• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.559 films
  • 12.344 series
  • 34.217 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.489 gebruikers
  • 9.407.228 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Als je de harde kernen over houdt van beide clubs dan is Feyenoord in de meerderheid.

Kijk maar naar Beverwijk 14 jaar geleden.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waarom wil je altijd dit soort prestigestrijdjes winnen? Wees blij dat de clubs in NL sowieso goed bekeken worden, ook al wordt onze competitie steeds zwakker.

We staan al meer dan een decennia droog met landstitels, mag ik ook eens

Tuurlijk ben ik daar blij om, maar je doet het daarbij lijken dat het een uitzonderlijke prestatie is en dat is niet zo.

En ik wil discussieren, meningen van anderen horen en daarbij zelf mijn mening geven, als ik overkom dat ik steeds wil winnen doe ik dit niet bewust.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als je de harde kernen over houdt van beide clubs dan is Feyenoord in de meerderheid.

Kijk maar naar Beverwijk 14 jaar geleden.

Ik weet dat ik dit ook ooit naar boven heb gehaald maar dit slaat helemaal nergens op Rico, een vader is toen vermoord.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Eindstand PSV - Bursaspor 1-1 (doelpunt: Mertens)

Redelijk voetbal, slecht verdedigd.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Ik weet dat ik dit ook ooit naar boven heb gehaald maar dit slaat helemaal nergens op Rico, een vader is toen vermoord.

Pfff, stel je niet zo aan. Had je die niet gezien? Heb geen medelijden met die vader, trouwens, wel met het kind van hem.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Ieder weldenkend mens wist donders goed dat hij daar niks te zoeken zou hebben.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Pfff, stel je niet zo aan. Had je die niet gezien? Heb geen medelijden met die vader, trouwens, wel met het kind van hem.

Hoe treurig het ook was, die mensen namen wel het risico. Ik vind het ook erger voor zijn nabestaanden die hier niks van wisten. Hoe stom ben je om af te spreken in een weiland in naam van een supporterskern?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daarom is het ook dubbel triest, ik wil niet oordelen over hem als vader, maar wat doe je daar op zo'n slagveld.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Zo'n onschuldig grapje moet ook gewoon kunnen.

Die gasten haalden bij elkaar misschien net de 100 qua iq, daar wil ik het bij houden.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Volgt er trouwens iemand de Copa America? Begin van de nacht heb je Argentinië-Uruguay, erg mooi affiche. Suarez vs Messi.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

^Speelt Lodeiro niet? En Romero in het doel uiteraard!

AZ-MVV 4-0

23. Moisander 1-0

27. Holman 2-0

63. Martens 3-0

68. Benschop 4-0

Verbeek weigert interview aan Supporters MagAZine

Gertjan Verbeek (jullie weten wel, die man die klaagde over dat zijn trainingen zo slecht bezocht worden) heeft geweigerd om een interview te geven aan het officiële orgaan van de Supportersvereniging, omdat dit blad zich in het verleden 'te kritisch' en 'te negatief' zou hebben uitgelaten. Waarover dan precies, is niet bekend.

Als Gertjan de moeite had genomen om de laatste jaargangen (met o.a. een tweetal interviews met ene Louis van Gaal, die het blad blijkbaar niet te kritisch en te negatief vond) uit te pluizen, dan was hij ongetwijfeld tot een andere conclusie gekomen. In plaats van dat Verbeek tot de orde geroepen wordt door zijn superieuren, verschuilt AZ zich achter de 'eigenzinnigheid' die Verbeek nu immers als karaktereigenschap pleegt te bezittten.

Maar hoe het ook zij, hiermee wordt andermaal aangetoond dat AZ maling heeft aan zijn supporters, geen behoefte heeft aan binding en zelfs in een onschuldig clubblad, gemaakt door en voor AZ-supporters, een bedreiging ziet van de 'Alleenmaargoednieuwsshow' die de men bij AZ blijkbaar boven alles stelt. Het liefste zien zij AZ als soepel lopende Amerikaanse propagandamachine waarbij iedereen vrolijk klapp(er)end, met bloemetjes in het haar, vanaf de tribune een 0-5 nederlaag toejuicht.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Geen idee of Lodeiro in de basis begint. Zo erg volg ik het daar niet

PS: Dit is wel echt hilarisch

Voetbalzone - Aziatische United-fan leert over rivaliteit met Liverpool

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Als ie dat in Engeland had gedaan, was er denk ik iets anders gebeurd .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2263 stemmen

Van Geel wordt misschien de nieuwe directeur van Feyenoord. Het kan dus nóg erger.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Geen idee of Lodeiro in de basis begint. Zo erg volg ik het daar niet

PS: Dit is wel echt hilarisch

Voetbalzone - Aziatische United-fan leert over rivaliteit met Liverpool

Wat een hersenloos volk toch weer. Aye aye aye. Iemand dwingen een shirt uit te trekken van de concurrenten. Veel zieliger wordt het toch niet meer.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Tja, ik vind het niets meer dan logisch, welke idioot gaat nou ook in een shirtje van de vijand lopen? Maar ik behoor dan ook tot het hersenloze volk...

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Lefgozer schreef:

Verbeek weigert interview aan Supporters MagAZine

Soortgelijks heeft hij toch ook al een keer bij Heracles gedaan. Toen heeft hij een journalist van de tribune laten verwijderen.

Kinderachtig.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zeur-Jan Verbeek is dan ook niet voor niets winnaar van de Calimero 2011.

Voetbal begint zo (zie ook post timbo_) eigenlijk wel een steeds vervelender spelletje te worden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het zegt me allemaal niks. Het is oefenen en als je de opstellingen in deze duels ziet dan weet je dat het fantasieploegen zijn.

Scorend vermogen is wel karig. 0-1 door Ooijer van Emmen gewonnen, 0-0 tegen Janzplatz of hoe heette die ploeg woensdag en nu 2-0 achter tegen Nurnberg.

Uitslagen in de oefencampagne zeggen inderdaad niet alles. Toch ben ik wel weer geschrokken van de "ondergrens" van bepaalde spelers. Verder kun je toch wel vrees hebben voor als Steek en Vertonghen nog weg zouden gaan.

Mannen als Ebicillio, Enoh, Anita en zelfs Sulemani hebben te weinig individuele kwaliteiten om wedstijden op klasse te gaan winnen. Vergeet niet dat het aantal punten de laatste wedstrijden van het vorig seizoen enorm verbloemden en dat het een gods wonder was dat we met dat spel kampioen werden.

Ik zou toch graag zien dat we voorin behalve een tweede spits nog wat extra versterking halen. Assaidi en Narsing zou ik als serieuze mogelijkheden beschouwen.

Het is in elk geval zeker dat je komend jaar beter en dwingender moet gaan spelen om weer een goeie kans te maken. Het is dat ik zoveel vertrouwen in de Boer heb, anders zou ik me zelfs zorgen maken.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Het is duidelijk dat we op zijn minst één echte spits moeten inlijven en ook wat aanvoer mogelijkheden moeten verversen. Zelfs als Steek weg is, kan Vermeer volgens mij prima het doel schoonhouden volgend jaar.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik hoop dat je gelijk hebt. Hoewel Vermeer het het afgelopen jaar meer dan voortreffelijk heeft gedaan en je zelfs een flink deel van het kampioenschap op zijn conto mag schrijven (met die Big Mac op goal was het nooit gelukt) en Vermeer een enorm goeie reflex heeft, vind ik een deel van zijn keepen toch ook op toeval gebaseerd. Het kan ook een keeper zijn die je in drie wedstrijden met een paar blunders zes punten kost. Met name zijn hoge bal vind ik enorm onzeker.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hangt ook erg op wie er in de defensie scherp blijven, Vermeer is een prima keeper die ballen eruit houdt die tot op zijn handschoen zijn genaderd. Ballen die uit de tweede lijn komen kan hij soms laten gaan of verkeerd inschatten. Steek is uiteraard beter, maar Vermeer is zeker één van de beste na hem.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vraag me niet watvoor supporters. Meelopers, die ipv hun eigen locale clubje steunen achter een winnaar aanlopen. Waan van de dag. Was je 8 jaar eerder geboren was je nu voor psv geweest.

En Feyenoord heeft dat niet natuurlijk. Die heeft 1,5 miljoen trouwe aanhangers die elke week voor een uitverkochte kuip van 42000 man zorgen? Beetje domme opmerking dit.

Support your locals mentaliteit vind ik zulke bullshit trouwens, zit geen enkele gedachte achter behalve een extreme luiheid om te reizen voor je club(wat te zien valt aan de altijd lege uitvakken op Ajax en Feyenoord na).

VHS1975 schreef:

(quote)

Nee dat niet, maar dan was je iig wel een stuk stiller

Deze discussie wordt hier al jaren gevoerd hoor. En telkens weer dezelfde crap

stfuympos schreef:

(quote)
Ik ken iemand die zich druk maakt om 22 mannetjes die achter een bal aan rennen.

A&L zou dit een Jip en Janneke opmerking noemen Wat dat betreft mogen je reacties ook wel wat langer en zonder die smiley, komt bijzonder denigrerend over namelijk. Shit, nu reageer ik hierop i.p.v. hij.

Big-T schreef:

(quote)

Misschien geen landstitels in die 7 jaar, wel een aantal andere prijzen behaald + al die jaren cl/voorrondes. Jullie hebben weinig te klagen gehad en dat is de reden dat er nog steeds veel fans in jullie stadion zaten.

Jantje met de KNVB beker heb ik ook wel op de avatars gezien volgens mij hoor Meesterlijke foto. Beetje jammer deze opmerking. Geloof er overigens geen snars van dat mensen al jaren een topic volgen en meelezen, maar nooit mee reageren en pas na een paar jaar een account aanmaken en opeens elke dag actie mee reageren(waarom nu wel opeens na al die jaren?). Overigens geen problemen met je aanwezigheid hoor, alleen ik vind wel dat je vage conclusies trekt.

We hebben by the way ook 4,5 jaar geen CL gespeeld, in case you didn't noticed. En als je de club een beetje gevolgd hebt zou je ook weten dat er zo gigantisch veel is gebeurd in de afgelopen 7 jaar. Het is nooit rustig geweest en we hebben ook meer dan genoeg te klagen gehad hoor

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat een hersenloos volk toch weer. Aye aye aye. Iemand dwingen een shirt uit te trekken van de concurrenten. Veel zieliger wordt het toch niet meer.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook gewoon hardstikke dom. Een beetje logisch nadenken kan geen kwaad lijkt me. Zo lok je alleen maar reacties uit. Wel leuk die zure kop van hem

Joy4ever

• 4628 berichten
  • 1852 stemmen

timbo_ schreef:

Inderdaad ja. Zo heb ik ooit eens (ik woon onder/in de rook van Amsterdam) in een Juventus shirt rondgelopen op de dag dat Ajax tegen ze moest spelen in de 1/2 finale CL 1997. Allemaal Ajax fans om me heen. Maar ik heb mijn shirt uiteraard gewoon aangehouden en de volgende dag liep ik met een big smile rond. Zo hoort het ook. Links of rechtsom: voetbal blijft gewoon een spelletje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kom op zeg, lijkt me logisch. Bovendien gaat het er hardstikke vriendelijk aan toe. Ze hebben er gewoon lol om.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Van Geel wordt misschien de nieuwe directeur van Feyenoord. Het kan dus nóg erger.

De soap gaat verder. Lijkt me weer een domme paniekreactie. Laat Knudde gewoon dit sezoen nog op de centen passen en zorg dat je voor volgend seizoen een echte topper binnenhaald (Wouter Bos of een succesvol ondernemer). Iemand met veel contacten in het bedrijfsleven en bestuurlijke ervaring. Van Geel moet zich gewoon lekker op het technisch beleid focussen, lijkt me belangrijk genoeg.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Uruguay door na strafschoppen tegen Argentinië.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

‘Gudde weg bij Feyenoord, Van Geel aan de macht?’ | Voetbal - voetbal.blog.nl

http://www.vi.nl/Nieuws-item/203670/Van-Geel-volgt-bekritiseerde-Gudde-op-in-De-Kuip.htm

Het paniekvoetbal gaat vrolijk verder bij Feyenoord..... Maar het zijn pas 'berichten'. Weet iemand nog een goede AD voor Feyenoord?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3885 stemmen

Lefgozer schreef:

Tja, ik vind het niets meer dan logisch, welke idioot gaat nou ook in een shirtje van de vijand lopen? Maar ik behoor dan ook tot het hersenloze volk...

Reinbo schreef:

Kom op zeg, lijkt me logisch. Bovendien gaat het er hardstikke vriendelijk aan toe. Ze hebben er gewoon lol om.

En ik vind dit soort reacties altijd nog het ergste. Dat mensen dergelijke stompzinnigheid ook nog logisch en doodnormaal vindt. Om vervolgens ook nog even het woord vijand erbij te halen. Wat ik al zei. Veel treuriger wordt het allemaal niet meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.