• 16.211 nieuwsartikelen
  • 179.556 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.483 gebruikers
  • 9.406.979 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Huh, de wedstrijden waren anders met regelmaat van hoog niveau en ontzettend spannend en leuk om te zien. Deze penaltyreeks is geen goede maatstaaf van het WK, vind ik.

Spannend en leuk is niet hetzelfde als goed. Ik heb regelmatig beelden gezien en het was niet best. Maar vast wel leuk hoor.

Japan wint dus. Op zich wel mooi voor dat land, na alle ellende die ze in Japan dit jaar hadden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En hoeveel heb jij gezien A&L? Verwahct niet veel.

Treurig, hoe er een paar minuten voor het einde geen vuiltje aan de lucht lijkt en dan zo'n slot. Ook erg jammer voor Solo, ook al geen kampioen ze blijft een absolute heldin. Dit had zo'n kwaliteitsimpuls voor het Amerikaanse voetbal betekent kunnen hebben.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Spannend en leuk is niet hetzelfde als goed. Ik heb regelmatig beelden gezien en het was niet best. Maar vast wel leuk hoor.

Japan wint dus. Op zich wel mooi voor dat land, na alle ellende die ze in Japan dit jaar hadden.

Dat begrijp ik, alleen vond ik een aantal wedstrijden wel goed. Uiteraard moet je het wel in perspectief zien en niet hetzelfde niveau als FC Barcalona verwachten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Spannend en leuk is niet hetzelfde als goed. Ik heb regelmatig beelden gezien en het was niet best.

Lol. Je hebt af en toe wat beelden gezien. Gegrond om het hele vrouwen WK voetbal de diskwalificeren ja .

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Jij hebt al genoeg Wereldtitels voetbal gezien die jou blij maakten NW Het is je gegund dat je er nu eens bij 1 baalt haha.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lol. Je hebt af en toe wat beelden gezien. Gegrond om het hele vrouwen WK voetbal de diskwalificeren ja .

Zit niet zo te piepen man. Dat jij wild van dit niveau wordt, fine. Ik vond het matig van wat ik heb gezien. Heb genoeg beelden gezien. Maar als jij er van genoten hebt, prima toch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jij hebt al genoeg Wereldtitels voetbal gezien die jou blij maakten NW Het is je gegund dat je er nu eens bij 1 baalt haha.

Ja, lach maar, maar Hope kan je zoiets niet gunnen neem ik aan.

Snap het best dat het zo lijkt overigens maar echt, het is op dit niveau echt niet zo triest gesteld met het vrouwenvoetbal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zit niet zo te piepen man. Dat jij wild van dit niveau wordt, fine. Ik vond het matig van wat ik heb gezien. Heb genoeg beelden gezien. Maar als jij er van genoten hebt, prima toch.

Uiteraard, en je goed recht. Al is af en toe beelden niet genoeg om een gefundeerde mening te creëren. Beetje hetzelfde als op een film stemmen als je een trailer gezien hebt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, lach maar, maar Hope kan je zoiets niet gunnen neem ik aan.

Snap het best dat het zo lijkt overigens maar echt, het is op dit niveau echt niet zo triest gesteld met het vrouwenvoetbal.

Ik gun niemand wat slechts, maar iemand moet winnen he. Ik zei vooraf net trouwens al dat USA van mij wel mocht winnen. Maar met Japan zit ik ook niet echt verder. Zal me worst wezen. Als Nederland meegedaan had was ik voor hen geweest.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Brazilie-Paraguay op de Copa nu trouwens verlenging na 0-0. Beiden spelen met 10 man hehe. Gezien de vele kaarten op het toernooi maken de zuid Amerikanen wel weer hun naam waar. Hopelijk pleuren ze Brazilie eruit. Onsympathieke ploeg, merkte ik tegen Oranje al begin juni. Vooral die Neymar, bah walgelijke clown.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Paraguay door na strafschoppen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Brazilie

Uruguay mag hem wel winnen met Suarez en Lodeiro

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch schreef:

Ik kijk geen vrouwensport. Op het incidentele tennispotje na dan.

En toch ook deze finale. Eerste uur weliswaar gemist, maar van de doelpunten en extra tijd was ik getuige. En hoewel de dames incidenteel best leuke dingen laten zien, op technisch vlak leg ik het tegen ze af in ieder geval en sommige speelsters hebben ook een bijzonder sterke pass in huis, schort er ook veel aan. Elke bal, hoe eenvoudig die ook gekaatst kan worden, wordt aangenomen en van een hoog tempo is dan ook nooit sprake. Kinderlijke fouten, door het midden uitverdedigen en buitenspelsituaties niet zien bijvoorbeeld, worden verder aan de lopende band gemaakt. Maar dieptepunt was toch echt de strafschoppenreeks.

Die H. Solo viel me ook tegen trouwens. Doet me net wat teveel denken aan Debra Morgan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik gun niemand wat slechts, maar iemand moet winnen he..

Niet serieus bedoeld die opmerking trouwens, winkemoticon vergeten. Brazilië eruit dus, spijtig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

En hoewel de dames incidenteel best leuke dingen laten zien, op technisch vlak leg ik het tegen ze af in ieder geval en sommige speelsters hebben ook een bijzonder sterke pass in huis, schort er ook veel aan. Elke bal, hoe eenvoudig die ook gekaatst kan worden, wordt aangenomen en van een hoog tempo is dan ook nooit sprake. Kinderlijke fouten, door het midden uitverdedigen en buitenspelsituaties niet zien bijvoorbeeld, worden verder aan de lopende band gemaakt. Maar dieptepunt was toch echt de strafschoppenreeks.

In a nutshell. Al had dat hier vooral ook met de wedstrijd te maken die kinderlijke foto. Toch een beetje die finale spanning. Wel eens voor de rest.

Die H. Solo viel me ook tegen trouwens. Doet me net wat teveel denken aan Debra Morgan.

Niet haar beste wedstrijd, mocht het gaan om de looks ben ik het gewoon niet eens .

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Mooi wat er gebeurt in de copa. Ik hoop dat Chili wint, leuk team anders uruguay.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Worden die wedstrijden uit de Copa nog ergens uitgezonden?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet haar beste wedstrijd, mocht het gaan om de looks ben ik het gewoon niet eens .

Ik weet niet hoe ze nu reageerde op de penals, maar de vorige keer bleef ze 3 van de 4 keer gewoon staan. Zo pak je geen ballen natuurlijk

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

Ik doe ook even mee:

Wat een losers

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Begrijp dit even niet? Heb in de samenvatting geen enkele kans voor Paraguay gezien en wel een open kans of 4-5 voor Brazilië. Dat ze eruit gaan in de penalties is sneu natuurlijk, maar daar kennen jullie Nederlanders alles van, toch?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Net als je denkt dat het niet erger kan met 3 gemiste penalty's op een wk vrouwenvoetbal komt Brazilie eraan met 4 gemiste penalty's

En dat te bedenken dat ze de beste en meeste kansen hadden in de wedstrijd.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

haha onvoorstelbaar dat Brazilie. Die keeper van Paraguay speelt wel even de wedstrijd van z'n leven zeg, paar goede reddingen en hij pakt ook nog een penalty!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Big-T schreef:

Net als je denkt dat het niet erger kan met 3 gemiste penalty's op een wk vrouwenvoetbal komt Brazilie eraan met 4 gemiste penalty's

En vreemd genoeg komt de conclusie nu niet dat het mannenvoetbal niet veel voorstelt .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik weet niet hoe ze nu reageerde op de penals, maar de vorige keer bleef ze 3 van de 4 keer gewoon staan. Zo pak je geen ballen natuurlijk

Deed ze nu weer, eenmaal. Dat blijft wel onbegrijpelijk. Leek zich te verslikken in haar psychologische bewegingen (of zette zichzelf op het verkeerde been ). Zo pak je inderdaad geen ballen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Vreemd, Paraguay in de halve finale zonder ook maar een wedstrijd te winnen

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

Dat vrouwenvoetbal ziet er idd niet uit, met name fysiek natuurlijk. Aanvallend en verdedigend is het echt belabberd. Maar op het middenveld zijn er wel een paar fijne speelsters die een prima bal kunnen neerleggen, creativiteit is er wel.

Die Japanse nummer 10 bijvoorbeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

True, al vind ik ook vaak genoeg dat mannen voetbal er niet uit ziet maar fysiek leggen ze het wel af. Aan de andere kant eens met Jan Mulder dat het schrijnend is dat die vrouwen gewoon 120 minuten volle bak spelen zonder te kermen om kramp. Amusementswaarde is wel enorm hoog trouwens.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Ja, dat viel me ook op inderdaad. Na de eerste verlenging niet even rusten maar bijna meteen volle bak verder.

Die scheids herinnerde ik me trouwens ook nog.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2263 stemmen

kos schreef:

Dat vrouwenvoetbal ziet er idd niet uit, met name fysiek natuurlijk. Aanvallend en verdedigend is het echt belabberd. Maar op het middenveld zijn er wel een paar fijne speelsters die een prima bal kunnen neerleggen, creativiteit is er wel.

Die Japanse nummer 10 bijvoorbeeld.

Vrouwenvoetbal lijkt er anders behoorlijk op vooruit te zijn gegaan de afgelopen jaren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Wat een losers

De echte losers zijn de Argentijnen, die vliegen er zelfs in eigen land uit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.