• 16.205 nieuwsartikelen
  • 179.555 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.481 gebruikers
  • 9.406.914 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Wat ik me afvraag, mag het eigenlijk wel (die penalty met de hak nemen)? Ik dacht dat je een penalty in 1 vloeiende beweging moet nemen, wat dus niet gebeurd als je plots omdraait en met de hak schiet.

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Fantastisch

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat ik me afvraag, mag het eigenlijk wel (die penalty met de hak nemen)? Ik dacht dat je een penalty in 1 vloeiende beweging moet nemen, wat dus niet gebeurd als je plots omdraait en met de hak schiet.

Het ziet er wel uit als een vloeiende beweging. Als je sommige voetballer een penalty ziet nemen met een soort van tussenstop vind ik dat dit ook mag. Die keeper had de bal trouwens wel moeten hebben.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik was vroeger nooit echt een grote liefhebber van Ronaldinho. Ik was in zijn hoogdagen meer fan van Zidane, Riquelme en Gerrard. Maar als ik eraan terugdenk was Ronaldinho in zijn beste dagen toch echt een fantastische voetballer, wat een fenomeen. Kan geen Messi of Cristiano Ronaldo tegenop.

Kijk en geniet:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ronaldinho is een fantastische baltovenaar, hij had 1 van de grootsten ooit kunnen zijn/worden als hij zich professioneler had opgesteld in zn carriere. Vooral die pirouette omhaal bij 55 seconden is technisch zo moeilijk uit te voeren. Blijft geniaal!

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij doet het omdraaien ook in één vloeiende beweging. Ik ken eerlijk gezegd ook de regels niet zo strak. Ik denk wel dat het mag, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Nomak schreef:

Ik was vroeger nooit echt een grote liefhebber van Ronaldinho. Ik was in zijn hoogdagen meer fan van Zidane, Riquelme en Gerrard. Maar als ik eraan terugdenk was Ronaldinho in zijn beste dagen toch echt een fantastische voetballer, wat een fenomeen. Kan geen Messi of Cristiano Ronaldo tegenop.

Kijk en geniet:

(embed)

Was destijds wel een favorietje van me. Een van de weinige spelers die (extra) techniek kon combineren met efficiency. Sowieso één van de meest technische spelers ooit.

Begrijp alleen niet wat Messi en Ronaldo ermee te maken hebben. Over 8 jaar kun je zo'n filmpje ook wel van Messi en vooral Ronaldo maken, alleen misschien met wat minder technische vernuftjes.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'Walgelijk incident' rond Fer en rouwkaart

Leroy Fer is op een uiterst onaangename wijze verrast bij terugkeer van een trainingskamp met Feyenoord. In zijn brievenbus vond Fer een rouwadvertentie met zijn eigen naam, meldt het Algemeen dagblad.

Fer is behoorlijk aangeslagen door de nieuwe bedreiging aan zijn adres en de Feyenoord-speler overweegt aangifte te doen. Dinsdag gaat de middenvelder in overleg met zijn managementbureau Sport Promotion over eventuele volgende stappen.

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, steunt de 21-jarige Fer bij een eventuele aangifte na een 'walgelijk incident dat niet hard genoeg kan worden veroordeeld'. "Wij adviseren Leroy om aangifte te doen en wij zullen uiteraard alles doen om hem te helpen."

Vorige week werd Fer na het oefenduel met Vitesse Delft fysiek belaagd door een woeste supporter van de Rotterdamse club. De jeugdinternational krijgt nu voor en na oefenwedstrijden extra bescherming via stewards. Fans nemen het de jongeling kwalijk dat hij zijn in 2012 aflopende contract niet wil verlengen.

Dat noemen zich dan fans .

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Kijk en geniet:

(embed)

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dat noemen zich dan fans .

Dat zijn geen fans van Fer meer hoor.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Klopt en mocht dit verhaal echt zijn dan is aangifte de enigste oplossing, maarja vorige week hoorde we ook dat Fer fysiek was bedreigt en dat klopte achteraf ook niet. De media blaast maar al te graag dingen op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, beetje spijtig dit, al had ik het wel verwacht. Zijn opstelling valt natuurlijk net niet goed bij de 'supporters' die weinig hersencellen tot hun beschikking hebben. Goed dat er aangifte gedaan wordt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Het gaat lekker met Feyenoord nieuws de laatste weken

Ongelofelijk, kan die club nog verder in de stront zakken? Denk het niet. Alleen een degradatie naar de JL kan nog een overtreffende trap zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit soort akkefietjes heeft daar niet zo veel mee te maken. Feyenoord verder in de stront zakken? We zijn juist zoveel verder dan een jaar terug, nog één overgangsjaar en we kunnen de aanval op de Nederlandse top weer gaan inzetten.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dit soort akkefietjes heeft daar niet zo veel mee te maken. Feyenoord verder in de stront zakken? We zijn juist zoveel verder dan een jaar terug, nog één overgangsjaar en we kunnen de aanval op de Nederlandse top weer gaan inzetten.

Mhow, het is intern een chaos, een spelersgroep die schijnbaar de baas is, de betere talenten zijn deze zomer verkocht, er is nog steeds een forse schuld en welke aanval op de top? Ik durf wel te wedden dat Feyenoord de komende 5 jaar niet eens in de buurt komt van de nationale top. Eerst maar weer eens clubs als Roda, Heracles en AZ sportief inhalen en dan zie je in de verte Ajax, PSV en Twente voor je. Ik zou graag weer spannende Klassiekers zien, maar dat zit er nog jarenlang niet in.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die weddenschap neem ik graag aan. Binnen 5 jaar zit Feyenoord weer bij de top 3. Ik zou ook wel willen roepen kampioen, maar dat zou bluf zijn, al sluit ik het niet uit. Maar het is natuurlijk wel zo dat eerst het bestuur op orde moet komen, dat zal volgend jaar zomer geregeld zijn. Knudde mag nog een jaartje op zijn potje passen en dan opzouten naar een onbewoond eiland.

En misschien heb je het gemist, maar Twente is vorige week ingestort.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Naomi Watts schreef:

Helemaal mee eens.

Net of zo'n ontzettende stommigheid van 1 mafkees Feyenoord verder de stront in laat zakken. Wel dat Fer niet bijtekent, maar dat is een ander verhaal.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

"Feyenoord zet zinnen op Willem van Hanegem"

Nu Louis van Gaal heeft aangegeven niet de nieuwe trainer van Feyenoord te willen worden, hebben de Rotterdammers hun zinnen gezet op Willem van Hanegem. Een dezer dagen brengt de 67-jarige oefenmeester een bezoek aan De Kuip om een eerste gesprek te voeren met de directie van de club, bevestigen diverse bronnen aan Sp!ts.

Technisch directeur Martin van Geel wil niet op namen ingaan. ”Maar we willen wel zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen. Uiteraard met de zorgvuldigheid die daarbij gepaard hoort te gaan.” Van Geel bevestigt dat er contact is geweest met Van Gaal en dat de oud-trainer van Ajax het niet zag zitten een avontuur met Feyenoord aan te gaan.

De hoop in Rotterdam-Zuid is nu gevestigd op ‘De Kromme’, die vorig seizoen stevige kritiek had op het elftal van Mario Been. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Feyenoordtrainer, waarna er een ruzie ontstond die via de media werd uitgevochten. ”Mario bekijkt het maar”, zei Van Hanegem ter afsluiting van de vete. Nu Been door de spelers is weggestemd, ligt de weg voor zijn ‘rivaal’ open om zijn oude liefde Feyenoord uit de brand te helpen.

De 52-voudig international sprak vorige week vol lof over de wijze waarop aanvoerder Ron Vlaar met de kritiek van de spelers op Been was omgegeaan. Van Hanegem noemde het moedig van de verdediger dat hij het heft in handen had genomen en naar de directie was gestapt. Her en der werd dit als open sollicitatie aan het adres van Feyenoord gezien.

-----

Ben er een beetje verdeeld over. Mooie vent, kan een goede trainer zijn - vooral als hij wil, maar ik denk niet dat Feyenoord momenteel iemand kan gebruiken die moeilijk gaat doen binnen de club, waar Willem een patent op lijkt te hebben.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eerst die torenhoge schuld wegwerken en dan zit je nog steeds opgescheept met deze kut selectie die er geen pepernoot van bakt. Het was vorig jaar al niet veel, nu zijn er al een paar spelers die enigszins wat voorstelden ook opgerot.

Één keer trek je de conclusie, Feyenoord is een illusie

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Als iets deze laatste periode wel heeft duidelijk gemaakt is het hoe groot de club Feyenoord is.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Het is natuurlijk nog steeds de 1 na grootste club van Nederland. Als er wat gebeurt is het landelijk nieuws. Al merk je bij de voetballers toch dat ze Feyenoord sportief niet meer als de top zien, aangezien ze allemaal weg willen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Uh.... Allemaal? Het zijn er maar twee, waarvan het slechts van eentje echt jammer is en die ander er voorlopig nog zit. Vlaar en De Vrij hebben gewoon bijgetekend.

rep_robert schreef:

(quote)

Eerst die torenhoge schuld wegwerken en dan zit je nog steeds opgescheept met deze kut selectie die er geen pepernoot van bakt. Het was vorig jaar al niet veel, nu zijn er al een paar spelers die enigszins wat voorstelden ook opgerot.

Één keer trek je de conclusie, Feyenoord is een illusie

Een Illusie met een wereldbeker en nog een Europacup in deze eeuw. Daar kan ik mee leven.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

rep_robert schreef:

Het is natuurlijk nog steeds de 1 na grootste club van Nederland. Als er wat gebeurt is het landelijk nieuws. Al merk je bij de voetballers toch dat ze Feyenoord sportief niet meer als de top zien, aangezien ze allemaal weg willen.

Tja, al spelen ze nog 5 jaar tegen degradatie en wint Ajax de CL, het blijft nog een tien keer mooiere club dan die nerdjes uit Amsterdam natuurlijk. .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Reinbo schreef:

Uh.... Allemaal? Het zijn er maar twee, waarvan het slechts van eentje echt jammer is en die ander er voorlopig nog zit. Vlaar en De Vrij hebben gewoon bijgetekend.

(quote)

Een Illusie met een wereldbeker en nog een Europacup in deze eeuw. Daar kan ik mee leven.

Droom maar lekker verder jongeman Met Vlaar moet je blij zijn.... de Vrij heeft het ook nog niet laten zien natuurlijk. Die gatenkaas achterin bij Feyenoord is nou niet iets waar je trots op zou moeten zijn Of vind je Mulder nog steeds een goede keeper?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tja, al spelen ze nog 5 jaar tegen degradatie en wint Ajax de CL, het blijft nog een tien keer mooiere club dan die nerdjes uit Amsterdam natuurlijk. .

Om jou even na te doen:

Zegt degene die er om de 1 of andere reden wel bij is als Ajax kampioen wordt

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ben er een beetje verdeeld over. Mooie vent, kan een goede trainer zijn - vooral als hij wil, maar ik denk niet dat Feyenoord momenteel iemand kan gebruiken die moeilijk gaat doen binnen de club, waar Willem een patent op lijkt te hebben.

Idem, al denk ik dat het prima uit te zingen is met Willem voor een jaartje. Het is in ieder geval een geweldige vent (en soms ook zeurpiet) en Feyenoords grootste icoon. Laat maar komen. Denk dat hij het goed zal doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Droom maar lekker verder jongeman Met Vlaar moet je blij zijn.... de Vrij heeft het ook nog niet laten zien natuurlijk. Die gatenkaas achterin bij Feyenoord is nou niet iets waar je trots op zou moeten zijn Of vind je Mulder nog steeds een goede keeper?

Mulder is nog steeds erg jong, geef 'm wat tijd en hij kan zeker erg goed worden. Heb er wel vertrouwen in. Met Willem aan het roer zal er in ieder geval weer plezier in het spel komen. Denk ook dat plek 6 of zo er wel in moet zitten.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Mulder is nog steeds erg jong, geef 'm wat tijd en hij kan zeker erg goed worden. Heb er wel vertrouwen in. Met Willem aan het roer zal er in ieder geval weer plezier in het spel komen. Denk ook plek of 6.

Allemaal leuk en aardig, maar waar mensen A&L betichten van het te snel bombarderen van talenten zijn vooral Feyenoorders daar zoals gewoonlijk ook erg goed in. Jullie maken het rooskleuriger dan dat het is en dat is een vies kwaaltje waar jullie volk last van heeft. Mulder heeft tot nu toe alleen laten zien dat het een pauperkeeper eerste klas is en ik verwacht dat als hij het hele seizoen mag keepen dat er een aantal lelijke goaltjes zullen vallen

Er loopt niets bijzonders rond in jullie elftal en dat ga je het komende seizoen ook merken, wees blij als je de nacompetitie ontloopt. Echter zit de ontkenningsfase nu bij jullie in de koppies en het feit is gewoon dat jullie ver in de stront gezakt zitten, zoals A&L al zegt. Willem als coach zie ik trouwens ook niet zitten, dan gaat het een nog grotere ramp worden bij jullie.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Haha dit is echt de omgekeerde wereld hier.

En over Mulder, hij is nog jong en heeft best wel wat talent. Net ofdat jullie blij waren toen Stekelenburg en Vermeer aantal seizoenen geleden zo onbetrouwbaar waren?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.