- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Niks wat een gelijke stand in de rust had gegarandeerd. Verder is je eigen overtuiging weinig waardevol voor anderen natuurlijk, laat staan een graadmeter voor een mogelijke realiteit.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Juventus heeft met een B-team(!) Bologna verslagen en zich daarmee geplaatst voor de kwartfinale van de beker. De situatie van Elia wordt echter wel steeds zorgwekkender: zelfs een basisplaats in het B-team zat er voor hem niet in.
Jij bent een Juve kenner, neem ik aan. Maar hoe kan dit in godsnaam? Zo'n dure speler moet je toch minimaal 7 keer achter elkaar laten spelen, gewoon vertrouwen geven. Wat heeft hij nu gespeeld? 45 minuten in de competitie en 45 minuten in de beker?
Ik hoop en denk dat Elia weggaat bij Juve, zou voor alle partijen het beste zijn. Die jongen moet gewoon lekker in Spanje gaan voetballen en vertrouwen krijgen. Zou een club als Valencia (in die categorie) wel een mooie club voor hem vinden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Dat is een beetje flauw en selectief. Dan moeten ze ook vermelden dat bij Lyon op 0-0 stand ook goal onterecht werd afgekeurd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hoop dat Feyenoord dit weekend ook even aantoont hoe belachelijk zwak jouw club is. Ik zeg 0-4.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Teken ik voor A&L
Overigens denk ik wel dat Feyenoord wint. Maar Feyenoord is heel wisselvallig en met een slechte dag van Feyenoord kan Utrecht ook zomaar winnen. We Shall See. Utrecht kan eigenlijk wel een overwinning gebruiken. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De trainer van Dinamo heeft ondertussen bevestigd dat de wedstrijd is beinvloedt.
Ikweet niet of het een sneer is naar zijn voormalig-werkgever,maar vreemd is het natuurlijk wel.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4240 stemmen
Iedereen heeft de wedstrijd van Lyon allang op tv kunnen zien, ook de goals kwamen toen voorbij zonder dat er ooit ophef is gemaakt over buitenspel (laat staan of het ook buitenspel is). Nu moeten een of andere pipo's naderhand nog even inspelen op emoties van Ajax zodat ze hun krantenkoppen kunnen vullen. Het kan best buitenspel zijn geweest, maar het kan ook net zo goed gephotoshopt zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De geur van omkoping wordt alsmaar sterker:
'We hadden een dolletje, ik ken een paar woorden Kroatisch'.
Platini ziet geen complot.
Die Kroatische officials hebben geen reet te maken met een wedstrijd van de UEFA en Declan Hill biedt ook geen nieuwe inzichten.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Hoop dat Feyenoord dit weekend ook even aantoont hoe belachelijk zwak jouw club is. Ik zeg 0-4.
Hoe belachelijk zwak het is, zien we aan de ranglijst. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De trainer van Dinamo heeft ondertussen bevestigd dat de wedstrijd is beinvloedt.
Ikweet niet of het een sneer is naar zijn voormalig-werkgever,maar vreemd is het natuurlijk wel.
Haha, rammelt aan alle kanten. De aanvoerder van Lyon komt even vertellen dat ze alles door moeten laten en Zagreb doet dat? Vreemd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Haha, rammelt aan alle kanten. De aanvoerder van Lyon komt even vertellen dat ze alles door moeten laten en Zagreb doet dat? Vreemd.
Gezien de opmaak van het artikel moet dat van voetbalprimeur afkomen maar daar staat hierover niks op.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Dinamo Zagreb verlaat ochtendtraining. Hehe. 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voetbal is oorlog, dat blijkt hieruit maar weer.
Zoon schiet vader dood na ruzie over El Clásico - Primera Division - AD
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een ruzie over El Clasico en Angolese muziek. Hoe kom je er in godsnaam op! Daar is de vader uiteindelijk weinig mee ´opgeschoten´.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Ik hoop en denk dat Elia weggaat bij Juve, zou voor alle partijen het beste zijn. Die jongen moet gewoon lekker in Spanje gaan voetballen en vertrouwen krijgen. Zou een club als Valencia (in die categorie) wel een mooie club voor hem vinden.
Absoluut. Genoeg clubs waar hij aan spelen toe komt.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Overigens denk ik wel dat Feyenoord wint. Maar Feyenoord is heel wisselvallig en met een slechte dag van Feyenoord kan Utrecht ook zomaar winnen. We Shall See. Utrecht kan eigenlijk wel een overwinning gebruiken.
Ik hoop dat Utrecht net zo verdedigt als tegen Twente. Dan is er weinig aan de hand. Maar Feyenoord wint nergens makkelijk (uitwedstrijd). Daarnaast heeft Feyenoord het in 't verleden vaak genoeg gehad in Utrecht (hoewel er de laatste 4 jaar niet verloren is).
50/50.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen

Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Maar hoe kan dit in godsnaam? Zo'n dure speler moet je toch minimaal 7 keer achter elkaar laten spelen, gewoon vertrouwen geven. Wat heeft hij nu gespeeld? 45 minuten in de competitie en 45 minuten in de beker?
Ik hoop en denk dat Elia weggaat bij Juve, zou voor alle partijen het beste zijn.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik hoop dat Utrecht net zo verdedigt als tegen Twente. Dan is er weinig aan de hand. Maar Feyenoord wint nergens makkelijk (uitwedstrijd). Daarnaast heeft Feyenoord het in 't verleden vaak genoeg gehad in Utrecht (hoewel er de laatste 4 jaar niet verloren is).
50/50.
In Arnhem ging het anders opvallend makkelijk. 
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Wat vreselijk die ubertrollen bij Voetbal International, schandalige anti-Ajax oogkleppen.
Iedereen ziet dat het 100 procent duidelijk omkoping was. Moeten zij er weer zonodig tegenin gaan, schande.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wat heeft iedereen toch met omkoping? Daar aan tafel wordt niks anders gezegd dan hier; er zit een luchtje aan en er klopt iets niet. Omkoping lijkt ze onlogisch, eerder om die coach er uit te krijgen. En dat zeggen zowel Jan, Aad als Johan.
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Prachtige anekdotes deze aflevering van VI, heerlijk
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat vreselijk die ubertrollen bij Voetbal International, schandalige anti-Ajax oogkleppen.
Iedereen ziet dat het 100 procent duidelijk omkoping was. Moeten zij er weer zonodig tegenin gaan, schande.
Gekke is dat Derksen gister nog een 'ik geloof in omkooping' verhaal hield.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat heeft iedereen toch met omkoping? Daar aan tafel wordt niks anders gezegd dan hier; er zit een luchtje aan en er klopt iets niet. Omkoping lijkt ze onlogisch, eerder om die coach er uit te krijgen. En dat zeggen zowel Jan, Aad als Johan.
Wat een kul argumemt man als ze het echt alleen gedaan hadden om de trainer eruit te krijgen dan was het wel 0-20 geworden. Denk nou eens na man ze hebben Lyon precies +6 doelpunten cadeau gegeven in 31 min tijd precies na de 0-2 bij Ajax, precies genoeg om Lyon door te laten gaan bij een verlies van Ajax. Ajax had net zo goed in blessuretijd de 1-2 kunnen maken ipv real de 0-3 dus het risico om met minder dan 6 doelpunten verschil te verliezen was geen optie. Daarna hebben ze het rustig uitgespeeld. Ik sluit hier niet uit dat de trainer een rol speelt maar de opzet was om Lyon door te laten gaan en Ajax eruit te knikkeren. Of dit nu komt door omkoping of een hele grote symphatie voor Lyon zullen we moeilijk kunnen vaststellen maar ieder met een beetje gezond kan het wel bedenken lijkt me. En Jan,Aad en Johan zijn ook maar mensen met een mening die natuurlijk voorzichtig zijn met het woord 'omkoping'. Johan vond ik overgens wel erg naief overkomen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Belachelijk ook dat Aad met zijn dilemma komt dat Ajax er ook 7 had kunnen maken. Daar gaat het dus helemaal niet om maar de manier waarop zoals hierboven vermeld.
Gelukkig geven ze wel allemaal toe dat Zagreb dit express heeft gedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.