- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4240 stemmen
Ik vind dat je een 1-8 niet moet afrekenen op de tegengoal terwijl ze er zelf 8 maken. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Beiden een waardeloos elftal natuurlijk tijdens die wedstrijd, maar dat terzijde.
Lijkt me wel als je met zulke cijfers verliest. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Vanaf nu zal ik geheel in de traditie van NAC, meer anti-Feyenoord, dan anti-Ajax zijn, dankzij al die trieste opmerkingen van de Feyenoorders hier.
Like we care...
Je had vroeger toch een Feyenoordvlag in je slaapkamer hangen? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Haha, mister Hypocriet!
Niks ervan! Ik haat die pauperclub van je, maar wel omdat ze kansloos verliezen, niet omdat ze door een of andere kutportugees worden tegengewerkt, dat gaat zelfs tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Maar denk jij maar wat je denkt hoor 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4733 stemmen
Moskou voor. Dan gaan die ook door.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Benieuwd of de spelers van Zagreb bij de komende training in een ferrari het trainingscomplex op komen rijden.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
De complottheorietjes op twitter zijn overigens grappiger dan de wedstrijd.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Zowel vandaag als gister een knotsgekke ontknoping. Ok, niet zo gek als nu maar dit maakt voetbal mooi. De mogelijkheid tot een upset.
Ik vind dat je toch wel een beetje misselijk aan het doen bent nu. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Upset m'n reet. Het enige wat voor jou telt is dat Ajax niet de volgende ronde haalt. Dat is gewoon door en door triest. Nogmaals: 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Niks ervan! Ik haat die pauperclub van je, maar wel omdat ze kansloos verliezen, niet omdat ze door een of andere kutportugees worden tegengewerkt, dat gaat zelfs tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Maar denk jij maar wat je denkt hoor
Ik denk dat jij je niet zo lekker voelt nu. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Like we care...
Je had vroeger toch een Feyenoordvlag in je slaapkamer hangen?
Dat is een erfstuk, waar ik geen afstand van kan doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De complottheorietjes op twitter zijn overigens grappiger dan de wedstrijd.
Ik zag er ook al een paar voorbij komen ja.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Het is wel toevallig dat er in zulke gevalln vaak een oostblokland bij betrokken is
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Nuff said. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Daarom. En dan was die 2e afgekeurde goal er niet eens geweest. Een schrale troost.
Kansloos want als die goal van Ajax telde hadden de spelers van Lyon ook anders gereageerd.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
Ik vind dat je een 1-8 niet moet afrekenen op de tegengoal terwijl ze er zelf 8 maken.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het is wel toevallig dat er in zulke gevalln vaak een oostblokland bij betrokken is
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind dat je toch wel een beetje misselijk aan het doen bent nu. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Upset m'n reet. Het enige wat voor jou telt is dat Ajax niet de volgende ronde haalt. Dat is gewoon door en door triest. Nogmaals:
Dat mag je vinden, zie het probleem niet zo. Gewoon je verlies pakken. Alsof wij Feyenoorders niet belachelijk zijn gemaakt na die 10-0 vorig jaar. Alsof ik moet vinden wat JIJ vindt.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Kansloos want als die goal van Ajax telde hadden de spelers van Lyon ook anders gereageerd.
Yeah right. Dan hadden ze geen doelpunten willen maken.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Ik haat die pauperclub van je
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar triest aan? We gunnen Ajax toch die miljoenen niet. Lijkt me logisch.
0-3 
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
. Ach, hun eigen club is al zo slecht en vol met idioten dat het niet eens meer leuk is om er grappen over te maken en om hun misère te zien.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Deze CL avond is één grote grap! Zagreb Lyon 1-7 is in elk legitiem geval onmogelijk
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
. Ach, hun eigen club is al zo slecht en vol met idioten dat het niet eens meer leuk is om er grappen over te maken en om hun misère te zien. Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4240 stemmen
Met 2-3 zou Ajax ook niet door zijn, dus vanaf nu geen gemaar meer. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Ach, hun eigen club is al zo slecht en vol met idioten dat het niet eens meer leuk is om er grappen over te maken en om hun misère te zien.
Klopt, staan gewoon op gelijke hoogte met zo'n triest clubje die een doelsaldo verschil van 7 verkloten in één wedstrijd
.
Nee maar kom op zeg, pak je verlies gewoon als een vent.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.