• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.470 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.406 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.411 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

En 1-7, slaat echt compleet nergens op. Kut-Zagreb, kutgrens... Ajax had Zagreb moeten laten winnen, dan hadden ze ten minste nog hun best gedaan.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Je hebt wel echt een bord voor je kop, hè? Camerabeelden... hallo?

UEFA. Verder ben ik het met je eens.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Nee maar beter ook, anders had je toch niet gekeken.

Hou toch op man jezelf een beetje aftrekken en 100 posts plaatsen omdat Ajax weer eens genaaid word door de arbitrage.

De trieste praktijk van een Feynoorder, al moet het via blunders van de arbitrage.. als Ajax nou gewoon vernederd werd door Real alà

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4240 stemmen

Helemaal niets in ......... Zagreb

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar Ajax zien verliezen is net zo mooi als schaars geklede dames op een mooie zomerdag.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

Ik ben geen Ajax fan, maar Ajax wordt tot 2 x toe keihard genaaid door die grensrechter, die 2 loepzuivere goals afkeurt. 2-1 of 2-2 met de rust of 0-2 is natuurlijk een wereld van verschil. Zeker tegen een ploeg als Real Madrid in zo `n cruciale wedstrijd. Dit lijkt wel haast een complot.....

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

1-7 hahahah omg .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Die 1-7 is de doodsteek. Ongelofelijk. Ontzettend medelijden met de Ajacieden hier. Stel me ongeveer het gevoel voor dat ik destijds na wedstrijd tegen Milan had.

Dat Zagreb laat zich ook wel gigantisch kennen. Want een drama.

Enige wat Ajax zichzelf kan verwijten is dat het te makkelijk de goals tegen krijgt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Ik ben geen Ajax fan, maar Ajax wordt tot 2 x toe keihard genaaid door die grensrechter, die 2 loepzuivere goals afkeurt. 2-1 of 2-2 met de rust of 0-2 is natuurlijk een wereld van verschil. Zeker tegen een ploeg als Real Madrid. Dit lijkt wel haast een complot.....

Ach kom op zeg, ze hebben alle geluk van de wereld dat ze tegen Madrid 2 spelen, en die hadden er bij 2-2 heus wel weer een paar ingeprikt. Het is gewoon knap van Lyon.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Joy4ever schreef:

Die Gomis scoort vanavond meer doelpunten dan in het gehele vorige seizoen.

Ik zei het vanmiddag nog: of Gomis moet het op zijn heupen krijgen. Hij heeft het gehoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zagreb doet gewoon wat Feyenoord in Eindhoven deed. Dan met defensieve problemen, allemaal genoeg argumenten om een complot teniet te doen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Tja, nu maar keihard wraak nemen in de EL. Stiekem is dat natuurlijk het beste voor Ajax. Want noch Lyon noch Ajax gaan een kwart finale halen.

Het gaat in principe alleen maar om 3 miljoen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

orbit schreef:

(quote)

De trieste praktijk van een Feynoorder, al moet het via blunders van de arbitrage.. als Ajax nou gewoon vernederd werd door Real alà

Haha, mister Hypocriet!

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

kos: gefeliciteerd met Napoli

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zagreb doet gewoon wat Feyenoord in Eindhoven deed. Dan met defensieve problemen, allemaal genoeg argumenten om een complot teniet te doen.

Inclusief een vroege rode kaart.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Tja, nu maar keihard wraak nemen in de EL. Stiekem is dat natuurlijk het beste voor Ajax. Want noch Lyon noch Ajax gaan een kwart finale halen.

Het gaat in principe alleen maar om 3 miljoen.

Precies.

Al zie ik Ajax ook niet heel ver komen in de EL.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Ik ben geen Ajax fan, maar Ajax wordt tot 2 x toe keihard genaaid door die grensrechter, die 2 loepzuivere goals afkeurt. 2-1 of 2-2 met de rust of 0-2 is natuurlijk een wereld van verschil. Zeker tegen een ploeg als Real Madrid in zo `n cruciale wedstrijd. Dit lijkt wel haast een complot.....

Als 1-1 had geteld was wedstrijd waarschijnlijk ook wel anders verlopen. Dan was Madrid ook weer tandje sneller gaan spelen want doen helemaal niets meer sinds 0-1

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Inclusief een vroege rode kaart.

Dat ook nog ja.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beiden een waardeloos elftal natuurlijk tijdens die wedstrijd, maar dat terzijde.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Niet alleen medelijden met de Ajacieden hier, maar ook met mezelf. Wat een lachertje is die CL geworden, hoe kon ik nog zo naïef en dom zijn om hier naar te gaan kijken. Ik kijk al jaren nauwelijks meer, maar het wordt steeds erger.

Vanaf nu zal ik geheel in de traditie van NAC, meer anti-Feyenoord, dan anti-Ajax zijn, dankzij al die trieste opmerkingen van de Feyenoorders hier.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Basel lijkt ook stand te houden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook al ben ik een City cympathisant, ik gun het Napoli wel. Prachtige club.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Niet alleen medelijden met de Ajacieden hier, maar ook met mezelf. Wat een lachertje is die CL geworden, hoe kon ik nog zo naïef zijn om hier naar te gaan kijken. Ik kijk al jaren nauwelijks meer, maar het wordt steeds erger.

Zo is het! Voetbal kijken is kut:p Ik word er altijd zo agressief van

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

United is ontzettend aan het knoeien.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4240 stemmen

Uit Manchester is er ook geen club door.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

Reinbo schreef:

Ach kom op zeg, ze hebben alle geluk van de wereld dat ze tegen Madrid 2 spelen, en die hadden er bij 2-2 heus wel weer een paar ingeprikt. Het is gewoon knap van Lyon.

Het mentale aspect gaat dan in ieder geval niet meespelen. Zoals het nu gaat is het allemaal zeer onrechtvaardig. Als ik een echte Ajax fan zou zijn, dan zou ik die grens echt serieus vervloeken.

Manchester, de nieuwe voetbalhoofdstad?! Wat een losers met al hun geld.

FC Basel, kom op, hou vol! Edit 2-0 Yes!

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Reinbo schreef:

Het is gewoon knap van Lyon.

Heel knap, ja. Een uur tegen 10 man van een club die met 11 nog geen pepernoot raakt en sowieso al nergens voor kon spelen. En dan nog zelfs 1-0 achter komen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Maar één ding kunnen we het gezamenlijk over eens zijn, aan Real Madrid ligt het niet. Die doen echt helemaal niets verkeerd. Sterker nog, het lijkt alsof ze Ajax zelfs nog een beetje kans willen geven.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als 1-1 had geteld was wedstrijd waarschijnlijk ook wel anders verlopen. Dan was Madrid ook weer tandje sneller gaan spelen want doen helemaal niets meer sinds 0-1

Daarom. En dan was die 2e afgekeurde goal er niet eens geweest. Een schrale troost.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zowel vandaag als gister een knotsgekke ontknoping. Ok, niet zo gek als nu maar dit maakt voetbal mooi. De mogelijkheid tot een upset.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.