• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.556 films
  • 12.342 series
  • 34.214 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.488 gebruikers
  • 9.407.079 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, beetje rivaliteit. Niets mis mee. Het is nu niet bepaald alsof ze met een hakbijl z'n botten aan het uitbenen zijn..... Zie vooral lachende mensen. Hij krijgt zelfs nog een Liverpoolshirt van ze en een broederlijke arm om 'm heen. Nee, dit is eerder zoals het hoort.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

‘Gudde weg bij Feyenoord, Van Geel aan de macht?’ | Voetbal - voetbal.blog.nl

http://www.vi.nl/Nieuws-item/203670/Van-Geel-volgt-bekritiseerde-Gudde-op-in-De-Kuip.htm

Het paniekvoetbal gaat vrolijk verder bij Feyenoord..... Maar het zijn pas 'berichten'. Weet iemand nog een goede AD voor Feyenoord?

Je kwam net zelf met Wouter Bos. Als hij zou willen lijkt me dat wel een slimme zet eigenlijk.

Doet Johan Boskamp nog iets voor Feyenoord momenteel? Dat is een vent die je met zijn contacten aan de scouting zou moeten koppelen. Willem erbij in een adviseursrol en Ronald Koeman als coach aanstellen en je hebt weer wat aanzien.

Enige manier om nog wat bovenmodale spelers aan je te binden.

Ik zie Feyenoord toch graag weer een beetje opklimmen, want op deze manier is onze rivaliteit ook niks waard. Jullie maken ons tegenwoordig zelfs kampioen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

Maar het zijn pas 'berichten'. Weet iemand nog een goede AD voor Feyenoord?

Wat ik eerder zei Jan-Willem van Dop? veel ervaring als directeur (in de voetbalwereld), bekend met Feyenoord en liet zich bij Utrecht ook niet piepelen dacht ik. Wouter Bos zal z'n baan bij KPMG nooit opzeggen voor zo'n slangenkuil als AD in de voetbalwereld, 60 uur in de week, hoop druk etc., hooguit misschien als onbezoldigd RvC-lid. Van Geel in een dubbelrol slaat idd. nergens op.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

wavanbuuren schreef:

Doet Johan Boskamp nog iets voor Feyenoord momenteel? Dat is een vent die je met zijn contacten aan de scouting zou moeten koppelen.

Inderdaad. Hij heeft een paar aanbiedingen gekregen, waaronder Manchester City en een Nederlandse club

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

En Feyenoord heeft dat niet natuurlijk. Die heeft 1,5 miljoen trouwe aanhangers die elke week voor een uitverkochte kuip van 42000 man zorgen? Beetje domme opmerking dit.

Support your locals mentaliteit vind ik zulke bullshit trouwens, zit geen enkele gedachte achter behalve een extreme luiheid om te reizen voor je club(wat te zien valt aan de altijd lege uitvakken op Ajax en Feyenoord na).

Voor mij geldt, trots op mijn stad, dus dan ben ik ook voor AZ. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om supporter te zijn van een club uit een andere stad.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

(quote)

En ik vind dit soort reacties altijd nog het ergste. Dat mensen dergelijke stompzinnigheid ook nog logisch en doodnormaal vindt. Om vervolgens ook nog even het woord vijand erbij te halen. Wat ik al zei. Veel treuriger wordt het allemaal niet meer.

Sorry hoor, maar ik vind ook dat je van een beetje eigen verantwoordelijkheid uit moet gaan. Wat moet je in godsnaam met een Man U shirtje tussen honderden Liverpool fans. Dat is gewoon vragen om problemen. Je gaat ook niet met een Feyenoord shirt aan naar Ajax-PSV.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Kijk eens aan, ben ik het toch nog eens een keer met je eens rep_robert.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

(quote)

En ik vind dit soort reacties altijd nog het ergste. Dat mensen dergelijke stompzinnigheid ook nog logisch en doodnormaal vindt. Om vervolgens ook nog even het woord vijand erbij te halen. Wat ik al zei. Veel treuriger wordt het allemaal niet meer.

Tsja, ik vind het in dat filmpje wel gek (die lui wonen aan de andere kant van de wereld), maar ik snap wel dat ik een onprettige middag heb als ik in Ajax shirtje in een vak Feyenoorders zou zitten. Dat is gewoon uitlokken. Ik ben alleen wel tegen vormen van geweld. Maar iemand op een ludieke manier vragen het shirtje uit te doen zoals die lui op het filmpje, lachen toch.

PS: Argentinie Faalhazen. Zelfs een hele 2e helft met een mannetje meer mogen spelen.

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Voor mij geldt, trots op mijn stad, dus dan ben ik ook voor AZ. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om supporter te zijn van een club uit een andere stad.

Ik vind dat een simpele gedachte. Hoe kun je nou trots zijn op iets waar je niks aan kan doen? Ik geloof daar niet in. Trots kun je zijn als je zelf een prestatie levert. Vind het echt bullshit om trots op je stad te zijn.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Tja, dat vindt jij ja. Ik vind het niets meer dan logisch dat je trots ben op de stad waar je ben geboren en getogen. In Alkmaar geboren en getogen zijn en dan voor Ajax zijn vind ik net zo triest als bijvoorbeeld voor FC Barcelona zijn ofzo (neem de makkelijke weg maar). Maar ja, ik merk dat ik sowieso een vreemde eend in de bijt ben hier, eigenlijk is alleen Reinbo het met me eens over het support your local gebeuren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Inderdaad. Hij heeft een paar aanbiedingen gekregen, waaronder Manchester City en een Nederlandse club

Geloof dat die het aan z'n hard heeft en 0 bestuurlijke ervaring of contacten in het bedrijfsleven. Voetbalportefeuille is al in handen van vam geel.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Maar als je zo redeneert hoef je ook nooit meer je stad uit op die manier ja Daarnaast heeft Rotterdam 3 profclubs en ze zitten alsnog allemaal bij Feyenoord. Tsjah En als je in een dorp dichtbij woont mag je alleen voor de plaatselijke amateurvereniging zijn omdat je persé je dorp trouw moet blijven?

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Ik heb niks tegen je local supporteren. Dat doe ik ook, het is de club waar je al van jongs af aan alles van meekrijgt en waar je dus vanzelf al symphatie voorf krijgt. Maar het woord "trots" vind ik hier te groot voor.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Tja, dat vindt jij ja. Ik vind het niets meer dan logisch dat je trots ben op de stad waar je ben geboren en getogen. In Alkmaar geboren en getogen zijn en dan voor Ajax zijn vind ik net zo triest als bijvoorbeeld voor FC Barcelona zijn ofzo (neem de makkelijke weg maar). Maar ja, ik merk dat ik sowieso een vreemde eend in de bijt ben hier, eigenlijk is alleen Reinbo het met me eens over het support your local gebeuren.

Nogmaals, het stadion van AZ zit vol met mensen van buiten Alkmaar. Veel mensen die vroeger Ajax bezochten werden voor AZ onder van Gaal. Die mensen betalen, daar wordt jouw club beter van.

En support your local? Je woont in Nederland. Binnen 3 uur sta je van Maastricht in Groningen. Het is niet dat er nou gesupporterd wordt voor AC Milan of Real Madrid ofzo, vele landen verderop.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Maar zo zit het vaak bij iedereen die voor een club is, local of niet Je wordt er mee opgevoed.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geloof dat die het aan z'n hard heeft en 0 bestuurlijke ervaring of contacten in het bedrijfsleven. Voetbalportefeuille is al in handen van vam geel.

als scout, niet als manager

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

rep_robert schreef:

Sorry hoor, maar ik vind ook dat je van een beetje eigen verantwoordelijkheid uit moet gaan. Wat moet je in godsnaam met een Man U shirtje tussen honderden Liverpool fans. Dat is gewoon vragen om problemen. Je gaat ook niet met een Feyenoord shirt aan naar Ajax-PSV.

Ja ik vind het dus compleet onzinnig en dom dat, dat niet kan. En snap echt niet dat mensen dat ook nog allemaal heel normaal en logisch vinden.

Ajax&Litmanen1 schreef:

maar ik snap wel dat ik een onprettige middag heb als ik in Ajax shirtje in een vak Feyenoorders zou zitten. Dat is gewoon uitlokken.

Maar dat gaat toch werkelijk nergens over? Maar je komen we toch niet uit. Veel mensen vinden het blijkbaar normaal als je op je gezicht wordt geslagen, of gedwongen wordt een shirt uit te trekken omdat je een verkeerd shirtje aanhebt. Ik niet.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nogmaals, het stadion van AZ zit vol met mensen van buiten Alkmaar. Veel mensen die vroeger Ajax bezochten werden voor AZ onder van Gaal. Die mensen betalen, daar wordt jouw club beter van.

En support your local? Je woont in Nederland. Binnen 3 uur sta je van Maastricht in Groningen. Het is niet dat er nou gesupporterd wordt voor AC Milan of Real Madrid ofzo, vele landen verderop.

Ja, dat spreek ik ook niet tegen. Bij de AZ-Ajax wedstrijden zie je altijd de hele hoofdtribune (kutbobo's) juichen als Ajax scoort, of een oeh en een aah als Ajax een kans heeft, wordt je kotsmisselijk van. Ik ben nou eenmaal een van de weinige figuren die support your local belangrijk vind en ook against modern football is. Dat realiseer ik me ook wel.

@timbo_: Omdat het als provoceren wordt gezien als je met een shirtje van de tegenstander ga lopen. Weet ook nog wel dat er een Turk volop ging juichen toen Fenerbahce voorkwam tegen AZ, in een thuisvak van AZ, die werd ook hardhandig van de tribune afgeslagen. Niets meer dan logisch toch? Moet je maar niet zo dom provoceren.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik zei dat niemand fysiek mishandeld moet worden om zoiets. Maar ludiek laten merken dat je het verkeerde shirtje aan hebt, why not? Waarom zou je met een Ajax shirtje aan in een Feyenoord vak gaan zitten, buiten willen provoceren?

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Als iemand geboren is in Rotterdam en hij leeft er zijn hele leven en hij voelt zich meer aangetrokken tot Ajax dan tot Feyenoord omdat zijn familie ajax supporters zijn en dus alles meekrijgt van ajax en dus daardoor zijn symphatie ontwikkeld of gewoon omdat hij van voetbal houdt en bij Ajax mooier wordt gevoetbald dan bij feyenoord, heb ik daar geen problemen voor. Er zijn zoveel redenen om een club te supporteren ik zie de stad daarin niet als een belangrijk onderdeel.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ja, dat spreek ik ook niet tegen. Bij de AZ-Ajax wedstrijden zie je altijd de hele hoofdtribune (kutbobo's) juichen als Ajax scoort, of een oeh en een aah als Ajax een kans heeft, wordt je kotsmisselijk van. Ik ben nou eenmaal een van de weinige figuren die support your local belangrijk vind en ook against modern football is. Dat realiseer ik me ook wel.

Against modern football en suport your local zijn wel 2 hele andere dingen he. De meesten hier zijn denk ik wel voorstander van dat eerste. Maar support your local is wat achterhaald. Vroeger deed je dat, toen mensen nooit hun eigen dorp of stadje uitkwamen. Tegenwoordig ontdek je de wereld. Ik heb er meer moeite mee als mensen zeggen dat ze bv voor Real Madrid zijn, maar er echt nooit nog zijn geweest en geen idee hebben wat er onder supporters leeft. Een Nederlandse fan van Barcelona kan nooit de haat tegen Real hebben, aangezien die persoon niet weet hoe het is geweest om door Franco onderdrukt te worden om wat te noemen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Agentinië

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ja ik vind het dus compleet onzinnig en dom dat, dat niet kan. En snap echt niet dat mensen dat ook nog allemaal heel normaal en logisch vinden.

(quote)

Maar dat gaat toch werkelijk nergens over? Maar je komen we toch niet uit. Veel mensen vinden het blijkbaar normaal als je op je gezicht wordt geslagen, of gedwongen wordt een shirt uit te trekken omdat je een verkeerd shirtje aanhebt. Ik niet.

Kledingvoorschriften zo simpel is het. Die jongen weet heel goed dat hij aan het uitlokken is. Als jij in het wit naar een zwart dresscode feest gaat en je word niet binnengelaten moet je ook niet gaan huilen. In voetbal is het niet officieus maar iedereen weet het dus als je het dan toch doet overtreed je dus de ongeschreven regels. Ik heb niks tegen het overtreden van sommige regels maar als je het doet weet je iig wel wat je kunt verwachten. Ik had zijn shirt van hem afgescheurd en in de fik gestoken, gewoon voor de sfeer. Liverpool is sowieso een veel mooiere club dan manu. Dit filmpje is gewoon humor, als je hier over begint te zijken ben je gewoon een moraalridder omdat het zo hoort. Oftewel saai.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Tja, dat vindt jij ja. Ik vind het niets meer dan logisch dat je trots ben op de stad waar je ben geboren en getogen. In Alkmaar geboren en getogen zijn en dan voor Ajax zijn vind ik net zo triest als bijvoorbeeld voor FC Barcelona zijn ofzo (neem de makkelijke weg maar).

Waar zou je in Alkmaar op trots op moeten zijn dan? De kaasmarkt? Sowieso ga je wel erg uit van je eigen situatie. Voor wie moeten de miljoenen Nederlanders zijn zonder betaald voetbal in hun woonplaats?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Inderdaad ja. Zo heb ik ooit eens (ik woon onder/in de rook van Amsterdam) in een Juventus shirt rondgelopen op de dag dat Ajax tegen ze moest spelen in de 1/2 finale CL 1997. Allemaal Ajax fans om me heen. Maar ik heb mijn shirt uiteraard gewoon aangehouden en de volgende dag liep ik met een big smile rond. Zo hoort het ook. Links of rechtsom: voetbal blijft gewoon een spelletje.

Ik liep in mijn Feyenoordtrainingspak toen Ajax in 1995 aankwam op Schiphol vanuit Wenen na hun CL-winst. Prachtig, al die glazig kijkende ajacieden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

tplstrltj schreef:

Ik had zijn shirt van hem afgescheurd en in de fik gestoken, gewoon voor de sfeer. Liverpool is sowieso een veel mooiere club dan manu. Dit filmpje is gewoon humor, als je hier over begint te zijken ben je gewoon een moraalridder omdat het zo hoort. Oftewel saai.

Als ik dit zo lees ben ik liever saai dan zo 'stoer' als tplstrltj.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

tplstrltj schreef:

Ik had zijn shirt van hem afgescheurd en in de fik gestoken, gewoon voor de sfeer.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2263 stemmen

Reinbo schreef:

‘Gudde weg bij Feyenoord, Van Geel aan de macht?’ | Voetbal - voetbal.blog.nl

http://www.vi.nl/Nieuws-item/203670/Van-Geel-volgt-bekritiseerde-Gudde-op-in-De-Kuip.htm

Het paniekvoetbal gaat vrolijk verder bij Feyenoord..... Maar het zijn pas 'berichten'. Weet iemand nog een goede AD voor Feyenoord?

Van Geel aan de macht. Die is zo incompetent als het maar kan. Als ik een Feyenoorder zou zijn dan zou ik hopen dat dit niet gebeurt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

En waar is dat op gebaseerd? Van Geel heeft overal goed gepresteerd, zelfs bij Ajax.

Feyenoord zou geïnteresseerd zijn in Hadouir. Nu maar hopen dat Van Geel een man van zijn woord is want hij heeft meermaals duidelijk gezegd dat hij GEEN Roda-spelers mee naar Feyenoord neemt, ook niet als ze transfervrij zijn.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Judas "Ajax hoeft me niet te bellen" van Geel aan de macht? Die kerel is niet te vertrouwen, ik wens Feyenoord nog meer sterkte toe dan ze al nodig hadden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.