• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.945 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Show must go on is best passend

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Hehe, ik ben een Queen fan dus tsjah....

Serieus? Ajax en Queen fan, op muziek- en voetbalgebied de dingen waar ik de grootste hekel aan heb. Flinke tegenpolen zijn we dus .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Show must go on is best passend

We Are The Champions niet .

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Serieus? Ajax en Queen fan, op muziek- en voetbalgebied de dingen waar ik de grootste hekel aan heb. Flinke tegenpolen zijn we dus .

Vreemd dat je lekkere muziek afkraakt Al kan ik We Will Rock you bijvoorbeeld niet meer aanhoren, uitgemolken liedjes. Maar wel raar, want de verscheidenheid binnen Queen is gigantisch, in elk genre zit wel een lekker nummer. Raar om op voorbaat dan alles al vreselijk te vinden.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Raar om op voorbaat dan alles al vreselijk te vinden.

Ik ken het grootste deel van hun oeuvre, en vind het gewoon kut. Wat nou bij voorbaat .

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Idem hier. Queen is de grote wansmakelijke kitsch ever.

wat dat betreft goed vergelijkbaar met Ajax inderdaad. .

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Olle opoe's hier. Hoe was het bij NEC gisteren kos? Verliezen van een veredeld amateur elftal doet blijkbaar pijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Olle opoe? En in ABN?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gedrag kost Balotelli transfer naar AC Milan

Manchester City-aanvaller Mario Balotelli kan een streep zetten door zijn droom om ooit nog eens voor AC Milan te spelen. De veelbesproken spits heeft zich met zijn recente uitspattingen in eigen voet geschoten.

Balotelli, die in het verleden uitkwam voor Internazionale, heeft er nooit een geheim van gemaakt een voorliefde te hebben voor AC Milan. De Italiaan met Ghanese roots hoopt in de toekomst ooit eens het shirt van de Rossoneri te dragen, maar lijkt die wens te kunnen vergeten.

AC Milan-voorzitter Silvio Berlusconi haalt in de Italiaanse media hard uit naar de aanvaller. "Er is een bepaalde manier waarop een Milan-speler zich behoort te gedragen en die komt niet overeen met de wijze waarop Balotelli in het leven staat. Elke keer is er weer opschudding rondom zijn persoon", aldus Berlusconi.

Balotelli is geschift, maar wel grappig dat juist Berlusconi zegt dat er altijd opschudding is rondom de persoon Balotelli.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Olle is een Zweedse jongensnaam, maar ik vraag me sterk af of Rep dat bedoelt...

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Oude oma's

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Oude opa's

Jij bent Queen fan en noemt ons Opa's. Ok, je hebt gelijk, ik luister graag o.a. Otis Redding .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Gewoon een slecht seizoen, die kan je erbij hebben. Maakt je niet gelijk een slechte coach, vorig jaar presteerde Feyenoord boven de maat. Beetje korte termijnvisie.

(quote)

Tuurlijk maar tegen de jongens zelf is ie vast realistischer. Maar zolang het kan moet je er nog in geloven, ook al is het tegen beter weten in.

(quote)

Wat een onzin. Het niet willen verlengen van het contract va neen Landzaat is besloten door Leo destijds. Been had 'm er wel graag bij gehad. En of Makaay is gestopt omdat ie niet vee lspeelde blijft speculeren.

Ben het er niet mee eens dat Feyenoord vorig jaar boven de maat presteerde. Met spelers van Bronkhorst, Makaay, Landzaat, plus alle talenten was de plek van vorig jaar eigenlijk niet meer dan normaal. Als hij Landzaat echt had willen houden, was 'm dat wel gelukt en het is hem in ieder geval niet gelukt Makaay wel te behouden. Verder zie ik geen enkele speler die progressie maakt en is ook het teamspel nog steeds helemaal niks.

Maar als jij het wel een goede coach vindt, ben ik erg benieuwd waar je dat op baseert?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Jij bent Queen fan en noemt ons Opa's. Ok, je hebt gelijk, ik luister graag o.a. Otis Redding .

Queen is heel hip hoor, ze doen aan musicals. Overigens was het oma, ik typte even te snel Neem aan dat je sarcastisch bent over die Otis Redding?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Gister een stukje Studio Voetbal gezien. Ik heb maar 1 ding erover te melden: Arno Vermeulen Wat een walgelijk irritante kerel zeg. Laat niemand uitpraten en is irritant vervelend met zijn geblaat. In vergelijking met hem was Waterreus nog een verademing om naar te luisteren. Waarom mag een commentator van de NOS daar trouwens als gast bijzitten? Net of iemand om zijn mening geeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Queen is heel hip hoor, ze doen aan musicals. Overigens was het oma, ik typte even te snel Neem aan dat je sarcastisch bent over die Otis Redding?

Dan is the Sound of Music ook hip. Dat kan de bedoeling niet zijn .

Nee, ben serieus over Otis Redding .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gister een stukje Studio Voetbal gezien. Ik heb maar 1 ding erover te melden: Arno Vermeulen Wat een walgelijk irritante kerel zeg. Laat niemand uitpraten en is irritant vervelend met zijn geblaat.

Volgens mij liet Keje Molenaar vooral Vermeulen niet uitpraten toen Vermeulen opwierp dat Cruijff zes jeugdtrainers wil ontslaan die hij nooit aan het werk heeft gezien.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Arno Vermeulen was uiteraard de enige die zinnige dingen zei.

Nee dat is niet waar: de allerzinnigste opmerking kwam van Jan Mulder.: 'wat denkt men dat Cruijff in hemelsnaam voor iets positiefs gaat brengen? talenten worden toch zo weggekocht' Het heeft 1000x zoveel nut om iets met Platini te gaan doen en de geldzaken internationaal aan te pakken' .

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Nu maar hopen dat ie niet is gepost:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Volgens mij liet Keje Molenaar vooral Vermeulen niet uitpraten toen Vermeulen opwierp dat Cruijff zes jeugdtrainers wil ontslaan die hij nooit aan het werk heeft gezien.

Was ook eens andersom dan. Overigens heeft Molenaar prima uitgelegd hoe het echt zat.

Net als het stuk van Vermeulen met Cruijff bij de Arena waar hij niet wist hoe het nu verder moest. Dit was intern afgesproken om er niks buiten over te zeggen.

Die Vermeulen zit Cruijff onterecht helemaal af te branden. Met hele matige argumenten.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

http://www.ajax.nl/Tickets-Travel/Nieuws/Ticket-Nieuws-artikel/Finale-KNVB-Beker-2011.htm

Hmm, 50 euro. Was vorig jaar duurder en de bekerfinale tegen AZ was volgens mij rond dezelfde prijs. Valt nog enigzins mee, voor zover daar sprake van is.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ze lieten elkaar allebei niet uitpraten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Was ook eens andersom dan. Overigens heeft Molenaar prima uitgelegd hoe het echt zat.

Net als het stuk van Vermeulen met Cruijff bij de Arena waar hij niet wist hoe het nu verder moest. Dit was intern afgesproken om er niks buiten over te zeggen.

Die Vermeulen zit Cruijff onterecht helemaal af te branden. Met hele matige argumenten.

Moet zeggen dat ik tot het kamp Cruijff behoor maar vond Keje Molenaar gisteren echt allesbehalve overtuigend uitleg geven.

Maar welke uitleg vond jij dan prima?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

rep_robert schreef:

Nu maar hopen dat ie niet is gepost:

(embed)

Vooral die laatste is prachtig. Ook zeer herkenbaar voor zo ongeveer iedere voetballer.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Het gaat natuurlijk ook vooral om die laatste. Dat lachje ook en "jammer Emiel!" Heerlijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lijkt een beetje op kom maar wisselen Pietertje. Trouwens wel leuke reeks van dat programma.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Wel erg hoge straf voor Swerts. Vond overtreding reuze meevallen en meer pech dan echt gemeen of hard.

Kan me niet aan indruk onttrekken dat het gevolg hier de strafmaat flink heeft verhoogd.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Maakt het dramatische seizoen nog een beetje goed.

Weer een topper erbij voor onze Mickey Mouse League.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.