• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.501 films
  • 12.325 series
  • 34.188 seizoenen
  • 650.452 acteurs
  • 199.449 gebruikers
  • 9.404.250 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Genee: 'Zit je wel es in de skybox van de Kuip Jan?, je zult wel veel gevraagd toch worden? Klapje hier, klapje daar?' 'Nee, man'

De Mos: 'nee, altijd vakkie LP toch Witte?'

Haha, ik hou daar van. Oldskool voetballers.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Hey, daar is Bottleneck weer.

Wat vind jij van het omkoopschandaal?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hey, daar is Bottleneck weer.

Wat vind jij van de omkoopschandaal?

hoezo schandaal

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

(afbeelding)

Dinamo Zagreb verlaat ochtendtraining. Hehe.

Hahaha

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

%%%%%% schreef:

De trainer van Dinamo heeft ondertussen bevestigd dat de wedstrijd is beinvloedt.

Ikweet niet of het een sneer is naar zijn voormalig-werkgever,maar vreemd is het natuurlijk wel.

http://aworldfootball.webs.com/nieuws.htm

Hoe betrouwbaar is deze website? Daarbij, het kan makkelijk dat ie een sneer uitdeelt naar zijn oude werkgever. Uiteraard maakt dit de situatie er niet makkelijker op, maar alleen maar verdachter.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Sjeezus, die Verbeek begint ook wel een zielige zeikerd te worden zeg.

gizmo_o schreef:

(quote)

Hoe betrouwbaar is deze website? Daarbij, het kan makkelijk dat ie een sneer uitdeelt naar zijn oude werkgever. Uiteraard maakt dit de situatie er niet makkelijker op, maar alleen maar verdachter.

Ook vandaag heeft nog geen enkele serieuze media dit bericht overgenomen. Lijkt me een zelfbedacht verhaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zielig gemekker is het wel maar dat veld is inderdaad wel erg slecht, betaald voetbal onwaardig.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Excuus Truus!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Verbeek is wel een heel slecht verliezer altijd. Als hij wint en hij krijgt complimenten dan doet hij leuk, maar als het een keertje niet lukte dan gaat hij zeiken en zeuren. Zijn gedrag na Malmo-AZ was ook zielig. Overigens vind ik het wel een kleurrijke man, tenminste geen eenheidsworst, maar iets meer klasse mag hij soms wel tonen.

Zit nu trouwens de VI van gister terug te kijken. Erg leuke aflevering. Informatief en grappig. Zelfs zure Aadje begint los te komen en wat toe te voegen aan de show.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verbeek is wel een heel slecht verliezer altijd. Als hij wint en hij krijgt complimenten dan doet hij leuk, maar als het een keertje niet lukte dan gaat hij zeiken en zeuren. Zijn gedrag na Malmo-AZ was ook zielig. Overigens vind ik het wel een kleurrijke man, tenminste geen eenheidsworst, maar iets meer klasse mag hij soms wel tonen.

Inderdaad, het is tenminste geen eenheidsworst als F. de Boer en dergelijke.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Voetbalzone - ?Wijnaldum zal het niveau van Man City, Chelsea of Real Madrid halen?

Laten wij het hopen dat hij dat niveau haalt, op de een of andere manier vind ik Wijnaldum echt een leuke voetballer. Zoveel power heeft die jongen en ik denk dat een Oranje met een middenveld van Strootman - Maher - Wijnaldum/de Jong meer potentie heeft dan het Oranje middenveld van nu. Ik zie in Strootman een betere versie dan van Bommel. van Bommel werd pas rond zijn 27e echt goed en Strootman is dat denk ik over 2 jaar al dat hij bij de absolute top speelt. Maher vind ik echt een geweldig talent, en ik vind Sneijder nou niet echt een geweldige voetballer (een geweldig seizoen met daarop achter een geweldig WK geplakt) en ik denk dat de Jong naast Strootman geweldig is voor verdedigend en Wijnaldum naast Strootman goed is voor meer aanvallend.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Dus je zou Sneijder eruit willen halen op ten duur?

Wijnaldum is een leuk spelertje, maar mist nog een hoop. Het

belangrijste daarin is overzicht, of eigenlijk inzicht. Hij moet zijn explosiviteit veel meer combineren met rust. De techniek en de mentaliteit is er zeker om zich te ontwikkelen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dus je zou Sneijder eruit willen halen op den duur?

Wijnaldum is een leuk spelertje, maar mist nog een hoop. Het belangrijste daarin is overzicht, of eigenlijk inzicht. Hij moet zijn explosiviteit veel meer combineren met rust. De techniek en de mentaliteit is er zeker om zich te ontwikkelen.

Maar Wijnaldum heeft zich al heel veel ontwikkeld bij PSV, wie weet waar het eindigt.

Ik zou Sneijder er nu misschien al uithalen en van Persie op die plek zetten (met Huntelaar in de spits). Je ziet dat Sneijder de hele tijd op de bal komt halen bij van Bommel of de Jong en dat daardoor het gat met de spits veelste groot is. Daarom zou je kunnen denken om Sneijder naast de Jong te zetten, maar dan krijg je 10 doelpunten per wedstrijd tegen. van Bommel/Strootman en de Jong is op dit moment echt een must.

Sneijder is overigens wel iemand die een wedstrijd kan beslissen met een geweldige pass. Maar ik vind dat hij in Nederland een beetje overgewaardeerd wordt. Robben is verreweg de beste speler in Oranje en van Persie is met Robben de beste speler in het buitenland.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Inderdaad, het is tenminste geen eenheidsworst als F. de Boer en dergelijke.

Je kan veel van de Boer zeggen, maar niet dat het een eenheidsworst is. Hij zegt juist altijd wat hij denkt, maar itt Verbeek blijft hij wel beschaafd ja. Maar dat vind jij dan eenheidsworstengedrag, niet geheel verrassend overigens.

En dan ook nog roepen dat je Sneijder uit de ploeg zou halen

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Chucky92 schreef:

Maar Wijnaldum heeft zich al heel veel ontwikkeld bij PSV, wie weet waar het eindigt.

Heel veel? Dat valt wel mee. Hij heeft nu iets meer een constante lijn. Bij Feyenoord liet hij bij vlagen ook leuke dingen zien. Verwacht wel dat hij zich aardig gaat ontwikkelen bij PSV.

Ik zou Sneijder er nu misschien al uithalen en van Persie op die plek zetten (met Huntelaar in de spits).

Je kunt moeilijk je beste speler buiten het veld zetten. Iemand die in grote wedstrijden bepalend kan zijn. Van Persie moet in de spits.

Sneijder is overigens wel iemand die een wedstrijd kan beslissen met een geweldige pass.

Niet alleen met een pass. Ook door zelf te scoren.

Maar ik vind dat hij in Nederland een beetje overgewaardeerd wordt. Robben is verreweg de beste speler in Oranje en van Persie is met Robben de beste speler in het buitenland.

Sneijder heeft een minder seizoen. Komt o.a. doordat zijn trainer knettergek is om hem eruit te zetten.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Sneijder heeft een minder seizoen. Komt o.a. doordat zijn trainer knettergek is om hem eruit te zetten.

Meerdere factoren. Is al een paar keer geblesseerd geweest, maar had met Gasperinni ook een coach die vond dat hij wissel kon staan of in de spits kan spelen. Mafkees. Ranieri is gelukkig een betere coach, stelt hem op waar hij hoort. Maar Sneijder is niet helemaal fit deze periode, dus hij mist zijn topvorm nog. Hopelijk bewaart hij die vorm voor het EK.

Haha, Sneijder uit Oranje halen. Dan ben je niet goed snik.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Sneijder heeft maar een geweldig seizoen gehad, en dat was onder Mourinho. Het eerste jaar bij Real was goed, het tweede jaar bij Real was kut. Toen het eerste jaar bij Inter was geweldig, maar sindsdien heeft hij ook geen goede wedstrijd meer gespeeld. Ik kan mij trouwens vergissen, maar Sneijder scoort toch niet zoveel? Is juist een man die met een briljante pass een spits helemaal vrij kan zetten (of een Robben zie WK finale).

Maar jij ziet toch ook dat Sneijder en een spits in Oranje niet werkt? Dat komt denk ik omdat het een te grote afstand is, omdat Sneijder steeds de bal ophaalt bij onze vriend van Bommel of de Jong.

Sneijder had in het jaar met Inter en de WK finale echt de gouden bal verdiend. Toen was hij de meest bepalende speler van de wereld. Maar sinds dat seizoen is het niet eens meer de beste middenvelder van de wereld (was al dubieus met Xavi) maar hij is nu helemaal ingehaald door spelers als Fabregas, Ozil, David Silva etc.

En dat Wijnaldum nu een constante lijn heeft is toch ook een vorm van ontwikkeling.?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Meerdere factoren. Is al een paar keer geblesseerd geweest, maar had met Gasperinni ook een coach die vond dat hij wissel kon staan of in de spits kan spelen. Mafkees. Ranieri is gelukkig een betere coach, stelt hem op waar hij hoort. Maar Sneijder is niet helemaal fit deze periode, dus hij mist zijn topvorm nog. Hopelijk bewaart hij die vorm voor het EK.

Gelukkig ben jij de enige die normaal is hier.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Sneijder speelt al jaren geweldig voor Oranje en ik meen dat oa Huntelaar ze er constant in schiet als Oranje spits met Sneijder achter hem.

Maar goed ik gun iedereen een eigen mening. Ik neem deze kul alleen 0,0% serieus.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sneijder speelt al jaren geweldig voor Oranje en ik meen dat oa Huntelaar ze er constant in schiet als Oranje spits met Sneijder achter hem.

Maar goed ik gun iedereen een eigen mening. Ik neem deze kul alleen 0,0% serieus.

Nou, dat is fijn om te weten. Gelukkig neem ik jou ook niet serieus, dus daar staan wij gelijk in.

Zo geweldig speelt hij overigens echt niet voor Oranje. Hij heeft een goed WK gehad, dat ontken ik ook niet. Maar ik vind hem zinsdien nou niet het niveau van Inter (onder Mourinho) en het WK halen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Welk gedeelte van "o.a." begreep je niet?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ik zeg trouwens nergens dat Sneijder slecht is, ik vind hem gewoon niet in dit Oranje passen. Ik zou zelf 4-4-2 spelen met Huntelaar en van Persie in de spits en daarachter een team om die twee bouwen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Chucky92 schreef:

En dat Wijnaldum nu een constante lijn heeft is toch ook een vorm van ontwikkeling.?

Dat gaf ik dus aan, dat dat zijn ontwikkeling is tot dusver. Maar dat is ook pas sinds een aantal wedstrijden. Tegen Feyenoord vond ik hem in de 1e helft vrij zwak, in de 2e helft was hij één van de betere spelers aan PSV-zijde.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En dan heb jij commentaar op mensen dat ze niet normaal reageren...

Chucky onderbouwt zijn mening prima. Dat kun je 0,0% serieus nemen, maar wie moet dat dan serieus nemen?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

En dan heb jij commentaar op mensen dat ze niet normaal reageren...

Chucky onderbouwt zijn mening prima. Dat kun je 0,0% serieus nemen, maar wie moet dat dan serieus nemen?

Niet iemand die onze beste speler eruit wil halen in elk geval Dan kun je net zo goed beginnen over spelers uit de Jupiler League gaan opstellen in Oranje..

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Niet iemand die onze beste speler eruit wil halen in elk geval Dan kun je net zo goed beginnen over spelers uit de Jupiler League gaan opstellen in Oranje..

Arne Slot zou nog makkelijk meekunnen...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MUliw5qHilg[/embed]

Dit is toch wel baas boven baas. Na de wedstrijd die ze hebben verloren gaan de San Lorenzo(La Butteler) fans toch als een stel gekken tekeer. Heerlijke melodie, kan dit wel uren aanhoren.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

'Ajax kan hoop op onderzoek laten varen' - VoetbalPrimeur.nl

Geen verassing natuurlijk. Dat de FIFA en UEFA gewoon smerige bonden zijn wisten we al.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.