• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.981 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Haha dat hoofd van Oleguer. Wereldspeler

Ik was verbaasd hem in het veld te zien, dacht eigenlijk dat die inmiddels ook wel ergens anders aan de bak was..

Boilessen ziet er wel uit als een wereldspeler trouwens, samen met Eriksen kan dat nog heel leuk gaan worden in de toekomst!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wat is die Engelaar toch altijd lachwekkend voor de camera zeg. Zie hem nu weer bij 90 minuten op EL.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Wat een ordinaire discussie weer over Ajax.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Gelukkig zijn Vermeulen en Waterreus er nog want verder zitten Studio Voetbal en VI wel vol met aanhangers van het Cruijff evangelie.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Over een paar minuten Doordekken op EL!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Quido schreef:

Over een paar minuten Doordekken op EL!

Is de herhaling dan, want ik had het om 22:00 al gezien Wel leuke aflevering vooral als ze het weer over elkaars kapsel hebben haha, al vergeet ik het meestal te kijken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Op wie gokken jullie trouwens voor plek 1 en 2 in Nederland?

Ik heb op zich wel hoop dat Ajax PSV nog kan inhalen. Twente wordt denk ik kampioen.

Twente heeft vorig jaar bewezen prima met druk om te gaan, dus ik zet mijn geld in op hun als kampioen. Denk wel dat PSV gewoon 2e blijft, want ze zullen nu echt iedere wedstrijd moeten winnen om nog een kans te maken om kampioen te worden.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Quido schreef:

Doelpunt van de week: Janssen of toch Oleguer ... ? Lastig.

Wat een debielen op de tribune overigens die Hamlap uitfloten

Tis maar dat ik niet kan fluiten en op de tweede ring sta, anders had ik die flapdrol zelf het stadion uitgeschopt. Misselijkmakende luie nietsnut is het ook.

Ben blij als hij weg is Ik wil alleen spelers in het elftal die trots zijn om het mooiste tricot van Nederland te dragen. Dat is dat verwende jongetje niet. Het ergste is nog dat hij met open armen is ontvangen en we hem altijd positief hebben ondersteund.

Oh ja, hij speelde ook als een gigantische natte krant vandaag. Liet weer ballen lopen waarbij de broek bij me afzakte.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

FillumGek schreef:

Haha rep_robert met z'n bakkes in beeld Niet eens een Ajax-shirtje aan, valt me tegen

Toe maar weer, ben ik zo herkenbaar? Had een blauw overhemd gegaan, ben na de wedstrijd langs het Beatrix Theater in Utrecht gegaan voor We Will Rock You the Musical. Kan dan uiteraard niet asociaal in mijn Ajax kloffie verschijnen he

Kreeg overigens ook weer allemaal berichten inderdaad, ik ben een graag geziene gast op televisie!

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

rep_robert schreef:

Ik wil alleen spelers in het elftal die trots zijn om het mooiste tricot van Nederland te dragen.

Haha, misschien kun je wat spelers uit de Jupiler leage contracteren, die zullen reuze trots zijn.

Wat een mentaliteit weer.

Zolang publieksvoorkeur voor een deel afhangt van dit soort futiliteiten en niet van voetbalkwaliteit wordt het natuurlijk niks met Ajax.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Waterreus die over voetbal praat. Wat een nitwit is dat toch. Hij is beter van dienst, als hij gewoon z'n mond houd. Die Vermeulen denkt ook, dat hij het voetbal heeft uitgevonden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

ben na de wedstrijd langs het Beatrix Theater in Utrecht gegaan voor We Will Rock You the Musical.

Dude.. .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Hij is er langs gegaan, Naomi. Niks aan de hand.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nu je het zegt, kan ik nu weer kalmeren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Haha, misschien kun je wat spelers uit de Jupiler leage contracteren, die zullen reuze trots zijn.

Zolang publieksvoorkeur voor een deel afhangt van dit soort futiliteiten en niet van voetbalkwaliteit wordt het natuurlijk niks met Ajax.

Eens, El-Hamdaoui kan Ajax redden en moet dus niet uitgefloten worden.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Wat een klotezooi gister. 1ste helft compleet ruk, tweede helft nog vrij goed gespeeld maar zwaar onterecht zo'n late tegengoal krijgen .

Wat een lelijk pokkestadion is het ook, die glasbak. .

Enige positieve was na de wedstrijd dat op zo'n dijkje naast het stadion je zo'n kerel in NEC-shirt achter 2 Vitessenaren aan zag rennen. . Nog een beetje lol in de bus.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Volgens het Algemeen Dagblad moet Martin van Geel voor Feyenoord op zoek naar een spits, een linksback, een diepe middenvelder en eventueel een tweede keeper. De hoogste prioriteit is de spitspositie. Voor die positie zou de jonge Az-aanvaller Kolbeinn Sigthórsson alweer zijn afgevallen. Hij bleek te duur.

==

Gelukkig ziet Feyenoord ook in dat er absoluut versterking moet komen op de genoemde posities. Alleen van "een tweede keeper" mag wel een eerste keeper gemaakt worden. En Meeuwis of anders Vormer een contract aanbieden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Volgens het Algemeen Dagblad moet Martin van Geel voor Feyenoord op zoek naar een spits, een linksback, een diepe middenvelder en eventueel een tweede keeper.

En een nieuwe trainer....

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ja, Been maakt echt teveel fouten. Swerts weer opstellen, Leerdam telkens opstellen ipv Fer, etc.

Het meest lachwekkende moment dit seizoen vond ik nog Bahia in de spits voor 25 minuten ofzo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Been roept de eerste seizoenshelft dat ze er niets van kunnen en nu plots dat we de laatste 5 wedstrijden best kunnen winnen.... De man had na het debacle in Eindhoven de eer al aan zichzelf moeten houden. Maar hij is natuurlijk vriendjes met Blokland, dus vrees dat hij gewoon blijft zitten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Liefde voor Been helemaal voorbij Feyenoorders? Hij kon er toch niks aan doen en zo?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

moviemafketel schreef:

Liefde voor Been helemaal voorbij Feyenoorders? Hij kon er toch niks aan doen en zo?

Ik geloof nog in hem, misschien de enige Feyenoorder hier op deze site, maar ik vind niet dat Been er wat aan kan doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom op zeg, we staan kansloos 13e, terwijl de selectie helemaal niet zo slecht was/is als hij steeds deed voorkomen (Wedstrijden tegen ADO, Twente, Heracles zijn het bewijs. En dan sinds vorige week ineens roepen dat het allemaal nog kan.... ). Het komt er alleen vrijwel nooit uit. Bovendien heeft hij Landzaat, Makaay en Hofland er allemaal eigenhandig uitgegooid, precies de ervaring die we dit jaar zo hard mistte....

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Reinbo schreef:

Been roept de eerste seizoenshelft dat ze er niets van kunnen en nu plots dat we de laatste 5 wedstrijden best kunnen winnen.... De man had na het debacle in Eindhoven de eer al aan zichzelf moeten houden. Maar hij is natuurlijk vriendjes met Blokland, dus vrees dat hij gewoon blijft zitten.

Niet overdrijven. Been legde de vinger op de zwakke plek en deed dat niet op een, wat je kunt noemen, subtiele manier.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Reinbo schreef:

Bovendien heeft hij Landzaat, Makaay en Hofland er allemaal eigenhandig uitgegooid, precies de ervaring die we dit jaar zo hard mistte....

Had van jou wel wat beters verwacht.

Natuurlijk had hij dit trio er dolgraag bij willen hebben. Been heeft Makaay nog nota bene over willen halen, terwijl Roy de schoenen allang aan de wilgen had gehangen.

Landzaat en Hofland konden niet meer betaald worden. Was uiteraard niet de keuze van Been, maar van het bestuur.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Ik geloof nog in hem, misschien de enige Feyenoorder hier op deze site, maar ik vind niet dat Been er wat aan kan doen.

Ik geloof niet dat een andere trainer er (veel) meer uit had gehaald.

Maar eigenlijk heeft Been later in het seizoen pas echt rare keuzes gemaakt. Vind hem niet altijd even sterk in zijn opstelling en wissels.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Kom op zeg, we staan kansloos 13e, terwijl de selectie helemaal niet zo slecht was/is als hij steeds deed voorkomen (Wedstrijden tegen ADO, Twente, Heracles zijn het bewijs.

Gewoon een slecht seizoen, die kan je erbij hebben. Maakt je niet gelijk een slechte coach, vorig jaar presteerde Feyenoord boven de maat. Beetje korte termijnvisie.

En dan sinds vorige week ineens roepen dat het allemaal nog kan.... ).

Tuurlijk maar tegen de jongens zelf is ie vast realistischer. Maar zolang het kan moet je er nog in geloven, ook al is het tegen beter weten in.

Bovendien heeft hij Landzaat, Makaay en Hofland er allemaal eigenhandig uitgegooid, precies de ervaring die we dit jaar zo hard mistte....

Wat een onzin. Het niet willen verlengen van het contract va neen Landzaat is besloten door Leo destijds. Been had 'm er wel graag bij gehad. En of Makaay is gestopt omdat ie niet vee lspeelde blijft speculeren.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Tsjah, misschien is dit wat overdreven, ik eis op zijn minst inzet en een gemotiveerde speler. Niet iemand die er de hele wedstrijd als een zoutzak bij loopt Die gast loopt er over een aantal jaar bij zoals Adriano en Ronaldo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die mafkees bij Den Haag die rood kreeg en een middelvinger opstak naar het publiek was ook niet helemaal lekker he? En daarna in het interview ook geen enkele belachelijk overtreding van zichzelf herinneren. Echt een kneus 1e klas. Geef hem maar een potje of 5 schorsing.

Vincento: Dat was geen midd...

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nu je het zegt, kan ik nu weer kalmeren.

Hehe, ik ben een Queen fan dus tsjah.... voor een keer een uitzondering gemaakt voor een musical. Wel twee grote tegenstellingen op 1 dag ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.