• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.609 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.316 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Tering, dit kan toch niet?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Tering, dit kan toch niet?

En dat tegen een ploeg van Hoofdklasse niveau, toch? Aangezien een CL deelnemer al JL niveau wordt genoemd...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als je mijn overtrokken redenering doortrekt; inderdaad. Even realistisch: Zagreb niveau rechter-rijtje eredivisie, Hapoel niveau Excelsior.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dit is ook weer een behoorlijk beschamende vertoning tegen het nietige Tel Aviv zeg. Het mag eigenlijk niet, maar ik lach me dood hoe knullig die tegengoals weggegeven worden. Sjongejonge.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Linies liggen ook te ver van elkaar. Daar maakt zo'n rap ploegje graag gebruikt van.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De gaten in het centrum van de verdediging zijn enorm.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Als je mijn overtrokken redenering doortrekt; inderdaad. Even realistisch: Zagreb niveau rechter-rijtje eredivisie, Hapoel niveau Excelsior.

Ah, kijk aan. Plots is Zagreb toch weer Eredivisie...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Niet plots, heb enkele weken geleden al gezegd dat dat extra wat dik aangezet was om de hosanna-stemming na de 0-2 daar te temperen (die reacties waren net zo overtrokken, namelijk, want zó goed was het toen niet).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Niet dat ik de PSV site ooit bezoek, maar ik las dat JVOH een contract heeft getekend.

http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Jan-Vennegoor-of-Hesselink-tekent-bij-PSV.htm

Geen idee wat je er nog mee moet. Te oud, laatste jaren niks meer gepresteerd...

PSV is juist bezig om een goed voetballende ploeg te krijgen. Dan moet je niet VOH inzetten. Dat pakte met Koevermans ook al nooit echt goed uit.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Pfff grappig publiek daar in Eindhoven zeg wanneer de keeper uittrapt.

Hoooooooooooooomooooooooooo fiel pfjieuw pfieuw....

Zucht

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Bovendien hebben ze Zeefuik nog, toch?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zeefuik zit bij Nec volgens mij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Oh ja, klopt. Maar ja, met Lens en Toivonen achter de hand is het sowieso vrij overbodig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Niet plots, heb enkele weken geleden al gezegd dat dat extra wat dik aangezet was om de hosanna-stemming na de 0-2 daar te temperen (die reacties waren net zo overtrokken, namelijk, want zó goed was het toen niet).

Beide potjes had Ajax met 6-0 kunnen winnen. Spel was 2x uitstekend, alleen een hoop kansen werden gemist. Toen was het dus wel zo goed als mensen zeiden.

Maar snap alleen nooit zo dat je graag alles negatief bekijkt. Heb jij wel vreugde in je als je voetbal kijkt? Kritisch zijn is prima, overkritisch zijn is vervelend. Dan wordt je een nieuwe Aad de Mos.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wel eens met A&L, het was gewoon prima gisteren. Bagatelliseren is gewoon niet nodig, want we weten allemaal dat dit constante niveau toch niet vastgehouden wordt. Des te meer geniet ik ook van echt goede potjes. Een verdedigend wonder zal Ajax niet worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gewoon prestatiecontractje geven aan Jan, niks mis mee. Kost je geen drol en kan altijd een keer goed uitpakken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Precies. Het is wel een type die je nog niet rond hebt lopen in de selectie. Mocht het een keer vastzitten gooi je Jan erin, probeer je het op een opportunistischer manier.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Wel eens met A&L, het was gewoon prima gisteren.

Nogmaals, lees mijn posts van vannacht, over de wedstrijd. Lijkt me toch duidelijk dat ik genoten heb, tevreden was, meer dan zelfs, maar gewoon weiger de polonaise te gaan lopen als er nog zoveel winst in het spel te behalen valt. Lijkt me ook niks mis mee, durf zelfs te stellen dat jullie dat ook graag zien gebeuren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Precies. Het is wel een type die je nog niet rond hebt lopen in de selectie. Mocht het een keer vastzitten gooi je Jan erin, probeer je het op een opportunistischer manier.

Het is de vraag of je zo'n type nodig hebt. Ajax gaat ook nooit beter spelen als pinchhitter Bulykin erin komt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is de vraag of je zo'n type nodig hebt. Ajax gaat ook nooit beter spelen als pinchhitter Bulykin erin komt.

Hij maakte wel de 2-2 tegen PSV.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

PFF haha wat een beschaming dit.

1-3

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een gigantische faalhazen zeg.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ze hebben vast een donderpreek gehad in de rust. Pff...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Daar gaat m'n Toto. Nu al

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha hoe noemde timbo PSV een tijdje terug nou? De koning van de EL, de ploeg wie Nederland dankbaar moest zijn omdat ze zoveel punten pakten in de EL.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

hahaha wat een kansen missen ze zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Blijkt dat het nog best lastig is om 4-0 te winnen van de JL club. Je ziet dat het ook anders kan...

Maar...Blondie met de 2-3! Toch positief, hopelijk wint PSV nog.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mooi, nog 2 of 3 erbij graag.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Blijkt dat het nog best lastig is om 4-0 te winnen van de JL club. Je ziet dat het ook anders kan...

Maar...Blondie met de 2-3! Toch positief, hopelijk wint PSV niet.

Wat heb jij er nou aan dat we gelijkspelen of verliezen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Wat heb jij er nou aan dat we gelijkspelen of verliezen?

Haha sorry, ik wilde ''nog'' typen maar postte per ongeluk ''niet''.

Ik hoop juist dat PSV wel wint, goed voor de Nederlandse punten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.