• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.905 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk wel. Gewoon feiten noemen, meer niet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tuurlijk wel. Gewoon feiten noemen, meer niet.

Ik bedoel, je ziet ze eigenlijk niet. Al is die gast van de NOS met Barca wel wat overdreven jah.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Net als Sierd de Vos, Jack van Gelder en veruit de meeste analytici in NL .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik bedoel, je ziet ze eigenlijk niet. Al is die gast van de NOS met Barca wel wat overdreven jah.

Je ziet ze weinig. Heb persoonlijk meer met Engelse commentatoren. Vooral Andy Gray .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Net als Sierd de Vos, Jack van Gelder en veruit de meeste analytici in NL .

Sierd ken ik vooral van naam, heb normaal geen Sport 1. Van Gelder valt toch wel mee? Die gilt als een varken bij Oranje en NLse ploegen in Europa, maar verder houdt hij zich wel redelijk afzijdig. Ben overigens geen fan van Sjekkie hoor, irritante zak.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je ziet ze weinig. Heb persoonlijk meer met Engelse commentatoren. Vooral Andy Gray .

Hehe, die doet toch de Fifa games? Andy Gray en Mark Lawrenson ofzoiets?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sierd ken ik vooral van naam, heb normaal geen Sport 1. Van Gelder valt toch wel mee? Die gilt als een varken bij Oranje en NLse ploegen in Europa, maar verder houdt hij zich wel redelijk afzijdig. Ben overigens geen fan van Sjekkie hoor, irritante zak.

Sierd doet ook wel eens Jupiler League hoor Vind hem wel veruit de leukste commentator, komt vaak met kleine leuke feitjes tijdens een wedstrijd ipv spelers op te noemen die de bal op dat moment heeft.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Andy Gray "deed" altijd de FIFA games. Zal komende editie wel een andere worden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hehe, die doet toch de Fifa games? Andy Gray en Mark Lawrenson ofzoiets?

Klopt, volgens mij is die ander Martin Tyler. Jammer dat Gray ontslagen is bij Sky Sports.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)

Sierd doet ook wel eens Jupiler League hoor Vind hem wel veruit de leukste commentator, komt vaak met kleine leuke feitjes tijdens een wedstrijd ipv spelers op te noemen die de bal op dat moment heeft.

Je denkt toch niet dat ik Jupiler League voetbal ga kijken?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Nee wie wel? Alleen soms vang ik zijn stem even op als de zender op vrijdagavond na VI erop blijft staan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat Derksenprogramma is ook geen voetbalprogramma, maar een praatprogramma. We hebben het over Studio Sport, daar waar men wedstrijden becommentarieerd.

De commentatoren vind ik al helemaal allesbehalve ajax-gekleurd.. het merendeel heeft ook een dusdanig provinciaalse tongval dat ik me afvraag of die niet allemaal eerder anti-ajax zijn

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Als je gaat beweren dat zelfs Leo Driessen en Frank Snoeks niet Ajax-minded zijn, dan verlies je je geloofwaardigheid voor eens en altijd orbit!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Driessen is overduidelijk Ajax supporter ja.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Echt niet. Driessen is meestal aan het zeiken over Ajax. Er is ook al een aantal keer aan RTL gevraagd door Ajax supporters of die kerel niet elke wedstrijd van Ajax mag becommentarieren. Driessen is negatief over alles en iedereen en is daarbij een strontvervelende betweter.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Driessen is een zelfverklaard Ajax-fan, dus tja. Beetje onnozel om dat te gaan tegenspreken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Raar inderdaad. Maakt hij zelf ook geen geheim van, om dat al te gaan ontkennen. Hij is net zo veel Ajax supporter als ik Feyenoord supporter ben.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Driessen is negatief over alles en iedereen en is daarbij een strontvervelende betweter.

Zie je wel, een echte Ajacied dus!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Zie je wel, een echte Ajacied dus!

Goh, is ook geboren in Amsterdam.. wat een verrassing. Overigens zijn voornamelijk mensen uit Z-Holland negatieve zeikerds die alles beter weten, dat is ook een feit.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

Als je gaat beweren dat zelfs Leo Driessen en Frank Snoeks niet Ajax-minded zijn, dan verlies je je geloofwaardigheid voor eens en altijd orbit!

Driessen is in Amsterdam geboren, dus amper verrassend, wanneer is Frank Snoeks dan op ajax-mindedness te betrappen geweest? In zijn commentaar is dat niet te merken, wat ook niet hoort als vakman natuurlijk

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Goh, is ook geboren in Amsterdam.. wat een verrassing. Overigens zijn voornamelijk mensen uit Z-Holland negatieve zeikerds die alles beter weten, dat is ook een feit.

De meeste zeikerds wonen precies in het midden van ons land, kunnen ze daarvandaan goed over de rest zeiken.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

Tuurlijk was dat een pingel, hij blokkerd de baan van de bal richting goal. Hands op doellijn is vokgens jou zeker ook een schrikeffect en geen pingel waard. maar nu toch 2-0

Nee, maar ik had de beelden gisteren maar 1 maal gezien en toen had ik het idee dat hij zijn gezicht beschermde, maar nu ik het nog 1 maal heb gezien, had een strafschop gegeven kunnen worden. Maar het doet er niet meer toe nu

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Chivu weer rood . Lijkt zijn beginperiode in Amsterdam wel.

Hij weet ze inderdaad wel vaak te pakken hoor, voor mijn gevoel in ieder geval.

Dit kan mogelijk de CL kwartfinale worden met de meeste doelpunten gescoord.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

Nog effe een lekker kooltje van Ronnie, maar een teleurstellende pot. Madrid uiteindelijk op halve kracht en Tottenham heeft er nooit in geloofd. Onbewijsbaar, maar ook met 11 tegen 11 was dit na 1 wedstrijd al een gelopen zaak geweest.

Hoe dan ook 2 totaal niet spannende returns.

Als het gewoon 11 tegen 11 was gebleven, was het zeker geen gelopen wedstrijd geweest.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Laat Leo lekker Ajax fan zijn, ik vind het altijd wel grappig. Krijgt Ajax een goal tegen, komtie met opmerkingen als:

En nu staan we achter...

(halve minuut stilte)

...zullen ze bij Ajax denken.

Ik vind het een leuke en karakteristieke commentator, die ook nog eens lekker kan zaniken.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Als het gewoon 11 tegen 11 was gebleven, was het zeker geen gelopen wedstrijd geweest.

Zoals ik zei: onbewijsbaar, maar dat gevoel had ik wel.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wmb verkeerde keus van de NOS vanavond trouwens, Barcelona - Shaktar belooft spektakel, bij het Engelse potje zullen de kools schaars zijn.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zoals ik zei: onbewijsbaar, maar dat gevoel had ik wel.

Maar met 11 hadden ze mogelijk met Bale & v/d Vaart nog iets kunnen uitstichten. Uiteraard ging ik er ook vanuit dat Real over 2 wedstrijden genomen zou winnen. Wie is trouwens jouw favoriete speler bij RM Otherfool (niet Mourinho noemen )

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

Wmb verkeerde keus van de NOS vanavond trouwens, Barcelona - Shaktar belooft spektakel, bij het Engelse potje zullen de kools schaars zijn.

Geheel mee eens, begrijp ik ook niks van. Zowel Shaktar als Barca spelen aantrekkelijker voetbal om te kijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.