- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Janssen en Eriksen 
Wat een verschil met afgelopen maanden zeg zo'n begin van een uitwedstrijd
Wals er maar overheen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kun je dit nog voetbal noemen? Roda passt de bal 3x achterin met moeite rond en jaagt hem dan maar naar voren. Jupiler League voetbal. En dat is dan nog het betere team...
Wel weer genieten van Kennis Vermeer, de man doet qua capriolen Bruce Grobbelaar verbleken.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
"Het goede positie spel van Ajax" bij het opbouwen
Aadje is het niet met je eens denk ik.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12885 stemmen
4-5 momenteel bij Club Brugge - RC Genk ... mooi Chelsea - Arsenal voorbij 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aad de Mos bestaat niet. Zag trouwens net pas het kooltje van Eriksen en die zat er goed in. Maar verder is het heel, heel pover. Heb maar weinig kansen gezien ook nav dat 'goede positiespel'.
Co gaat trouwens met het middenveld Chadli - Brama - De Jong spelen 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Die Malki is wel een vies spelertje. Gaat al de hele week vol in op de keepers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kijk eens zo makkelijk. En dan hebben we het over de eredivisie...
Dat zoontje van Balotelli kan er ook niet zo veel van he?
edit: en hij legt er prompt ééntje in 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Aad de Mos bestaat niet. Zag trouwens net pas het kooltje van Eriksen en die zat er goed in. Maar verder is het heel, heel pover. Heb maar weinig kansen gezien ook nav dat 'goede positiespel'.
Co gaat trouwens met het middenveld Chadli - Brama - De Jong spelen
Moet je je ogen een keer open doen. Ajax speelt gewoon goed en heeft alleen nog maar uit goede aanvallen gescoord. Drie stuks 
Lukoki heeft een leuke actie en is snel, maar vind zijn eindpass vanaf de zijkanten tot nu toe echt heel matig in de twee wedstrijden tot nu toe. Hadden we al veel meer moeten uit halen in deze twee matches. Hij moet nog duidelijk groeien in zijn spel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ajax speelt gewoon goed
Meen je dat nu echt? Tegen dit Roda in een half uur 6 corners tegen krijgen is een prestatie an sich. Dit riekt naar scorebordjournalistiek...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lukoki heeft potentie.
Verder speelt Ajax op 60% en ligt de bal er driemaal uitgespeeld erin. Top!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Meen je dat nu echt? Tegen dit Roda in een half uur 6 corners tegen krijgen is een prestatie an sich. Dit riekt naar scorebordjournalistiek...
Oke, af en toe slordig. Maar Roda heeft nog geen (uitgespeelde) kans gekregen. Ondanks het gestuntel soms achterin
Voor de rest is het duel al vanaf het begin gewoon onder controle.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Beter. Kunnen we weer even inlopen op PSV en Twente, want ik verwacht dat die toch gelijk gaan spelen...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ook wel leuk dat de Boer gewoon schijt heeft en 3-4-3 speelt, aanvallender kan het eigenlijk niet.
En oh ja, Anita speelt een puike pot. Duidelijk in zijn element op het middenveld. Zeker niet de slechtste de laatste weken
Op een potje tegen onze vrienden uit Rotterdam na dan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oke, af en toe slordig. Maar Roda heeft nog geen (uitgespeelde) kans gekregen. Ondanks het gestuntel soms achterin
Voor de rest is het duel al vanaf het begin gewoon onder controle.
Roda is dan ook echt afschuwelijk, een parodie op het edele voetbalspel. Ze krijgen er gemiddeld 3 tegen volgens de commentator, het verbaast me niks.
Maar ik schrik echt van dit 'niveau', ook al een tijdje geen eredivisie meer gekeken, maar alle ballen achter de man, constant pas na 3, 4 balcontacten de bal goed hebben liggen. En dan is in de 2e helft ook nog eens alle 'spanning' weg. Het valt me zwaar. Hopelijk is Twente - PSV wat hoogstaander of ik gooi Human Centipede erin...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Voor de neutrale kijker is dit inderdaad geen leuke pot, behoorlijk eenzijdig en op halve kracht wint Ajax deze pot.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als zelfs zo'n non-talent als Ebicilio scoort dan weet je het wel...
Lekker zelfvertrouwen tanken zo voor de hoofdstedelijke voetbaltrots. Nu nog even de semi-profs uit Zagreb verslaan en de crisis is weer even voor 2 weken bezworen.
Lintje voor de scheids trouwens die geen extra tijd bijtrekt.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Het was natuurlijk niet super, maar ik vond het wel redelijk. En het ging er deze wedstrijd natuurlijk om om eindelijk weer eens de nul te houden en te winnen. Wat was Erikssen toch geweldig vandaag, hopen dat hij deze vorm vast weet te houden. Verder is het altijd billenknijpen als Enoh aan de bal komt. Natuurlijk was het niet super, maar het was gewoon een zakelijke overwinning.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Makkie voor Ajax al had ik tussen 1-0 en 2-0 nog wel beetje hoop. Was minste fase van Ajax, wat corners en Ajax creerde weinig toen. Na 2-0 was het gelopen. Net als Eindhoven trouwens weer ontstellend slecht Roda gezien. Vraag me af hoe die zoveel punten kunnen hebben.
Nu lekker Twente - PSV. Nu moeten we het eindelijk weer eens een keer laten zien in topwedstrijd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Bij voorzetten is die Janko toch wel levensgevaarlijk
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Man wat een klotegoal. Maar ja, anders was het pingel geweest. Wat een stomme actie van Toivonen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
2 hilarisch slechte goals hahahha
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Douglas heeft z'n pillen weer eens niet genomen. Wat een druktemaker is het ook.
Razend tempo en gelukkig 3 klasses hoger in niveau dan het andere potje. Jonge bekkie van Sparta houdt zich voorlopig goed staande.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Leuke pot maar ben er toch niet gerust op. Al ligt er in de omschakeling wel veel ruimte. Wijnaldum mist echter iedere vorm van overzicht en vernuft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wijnaldum mist echter iedere vorm van overzicht en vernuft.
Ik zit met verbijstering de commentator aan te horen die dit blinde projectiel zit op te hemelen.. Weliswaar pakt-ie een paar balletjes af van Brama maar wat-ie er vervolgens mee doet 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Verdiende 1-2. Nu gaan ze hopelijk niet, net als verleden week, enorm prutsen achterin en het zo nog veel te spannend maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.