- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Prima zaak. Chelsea is behoorlijk rijk. Kom maar met een bedrag van een miljoen of 15-20. Ben ik tevreden mee. Schijnt dat Ajax een erg talentvolle rechtsback in de jeugd heeft. Probleem opgelost.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
De Boer had het niet over 1 situatie, maar meerdere. Overigens vind ik het juist goed dat Vermeer, V/D Wiel en Verthongen het zo proberen op te lossen. Ziet er tenminste beter uit dan de bal naar voren peren. Jij zegt dat het tijd scheelt, maar dat is onzin, want Ajax stond toen voor en dan wil je juist zoveel mogelijk balbezit. Als Vermeer de bal naar voren rost is de bal gegarandeerd voor de tegenstander, omdat wij geen kopsterke spelers voorin hebben lopen. Dan heb ik liever dat je het voetballend probeert op te lossen, zodat je de tegenstander opentrekt én zelf balbezit houdt, wat wil je nog meer?
Daarom praatte de Boer ook poep. We hebben 1x gefloten en dat was bij dat belachelijke moment dat er 4/5 keer werd teruggespeeld op Vermeer vanaf bijna de achterlijn. En dan bij de zesde keer nog is naar voren rammen, vertel me...hoe had het geen tijd kunnen schelen als ze dat al bij de 1e keer hadden gedaan. Misschien moet je ook aan het doelsaldo denken ivm het kampioenschap?????? En als je dit er goed uit vond zien dan maak je jezelf alleen maar belachelijk, want het zag er gewoon niet uit, het kwam ontzettend knullig en amateuristisch over. Allesbehalve zelfverzekerd. En nogmaals, ik heb het alleen over die ene situatie waarover nu zoveel onzin wordt geluld en mensen ook maar blijven doorgaan 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Prima zaak. Chelsea is behoorlijk rijk. Kom maar met een bedrag van een miljoen of 15-20. Ben ik tevreden mee. Schijnt dat Ajax een erg talentvolle rechtsback in de jeugd heeft. Probleem opgelost.
Puur uit interesse, maar doel je op Legeon, Toivomaki of toch Van Rhijn als rechtsback?
Ik zou namelijk proberen om Van der Wiel nog 1 jaar te houden, omdat Toivomaki er nog niet klaar voor is en Van Rhijn centraal waarschijnlijk beter tot zijn recht komt. Legeon schijnt wel tegen het eerste aan te hikken, maar van Legeon weet ik niet zoveel.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
[
Daarom praatte de Boer ook poep. We hebben 1x gefloten en dat was bij dat belachelijke moment dat er 4/5 keer werd teruggespeeld op Vermeer vanaf bijna de achterlijn. En dan bij de zesde keer nog is naar voren rammen, vertel me...hoe had het geen tijd kunnen schelen als ze dat al bij de 1e keer hadden gedaan. Misschien moet je ook aan het doelsaldo denken ivm het kampioenschap?????? En als je dit er goed uit vond zien dan maak je jezelf alleen maar belachelijk, want het zag er gewoon niet uit, het kwam ontzettend knullig en amateuristisch over. Allesbehalve zelfverzekerd. En nogmaals, ik heb het alleen over die ene situatie waarover nu zoveel onzin wordt geluld en mensen ook maar blijven doorgaan
Waarom zou je de bal naar voren rossen, zodat je de bal verliest en weer moet gaan jagen? Je kan veel beter het voetballend oplossen en de tegenstander de meters laten maken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Puur uit interesse, maar doel je op Legeon, Toivomaki of toch Van Rhijn als rechtsback?
Ik zou namelijk proberen om Van der Wiel nog 1 jaar te houden, omdat Toivomaki er nog niet klaar voor is en Van Rhijn centraal waarschijnlijk beter tot zijn recht komt. Legeon schijnt wel tegen het eerste aan te hikken, maar van Legeon weet ik niet zoveel.
Legeon. Ik baseer me overigens wel vooral op verslagen en verhalen van mensen die de Ajax jeugd echt goed volgen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Kom maar met een bedrag van een miljoen of 15-20.
Ze zijn toch niet helemaal gek?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach als je Torres voor een krankzinnig bedrag haalt zullen ze ook wel miljoentje of 15 aan Wiel uitgeven. Gewoon maandje of 2 rente voor onze Abramovic. Ik vind het prima als die weggaat nu.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Waarom zou je de bal naar voren rossen, zodat je de bal verliest en weer moet gaan jagen? Je kan veel beter het voetballend oplossen en de tegenstander de meters laten maken.
Vanaf de achterlijn waar elk van de 4 verdedigers van Ajax een mannetje van Groningen op staat?
En iedere keer dat voetballen argument, hoe vaak moet ik ook zeggen dat ik het daarmee eens ben 
Kijk het moment maar terug op EL of zo, want je hebt volgens mij geen idee hoe idioot het eruit zag. Ik ga hier niet meer op in.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Als ik het afgelopen jaar las wat jullie denken wat spelertjes als Fer, Vlaar en Wijnaldum waard zouden zijn, dan is 15 miljoen voor vd Wiel goed te doen 
Nou, tijd voor een potje voetbal. Hup United, schop dat Chelsea d'r uut!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Mooi om te zien dat Man U meteen de aanval kiest!
Voor mijn gevoel een veel aantrekkelijkere wedstrijd om te zien dan vorige keer. Het spel golft op en neer.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Hehe dat Knudde plaatje van Theo. nice 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat is die vd Sar een held zeg! Forse sprint trouwens voor een 40 jarige 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik zie trouwens pas net dat Afellay een basisplaats heeft.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Na een rustig begin domineert Barca keihard. Messi is weer onnavolgbaar
Affelay speelt ook verdienstelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie trouwens pas net dat Afellay een basisplaats heeft.
Als ie met een 5-1 aggregate er al niet in mag
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Als ie met een 5-1 aggregate er al niet in mag
.
Haha dat is waar
Maar wel goed voor zijn ontwikkeling, waardevolle speelminuten, je kan mindere teams tegenover je hebben.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Goede goal ook weer van Messi
Zat er al aan te komen nadat hij al kansen miste.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
GIGGGGGGGSSSSSSSSSSSSSS wat een fenomeen, ik kan het niet genoeg benadrukken!
Overigens mooie paas van Rooney.
1-0 Man U.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat een wonderschone goal zeg. En dan bedoel ik vooral de hele aanval met Rooney en Giggs 
Vieze Chelsea bijna zeker uit de CL, heerlijk. Droomfinale Barca-Man Utd komt dichterbij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Man U
. Kom op Chelsea, verlos ons van dit vreselijke team.
Marco, wind je niet zo op man
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Heb echt he-le-maal niks met die waardeloze twee Engelse ploegen he. Wedstrijd interesseert me ook vrij weinig. Barca is weer een stuk leuker om naar te kijken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Heb echt he-le-maal niks met die waardeloze twee Engelse ploegen he. Wedstrijd interesseert me ook vrij weinig. Barca is weer een stuk leuker om naar te kijken.
Dit is anders een alleraardigste pot om te kijken vanavond Robert, een totaal andere wedstrijd dan de vorige keer.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Als ik het afgelopen jaar las wat jullie denken wat spelertjes als Fer, Vlaar en Wijnaldum waard zouden zijn, dan is 15 miljoen voor vd Wiel goed te doen 
Nou, tijd voor een potje voetbal. Hup United, schop dat Chelsea d'r uut!
Vertel. Wie heeft er bedragen genoemd?
In feite is Wiel niet eens 5 miljoen waard, maar er zal wel weer 12 miljoen geboden worden. Ongelooflijke bedragen voor zo'n matige speler.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vertel. Wie heeft er bedragen genoemd?
In feit is Wiel niet eens 5 miljoen waard, maar er zal wel weer 12 miljoen geboden worden. Ongelooflijke bedragen voor zo'n matige speler.
Een minder half jaartje kan eens gebeuren. Vorig jaar en op het WK was hij grandioos. Gelukkig zijn de clubs niet zo kortzichtig als jij. Hoe jammer je het gaat vinden, Ajax gaat gewoon zeker weer 15 miljoen voor hem vangen. Minimaal.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Dit is anders een alleraardigste pot om te kijken vanavond Robert, een totaal andere wedstrijd dan de vorige keer.
Ik kijk vanuit mn ooghoeken, maar zie weinig bijzonders voor mij waardoor ik het geluid bij Barca lager zou moeten zetten. Daarnaast boeit het me ook gewoon weinig als ik allebei de ploegen kut vind 
Tegen het kansenfestijn bij de andere match kan ie sowieso niet op hehe.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Een minder half jaartje kan eens gebeuren. Vorig jaar en op het WK was hij grandioos. Gelukkig zijn de clubs niet zo kortzichtig als jij. Hoe jammer je het gaat vinden, Ajax gaat gewoon zeker weer 15 miljoen voor hem vangen. Minimaal.
Minimaal zou ik niet zeggen. Maar hij is het bij lange na niet waard.
Minder half jaartje? Hij deed het daarvoor een stukkie beter, maar laten we niet gaan overdrijven. Momenteel is hij ronduit zwak. Je doet net of hij net zo goed is als Berry van Aerle of Adri van Tiggelen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.