• 16.216 nieuwsartikelen
  • 179.571 films
  • 12.344 series
  • 34.217 seizoenen
  • 650.648 acteurs
  • 199.489 gebruikers
  • 9.407.275 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat ik van Vlaar laf vind is dat hij het bij de persconferentie steeds over de groep e.d. had, waardoor het net leek of hij slechts de boodschapper was en het nog wel in Been zag zitten, terwijl ook hij tegen Been stemde.

Hij zat er ook als aanvoerder van de groep, vind het dapper om zo je nek uit te steken. Dat alle pijlen nu op de spelers gericht zijn is kortzichtig.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Inderdaad dapper. Ga er maar aanstaan. Had hij dan telkens moeten zeggen dat het zijn beslissing was? Hij zat daar voor de groep.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mijn god, wat gaan ze nu dom rollebollend over straat. Stelletje minkukels. Ga eens orde op zaken stellen en hou je bek in de media. Het is GVD Gudde's eigen fout dat hij Beenhakker volledig heeft doorbetaald. Dat had helemaal niet gehoeven. Die kon je makkelijk op staande voet ontslaan na zijn persconferentie. Maar nee, ook toen was Gudde al L-a-f.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat ik van Vlaar laf vind is dat hij het bij de persconferentie steeds over de groep e.d. had, waardoor het net leek of hij slechts de boodschapper was en het nog wel in Been zag zitten, terwijl ook hij tegen Been stemde.

Onzin, als aanvoerder spreekt hij namens de groep. Zijn persoonlijk mening is niet zo van belang.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Inderdaad dapper. Ga er maar aanstaan. Had hij dan telkens moeten zeggen dat het zijn beslissing was? Hij zat daar voor de groep.

Ik weet wel een betere AD dan Gudde als hij eenmaal weg is: Vlaar

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ach ja, zulke spelers moeten kiezen in het heetst van de strijd; kies je voor de trainer die door ongeveer de rest wordt "uitgespuugd" of kies je voor de spelers die voor je neus staan en die sowieso wel bij Feyenoord blijven? Ben benieuwd wat jij in zo'n situatie zou doen, op 19-jarige leeftijd.

Ik vind het al belachelijk dat spelers gaan stemmen of een coach mag blijven.

Ze hadden met elkaar moeten overleggen, daarmee naar Been stappen en zeggen dat ze met hem en ook van Geel erbij een lang gesprek willen over de toekomst. Daarna kan je nog altijd je vertrouwen opzeggen. Maar ze hebben Been in dit hele verhaal helemaal gepasseerd. Been lijkt me niet iemand waarmee je niet een normaal gesprek aan kan gaan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Is ook zo, ik vraag me nu af welke fatsoenlijke coach nog voor deze kleuters wil gaan staan.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Is ook zo, ik vraag me nu af welke fatsoenlijke coach nog voor deze kleuters wil gaan staan.

Iemand van de oude garde die schijt aan dat soort kinderen heeft. Adriaanse was een goede geweest, maar bv Stevens lijkt me een prima kerel voor zo'n taak. Naar een brullende en blaffende Huub luister je denk ik wel

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ze hadden met elkaar moeten overleggen, daarmee naar Been stappen en zeggen dat ze met hem en ook van Geel erbij een lang gesprek willen over de toekomst. Daarna kan je nog altijd je vertrouwen opzeggen. Maar ze hebben Been in dit hele verhaal helemaal gepasseerd. Been lijkt me niet iemand waarmee je niet een normaal gesprek aan kan gaan.

Heb je het verloop van het hele verhaal gemist?

Een stemming was niet het doel van de meeting. Toen er ineens sterke verhalen komen over onvrede over de huidige coach, kon Vlaar dit natuurlijk niet zomaar van tafel vegen. Ze hadden het met Been kunnen overleggen, maar eigenlijk was dat station toen allang gepasseerd en de situatie niet meer te redden. Verder gaan met Been was op dat moment niet meer ter sprake.

Vlaar had wmb wel direct naar Been mogen stappen ipv naar van Geel.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik ken het verhaal. Ongeacht wat hadden ze de dialoog aan moeten gaan ipv massaal het vertrouwen opzeggen. Het is gewoon laf dat Been in dit hele verhaal gewoon niet gehoord werd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat deden zie niet, ze stemde over wie er nog vertrouwen in de coach had. Dat lijkt me een normale gang van zaken als er onvrede heerst.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik weet niet of je met Been geen normaal gesprek aan kunt gaan, wel is duidelijk dat hij overdreven gereageerd heeft (had niet direct moeten opstappen, maar het gesprek aan moeten gaan. Opstappen kan dan altijd nog. Maar blijkbaar zag het het niet aankomen, wat ook weer iets zegt. In ieder geval had de directie dit allemaal moeten oppakken, en niet Vlaar en de selectie in de openbaarheid de schuld in de schoenen moeten schuiven. Dat is laf. Staaltje wanbestuur eerste klas. Typisch Gudde.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Miquel Nelom en Kaj Ramsteijn stemden volgens het Algemeen Dagblad deze week ook tegen het aanblijven van Mario Been bij Feyenoord. Beide verdedigers werden door Been teruggehaald van Excelsior, waar zich zich een jaar lang hadden ontwikkeld. Tijdens de stemronde kwam het tweetal echter tot de conclusie dat een vertrek van de coach uit Rotterdam het beste was.

Ramsteijn speelde 25 wedstrijden bij Excelsior en ontwikkelde zich daar zo prima. Hij mocht van Been terugkomen naar Rotterdam-Zuid en is voor komend seizoen de eerste back-up achter het centrale duo. Nelom was nog sterker dan Ramsteijn een steunpilaar bij Excelsior en kreeg ook de kans zich nu te bewijzen bij zijn eigenlijke broodheer. Toch kreeg Been voor zijn vertrouwen in het duo weinig terug; hoewel eerder deze week werd gemeld dat beide verdedigers vanwege hun recente aantreden geen stem zouden hebben uitgebracht, zou nu duidelijk zijn dat het tweetal tegen Beens aanblijven stemde.

Het aantal spelers dat wél de kant van Been koos, blijft zodoende beperkt tot vijf man. Ruben Schaken, Dani Fernández, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo wilden allen niet dat het vertrouwen in Been werd opgezegd. De overige spelers van Feyenoord zagen allen geen heil meer in een langere aanwezigheid van hoofdtrainer Been. Die was op zijn beurt onthutst dat jonge spelers die onder hem een kans krijgen, niet meer in hem geloofden.

Hoe triest kan het zijn? Die knulletjes van Excelsior die nog helemaal niets bewezen hebben gaan ook eens even vertellen dat een trainer moet oprotten.

Hopelijk gaat de Harter Hund niet naar Rotterdam, hij is toch geen kleuterjuf.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ja dat is wel lachwekkend ja, dat zulke kinders die er net enkele weken zijn dat durven. Wat een verrotte kern zeg.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Meelopers zijn het. Als de meerderheid voor is zijn ze ook voor. Maar eigenlijk vind ik dat je het de spelers niet kunt verwijten. Het had gewoon nooit ze voer mogen komen. en daar dragen anderen verantwoordelijkheid voor....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

Dat is laf. Staaltje wanbestuur eerste klas. Typisch Gudde.

Hij ligt aardig onder vuur nu. Poelmann (een oud-RvC'er en nu VvF) wilde hem destijds al ontslaan o.a. vanwege de misgelopen transfer van De Guzman, maar de andere RvC-leden wilden dat niet dus stapte hij op. Nu klopt hij weer aan de deur

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Man man wat speelt Ajax zomermiddagvoetbal zeg. Tempo of 5 hoger graag, anders scoor je nooit een goal. Hoop dat Sigthorsson zo zijn debuutminuten gaan krijgen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

2-0 achter tegen Nurnberg. Wat speelde Ajax beroerd. Laatste deel is beter, met de betere spelers in de ploeg. Sigthorsson met zijn debuut, zag er aardig uit.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik zou me maar eens zorgen gaan maken A&L1. Zo'n beroerde voorbereiding hebben we niet vaak meegemaakt!

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Ik zou me maar eens zorgen gaan maken A&L1. Zo'n beroerde voorbereiding hebben we niet vaak meegemaakt!

Het zegt me allemaal niks. Het is oefenen en als je de opstellingen in deze duels ziet dan weet je dat het fantasieploegen zijn.

Scorend vermogen is wel karig. 0-1 door Ooijer van Emmen gewonnen, 0-0 tegen Janzplatz of hoe heette die ploeg woensdag en nu 2-0 achter tegen Nurnberg.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het zegt me allemaal niks. Het is oefenen en als je de opstellingen in deze duels ziet dan weet je dat het fantasieploegen zijn.

Scorend vermogen is wel karig. 0-1 door Ooijer van Emmen gewonnen, 0-0 tegen Janzplatz of hoe heette die ploeg woensdag en nu 2-0 achter tegen Nurnberg.

Ok, maar niet meer PSV gaan uitlachen als ze 1-0 achterstaan tegen Eindhoven hè!

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ok, maar niet meer PSV gaan uitlachen als ze 1-0 achterstaan tegen Eindhoven hè!

Hoezo? Blijft een grappige uitslag, zonder dat je er consequenties aan moet verbinden.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

In dat geval gooi ik er ook nog een welgemeend 'Woehaha' uit.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Wat jij wil. De prijzen worden niet in de oefenperiode verdeeld. De groeten van de landskampioen.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat jij wil. De prijzen worden niet in de oefenperiode verdeeld. De groeten van de landskampioen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Feyenoord 0-3 voor, Vlaar is goed bezig. Ben benieuwd naar de samenvatting, ze zeggen dat het mooie doelpunten zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(afbeelding)

meeloper

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Big-T schreef:

(embed)

Lekker goaltje

Big-T schreef:

Feyenoord 0-3 voor, Vlaar is goed bezig. Ben benieuwd naar de samenvatting, ze zeggen dat het mooie doelpunten zijn.

Het zou Feyenoord sieren om is tegenstanders van een beetje niveau te treffen nu. Amateurteams zijn alleen voor de 1e paar potjes om de benen een beetje los te schudden. Wanneer spelen ze in de voorbereiding tegen een betere tegenstander?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.