• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.556 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.485 gebruikers
  • 9.407.035 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Nomak schreef:

En waar is dat op gebaseerd? Van Geel heeft overal goed gepresteerd, zelfs bij Ajax.

Feyenoord zou geïnteresseerd zijn in Hadouir. Nu maar hopen dat Van Geel een man van zijn woord is want hij heeft meermaals duidelijk gezegd dat hij GEEN Roda-spelers mee naar Feyenoord neemt, ook niet als ze transfervrij zijn.

Dus dat betekent dat hij nu van iedere club een speler over mag nemen, behalve van Roda?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dus dat betekent dat hij nu van iedere club een speler over mag nemen, behalve van Roda?

Dat betekent gewoon wat er staat. Als je vertrekt bij Roda en zegt dat je GEEN (transfervrije) spelers van Roda mee naar Feyenoord neemt, dan is het toch bizar om even later te lezen dat er interesse is voor Hadouir. Dan ben je geen man van je woord, maar gewoon een onbetrouwbare leugenaar.

Lijkt me toch niet zo moeilijk om te begrijpen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Het zou een belachelijke stelling zijn om geen speler van Roda over te mogen nemen.

Daarnaast was er een maand, of langer geleden, al interesse in Hadouir. Dingen kunnen ook zomaar veranderen bij een voetbalclub, zoals het vertrek van je grootste talenten of financiele onzekerheid (VvF die toch niet willen investeren in een speler, bijvoorbeeld). Welke transfervrije spelers zijn nog meer haalbaar voor die positie, met dezelfde kwaliteiten als Hadouir?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een woord is een woord. Maar daar begrijp jij blijkbaar niets van.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Janken = janken, en daar begrijp jij blijkbaar heel veel van.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Janken?

Zoals jullie bij Fer en Wijnaldum.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Een woord is een woord. Maar daar begrijp jij blijkbaar niets van.

Wat een onzin. Hoezo zou je geen TRANSFERVRIJE spelers mogen overnemen. Als dat al gezegd is zou dat waarschijnlijk betekenen dat er eerst gen interesse was.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Alles mag Reinbo, maar als Martin Van Geel met de volgende uitspraken komt:

Of er spelers van Roda zijn die ik graag bij Feyenoord zou willen zien? Daarover doe ik geen uitspraken", zegt Van Geel. "Wat ik wel kan zeggen is dat geen van de spelers van wie het contract bij Roda afloopt naar Feyenoord komt.
ik heb al eerder gezegd dat ik niet van plan ben om spelers transfervrij van Roda mee te nemen. Daar blijf ik bij

Dan is het toch niet zo vreemd om hem te geloven?

Boeit me niet eens waar die spelers gaan spelen, maar dan weet ik wel dat Van Geel een judas is.

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Beetje dom om die uitspraak te doen want hadouir is zowat de enige speler die feyenoord op dit moment kan halen die misschien nog wel van toegevoegde waarde kan zijn en dan zou die nu niet kunnen komen omdat van geel zich zo nodig aan zijn woord moet houden. Waarom zou die dit in de 1e plaats zeggen, uit respect voor roda? wat heeft een transfervrije speler daarmee te maken

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nou wat erg. Van Geel bedenkt zich. Zoals al gezegd is Hadouir transfervrij, wat maakt jou het dan uit waar hij heengaat? Hij gaat toch wel weg of het nou naar Feyenoord is of naar een andere club. Wat maakt het dan nog uit? Ik snap niet dat je je hierom druk maakt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ik snap niet dat je je hierom druk maakt.

Maak ik me druk? Wat een onzin. Ik vraag me gewoon af of Van Geel zich aan zijn woord houdt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Alles mag Reinbo, maar als Martin Van Geel met de volgende uitspraken komt:

(quote)
(quote)

Dan is het toch niet zo vreemd om hem te geloven?

Boeit me niet eens waar die spelers gaan spelen, maar dan weet ik wel dat Van Geel een judas is.

Voortschrijdend inzicht. Wellicht dacht hij toen nog dat Hadouir niet haalbaar was, of dat Gini zou blijven. Daarbij weet je dat dit soort uitspraken nooit waar zijn. Hoort nu eenmaal bij het transfer spel. Wat heb je eigenlijk tegen Van Geel? Heeft overal toch best aardig werk gedaan en heeft meer stijl dan 95% van wat er in de voetbalkerij rondloopt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Wat heb je eigenlijk tegen Van Geel? Heeft overal toch best aardig werk gedaan en heeft meer stijl dan 95% van wat er in de voetbalkerij rondloopt.

Wat is dit voor onzin? Waar haal je uit dat ik iets tegen Van Geel heb?

Heb je mijn bericht op de vorige pagina wel gelezen? Ik ben juist degene die het voor hem opneemt!

Ajacied ThaMovieVoter kraakte Van Geel af.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ok, ik kreeg de indruk dat je iets tegen van Geel had. Je noemt m immers judas....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Usa . Na twee narrow escapes de laatste minuten toch nog 2-2. Sterke finale weer, sterke conditie ook bij de twaalf dames. Dit is balen, voel me ook altijd wel een Yankee om één of andere reden. Pluspunt is wel dat absolute heldin Hope Solo bij de penaltyreeks een nog grotere heldin kan worden. Laten we hopen op gerechtigheid . Hope Solo, maak je onsterfelijk .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Penalties! De heldinnen gaan Hope Solo en Alex Morgan worden.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Usa . Na twee narrow escapes de laatste minuten toch nog 2-2. Sterke finale weer, sterke conditie ook bij de twaalf dames. Dit is balen, voel me ook altijd wel een Yankee om één of andere reden. Pluspunt is wel dat absolute heldin Hope Solo bij de penaltyreeks een nog grotere heldin kan worden. Laten we hopen op gerechtigheid . Hope Solo, maak je onsterfelijk .

Rete spannend, ik kijk het ook!

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Effe de vrouwenfinale maar opgezet bij de pingels

Doe maar de USA dan.

Haha en USA mist de 1e al.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Effe de vrouwenfinale maar opgezet bij de pingels

Doe maar de USA dan.

Haha en USA mist de 1e al.

Slechte penaly mooie redding.

Trouwens, de bal lag bij de eerste Japanse voor de stip...

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

USA mist er al 2

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Over en uit voor USA, het is spijtig.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

USA mist er al 2

Zij is trouwens getrouwd met Seedorf

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Japan mist ook. Wat nemen ze die dingen allemaal slecht zeg.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

USA 3/3 MIS

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Wow, 3 penalties van het niveau lik-me-vestje.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Wambach de tank scoort.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Haha dit is de slechtste penaltyserie ever. Wat een treurig niveau heeft dat WK vrouwen ook zeg. Leuk dat ze het houden hoor, maar het mist alle vorm van niveau.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Japan wereldkampioen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha dit is de slechtste penaltyserie ever. Wat een treurig niveau heeft dat WK vrouwen ook zeg. Leuk dat ze het houden hoor, maar het mist alle vorm van niveau.

Huh, de wedstrijden waren anders met regelmaat van hoog niveau en ontzettend spannend en leuk om te zien. Deze penaltyreeks is geen goede maatstaaf van het WK, vind ik.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Vrouwenvoetbal FTW

Hope Solo

Penaltyreeks

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.