genomineerd voor de ''vuilnis-bakken prijs''. Kan hard gaan tegenwoordig, 2 jaar geleden match-winner in de CL finale.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Pieter Vink is een Feyenoord fan dus daar heeft het niet aan gelegen. Hij zal het dus niet gezien hebben.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Big-T schreef:

Om Bulthuis nou daarvoor zijn 2e te geven vind ik wat overdreven, zijn overtreding daarvoor kan ik me niet herrineren.

Huh? Heb je de juiste overtreding wel voor je? Duidelijker kan een gele kaart niet zijn. Gewoon laf opgetreden door Vink. Hij houdt er natuurlijk niet van als er weer een rode kaart op zijn naam komt te staan, met nog maar 1 minuut op de klok. Daarna kon hij het natuurlijk niet meer negeren.

En ja dat 2e doelpunt, Clasie wordt gewoon meegesleurd en vastgehouden. Net als Guidetti in het strafschopgebied en we krijgen natuurlijk weer geen penalty.

Ik vond het geen penal voor Guidetti, maar wel een duidelijke overtreding op Clasie. Ongelooflijk dat dit weer niet gezien wordt.

Vond het geen leuke wedstrijd vanmiddag. Wel weer Guidetti met een goal. Fantastische statistieken natuurlijk. Jammer van Clasie en Cisse overigens, hopen dat hun er gauw weer bij zijn.

Vooral Clasie is belangrijk. Die moet erbij tegen Twente. Gelukkig is het daarna al winterstop. Ook jammer dat Guidetti geen 2e goal maakte, na die geweldige actie en het geplaatste schot.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Pitakaas schreef:

Pieter Vink is een Feyenoord fan dus daar heeft het niet aan gelegen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

%%%%%% schreef:

Het-zelfde geldt voor Schaken ! Hij ging daar effe vrolijk op een enkel staan van een Utrecht speler,smerige actie..

Dat was inderdaad een duidelijke gele kaart. Slap gefloten. Net als de scheids bij Vitesse - Groningen. Die tweede kaart voor Nicky Hofs.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Bah, Martin van Geel bij Studio Voetbal. Gruwelijke kwal deze man

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Arno Vermeulen zit er ook, dus van Geel kan nooit de gruwelijkste kwal aan tafel zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Ik hoop van harte dat je m komende jaren echt gaat verafschuwen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Nou, na deze aarsliksessie van Martintje is hij toch echt de grootste kwal aan tafel.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Haha, je kan er niet zo goed tegen als mensen Feyenoord een mooie club vinden hè.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Huh? Heb je de juiste overtreding wel voor je? Duidelijker kan een gele kaart niet zijn. Gewoon laf opgetreden door Vink. Hij houdt er natuurlijk niet van als er weer een rode kaart op zijn naam komt te staan, met nog maar 1 minuut op de klok. Daarna kon hij het natuurlijk niet meer negeren.

Volgens mij moet ik de overtreding maar eens terug gaan zien dan.

En Guidetti wordt toch gewoon duidelijk vastgehouden?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Jawel, maar Guidetti was zelfs ook bezig en liet zich daarnaast wat makkelijk vallen. Er was contact, dat wel.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, je kan er niet zo goed tegen als mensen Feyenoord een mooie club vinden hè.

Gaat zeker over zn opmerkingen over het publiek, ja die kon-ie vroeger niet maken, snap de frustratie van rep_robert wel

btw vanmiddag een ongeluk gebeurd met supporters, ziet er niet best uit

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Verschrikkelijk zo'n kontlikker die alles recht lult wat krom is. Krijg kippenvel van zo'n gozer als van Geel. Overal waar ie komt is het warm en is iedereen perfect. Brr als hij volgend jaar bij PSV of Twente aan de slag gaat zegt ie weer hetzelfde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.