- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vergelijking gaat mank. Lyon heeft Zagreb echt niet omgekocht.
Speculatie dat Spanje dat wel heeft gedaan. Ook kan je met gemak een premietje beloven hoor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3878 stemmen
Werd er toen een hele grote voorsprong qua doelpunten goedgemaakt dan?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Ja.
Het werd nog eerst gelijk ook. 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
De eerste helft ging de mist in, de tweede helft windkracht 9.
Ofwel, Excelsior - AZ 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Speculatie dat Spanje dat wel heeft gedaan. Ook kan je met gemak een premietje beloven hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat kan ik begrijpen. Echt een gevalletje van dat kan nooit misgaan. Genoeg redenen om Spanje eens op hun flikker te geven
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, joh, die hebben het al zwaar genoeg met 20% werkloosheid. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Damn ik kan het vanavond weer niet koekeloeren
Niet dat het spannend wordt, kom nou zeg, dat gat van 7 kools is veel te groot. Ook vanavond zullen de mooiste shots komen van de camera die op de bank van Real staat gericht.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Damn ik kan het vanavond weer niet koekeloeren
Niet dat het spannend wordt, kom nou zeg, dat gat van 7 kools is veel te groot. Ook vanavond zullen de mooiste shots komen van de camera die op de bank van Real staat gericht.
Ik moet je toch teleurstellen otherfool. Ronaldo is niet mee naar Amsterdam.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg Spanje, Malta, EK 84 kwalificatie.
Je zal het ontkennen, maar alles stonk toen naar omkoping. Dat is toch wel heel erg nog uitgezocht.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Daar heeft hij Cruijff toch voor. En de FD om aan te geven of er voldoende financiële ruimte is.
De directeur van KPN hoeft ook niets van telefooncentrales te weten. Zolang zijn staf hem maar goed adviseert.
Cruijff wil een AD die zijn technisch beleid omarmt, wat logisch is als je bijvoorbeeld kijkt naar dingen zoals aankoopbeleid. Cruijff wil iemand die zijn technisch beleid uitvoert. Het is dan handig als hij wat van voetbal afweet.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Verrek, jij bent 37 zie ik! (als ik op basis van je emailadres het tenminste goed heb)....niet gedacht 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk en dat begrijp ik maar een ijzersterk vermoeden is niet voldoende natuurlijk.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Verrek, jij bent 37 zie ik! (als ik op basis van je emailadres het tenminste goed heb)....niet gedacht
. Maar idd, ik ben 37.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het is wel een legendarisch Oranje verhaal geworden. De bondscoach van Oranje ging toen die avond van Spanje kaarten bij zijn buren, was toch wel zo goed als zeker dat ze doorgingen. Viel effe vies tegen. Toch wel wrang.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha, mmm die laat ik open 

depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Je kunt toch duidelijk aan z'n foto zien dat hij 37 is!
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik ben best wel gespannen voor vanavond. We missen natuurlijk heel veel basisklanten en Real B is nog steeds een wereldteam. Ik denk dat Real wel zal winnen, we moeten hopen dat het geen monsterscore wordt en dat Lyon niet wint (of minimaal wint) in Zagreb.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Haha, mmm die laat ik open
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is wel een legendarisch Oranje verhaal geworden. De bondscoach van Oranje ging toen die avond van Spanje kaarten bij zijn buren, was toch wel zo goed als zeker dat ze doorgingen. Viel effe vies tegen. Toch wel wrang.
Dat is even schrikken ja. Ik ken het.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is even schrikken ja. Ik ken het.
Nooit geweten dat jij bondscoach bent geweest. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik moet je toch teleurstellen otherfool. Ronaldo is niet mee naar Amsterdam.
Het geweldige, fitte (sport)lijf van Christiano Ronaldo is inderdaad een camera-standpunt an sich waard, maar geef mij toch maar de stijl, klasse en elegantie van Jose Mourinho. Met zijn smetteloze pak, heerlijk arrogante kop en onoverwinnelijke uitstraling is de man een toonbeeld van schoonheid en esthetiek in het verder maar ordinaire spelletje der balletjetrap. Als ik nou vanavond in de Arena zou zitten zou ik de (als we eerlijk zijn: overbodige) wedstrijd laten voor wat het is om met een verrekijkertje naar de dug-out van de gasten te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ow, ik vind Mourinho ook wel iemand waar ik vanavond even op let. Toch wel een bijzonder mens, ook al gun ik hem verder geen successen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het geweldige, fitte (sport)lijf van Christiano Ronaldo is inderdaad een camera-standpunt an sich waard, maar geef mij toch maar de stijl, klasse en elegantie van Jose Mourinho. Met zijn smetteloze pak, heerlijk arrogante kop en onoverwinnelijke uitstraling is de man een toonbeeld van schoonheid en esthetiek in het verder maar ordinaire spelletje der balletjetrap. Als ik nou vanavond in de Arena zou zitten zou ik de (als we eerlijk zijn: overbodige) wedstrijd laten voor wat het is om met een verrekijkertje naar de dug-out van de gasten te kijken.
En je zou waarschijnlijk direct opgepakt worden, voor onzedelijk gedrag in de publieke ruimte. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Liveblog: Rechter wil AvA laten stemmen tussen Ajax-kampen - Ajax - AD
En dan gaat het mij vooral om dit stukje:
Wat?! Wat is dit nou weer voor onzin. De kale zegt eerst dat Davids de eerste persoon was die contact zocht met Van Gaal. Vervolgens zegt Davids dat Ten Have de eerste was. Dan zegt Olfers bij Nieuwsuur dat ze een mondeling akkoord met Van Gaal hebben. En nu hebben opeens Slop en van der Aat de drie personen in kwestie aangesteld? Ten eerste kan dat niet, omdat dit de taak van de RvC is. En áls het dan waar is (wat echt lachwekkend zou zijn) betekent dit dus dat iedereen gewoon mensen kan aanstellen zonder dat dat je fuctie is en zonder dat iemand het ook maar weet? Wat weten Van der Aat en Slop nou in hemelsnaam van voetbal om een TD aan te stellen? Die bevoegdheid hebben ze niet eens. Die mensen maken zich op deze manier belachelijker en belachelijker. Kos, hoe duidelijker kan ik het voor je maken?
Zal ik het eens in jouw woorden vertalen: Welk bedrijf laat zijn financieel directeur en commercieel directeur een AD en TD aanstellen? Juist ja, geen enkel bedrijf. De pro-kale zitten dus weer te liegen. Wat een verassing.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
lol. Ik ben eens, op de avond dat het RBC - Feyenoord was, vol goede moed naar de bios geweest. Denkende van kat in 't bakkie, kom je thuis heeft RBC met 4-2 gewonnen
. 28 September 2002, vergeet het nooit meer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar zou het niet zo zijn dat officieel het de directie is dit soort zaken formeel afhandelt, waar door het juridisch klopt. Ook al is het op aangeven van de commissarissen.....
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
lol. Ik ben eens, op de avond dat het RBC - Feyenoord was, vol goede moed naar de bios geweest. Denkende van kat in 't bakkie, kom je thuis heeft RBC met 4-2 gewonnen
. 28 September 2002, vergeet het nooit meer.
RBC uit...was dat uit de tijd nog van Robert Maaskant als coach en Henk Vos als spits? Damn, da's lang terug.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
RBC uit...was dat uit de tijd nog van Robert Maaskant als coach en Henk Vos als spits? Damn, da's lang terug.
Henk Vos scoorde nog toen
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
En dat Freek de Jonge tijdens zijn show toen zei dat Spanje 12-1 had gewonnen van Malta en de hele zaal moest lachen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.