• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.282 series
  • 34.117 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.329 gebruikers
  • 9.394.241 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hopen dat de Boer het ook nog jaren blijft. Hij maakt fouten, maar verder vind ik hem de perfecte Ajax trainer. Ik las voorgaande weken op Ajax sites al mensen die riepen dat hij weg moest na een paar mindere resultaten. Zulke supporters brengen Ajax al 10 jaar in de problemen. Ik zou het zo toejuichen dat een hoofdcoach eens jaren nu blijft.

Triest volk is dat. Dat zijn van die randdebielen met een beperkte intelligentie.

Ik vind dat de Boer het opmerkelijk goed doet, ook al beleeft Ajax nu een wat wisselvallige periode. Hij heeft me echt positief verrast en ik heb zo'n gevoel dat hij in staat is om iets moois op te bouwen. Hij is wat mij betreft precies wat Ajax nu nodig heeft. De Boer gaat wat mij betreft nergens heen. Dit is de trainer die Ajax nu heeft en daar doen ze het nu mee. Dat eindeloze gezeur moet eens ophouden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Triest volk is dat. Dat zijn van die randdebielen met een beperkte intelligentie.

Ik vind dat de Boer het opmerkelijk goed doet, ook al beleeft Ajax nu een wat wisselvallige periode. Hij heeft me echt positief verrast en ik heb zo'n gevoel dat hij in staat is om iets moois op te bouwen. Hij is wat mij betreft precies wat Ajax nu nodig heeft. De Boer gaat wat mij betreft nergens heen. Dit is de trainer die Ajax nu heeft en daar doen ze het nu mee. Dat eindeloze gezeur moet eens ophouden.

Dat zijn gewoon internet sukkeltjes. Je moet niet alles op het internet zo serieus nemen natuurlijk he Vooral op Ajax Netwerk lopen gewoon veel mensen rond die er weinig van snappen. Dat houd je op het internet, niet alleen bij het voetbal. Maar bij alles.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Vanavond naar de Kuip. Willen de Feyenoorders hier mij niet verraden als ze me in n feyenoord vak zien zitten svp. .

Waarom niet in het uitvak? Wat is dat voor malligheid?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

kos schreef:

Vanavond naar de Kuip. Willen de Feyenoorders hier mij niet verraden als ze me in n feyenoord vak zien zitten svp. .

Welk vak?

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

In het vak met de relnegers

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Kos is zelf een relneger.

Hij is alleen niet zwart, maar dat terzijde.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Wat een aanfluiting die grensrechter. Van der Velden staat 2 meter buitenspel en scoort. En de grensrechter ziet niks...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gevalletje Vertonghen bij Feyenoord. Wat een blinde newbs hebben wij toch als grensrechters....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Is het niet toevallig dezelfde grens?

Wel triest dat ze nu alweer beginnen te fluiten in de Kuip.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

RKC voor tegen Groningen Cool!

Feyenoord achter tegen NEC Cooler!

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Goed toeven in de Kuip vooralsnog . Vakkie W. *zwaait* .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Goal NEC. Buitenspel anyone?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het mag nooit gebeuren - Ajax-Twente deja vu -, maar wat die grens volgens mij denkt, is dat niet Van der Velden, maar die inlopende speler van NEC kopt (Van Eijden?).

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Aangezien die andere 2 hinderlijk buitenspel staan zou dat niet uit moeten maken. Hier had gewoon afgefloten moeten worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dan kunnen ze tegenwoordig wel elke soortgelijke vrije trap affluiten ...

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Klopt...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord in een vrije val. Wordt nog lastig om in het linker rijtje te eindigen zo.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Het gaat inderdaad weer door zoals het vorig seizoen ging. We hadden even een opleving, maar die lijkt alweer voorbij. Al heb je hier natuurlijk ook wel erg ongeluk. Welke blinde kip ziet nou niet dat dit buitenspel is. Verder was Feyenoord over het algemeen het beste, met een paar grote kansen. Maarja die moeten er wel in.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord , ooit was je een mooie club. Maar als je zelfs je avondwedstrijden niet thuis weet te winnen, wordt het erg lastig nog van je te houden. Jammer, weer een volledig verloren seizoen. Jaartje geduld dan maar weer.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord , ooit was je een mooie club. Maar als je zelfs je avondwedstrijden niet thuis weet te winnen, wordt het erg lastig nog van je te houden. Jammer, weer een volledig verloren seizoen. Jaartje geduld dan maar weer.

Ze staan maar 3 punten achter op Vitesse, dus het valt wel mee. Al is het spel wel om te huilen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Eerste helft in de Kuip was ondermaats van Feyenoord, op de eerste 5 minuten na, toen ze opportunities begonnen met 3 schoten. Dan krijg je zo'n lullig doelpunt tegen, uit het niets, wat ook nog eens ruim buitenspel was.

Tweede helft was beter, maar Feyenoord heeft uiteindelijk te weinig gecreëerd.

Blijkt maar weer hoe makkelijk je Feyenoord vast kan zetten. Had wel een overwinning voor Feyenoord moeten zijn, ongelooflijk dat je hier van weet te verliezen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Ze staan maar 3 punten achter op Vitesse, dus het valt wel mee. Al is het spel wel om te huilen.

Dat is volledig Feyenoord onwaardig. Of ze nu 5e worden of 10e, het interessert me de rozen. Het is allemaal kut. Jammer dat de makkelijke start me op het verkeerde been heeft gezet. Had even hoop.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord kan heel leuk voetballen, maar als er een paar zijn die hun niveau totaal niet halen (of dit is hun niveau blijkbaar ) dan is er weinig voetbal. Veel te weinig beweging zonder bal ook. Positioneel is er nog veel te verbeteren...

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Kos, van harte, kom je eens een keer in de kuip en ga je leuk met 3 punten naar huis!

Maar hoe, wtf? je ziet n.b. de grensrechters na die spelers kijken

Maarja dat is ook het enige wat ik van de wedstrijd gezien heb.

Helaas..

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

O ja, gefeliciteerd nog Kos.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jij ook gefeliciteerd Rico

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Ja sorry , ik was overigens bier halen tijdens die goal dus niks van gezien.

Belachelijk slechte pot verder. Wel leuk geouwehoerd met Feyenoorders in Cafe t Fust of iets dergelijks .

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Hoe vond je de Kuip?

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Kuip is super, maar was er al wel vaker geweest hoor, veruit gaafste voetbalstadion in NL.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

In:

Fernandez, Ramsteyn, Clasie, Bakkal, Guidetti.

Out:

Castaignos, Ryo, Fer, Wijnaldum.

Verbaast me dat ze nog niet eerder zijn teruggevallen in hun spel. Zoals ik eerder al aangaf, plaats acht is het maximaal aanhaalbare. En die Guidetti, wat een aanfluiting! Wat te doen met de strafschoppen als hij weer terug naar Manchester gaat;O

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.