• 16.211 nieuwsartikelen
  • 179.555 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.483 gebruikers
  • 9.406.951 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

Vrouwenvoetbal is eigenlijk juist aantrekkelijker. Vergelijk het eens met het WK van vorig jaar. Het voetbal is zo fysiek en verdedigend geworden dat goede technische voetballers (met uitzondering van een Messi of een Ronaldo) nauwelijks nog hun kwaliteit kunnen laten zien.

Bij het vrouwenvoetbal draait het veel meer om techniek en passing zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken dat ze door een of andere beperkte verdediger omgemaaid worden.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2263 stemmen

Btw, Brazilië dat 4 ! penalty's op rij mist.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En Brazilië dat 243 gigantische kansen om zeep helpt

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Joy4ever schreef:

Wat een losers

Veel kansen en weinig geluk, inderdaad per definitie losers.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

''los·er (lzr)

n.

1.

a. One that fails to win''

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Grapjas. Joy4ever doelt zich in dit geval op iets anders.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

rokkenjager schreef:

Veel kansen en weinig geluk, inderdaad per definitie losers.

Vier pingels missen = losers

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Was er niet ooit een team dat eerst 2 penalty's in de reguliere speeltijd verprutste en er toen nog drie in de penaltyreeks mispeerde? Daar zal wel nooit meer iemand overheen komen op dit niveau denk ik.

stinissen (crew films & series)

• 23585 berichten
  • 77135 stemmen

Je ontvangt deze info omdat'stinissen' je wil uitnodigen om gratis mee te doen met de voetbalpoule op Voetbalpoules.nl. Op deze site is het de bedoeling om de voetbal uitslagen van het seizoen 2011-'12 te voorspellen.

http://www.voetbalpoules.nl/

subleague moviemeter

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Spelers Real rijden vrouw aan

Ze rijden gewoon verder .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ze was zelf ook al weer opgestaan en verder gerend.

Stel je aan.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik zie haar niet verder rennen en ook niet opstaan...

Wat ik wel zie is een man die achter het wagentje aanloopt, omdat die doorrijdt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

Was er niet ooit een team dat eerst 2 penalty's in de reguliere speeltijd verprutste en er toen nog drie in de penaltyreeks mispeerde? Daar zal wel nooit meer iemand overheen komen op dit niveau denk ik.

Ja. Wat is je punt? Net of er toen geen schande is gesproken over Nederland.

Nu lachen we om Brazilie. Hoe kan je er nou 4/4 achter elkaar missen? Ik las dat alleen Honduras eens erger was met 5/5.

PS: Dit is wel funny

Voetbalzone - Arabier zet tegenstander voor schut en benut penalty met de hak

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

@Almighty De onnozelste poging om een club in een kwaad daglicht te stellen ooit. Zielig.

@A&L Snelste repost ooit.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja. Wat is je punt?

Mwoah, ik heb niet echt een punt. Ik probeer het een beetje in perspectief te plaatsen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die pingels van Nederland waren wel hilarisch toendertijd. Het knipoogje van Frank de Boer, Jaap Stam die de bal het stadion uitjoeg... mooie tijden.

Nederland speelt nu een beetje als het Italië van dat toernooi, bedacht ik me.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

stinissen schreef:

subleague moviemeter

Wat is het wachtwoord?

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Mwoah, ik heb niet echt een punt. Ik probeer het een beetje in perspectief te plaatsen.

Welk perspectief? Wij lachen nu om Brazilie. In 2000 lachten zij vast om Nederland. Die wedstrijd was toen echt dieptreurig ja. Italie werd van de mat geveegd maar ipv een logische 3-0 vlogen we er dom uit via penalty's/

otherfool schreef:

@A&L Snelste repost ooit.

Ik vat je niet?

otherfool schreef:

Die pingels van Nederland waren wel hilarisch toendertijd. Het knipoogje van Frank de Boer, Jaap Stam die de bal het stadion uitjoeg... mooie tijden.

Nederland speelt nu een beetje als het Italië van dat toernooi, bedacht ik me.

De Boer zei vorig seizoen ook met een knipoog dat hij ook wel eens een pingel gemist had, toen El Hamdaoui bij een 2-2 stand uit bij Roda vlak voor tijd van 11 meter miste. Vond ik wel grappig.

Overigens, wat zijn daar de mooie tijden van? Het Oranje van 2000 zou jou als liefhebber van aanvallend spel moeten aanspreken.

• 23585 berichten
  • 77135 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Wat is het wachtwoord?

Geen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knisper schreef:

Vrouwenvoetbal is eigenlijk juist aantrekkelijker. Vergelijk het eens met het WK van vorig jaar. Het voetbal is zo fysiek en verdedigend geworden dat goede technische voetballers (met uitzondering van een Messi of een Ronaldo) nauwelijks nog hun kwaliteit kunnen laten zien.

Bij het vrouwenvoetbal draait het veel meer om techniek en passing zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken dat ze door een of andere beperkte verdediger omgemaaid worden.

My thoughts exactly . Op elk vlak eens, en exact mijn bevinden.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

My thoughts exactly .

Dan kan je net zo goed een jeugdwedstrijd of een wedstrijd tussen G-ploegen kijken. Daar mogen ze ook lekker allemaal hun gang gaan. Uiteindelijk wil je zeker op toernooien en in competities toch wel niveau zien. Althans, ik.

Overigens is het flauwekul dat technische spelers niet meer erg aan bod komen. Moet jij toch weten als liefhebber van Barca en Spanje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ligt eraan wat je referentiekader is. Op Spanje/Barca na is er geen technisch hoogschoolvoetbal te bekennen. Vooral powervoetbal. Jij vind dit vrouwenvoetbal kwalitatief niet best, ik vind het kwalitatief van enorm hoog niveau. Alleen op fysiek en misschien organisatorisch vlak kan het beter, maar voor mij hoeft de focus daar niet op te gaan liggen. Spanje/Barca is buitencategorie, die we met een beetje geluk over 50 jaar weer eens mogen aanschouwen. Dat gebeurt zeer zelden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vat je niet?

Filmpje was vanmiddag al gepost door happie?

Overigens, wat zijn daar de mooie tijden van? Het Oranje van 2000 zou jou als liefhebber van aanvallend spel moeten aanspreken.

Precies, sterven in schoonheid. Schitterend.

Over dat vrouwenvoetbal; dat stelt weliswaar niks voor maar de Mickey Mouse Liga ook niet dus als je niveau wil zien snap ik niet dat je de MML zo uitvoerig volgt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Ah, ja ik heb het even over het hoofd gezien.

Je 2e punt is op zich waar (1974), maar een keer in schoonheid wat winnen is ook wel leuk.

• 23585 berichten
  • 77135 stemmen

Je ontvangt deze info omdat'stinissen' je wil uitnodigen om gratis mee te doen met de voetbalpoule op Voetbalpoules.nl. Op deze site is het de bedoeling om de voetbal uitslagen van het seizoen 2011-'12 te voorspellen.

subleague moviemeter

Geen wachtwoord

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ah, ja ik heb het even over het hoofd gezien.

Hij was inderdaad wel funny, zoals je zei. Nog redelijk hard "ingeschoten" ook. Dan moet je hem echt goed raken. Neemt niet weg, dat de reactievermogen van die keeper niet al te best is.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

stinissen schreef:

subleague moviemeter

Geen wachtwoord

Aangemeld, als er nu nog even een aantal anderen meedoen, is wel zo leuk!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.