• 16.205 nieuwsartikelen
  • 179.555 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.481 gebruikers
  • 9.406.914 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Allemaal leuk en aardig, maar waar mensen A&L betichten van het te snel bombarderen van talenten zijn vooral Feyenoorders daar zoals gewoonlijk ook erg goed in. Jullie maken het rooskleuriger dan dat het is en dat is een vies kwaaltje waar jullie volk last van heeft. Mulder heeft tot nu toe alleen laten zien dat het een pauperkeeper eerste klas is en ik verwacht dat als hij het hele seizoen mag keepen dat er een aantal lelijke goaltjes zullen vallen

Er loopt niets bijzonders rond in jullie elftal en dat ga je het komende seizoen ook merken, wees blij als je de nacompetitie ontloopt. Echter zit de ontkenningsfase nu bij jullie in de koppies en het feit is gewoon dat jullie ver in de stront gezakt zitten, zoals A&L al zegt. Willem als coach zie ik trouwens ook niet zitten, dan gaat het een nog grotere ramp worden bij jullie.

We shall see.. Mijn zorgen over Feyenoord zijn meer wat er gaat gebeuren op bestuurlijk niveau. Die selectie kun te in twee jaar compleet veranderen, maar dat begint bij het bestuur. Daarnaast zitten er best wel wat hele aardige voetballers bij. Verwacht veel van Mokotjo en De Vrij heeft al laten zien een absolute top verdediger te worden. En Mulder is pas 21, Toen speelde De Goeij nog bij Sparta....

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Mulder met de Goeij vergelijken is natuurlijk appels met peren. Tegenwoordig ligt de prestatiedruk al veel hoger op een jongere leeftijd, ook omdat spelers veel eerder naar het buitenland vertrekken. Daarnaast vraag ik me af waar de Vrij heeft laten zien een "absolute top verdediger te worden"? Is ook op hete lucht gebaseerd Reinbo..... is gewoon een aardige speler die het aardig heeft gedaan bij Feyenoord tot nu toe, maar meer dan dat ook echt niet.

Ik ben hier om je terug naar aarde te halen, want het probleem zit echt niet alleen op bestuurlijk niveau hoor. Met een betere selectie zijn jullie 10e of zo geworden afgelopen seizoen? Met een aantal goede spelers minder(Castaignos, Wijnaldum en die Aziaat en nog steeds spitsloos(laat staan een reservespits) hoef je in ieder geval niet meer te verwachten, alleen maar minder. Als Fer blijft verwacht ik daar ook niet veel van, die zal wel uitgekeken zijn op jouw geweldige club

In 2 jaar een selectie veranderen kan natuurlijk, maar niet meer met een kwaliteitsimpuls. Dan zou Feyenoord 2 top verdedigers, 2 top middenvelders, 2 topspitsen en een goede keeper moeten halen. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren in de komende jaren.

En nu ga ik even naar de Ikea, helemaal naar de overkant fietsen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het omhoogschrijven van de Feyenoord non-talenten neemt idd A&L-iaanse vormen aan.

En Warhoofd Willem voor de groep, tja, wat een afgang zou dat zijn. Reserveer voor Feyenoord maar weer een plekje tussen 9 en 15, als het niet al te zeer tegenzit. Het is niet anders.

rep_robert schreef:

Zwemmen is korter

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je zou maar tegenover de IKEA wonen...... kan je nog beter voor Feyenoord zijn.

En met Fernandez (en Cisse) hebben we een prima counterspits. Iets anders hebben we niet nodig.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

rep_robert schreef:

Allemaal leuk en aardig, maar waar mensen A&L betichten van het te snel bombarderen van talenten zijn vooral Feyenoorders daar zoals gewoonlijk ook erg goed in. Jullie maken het rooskleuriger dan dat het is en dat is een vies kwaaltje waar jullie volk last van heeft. Mulder heeft tot nu toe alleen laten zien dat het een pauperkeeper eerste klas is en ik verwacht dat als hij het hele seizoen mag keepen dat er een aantal lelijke goaltjes zullen vallen

Er loopt niets bijzonders rond in jullie elftal en dat ga je het komende seizoen ook merken, wees blij als je de nacompetitie ontloopt. Echter zit de ontkenningsfase nu bij jullie in de koppies en het feit is gewoon dat jullie ver in de stront gezakt zitten, zoals A&L al zegt. Willem als coach zie ik trouwens ook niet zitten, dan gaat het een nog grotere ramp worden bij jullie.

Als je zegt dat de Vrij nog niks heet laten zien dan mag men toch wel concluderen dat je geen pepernoot van het voetbal snapt (al is dat geen verassing ).

Ga er maar aan staan: in een elftal dat niet draait, op zo'n leeftijd, centraal achterin bij Feyenoord bijzonder goed presteren en zowat geen wedstrijd verliezen, sinds hij samen met Vlaar centraal staat. In de wedstrijden dat hij er niet stond, verloor Feyenoord.

Fer, de Vrij, Castaignos en Wijnaldum zijn talenten. Hoe wil je ze anders omschrijven? Ik geloof dat jij samen met A&L de enige bent die dit probeert te ontkennen.

Mulder zal nooit een topkeeper worden. Vind hem middelmatig; heeft zijn momenten, maar is totaal onbetrouwbaar. Mokotjo kan ook wel wat worden qua talent, voor de rest zijn er voorlopig geen grote talenten meer te vinden bij Feyenoord, naast Fer en de Vrij. Maar dat kan zomaar veranderen bij Feyenoord joh.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

rep_robert schreef:

Ga je een in elkaar te zetten bril kopen?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

otherfool schreef:

Reserveer voor Feyenoord maar weer een plekje tussen 9 en 15, als het niet al te zeer tegenzit. Het is niet anders.

Mocht de selectie blijven zoals ie nu is, dan reserveer ik een plekje tussen plaats 7 en 14.

Verwacht nog wel dat er iets bij gaat komen, maar ja... wat? Charisteas misschien?

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Als iets deze laatste periode wel heeft duidelijk gemaakt is het hoe groot de club Feyenoord is.

Feyenoord is na Ajax ook de grootste club van Nederland, daar veranderen PSV en Twente niks aan nee. Is ook altijd wel bevestigd door iedereen.

kos schreef:

(quote)

Tja, al spelen ze nog 5 jaar tegen degradatie en wint Ajax de CL, het blijft nog een tien keer mooiere club dan die nerdjes uit Amsterdam natuurlijk. .

Wat schattig, je kan het niet laten he?

Overigens heeft prijzen winnen niks te maken met hoe mooi een club is. Moet jij als NECer weten.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fer, de Vrij, Castaignos en Wijnaldum zijn talenten. Hoe wil je ze anders omschrijven? Ik geloof dat jij samen met A&L de enige bent die dit probeert te ontkennen.

Ik noem de Vrij al heel lange tijd een toptalent en potentiële Oranje kandidaat.

Fer vind ik inderdaad totaal niet bijzonder. Zeer, zeer overschat. Wijnaldum en Castagnois hebben wel talent ja, maar zeker Wijnaldum heeft in die jaren regelmatig wel erg weinig laten zien. Hij heeft nog heel wat te bewijzen.

Het is wel grappig dat je weer lekker op je pik getrapt bent als iemand in Fer niet de nieuwe Davids ziet geloof ik. Al die Feyenoord talenten minus de Vrij worden enorm de lucht ingeprezen door jullie terwijl ze niks laten zien. Een keer als 4e eindigen is het beste wat er is gepresteerd.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Dit word wel het seizoen voor Wijnaldum. Bij PSV komt hij bij een betere ploeg terecht. Dus hij zal het nu zeker moeten laten zien. Potentie heeft hij zeker. Hetzelfde geld eigenlijk voor Fer, die moet het ook eens in een betere ploetg kunnen laten zien. Ook hij heeft zeker wel talent. Alleen in een ploeg als Feyenoord is dat moeilijk te laten zien.

Ben overigens wel benieuwd naar de ontwikkeling van Castaignos. Ik geloof dat ze aardig gecharmeerd van hem zijn bij Inter.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Club pest speler: geen huis en nachttrainingen

De Servische voetbalclub Mladost Lucani heeft wel een heel bijzondere manier van omgaan met spelers die hun contract niet willen verlengen. Voetballer Vladimir Radivojevic ondervindt dit aan den lijve.

Radivojevic sloeg onlangs een aanbod van Servische tweededivisionist om zijn aflopende contract te verlengen af, dit tot woede van de clubleiding. Mladost Lucani besloot maatregelen te nemen om de speler onder druk te zetten alsnog in te stemmen met een nieuwe verbintenis. Geen middel wordt daarbij geschuwd.

Mladost Lucani liet Radivojevic uit zijn hotel zetten, daarnaast weigert de kantine hem van eten te voorzien wanneer hij op de club verblijft en moet Radivojevic twee keer daags individueel trainen. Hij wordt om kwart over zeven 's ochtends en kwart voor twaalf 's avonds op het trainingsveld verwacht, deelde trainer Branko Bozovic hem mee.

"Ik kan niet meer slapen. Ik hoop dat ik wakker wordt en dat deze nachtmerrie eindigt", reageert een emotionele Radivojevic. De speler gaat momenteel akkoord met de belachelijke instructies van de club, om zodoende niet beschuldigd te kunnen worden van contractbreuk. De FIFPro neemt het op voor Radivojevic.

"Dit is een nieuw dieptepunt in het misbruiken van de rechten van spelers", zegt Theo van Seggelen, secretaris-generaal van de voetballersvakbond. "In dit geval is het duidelijk dat de pesterijen van de club als doel moeten hebben dat de speler zijn contract verlengt. De methodes die gebruikt worden zijn oneerlijk en in strijd met de Europese wetgeving."

De FIFPro heeft de club inmiddels aangeschreven en geëist dat Mladost Lucani de pesterijen per direct staakt.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Kijk, dat zou de nieuwe trainer van Feyenoord ook met die selectie van hun eens moeten doen! Dan zijn ze veel te moe om nog coaches weg te stemmen!

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

kwaliteit van de Feyenoord spelers zullen dan wel worden met die individuele trainingen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Begrijp alleen niet wat Messi en Ronaldo ermee te maken hebben.

Gewoon omdat dat de grote namen van vandaag zijn. Ongetwijfeld allebei erg goed (Vooral Ronaldo vind ik), maar een Ronaldinho in zijn topdagen vind ik een stuk beter en vooral aantrekkelijker om naar te kijken.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Gewoon omdat dat de grote namen van vandaag zijn. Ongetwijfeld allebei erg goed (Vooral Ronaldo vind ik), maar een Ronaldinho in zijn topdagen vind ik een stuk beter en vooral aantrekkelijker om naar te kijken.

Ik keek graag naar spelers als Gheorge Hagi, Robert Prosinecki en Hristo Stoichkov.

Vooral Robert Prosinecki was mijn "held"

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

De beste van mijn tijd was Zidane, gevolgd door Bergkamp. Allemachtig, wat waren zij goed. Perfectie bijna. Kijken naar doelpunten van Bergkamp is kijken naar pure kunst. Heeft denk ik nog nooit een lelijke goal gescoord.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waar blijven de felicitaties? Feyenoord is vandaag 103 geworden.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Ik hoop dat dit het laatste verjaardagfeestje is voor de huidige bestuurleden.

Proficiat Feyenoord

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zouden ze nu met z'n allen aan te taart zitten? Blijft er vast een stukje over....

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is wel grappig dat je weer lekker op je pik getrapt bent als iemand in Fer niet de nieuwe Davids ziet geloof ik. Al die Feyenoord talenten minus de Vrij worden enorm de lucht ingeprezen door jullie terwijl ze niks laten zien. Een keer als 4e eindigen is het beste wat er is gepresteerd.

Je moet zijn talent wel in het juiste daglicht zien. Fer is een talent als verdedigende middenvelder zijnde, als stofzuiger, iemand die het verschil zou kunnen maken. Voetballend is hij niet geweldig, totaal een andere speler dan Davids, die ook aanvallend erg sterk was, met enige techniek.

Fer is er - zoals gezegd - nog lang niet, maar dat hij talent heeft moge duidelijk zijn. Mensen kijken vaak niet verder dan hun neus breed is; doordat hij niet goed gepresteerd heeft dit seizoen, vooral door een langdurige blessure, is hij ineens geen talent meer.

Wijnaldum heeft zich toch wel bewezen hoor, met 14 goals als middenvelder. Castaignos ook al > 15 goals in zijn eerste seizoen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ronaldinho was in zijn topdagen nog niet zo goed als Messi nu, maar hij kwam dichtbij, inderdaad.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Messi mag niet eens de schoenen poetsen van een Ronaldinho in zijn topdagen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De beste van mijn tijd was Zidane, gevolgd door Bergkamp. Allemachtig, wat waren zij goed. Perfectie bijna. Kijken naar doelpunten van Bergkamp is kijken naar pure kunst. Heeft denk ik nog nooit een lelijke goal gescoord.

Bergkamp had beter iets vaker mogen scoren ipv mooi. Al is het voor de voetballiefhebbers natuurlijk genieten geweest.

Maar er waren wel betere voetballers dan Bergkamp, hoor, alleen was zijn stijl onovertroffen, haast. Maar in aardig wat wedstrijden was hij ook redelijk onzichtbaar.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Nomak schreef:

Uiteindelijk gaat het toch om rendement. En dan heeft Messi ook nog eens de hoogste handelingssnelheid van... naja... alltime.

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bergkamp had beter iets vaker mogen scoren ipv mooi. Al is het voor de voetballiefhebbers natuurlijk genieten geweest.

Maar er waren wel betere voetballers dan Bergkamp, hoor, alleen was zijn stijl onovertroffen, haast. Maar in aardig wat wedstrijden was hij ook redelijk onzichtbaar.

Inderdaad mensen herinneren zich natuurlijk de schitterende goals van Bergkamp maar zijn relatie met Oranje was er een met meer dalen dan pieken.

Er zijn maar heel weinig spelers die de vorm die ze bij hun club etaleren door kunnen trekken bij het nationale elftal.

stinissen (crew films & series)

• 23584 berichten
  • 77135 stemmen

Je ontvangt deze info omdat'stinissen' je wil uitnodigen om gratis mee te doen met de voetbalpoule op Voetbalpoules.nl. Op deze site is het de bedoeling om de voetbal uitslagen van het seizoen 2011-'12 te voorspellen.

http://www.voetbalpoules.nl/

subleague moviemeter

Geen wachtwoord

• 23584 berichten
  • 77135 stemmen

Mensen die al mee doen met de poule zouden als ze willen een beetje reklame kunnen maken door hun vrienden of familie te laten mee doen.

• 23584 berichten
  • 77135 stemmen

Coach van het Jaar - Dagblad van het Noorden - dvhn.nl Sub League moviemeter

Andere coaches worden als volgt lid:

1 Eerst inloggen op de Coach van het Jaar site

2 Zoek bij Subleagues de subleague op waar je lid van wilt worden

3 En meld je daar aan als lid

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je moet zijn talent wel in het juiste daglicht zien. Fer is een talent als verdedigende middenvelder zijnde, als stofzuiger, iemand die het verschil zou kunnen maken. Voetballend is hij niet geweldig, totaal een andere speler dan Davids, die ook aanvallend erg sterk was, met enige techniek.

Fer is er - zoals gezegd - nog lang niet, maar dat hij talent heeft moge duidelijk zijn. Mensen kijken vaak niet verder dan hun neus breed is; doordat hij niet goed gepresteerd heeft dit seizoen, vooral door een langdurige blessure, is hij ineens geen talent meer.

Wijnaldum heeft zich toch wel bewezen hoor, met 14 goals als middenvelder. Castaignos ook al > 15 goals in zijn eerste seizoen.

Ik zie ook wel dat Fer leuke wedstrijden heeft gespeeld, maar wel op de schaal van Feyenoord, wat de laatste jaren gewoon subtop tot middenmoot is. Ik zie bij Heracles Willy Overtoom. Die doet het ook schitterend. Wat maakt bv Wijnaldum beter? De Feyenoord talenten hebben potentie, maar hebben bijna allemaal heel weinig nog laten zien op de schaal van nationaal topniveau. Wijnaldum heeft wel de kwaliteiten om nog een goede te worden. Bij Fer denk ik dat het niet heel veel beter wordt. Castagnois is anders, 15 goals op die leeftijd maken in dat team vind ik knap in zijn 1e volle jaar. Maar hij koos weer Inter. Ik vrees dat hij a la Drenthe er snel genoeg achter komt dat dat nog niet zijn niveau is.

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heeft ruim 100 goals voor Arsenal gemaakt en staat geloof ik achter Kluivert op de topscoorderslijst van Oranje. Weet je, als Bergkamp er elk jaar 25 maakte waarvan 15 simpele goals, dan had ik het niet zo boeiend gevonden. Bijna elke goal van Bergkamp was briljant. De dvd met zijn 100 Arsenal goals al eens bekeken? Ongekend, zo mooi.

En betere voetballers? Ik ken er weinig. Er waren wel betere spitsen, aangezien je spitsen beoordeeld op goals.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.