• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.945 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jurado .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Chivu, wat een kneus blijft het ook. Inter, sukkels

Spurs is ook bekeken zaak, weten niet waar ze het zoeken moeten. Alleen nog maar tegenhouden en hopen dat het 2-0 blijft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Farfan .

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Gaat lekker daar in Milaan

Zomeravondvoetbal in Madrid, wat een makkie voor de Koninklijke...

Kan nog wel ééntje bij dacht ik zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En 2-5 .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

2-5 !!!!!!!!

Op deze avond mis ik speranza.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Schalke scoort wel makkelijk zo zonder Huntelaar...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lekker avondje Real, Tottenham afgedroogd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha wat wordt dat Inter vernederd zeg. En ik vind Schalke niet eens zo heel goed spelen zelfs.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nog effe een lekker kooltje van Ronnie, maar een teleurstellende pot. Madrid uiteindelijk op halve kracht en Tottenham heeft er nooit in geloofd. Onbewijsbaar, maar ook met 11 tegen 11 was dit na 1 wedstrijd al een gelopen zaak geweest.

Hoe dan ook 2 totaal niet spannende returns.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Wat zullen de returns leuk worden idd. Inter moet met 0-4 en Spurs met 5-0 winnen

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Nog effe een lekker kooltje van Ronnie, maar een teleurstellende pot. Madrid uiteindelijk op halve kracht en Tottenham heeft er nooit in geloofd. Onbewijsbaar, maar ook met 11 tegen 11 was dit na 1 wedstrijd al een gelopen zaak geweest.

Hoe dan ook 2 totaal niet spannende returns.

Met 11 vs 11 was het nooit een afslachting geworden. Dan had Tottenham nog wel kunnen gaan voetballen. Nu was het gewoon constant ballen wegknallen omdat je voorin geen aanspeelpunt meer hebt. Maargoed, Real wint dikverdiend. Als Barca het ook redt krijg je 2x een Clasico erbij. Ook wel de moeite.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Met 11 vs 11 was het nooit een afslachting geworden. Dan had Tottenham nog wel kunnen gaan voetballen. Nu was het gewoon constant ballen wegknallen omdat je voorin geen aanspeelpunt meer hebt. Maargoed, Real wint dikverdiend. Als Barca het ook redt krijg je 2x een Clasico erbij. Ook wel de moeite.

Het heeft ook niet zoveel zin om erover te gaan filosoferen, maar ik vond Tottenham al lamlendig beginnen. Snelle 1-0, het was hoe dan ook wachten op de volgende.

En met 10 man kun je nog wel iets compacter en beter spelen dan Tottenham vandaag deed. Zoals Mourinho vorig jaar zo briljant deed bij Barcelona

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord supporters, krijgen jullie ook zo'n heerlijk deja vu bij de vierde treffer van Schalke? .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Feyenoord supporters, krijgen jullie ook zo'n heerlijk deja vu bij de vierde treffer van Schalke? .

Feyenoord komt wel vaker thuis ruim achter. Welke flashback bedoelde je?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Feyenoord komt wel vaker thuis ruim achter. Welke flashback bedoelde je?

Rond 1:00 .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, ik ken de klassiekers. Cordoba in 2002 he

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Toch knap hoe die lamlul van een Snoeks de wedstrijd weer voor me wist te verpesten.

Laat m voortaan lekker masturberen op de gewone jongen Messi die iedereens buurjongen kon zijn en verder het echte werk aan anderen overlaten.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat een afgang voor Inter zeg! Na 3-0 tegen de aartsrivaal nu 2-5 afgedroogd door de nummer .. uit de bundesliga Hoe kun je van het Europees toneel verdwijnen nadat je vorig jaar nog met die cup in handen stond..

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Had dan Sport 1 opgezet Kos. Heb je de hele maand gratis.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Pfff Tottenham helemaal weggespeeld. Dik terechte nederlaag en kwamen op werkelijk ieder vlak tekort. Pijnlijk, maar het is niet anders. Hopen dat het donderdag beter gaat.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

otherfool schreef:

Het heeft ook niet zoveel zin om erover te gaan filosoferen, maar ik vond Tottenham al lamlendig beginnen. Snelle 1-0, het was hoe dan ook wachten op de volgende.

En met 10 man kun je nog wel iets compacter en beter spelen dan Tottenham vandaag deed. Zoals Mourinho vorig jaar zo briljant deed bij Barcelona

Sorry maar hier ben ik het totaal niet met je eens. Real Madrid was in de eerste helft nergens. Behalve die ene kopbal van Adebayor hebben ze niks klaargespeeld, en dan tegen 10 man nog zoveel ruimte laten aan je linkerflank zodat Bale een paar keer kan ontsnappen. Als Crouch er dan nog bij is, kan Van Der Vaart samen met Modric een veel betere rol spelen dan diepe spits en heb je een geheel andere wedstrijd. Tottenham speelde heel compact hoor maar na die 2de goal(ook onmiddellijk in het begin van de 2de helft) waren ze het vertrouwen helemaal kwijt. En dan pas is Real Madrid beginnen combineren waaruit gevaar kwam. Wat nog het lachwekkendst was is de manier waarop Real Madrid probeerde te combineren in de kleine ruimtes, niet één keer hebben ze elkaar juist kunnen vinden met het tikken. De laatste goal van Cristiano is dan nog eens een dekkingsfout en een blunder van de keeper. Real had heel veel meeval, Tottenham had heel veel malchance. Maarja dat is voetbal hé.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ik heb weer wat gemist vanavond zie ik. 2-5. Dat heeft waarschijnlijk niemand goed in de toto.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

FillumGek schreef:

Chivu, wat een kneus blijft het ook. Inter, sukkels

Spurs is ook bekeken zaak, weten niet waar ze het zoeken moeten. Alleen nog maar tegenhouden en hopen dat het 2-0 blijft.

Sorry hoor, maar als dat rood was eet ik mijn schoenen op. Hij heeft wel extreem veel pech met die 2 rode kaarten zo vlak achter elkaar zeg

Verder een bizarre uitslag, denk dat niemand dit van tevoren had bedacht.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Moet zeggen dat ik de tweede gele kaart niet goed heb gezien aangezien ik beide wedstrijden tegelijk had opstaan. Maar het is niet de eerste keer dat Chivu rood pakt, ben ook helemaal niet kapot verder van zijn kwaliteiten.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Hij pakt ze wel ja, maar toch heeft hij wel vaak knullige rode kaarten die ik onterecht vindt.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Touw eem rep_robert, Chivu is gewoon een randdebiel dat hij twee van zulke overtredingen maakt (net als Crough overigens). Een scheidsrechter kán absoluut geel geven voor beide overtredingen, valt op zich niks op aan te merken (bovendien waren het niet Chivu z'n twee enige overtredingen). Die Roemeense dwaas heeft enkel zichzelf te verwijten als het om de rode kaart gisteren ging. Je knie zo lomp tegen je tegenstander zetten als hij aan de zijlijn vastgeplakt langs je gaat getuigt nu eenmaal bepaald niet van voetbalgogme. Maar aan voetbalslimheid heeft Chivu nooit een overschot gehad. Chivu is de koning van de niet nuttige overtredingen!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Specialiteitje:

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

The Oceanic Six schreef:

2-5 !!!!!!!!

Op deze avond mis ik speranza.

Waar zit die eigenlijk?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.