- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zag ik reppie nou weer springen haha.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook naar jezelf kijken. Ik heb een prima weekend verder net zoals de Feyenoorders. Blunders zijn blunders. Helemaal als de scheidsrechters het zelf al gaan toegeven.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Haha, zag ik de NOS daar de eerste goal van Sulejmani verklappen? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat was een duidelijke penal voor Utrecht 
En nog 1 haha.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die Demouge had rood moeten krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Die handsbal van Meeuwis was zeker een penal ja. Feyenoord kwam een paar x goed weg. Toch wel een meer dan verdiende overwinning. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Misschien hadden ze er wel vijf moeten krijgen.
Dan moet je me ff helpen. Welke 2 nog meer?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ook naar jezelf kijken. Ik heb een prima weekend verder net zoals de Feyenoorders. Blunders zijn blunders. Helemaal als de scheidsrechters het zelf al gaan toegeven.
Puur objectief gezien. Die situatie met Buijse in de eerste helft, was absoluut geen penal, maar een schwalbe. Buijse had een gele kaart moeten krijgen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vrees toch dat, gezien het programma, Ajax de beste papieren heeft. Of Twente moet in Amsterdam winnen, wat best kan.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ajax heeft inderdaad ook niet zomaar gewonnen van Twente.
Ajax heeft het makkelijkste programma, maar moet ook nog 3 punten goedmaken. En er is geen pijl op deze competitie te trekken. Waar de top 3 vorig seizoen bijna alles won, kunnen ze nu van (bijna) iedere tegenstander verliezen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat is die Toivonen toch een onsportieve speler, bah. Hetzelfde geldt voor de 2/3 schwalbes die de spelers van Twente maakten. Die penalty voor Twente was natuurlijk geen penalty. Dan die Rosales, eerder deze week brak Janko op eenzelfde wijze een been en Rosales denkt dat hij dat ook kan. Schorsen voor een wedstrijdje of 10. Dit soort overtredingen moeten veel zwaarder bestraft worden.
Valt mij wel op dat PSV en Twente heel onsportief zijn de afgelopen tijd.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Dan die Rosales, eerder deze week brak Janko op eenzelfde wijze een been en Rosales denkt dat hij dat ook kan.
Denk je werkelijk dat Rosales een been wilde breken? Hij wilde voorkomen dat Roda uitbrak en had er een rode kaart voor over. 4 Wedstrijden zou wel een terechte schorsing zijn.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Makkelijke penalties? Ze hadden er drie moeten krijgen.
Welke drie?
1e Penal was ook gewoon terecht. Wielaert steekt zijn hand uit en blokkeert de bal die richting het doel vloog.
Ja, want als iemand van 20 cm afstand vol schiet, kan hij er wat aan doen dat die bal tegen zijn hand aankomt 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Denk je werkelijk dat Rosales een been wilde breken? Hij wilde voorkomen dat Roda uitbrak en had er een rode kaart voor over. 4 Wedstrijden zou wel een terechte schorsing zijn.
Waarom trekt hij dan niet aan zijn shirt? Hij weet dat er een hele grote kans is dat hij iemand zijn been breekt als hij zo inkomt . Hij komt gewoon vol van achter in, zonder de intentie om de bal te spelen. Nogmaals, voor dit soort overtredingen moet je gewoon 10 wedstrijden schorsing geven, anders houdt het nooit op.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bah, vieze actie van barbie boyvonen weer.. helaas, we hadden al gelijk moeten staan met PSV.. hopelijk is Heracles volgend weekend net zo op dreef met 11 als gister met 10 man tegen WII 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Welke drie?
De 2 die ze kregen + de situatie waar Ruiz werd neergehaald door de keeper. Enorm domme overtreding, want Ruiz kon geen kant op, maar wel een duidelijke penal.
Ja, want als iemand van 20 cm afstand vol schiet, kan hij er wat aan doen dat die bal tegen zijn hand aankomt
Het zijn de regels van de K.N.V.B. Of wil je die negeren? 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Waarom trekt hij dan niet aan zijn shirt?
Daar was hij te laat voor.
Hij weet dat er een hele grote kans is dat hij iemand zijn been breekt als hij zo inkomt . Hij komt gewoon vol van achter in, zonder de intentie om de bal te spelen. Nogmaals, voor dit soort overtredingen moet je gewoon 10 wedstrijden schorsing geven, anders houdt het nooit op.
Niet zo overdrijven.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
De 2 die ze kregen + de situatie waar Ruiz werd neergehaald door de keeper. Enorm domme overtreding, want Ruiz kon geen kant op, maar wel een duidelijke penal.
Vond je dat echt allemaal penal's? Ruiz loopt tegen de keeper en valt, niks aan de hand.
Het zijn de regels van de K.N.V.B. Of wil je die negeren?
Dan moet jij de regels beter leren. Het is pas hands als het opzettelijk hands is, daar is hier geen sprake van.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Snap echt niet waarom iedereen vindt dat Ajax het makkelijkste programma heeft ... We hebben elk jaar moeilijkheden in Nijmegen en Heerenveen en Twente thuis is gewoon extreem lastig.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Vond je dat echt allemaal penal's? Ruiz loopt tegen de keeper en valt, niks aan de hand.
Keeper komt duidelijk uit en brengt Ruiz uit balans.
Dan moet jij de regels beter leren. Het is pas hands als het opzettelijk hands is, daar is hier geen sprake van.
Uitgestoken arm/hand + het blokkeren van de weg v/d bal naar het doel. Net als Meeuwis bij Feyenoord vandaag, was ook een penal. Toegeven hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Misselijke vent is en blijft die Toivoinen inderdaad
. De scheidsrechter bij Utrecht tegen die Rotterdammers was ook een regelrechtte ramp... Maar al met al toch wel aardig voetbalweekend
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Snap echt niet waarom iedereen vindt dat Ajax het makkelijkste programma heeft ... We hebben elk jaar moeilijkheden in Nijmegen en Heerenveen en Twente thuis is gewoon extreem lastig.
Het ligt ook best dicht bij elkaar, inderdaad. Maar Heerenveen is dit seizoen totaal niet in goede doen (hopelijk krijgen ze vertouwen na het gelijkspel tegen PSV) en NEC moet ook zeker te doen zijn. Twente is de underdog in de Arena.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het kan in elk geval alle kanten op.. zie alledrie de topclubs wel punten verspelen nog.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Keeper komt duidelijk uit en brengt Ruiz uit balans.
Nee, Ruiz loopt tegen de keeper op en maakt een schwalbe.
Uitgestoken arm/hand + het blokkeren van de weg v/d bal naar het doel. Net als Meeuwis bij Feyenoord vandaag, was ook een penal. Toegeven hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Uitgestoken hand? Hou toch op, alles behalve. Blokkeren van de weg v/d bal naar het doel.
, ja logisch als hij tegen de hand van Wielaert aankomt. De bal ging naar de hand, niet andersom, er was geen sprake van opzet, dus geen penal.
Idd, toegeven is niet moeilijk, kan jij wat van leren.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Niet zo overdrijven.
Dit is het probleem, men begint deze pschyopatische, walgelijke overtredingen normaal te vinden. Als we handelen volgens jou normen, breekt iemand wekelijks zijn been. Als je hier niet hard tegen optreedt, blijft het maar doorgaan.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4174 stemmen
Zag ik reppie nou weer springen haha.
Ben net thuis en ik open dit topic en ik zie dit als eerst staan. Leuk 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4174 stemmen
Hebben ze samen een passionele relatie dan? Natuurlijk is hij om zijn deskundigheid meegenomen.
By the way: heeft Rik allerlei kaarten aan zijn familie uitgedeeld ofzo? Ik kan met niet voorstellen dat hij wordt toegezongen.
Rikke rot op
Het is Rikkie de kakkerlak
vd Boog wie kent hem niet, vd boog, vd boog is een echte paraciet
Luister vd Boog, wil jij wat voor ons doen, als jij is lekker oprot, dan wordt Ajax kampioen en van je hela hela hela hoooo lala heee
etc. etc. zijn nou niet echt positieve songs lijkt me
Leuke familie heeft hij dan hehe.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Nee, Ruiz loopt tegen de keeper op en maakt een schwalbe.
Uitgestoken hand? Hou toch op, alles behalve. Blokkeren van de weg v/d bal naar het doel.
, ja logisch als hij tegen de hand van Wielaert aankomt. De bal ging naar de hand, niet andersom, er was geen sprake van opzet, dus geen penal.
Idd, toegeven is niet moeilijk, kan jij wat van leren.
Ik stel voor dat je de samenvatting nog een keer kijkt. Dan spreek ik je daarna, oké? 
Prus houdt Ruiz met beide handen tegen. Rode kaart vind ik bij nader inzien wel overdreven. Geel was voldoende geweest.
Ik heb niemand horen klagen over de handsbal van Wielaert, op jou na. HIj stak zijn arm wat uit ja. Penal.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Dit is het probleem, men begint deze pschyopatische, walgelijke overtredingen normaal te vinden. Als we handelen volgens jou normen, breekt iemand wekelijks zijn been. Als je hier niet hard tegen optreedt, blijft het maar doorgaan.
Nogmaals: je overdrijft.
4 Wedstrijden vind ik ook een fikse, maar terechte, schorsing.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.