• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.471 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.406 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.466 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

2-0 Basel, ongelooflijk!

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4240 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Heel knap, ja. Een uur tegen 10 man van een club die met 11 nog geen pepernoot raakt en sowieso al nergens voor kon spelen. En dan nog zelfs 1-0 achter komen.

Ik vind dat je een 1-8 niet moet afrekenen op de tegengoal terwijl ze er zelf 8 maken.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Beiden een waardeloos elftal natuurlijk tijdens die wedstrijd, maar dat terzijde.

Lijkt me wel als je met zulke cijfers verliest.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Vanaf nu zal ik geheel in de traditie van NAC, meer anti-Feyenoord, dan anti-Ajax zijn, dankzij al die trieste opmerkingen van de Feyenoorders hier.

Like we care...

Je had vroeger toch een Feyenoordvlag in je slaapkamer hangen?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Haha Basel 2-0 geweldig

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, mister Hypocriet!

Niks ervan! Ik haat die pauperclub van je, maar wel omdat ze kansloos verliezen, niet omdat ze door een of andere kutportugees worden tegengewerkt, dat gaat zelfs tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Maar denk jij maar wat je denkt hoor

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4733 stemmen

Moskou voor. Dan gaan die ook door.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Benieuwd of de spelers van Zagreb bij de komende training in een ferrari het trainingscomplex op komen rijden.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

De complottheorietjes op twitter zijn overigens grappiger dan de wedstrijd.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zowel vandaag als gister een knotsgekke ontknoping. Ok, niet zo gek als nu maar dit maakt voetbal mooi. De mogelijkheid tot een upset.

Ik vind dat je toch wel een beetje misselijk aan het doen bent nu. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.

Upset m'n reet. Het enige wat voor jou telt is dat Ajax niet de volgende ronde haalt. Dat is gewoon door en door triest. Nogmaals:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Niks ervan! Ik haat die pauperclub van je, maar wel omdat ze kansloos verliezen, niet omdat ze door een of andere kutportugees worden tegengewerkt, dat gaat zelfs tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Maar denk jij maar wat je denkt hoor

Ik denk dat jij je niet zo lekker voelt nu.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Like we care...

Je had vroeger toch een Feyenoordvlag in je slaapkamer hangen?

Die hangt er nog steeds... Dat is een erfstuk, waar ik geen afstand van kan doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

De complottheorietjes op twitter zijn overigens grappiger dan de wedstrijd.

Ik zag er ook al een paar voorbij komen ja.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Het is wel toevallig dat er in zulke gevalln vaak een oostblokland bij betrokken is

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Die hangt er nog steeds...

Nuff said.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daarom. En dan was die 2e afgekeurde goal er niet eens geweest. Een schrale troost.

Kansloos want als die goal van Ajax telde hadden de spelers van Lyon ook anders gereageerd.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Fikret8 schreef:

Ik vind dat je een 1-8 niet moet afrekenen op de tegengoal terwijl ze er zelf 8 maken.

Ik vind dat je een team dat 4 tegengoals krijgt in 7 minuten (met 10 man of niet) een ballenteam mag noemen. En dan zeggen die pannenkoeken dat Ajax mazzel heeft, omdat "Real Madrid met de rem erop heeft gespeeld". Kut-Zagreb... is ook nergens goed voor. 15 doelpunten tegen in 5 wedstrijden en nu 1-7 verliezen. Die zouden niet eens de Intertoto mogen spelen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Het is wel toevallig dat er in zulke gevalln vaak een oostblokland bij betrokken is

Heel klein beetje maar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik vind dat je toch wel een beetje misselijk aan het doen bent nu. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.

Upset m'n reet. Het enige wat voor jou telt is dat Ajax niet de volgende ronde haalt. Dat is gewoon door en door triest. Nogmaals:

Dat mag je vinden, zie het probleem niet zo. Gewoon je verlies pakken. Alsof wij Feyenoorders niet belachelijk zijn gemaakt na die 10-0 vorig jaar. Alsof ik moet vinden wat JIJ vindt.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

0-3!

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Kansloos want als die goal van Ajax telde hadden de spelers van Lyon ook anders gereageerd.

Yeah right. Dan hadden ze geen doelpunten willen maken.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

orbit schreef:

Ik haat die pauperclub van je

Haten nog wel

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Wat is daar triest aan? We gunnen Ajax toch die miljoenen niet. Lijkt me logisch.

0-3

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

. Ach, hun eigen club is al zo slecht en vol met idioten dat het niet eens meer leuk is om er grappen over te maken en om hun misère te zien.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Deze CL avond is één grote grap! Zagreb Lyon 1-7 is in elk legitiem geval onmogelijk

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
. Ach, hun eigen club is al zo slecht en vol met idioten dat het niet eens meer leuk is om er grappen over te maken en om hun misère te zien.
x2

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4240 stemmen

Met 2-3 zou Ajax ook niet door zijn, dus vanaf nu geen gemaar meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Klopt, staan gewoon op gelijke hoogte met zo'n triest clubje die een doelsaldo verschil van 7 verkloten in één wedstrijd .

Nee maar kom op zeg, pak je verlies gewoon als een vent.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Fikret8 schreef:

Met 2-3 zou Ajax ook niet door zijn, dus vanaf nu geen gemaar meer.

x2.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.