- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Valt wel mee. Ik denk dat iedereen Bergkamp wel de betere van de 2 vind. Verder heb ik ook niks tegen van Persie hoor, prachtige sierlijke speler. Maar wel net iets minder.
Bergkamp was een completere voetballer, met een iets allrounder techniek.
Sowieso is het onzinnig om de 2 spelers te vergelijken op hun verdiensten, daar van Persie nog een jaar of 6 heeft te gaan.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Dit was zeker niet vorig jaar. Ik zag daar vriend Flamini nog lopen. Die is al een jaartje of wat de deur uit.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Alrighty then.
Die is inderdaad al met het 4e seizoen bij AC Milan bezig. Weet ook niet waarom ik vorig jaar typte, haha.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, als feyenoord supporters hebben we het zo slecht nog niet.....
Nieuw dieptepunt in clubgeschiedenis AS Monaco | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Damn.! Dat is erg.
Inderdaad, het kan dus nog erger dan bij ons 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Doodzonde voor zo'n ploeg. Ik herinner me nog de tweestrijd (halve finale Europacup II) van Feyenoord tegen AS Monaco - echt heerlijk. Toen speelde George Weah nog bij Monaco.
Uit werd het 1-1 om vervolgens in de Kuip uitgeschakeld te worden met 2-2 (Feyenoord schoot in de allerlaatste seconde nog op de paal). 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Monaco is toch een kunstmatige fuckclub.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vele mooiere clubs, vind het ook maar een identiteitsloos clubje.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vele mooiere clubs, vind het ook maar een identiteitsloos clubje.
Tuurlijk zijn er veel mooiere clubs. Maar Monaco is toch een club met naam. Vind het altijd pijnlijk als het slecht gaat met zulke clubs.
In 2004 stonden ze nog in de finale van de CL. Het kan snel verkeren.
De club heeft spelers gehad als Klinsmann, Weah, Adebayor, Vieri, Hoddle, Barthez, Henry, Trezeguet, Thuram, Petit, Evra, Scifo, Morientes, Marquez, Saviola, Prso, etc.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb het altijd een schande gevonden dat ze uit mochten komen in de Franse ligue. Good riddance wat mij betreft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1 keer per jaar hebben ze dan nog wat te zien met de Supercup. Verder vind ik Monaco ook maar zo'n koningshuiscluppie. Geen eigen identiteit.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is toch een eigen identiteit? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, meer zo'n verlengstukkie net als dat jaarlijkse circus en formule 1 om te laten zien dat ze als monarchie toch wel echt meetellen.
Het is allemaal zo gemaakt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ach, dat kan ik er wel los van zien hoor, de voetbalclub AS Monaco. Maar ik geef toe dat het niet echt een club met sfeer is, inderdaad.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ze hebben idd wel een goede jeugdopleiding (gehad) , dat is waar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind alle clubs uit Frankrijk schijtclubs. Sowieso schijtcompetitie, geen zak aan. En ik heb het niet over de sterkte van clubs.
Overigens heb ik wel een mooie herinnering aan AS Monaco. Was echt heerlijk hoe Morientes als huurling bij Monaco in 2004 Real Madrid uit de KO fase CL schoot 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beetje Ligue Lyon en dan de Franse competitie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beetje Ligue Lyon en dan de Franse competitie.
Welnee, al jaren niet meer. De gouden jaren van Lyon zijn een jaartje of 3 terug al beëindigd qua totale overheersing van de competitie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo weinig kijk ik naar Frans voetbal. Zie alleen maar elk jaar Lyon in de CL en verder niks.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
het barst natuurlijk van de prachtige clubs in Frankrijk vol historie, traditie en heel veel fans, zoals l'OM, PSG, Saint-Etienne,
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je moet er van houden. Net als met Italiaans voetbal heb ik ook niks met Frank voetbal (en Portugees voetbal idem). Maar Italië en Portugal kennen nog wel een paar mooie clubs.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was voor Erwin Koeman weinig eer te behalen dit jaar, alle goede spelers weggekocht. Utrecht gaat het dit seizoen nog erg moeilijk krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Erwin Koeman stapt op bij Utrecht. Toch wel verrassend.
Zeker verassend, hoewel het vanaf 't eerste moment niet echt klikte met Utrecht en R. Koeman, had ik het idee. Sowieso geen goede communicatie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Erwin Koeman stapt op bij Utrecht. Toch wel verrassend.
Totaal niet verrassend. Toen hij kwam had hij oa nog Mertens, Strootman, v Wolfswinkel en Silberbauer. Daarna vertrok iedereen en hij kreeg een paar van die matige Zweden terug. En Rodney Sneijder, maar daar wist hij weer niks van. Ook erg vreemd. Dit Utrecht kan nooit voldoen aan de eisen van Van Seumeren (Europees voetbal halen).
Ik heb wel medelijden met Erwin Koeman. Hij is gewoon genept daar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zeker verassend, hoewel het vanaf 't eerste moment niet echt klikte met Utrecht en R. Koeman, had ik het idee. Sowieso geen goede communicatie.
Het was ook weer niet erg belangrijk dat Utrecht niet met Ronald Koeman klikte... 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
het barst natuurlijk van de prachtige clubs in Frankrijk vol historie, traditie en heel veel fans, zoals l'OM, PSG, Saint-Etienne,
Ik had m'n kamer vroegah volhangen met vlaggen en vaantjes van PSG.
Ze hadden een prima team toen ze de Europacup II wonnen in 1996 (die had Feyenoord dat jaar moeten winnen, overigens
)
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Het was ook weer niet erg belangrijk dat Utrecht niet met Ronald Koeman klikte...
Ja sorry, dat is natuurlijk de enige coach die er toedoet van de 2. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.