• 16.054 nieuwsartikelen
  • 179.177 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.666 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.746 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nou, ik ben on my way to Zagreb.

Zal een fijn reisje worden!! Uitgebreid verslag komt woensdagnacht of donderdag wel

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Succes is daar wel gewenst, want het wordt daar een heksenketel

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

En levensgevaarlijk, dus als ik terug kom hehe.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Zal een fijn reisje worden!! Uitgebreid verslag komt woensdagnacht of donderdag wel

Have fun en succes! 1-2, twee treffers van Theo!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Take 5 schreef:

Prachtige aktie van Van Persie. het verschil tyussen bergkamp en Bergkamp: de laatste had deze bal niet op de paal geschoten, maar in het net. Van Persie vind ik ook nog wat tekortkomen t.o.v. Bergkamp. Ik vind v. Persie veel grilliger.

Wat een onzin, dit was gewoon pech. Dit gebeurt van Persie maar had Bergkamp ook kunnen gebeuren. Hier doe je echt niks aan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

C'mon Zagreb, C'mon Zagreb

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Wat een onzin, dit was gewoon pech. Dit gebeurt van Persie maar had Bergkamp ook kunnen gebeuren. Hier doe je echt niks aan.

Bergkamp deed het zelfs nog in het Ajax veteranen elftal

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bergkamp deed het zelfs nog in het Ajax veteranen elftal

(embed)

Doet hij inderdaad mooi. Maar ik ben het er niet mee eens dat de bal die van Persie op de paal schiet en Bergkamp erin, het verschil is tussen deze 2 toppers. Die bal van van Persie gaat binnenkant paal eruit, 80% van die ballen gaan erin. Dit is gewoon stomme pech.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Hoe vaak heb ik Bergkamp niet zulke doelpunten zie maken; daar is v. persie nog niet, maar hij heeft nog even (ik weet overigens niet precies hoe oud hij is). Over de pech/bal van v. Persie zou Cruijff zeggen: toeval is logisch

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Bergkamp scoort zo'n bal wel. dat is simpelweg wel het verschil tussen beiden hoor.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dus Bergkamp heeft nog nooit een bal op de paal geschoten want daar is hij te briljant voor?

Kijk er is behoorlijk wat voor te zeggen dat Bergkamp een betere speler was dan Van Persie nu is maar om dat nou op te hangen aan een balletje 5 centimeter meer naar rechts is onzin.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Deze discussie is maar weer het bewijs dat voetbal over-geanalyseerd wordt. Moe word ik ervan

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Inderdaad, gaat helemaal nergens over.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Het is ook meer dagbesteding dan discussie hier..

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Bergkamp scoort zo'n bal wel. dat is simpelweg wel het verschil tussen beiden hoor.

Achja, van Persie doet het weer zo.

YouTube - Fantastic Goal | Van Persie

YouTube - Robin van Persie Goal vs Liverpool 2011[FULL HD]

YouTube - Robin Van persie free kick vs Fulham

YouTube - Van Persie crazy free kick

Nicolage Rico schreef:

Inderdaad, gaat helemaal nergens over.

Nou, dan reageer je toch lekker niet op een discussie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Let effe op nummer 6

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Het is natuurlijk zo dat Bergkamp die nummer 6 video hierboven expres mistte; hij is veel te eerzuchtig om zo' n simpele goal te maken .

Het gaat erom dat v. Persie tot dusver nog niet is aangekomen op het level waar Bergkamp zat, maar misschien komt het nog.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Take 5 schreef:

Het is natuurlijk zo dat Bergkamp die nummer 6 video hierboven expres mistte; hij is veel te eerzuchtig om zo' n simpele goal te maken .

Het gaat erom dat v. Persie tot dusver nog niet is aangekomen op het level waar Bergkamp zat, maar misschien komt het nog.

Ik ben het ermee eens dat Bergkamp op een hoger niveau zat dan van Persie nu is. Maar om te zeggen dat het verschil is dat Bergkamp die bal van van Persie (tegen Sunderland) erin schoot vind ik wel erg simpel, want van Persie had gewoon veel pech.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Bergkamp heeft heel veel stift- of aanverwante goals gemaakt. Hij schoot de bal er wat vaker op die manier in, wat ik met dat voorbeeld aan wilde tonen. Het is uiteraard niet zo dat v. Persie een snertvoetballer is en dat zijn poging gisteren dom was. Je moet ook wat geluk hebben soms.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Van Persie vergelijken met Bergkamp is ook een beetje raar. Bergkamp creërde, Van Persie maakt af. Je moet de cijfers maar even naast elkaar leggen. Dat ze stilistisch enige overeenkomsten vertonen wil verder niet zoveel zeggen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Chucky92 schreef:

Nou, dan reageer je toch lekker niet op een discussie.

Ik doelde op de opmerking dat-ie er bij Bergkamp wel in was gegaan en bij van Persie niet.

Bergkamp had een iets verfijnder techniek, maar scoorde verder een stuk minder (ook omdat hij op een andere positie stond uiteraard).

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Kick Off: Sounders attendance ranked 4th largest in world | MLSsoccer.com

Teken dat MLS steeds groter wordt. Met 64,140 Seattle Sounders supporters, waren op Zaterdag avond alleen Bayern Munchen, Real Madrid en Barca beter bezocht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bergkamp was absolute wereldklasse, van Persie (nog?) niet. Dat is het verschil. Maar beiden zijn technisch zeer begaafd.

Maar dit buitenaardse niveau weet van Persie echt niet te behalen.

Zag die goal live op tv, zal hem nooit vergeten. Misschien wel de meest geniale goal die ik ooit heb gezien. Dit kan eigenlijk helemaal niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Laatste kans voor wie het alsnog vergeten is, tot morgen 20.44 nog de tijd om de Moviemeter CL toto in te vullen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een van de meest geniale passeerbewegingen, absoluut. Maar om de status te krijgen van de meest geniale goal ooit gezien moet toch meer gebeuren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Vorig jaar deed van Persie het ook al tegen Sunderland, trouwens:

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Het lijkt erop dat enkele Ajax-fans wat meer voor Bergkamp gaan en de Feyenoord-fans van Persie iets omhoog 'liften' .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat Arsenal-team van toen is nog steeds 1 van mijn favoriete teams ooit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Take 5 schreef:

Het lijkt erop dat enkele Ajax-fans wat meer voor Bergkamp gaan en de Feyenoord-fans van Persie iets omhoog 'liften' .

Valt wel mee. Ik denk dat iedereen Bergkamp wel de betere van de 2 vind. Verder heb ik ook niks tegen van Persie hoor, prachtige sierlijke speler. Maar wel net iets minder.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bergkamp was absolute wereldklasse, van Persie (nog?) niet. Dat is het verschil. Maar beiden zijn technisch zeer begaafd.

Maar dit buitenaardse niveau weet van Persie echt niet te behalen.

(embed)

Zag die goal live op tv, zal hem nooit vergeten. Misschien wel de meest geniale goal die ik ooit heb gezien. Dit kan eigenlijk helemaal niet.

Ik vond de actie vooraf bij die bal op de paal van Van Persie mooier. Ging er enkel niet in.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.