- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
(afbeelding)
voor het eerst de knop "Meld misbruik" gebruikt. 
Reden:
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Lekker goaltje 
Het zou Feyenoord sieren om is tegenstanders van een beetje niveau te treffen nu. Amateurteams zijn alleen voor de 1e paar potjes om de benen een beetje los te schudden. Wanneer spelen ze in de voorbereiding tegen een betere tegenstander?
op de "open dag'' spelen ze een wedstrijd tegen Malaga met Ruudje in de basis. Niet de minste tegenstander ook niet enorm speciaal
.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Lekker goaltje 
Het zou Feyenoord sieren om is tegenstanders van een beetje niveau te treffen nu. Amateurteams zijn alleen voor de 1e paar potjes om de benen een beetje los te schudden. Wanneer spelen ze in de voorbereiding tegen een betere tegenstander?
Tegenstanders van niveau? Ze treffen nu toch tegenstanders van hun niveau? 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ajax ook blijkbaar met een 0-0 tegen... wie eigenlijk? 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ajax ook blijkbaar met een 0-0 tegen... wie eigenlijk?
Wij kunnen nog beter, da's het verschil 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tegenstanders van niveau? Ze treffen nu toch tegenstanders van hun niveau?
Staat 0-5, dus kraam geen onzin uit. Meeloper.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Wij kunnen nog beter, da's het verschil
Feyenoord is in potentie nog steeds de grootste club van Nederland 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Staat 0-5, dus kraam geen onzin uit. Meeloper.
Klasse zeg. Daarom zei ik ook, tegenstander van jullie niveau. Kan je ook eens winnen. In de competitie zal dat niet vaak gebeuren.
Enne, nieuw woordje geleerd?
Feyenoord is in potentie nog steeds de grootste club van Nederland
In potentie ja. Die kennen we wel van de laatste 10 jaar nog.
Ajax is met afstand de grootste. Niet in potentie, maar in feiten 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Klasse zeg. Daarom zei ik ook, tegenstander van jullie niveau. Kan je ook eens winnen. In de competitie zal dat niet vaak gebeuren.
Enne, nieuw woordje geleerd?
Ajax is met afstand de grootste. Niet in potentie, maar in feiten
Lol, en met welke meetstaaf meet je, in arrogantie?
Het is nog altijd iets subjectiefs er is geen bewijs dat de andere club groter is dan de ander.
En bovendien als Ajax dan zo groot is waarom spelen ze dan gelijk tegen een duitse 3e klasser?
Van landskampioen naar .....
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Het zijn gewoon feiten hoor, uitgevoerd door meerdere sportbureaus die dit onderzocht hebben. Aantal supporters, seizoenskaarthouders, mensen in het buitenland die de club volgen, groeipotentie etc. Maar vooral volhouden dat het allemaal niet klopt omdat het niet overeenkomt met jouw zeer objectieve mening.
En moet ik echt op je laatste zin in gaan? Dat heet oefenen. Al verliezen ze alles met 5-0, als ze er maar staan op de 1e speelronde.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lol, en met welke meetstaaf meet je, in arrogantie?
Het is nog altijd iets subjectiefs er is geen bewijs dat de andere club groter is dan de ander.
En bovendien als ajax dan zo groot is waarom spelen ze dan gelijk tegen een duitse 3e klasser?
Van landskampioen naar .....
Lol? Kijk eens naar de prijzenkast van Ajax. Het is toch overduidelijk dat Ajax met enorme afstand de allergrootste club van Nederland is. Heeft met arrogantie niets te maken. Wel met prestaties, nationaal en Europees het meest gepresteerd. Is zelfs geen enkele club die ook maar een beetje bij Ajax in de buurt komt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het zijn gewoon feiten hoor, uitgevoerd door meerdere sportbureaus die dit onderzocht hebben. Aantal supporters, seizoenskaarthouders, mensen in het buitenland die de club volgen, groeipotentie etc. Maar vooral volhouden dat het allemaal niet klopt omdat het niet overeenkomt met jouw zeer objectieve mening.
En moet ik echt op je laatste zin in gaan? Dat heet oefenen. Al verliezen ze alles met 5-0, als ze er maar staan op de 1e speelronde.
Vraag me niet watvoor supporters. Meelopers, die ipv hun eigen locale clubje steunen achter een winnaar aanlopen. Waan van de dag. Was je 8 jaar eerder geboren was je nu voor psv geweest.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Vraag me niet watvoor supporters. Meelopers, die ipv hun eigen locale clubje steunen achter een winnaar aanlopen. Waan van de dag. Was je 8 jaar eerder geboren was je nu voor psv geweest.
Kijk aan, we gaan weer op die toer
En ik maar denken dat je die fase in dit topic onderhand wel voorbij was.
Als ''wij'' echt gloriesupporters zijn, dan waren we na de voorgaande 7 jaar wel afgehaakt met Ajax supporten denk ik. Vanaf 1999 tot nu slechts 3 landstitels gewonnen.
Lol? Kijk eens naar de prijzenkast van Ajax. Het is toch overduidelijk dat Ajax met enorme afstand de allergrootste club van Nederland is. Heeft met arrogantie niets te maken. Wel met prestaties, nationaal en Europees het meest gepresteerd. Is zelfs geen enkele club die ook maar een beetje bij Ajax in de buurt komt.
Amen. Dit zijn feiten, geen aannames.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Als ''wij'' echt gloriesupporters zijn, dan waren we na de voorgaande 7 jaar wel afgehaakt met Ajax supporten denk ik. Vanaf 1999 tot nu slechts 3 landstitels gewonnen.
Nee dat niet, maar dan was je iig wel een stuk stiller 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Nee dat niet, maar dan was je iig wel een stuk stiller
Hoe bedoel je?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Precies zoals hij het zegt, lijkt me.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
De afgelopen 7 jaren heb ik bij je geen avatar met de kampioensschaal gezien.
Ook de uitspraken "groeten van de landskampioen", etc heb ik toen ook niet van je gehoord .
dat bedoel ik
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Haha, die Wijnaldum toch.
Wijnaldum: "Ik ben nu supporter van Feyenoord"
Georginio Wijnaldum mag dan naar Psv zijn vertrokken, zijn hart ligt nog altijd bij zijn vorige club. “Ik hou heel veel van Feyenoord, zal de club altijd blijven volgen,” zegt de twintigjarige aanvallende middenvelder in het magazine van NUsport.
“Ik ben nu supporter van Feyenoord.”
Ik weet niet of ze je het bij Psv in dank afzeggen dat je dat zegt…
“Nee? Ik denk dat de fans van Psv het wel begrijpen, omdat ik zo lang voor Feyenoord heb gevoetbald. Natuurlijk ga ik me nu 110 procent voor Psv geven, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds heel veel van Feyenoord hou. Door die club ben ik hier gekomen, dus dat is begrijpelijk.”
Weet jij wat er 4 december op het programma staat?
“Feyenoord-Psv?”
Kijk je er tegenop?
“Ik kijk er naar uit! Terug naar de Kuip… Wow.”
Enig idee wat je kunt verwachten?
“Geen flauw idee.”
Misschien moet je een helm opzetten. Je zult ongetwijfeld het een en ander naar je hoofd krijgen.
“Ik hoop dat de Feyenoord-supporters tegen die tijd wel doorhebben dat ik ook aan Feyenoord heb gedacht en niet alleen aan mezelf.”
“Soms denk ik er wel eens aan, hoor. Zo van: hoe zullen ze straks reageren als ik tegen ze speel? Gaan ze fluiten? Dat zou ik erg jammer vinden, want de Feyenoord-fans zitten nog steeds in mijn hart. Of ze dat nou geloven of niet.”
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
en inmiddels breder opgepikt:
'Positie Gudde lijkt te wankelen'
Volgens Radio Rijnmond wankelt de positie van algemeen directeur Eric Gudde bij Feyenoord, zo werd vanmiddag gemeld in de sportuitzending. Martin van Geel zou genoemd worden als optie om door te schuiven naar de functie van algemeen directeur.
Deze week werd vanuit Feyenoord een intern rapport gelekt welke was opgesteld door voormalig RvC-lid Boudewijn Poelmann. Het rapport was vernietigend over Peter Bosz, Onno Jacobs en Eric Gudde. Het betrof het mislopen van de overgang voor naar verluidt 14,1 miljoen euro van De Guzman naar Engeland. Gudde zou hebben geweigerd om de tussenpersoon te betalen voor de transfer en vervolgens de Raad van Commissarissen verkeerd hebben voorgelicht.
Poelmann wilde Gudde daarop ontslaan, maar kreeg geen steun bij de rest van de RvC. Hij besloot daarop zelf op te stappen, zo meldt de regionale zender. Inmiddels speelt Poelmann een rol bij de Vrienden van Feyenoord en van daaruit zou de druk steeds groter worden op Gudde.
Ook binnen de directie zijn er de nodige problemen. Zo zou Koevermans de algemeen directeur in zijn omgeving openlijk afvallen en afstand nemen van diens beleid.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
De afgelopen 7 jaren heb ik bij je geen avatar met de kampioensschaal gezien.
Ook de uitspraken "groeten van de landskampioen", etc heb ik toen ook niet van je gehoord .
dat bedoel ik
De laatste 7 jaar had ik ook geen reden om een kampioens avatar te nemen slimmerd. Waar had ik een plaatje vandaan moeten halen van Ajax kampioen 2008-2009 ofzo?
En dat geldt ook voor je andere opmerking. Kon ik de voorgaande 7 jaar die opmerking maken? Overigens, sinds wanneer denk jij mij te kennen? Je post pas kort in dit topic.
Ik praat al jaren over Ajax en ben er ook als ze verloren hebben, dus wat je probeert te melden is echt lachwekkend. Mijn nickname bevat zelfs de naam Ajax, aangemaakt in 2006.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Zou het alleen wel jammer vinden om Martin van Geel die functie te geven. Hij doet het vooralsnog beter dan heel die Gudde, maar van Geel is ook wel iemand die niet hard genoeg optreedt indien nodig. Maar ja, wie dan?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zou het alleen wel jammer vinden om Martin van Geel die functie te geven. Hij doet het vooralsnog beter dan heel die Gudde, maar van Geel is ook wel iemand die niet hard genoeg optreedt indien nodig. Maar ja, wie dan?
Wat een zooitje ook heh, Koevermans die z'n baantje veilig probeert te stellen 
Alg. Dir. tja.. misschien weer Van Dop, veel ervaring en kent de club.
En anders Gullit inderdaad of Peter Bosz, ook genoeg bewezen diensten 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
AS honoreert verzoek Janssen - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Waar maken mensen zich druk om zeg, haha.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
De laatste 7 jaar had ik ook geen reden om een kampioens avatar te nemen slimmerd. Waar had ik een plaatje vandaan moeten halen van Ajax kampioen 2008-2009 ofzo?
En dat geldt ook voor je andere opmerking. Kon ik de voorgaande 7 jaar die opmerking maken? Overigens, sinds wanneer denk jij mij te kennen? Je post pas kort in dit topic.
Ik praat al jaren over Ajax en ben er ook als ze verloren hebben, dus wat je probeert te melden is echt lachwekkend. Mijn nickname bevat zelfs de naam Ajax, aangemaakt in 2006.
Ik post pas sinds kort hier ja, maar voordat ik me aanmelde , kwam ik al hier op de site en het forum. [edit mod; op verzoek verwijderd] Jij bent gewoon iemand die het nodig vind om op alles te reageren.
Vind ik prima hoor.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
AS honoreert verzoek Janssen - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Waar maken mensen zich druk om zeg, haha.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Jij bent gewoon iemand die het nodig vind om op alles te reageren.
Vind ik prima hoor.
Ik ga inderdaad graag discussies aan
Is toch leuk.
Je kan alleen niet zeggen dat Ajacieden alleen aanwezig zijn als het goed gaat. Ook in klotejaren leeft Ajax bij de mensen.
Verder hoop ik op een leuk nieuw seizoen. Met een beter niveau als wat we vorig jaar zagen.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Is toch leuk.
Je kan alleen niet zeggen dat Ajacieden alleen aanwezig zijn als het goed gaat. Ook in klotejaren leeft Ajax bij de mensen.
Verder hoop ik op een leuk nieuw seizoen. Met een beter niveau als wat we vorig jaar zagen.
Hangt ervan af ....een discussie aangaan enkel om een discussie aan te gaan vind ik niet zo leuk.....eerder puberaal gedrag. 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Is toch leuk.
Misschien geen landstitels in die 7 jaar, wel een aantal andere prijzen behaald + al die jaren cl/voorrondes. Jullie hebben weinig te klagen gehad en dat is de reden dat er nog steeds veel fans in jullie stadion zaten.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Misschien geen landstitels in die 7 jaar, wel een aantal andere prijzen behaald + al die jaren cl/voorrondes. Jullie hebben weinig te klagen gehad en dat is de reden dat er nog steeds veel fans in jullie stadion zaten.
Waarom wil je altijd dit soort prestigestrijdjes winnen? Wees blij dat de clubs in NL sowieso goed bekeken worden, ook al wordt onze competitie steeds zwakker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.