- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Zooo.. 2-5 niet mis. Had ik niet verwacht van Schalke.
Heb ook zin in morgen; Benfica-PSV. Al ben ik bang dat het helemaal niks wordt. Psv heeft zaterdag de genadeslag gehad.. 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Sorry maar hier ben ik het totaal niet met je eens. Real Madrid was in de eerste helft nergens. Behalve die ene kopbal van Adebayor hebben ze niks klaargespeeld, en dan tegen 10 man nog zoveel ruimte laten aan je linkerflank zodat Bale een paar keer kan ontsnappen.
Als Crouch er dan nog bij is, kan Van Der Vaart samen met Modric een veel betere rol spelen dan diepe spits en heb je een geheel andere wedstrijd. Tottenham speelde heel compact hoor maar na die 2de goal(ook onmiddellijk in het begin van de 2de helft) waren ze het vertrouwen helemaal kwijt. En dan pas is Real Madrid beginnen combineren waaruit gevaar kwam. Wat nog het lachwekkendst was is de manier waarop Real Madrid probeerde te combineren in de kleine ruimtes, niet één keer hebben ze elkaar juist kunnen vinden met het tikken. De laatste goal van Cristiano is dan nog eens een dekkingsfout en een blunder van de keeper. Real had heel veel meeval, Tottenham had heel veel malchance. Maarja dat is voetbal hé.

groeten uit Madrid!
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Is dit sarcastisch bedoeld of zit je momenteel echt in Madrid kos? Het is trouwens een eerlijke en kritische analyse die ik schreef. Als ze zo spelen tegen Barca ben ik bang dat ze wederom afgestraft worden.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Prachtig filmpje. Kippenvel. Blijft mooi.
Was eigenlijk een sprookje om de finale in de eigen Kuip te halen en (uiteraard) te winnen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Mooi blondje + vlaggetje van lelijke club = lelijk blondje
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Is dit sarcastisch bedoeld of zit je momenteel echt in Madrid kos? Het is trouwens een eerlijke en kritische analyse die ik schreef. Als ze zo spelen tegen Barca ben ik bang dat ze wederom afgestraft worden.
Ach, bij Madrid weten ze ook wel dat ze bepaald geen wereldpot hebben gespeeld hoor. Maar who cares.
Hier in NL moet de media weer alleen negativiteit blaten als het om Madrid gaat.
Whatever.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi blondje + vlaggetje van lelijke club = lelijk blondje
Indeed
. Al is ze zondat dat vlaggetje ook niet veel soeps hoor
.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ach, bij Madrid weten ze ook wel dat ze bepaald geen wereldpot hebben gespeeld hoor. Maar who cares.
Hier in NL moet de media weer alleen negativiteit blaten als het om Madrid gaat.
Whatever.
Hoezo is de media negatief als iedereen(en jijzelf ook) zelf ook weet dat het een matige pot was. Hoe kan je dan in godsnaam de media kwalijk nemen dat ze er ook niet onverdeeld positief over zijn.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
De media is altijd tegen Madrid, net zoals ze altijd pro-ajax en pro-barcelona zijn.. zo werkt dat in paranoïde hoofden rep 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heeft weinig met paranoia te maken, maar kom gewoon omdat de mensen uit de media nu eenmaal in en om Amsterdam (Het Gooi, Haarlem, etc) wonen en dus Ajax/Barcelona (link met Cruijff en vele Nederlanders) georiënteerd zijn...... Heeft niets met paranoia te maken, eerder domheid als je het ontkent.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Eerder belachelijkheid als je daarin gelooft.. het Madrid van Zidane werd heus wel alom geprezen hoor, ook door die zgn. groep samenzweerders waar jij nu op doelt, gewoon op tijd je medicatie innemen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heeft niets met geloven te maken. Kan gewoon feitelijk worden vastgesteld. Vraag de heren presentatoren, programmamakers en producers in televisieland/Hilversum eens naar hun voorkeur? Heb er zelf nog een tijd gewerkt, ruim 75% is gewoon voor Ajax. Dat ze het spel van Zidane waarderen verandert niets aan die tendens.
Heeft verder ook helemaal niets mij samenzwering te maken, hier bij TV Rijnmond zijn de meeste voor Feyenoord en bijTC Oost, zeer waarschijnlijk voor Twente.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die feiten zijn alleen zo lastig na te trekken...
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
De feiten liggen anders wekelijks voor het oprapen als je die veredelde Ajax TV-programma's uit Hilversum op TV ziet!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Jeeejj, vanaf volgend jaar krijgen we 'het wijsneusje'(Alex Pastoor) als trainer
Ben benieuwd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die feiten zijn alleen zo lastig na te trekken...
Nee hoor, bel de Studio Sport redactie en vraag ze even allemaal naar hun voorkeur. Snap werkelijk niet dat je er aan twijfelt...
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Mwa, ik vind hem niet slecht. Ik hekel Vloet eerder..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, bel de Studio Sport redactie en vraag ze even allemaal naar hun voorkeur. Snap werkelijk niet dat je er aan twijfelt...
Laat maar, als jij dit soort keiharde "feiten" op tafel legt, dan twijfel ik geen seconde meer! Ik weet genoeg.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
De feiten liggen anders wekelijks voor het oprapen als je die veredelde Ajax TV-programma's uit Hilversum op TV ziet!
Weer zo'n non-argument en allesbehalve een feit.. de enige 2 voetbalpraat programma's zijn amper gekleurd door pro-ajax argumenten, eerder kritiek. Derksen en v/d Gijp hebben een lage pet op van ajax, ondanks dat Derksen wel een Cruijff-adept is, maar dat lijkt me iets anders. En Mulder of Waterreus hebben er ook niks mee. Het misverstand is eerder dat ze niet fel en uitgesproken anti-ajax zijn (of kunnen zijn in hun rol als commentator), alleen dat zou jullie natuurlijk tevreden stellen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Mwa, ik vind hem niet slecht. Ik hekel Vloet eerder..
Pastoor doet het niet verkeerd bij Excelsior en slechter dan Vloet op het moment zal het wel niet worden. Vind het wel best, er moet íets veranderen bij NEC.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jeeejj, vanaf volgend jaar krijgen we 'het wijsneusje'(Alex Pastoor) als trainer
Ben benieuwd. Vreemd, Vloet doet het toch niet zo slecht?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Whatever.

Schitterend.
Misschien moet je eens wat na gaan denken, dan begrijp je waarom er zoveel negativiteit is als men over Madrid spreekt. De Sp!ts was vanmorgen ook al weinig lovend door oa dat walgelijke juichen van Pepe na de rode kaart van Crouch. Dat soort gedoe werkt op een gegeven moment gewoon keihard tegen je als club. Real heeft gewoon een slecht imago gekregen de laatste jaren en opperhufter Mourinho geeft de mensen die nog een beetje twijfelden het laatste zetje 
Maar het moet jou toch worst wezen. Ik zit er ook niet meer mee als mensen Ajax afzeiken. Ieder zijn mening. Soms levert het mooie discussie op, maar die meningen boeien me verder weinig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Weer zo'n non-argument en allesbehalve een feit.. de enige 2 voetbalpraat programma's zijn amper gekleurd door pro-ajax argumenten, eerder kritiek. Derksen en v/d Gijp hebben een lage pet op van ajax, ondanks dat Derksen wel een Cruijff-adept is, maar dat lijkt me iets anders. En Mulder of Waterreus hebben er ook niks mee. Het misverstand is eerder dat ze niet fel en uitgesproken anti-ajax zijn (of kunnen zijn in hun rol als commentator), alleen dat zou jullie natuurlijk tevreden stellen.
Dat Derksenprogramma is ook geen voetbalprogramma, maar een praatprogramma. We hebben het over Studio Sport, daar waar men wedstrijden becommentarieerd.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen

Schitterend.
Misschien moet je eens wat na gaan denken, dan begrijp je waarom er zoveel negativiteit is als men over Madrid spreekt. De Sp!ts was vanmorgen ook al weinig lovend door oa dat walgelijke juichen van Pepe na de rode kaart van Crouch. Dat soort gedoe werkt op een gegeven moment gewoon keihard tegen je als club. Real heeft gewoon een slecht imago gekregen de laatste jaren en opperhufter Mourinho geeft de mensen die nog een beetje twijfelden het laatste zetje 
Maar het moet jou toch worst wezen. Ik zit er ook niet meer mee als mensen Ajax afzeiken. Ieder zijn mening. Soms levert het mooie discussie op, maar die meningen boeien me verder weinig.
Vind ik allemaal prima, maar niet bij mensen die zogenaamd voor hun werk objectief naar wedstrijden moeten kijken en verslag doen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
het is toch verwonderlijk dat op één of andere manier Ajax er weer bij word betrokken. 
Goeie overwinning van Madrid wat de meeste al voorspeld hadden en een ware afgang van Inter.
Ben benieuwd hoe Barca het er vanaf brengt en dan hopelijk een goddelijke maand tegemoet gaan zien met een zooitje Real-Barca. 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Twitter:
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Vreemd, Vloet doet het toch niet zo slecht?
Is geen gedwongen vertrek. Sparta blijft toch de club van Vloet en voelde er al vaker wat voor om terug te keren. Nu was hij benaderd om daar algemeen/technisch directeur te worden dus dan sla je dat niet af.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vind ik allemaal prima, maar niet bij mensen die zogenaamd voor hun werk objectief naar wedstrijden moeten kijken en verslag doen.
Objectiviteit bestaat niet. Ook niet onder commentatoren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.