• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.981 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

0-0 is een mooi resultaat toch? Meestal scoort Heracles 4 x.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Oleguer, baas!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

2-0, maar had 2-1 moeten zijn las ik. Doelpunt van Everton onterecht afgekeurd.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Boilesen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Onbegrijpelijk die fluitconcerten voor Mounir, maar ik heb dan ook niets met die 'harde kern'.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

Doelpunt van Everton onterecht afgekeurd.

1-1 wat dat betreft, El Ham was in de eerste helft ook lang geen buitenspel en ging 1 op 1. Verder Ajax verdient gewonnen.

Boilesen, toffe spelert trouwens

Kai schreef:

Onbegrijpelijk die fluitconcerten voor Mounir, maar ik heb dan ook niets met die 'harde kern'.

Aan de ene kant wel maar wat hij allemaal heeft gedaan kan op weinig respect rekenen. Speelde verder niet goed, niet slecht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wordt zo weer leuk en spannend in de competitie. Prima weekendje.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1941 stemmen

Felicitaties aan FC Twente.

Het is dan nog wel niet definitief, maar dit instabiele PSV zie ik het niet meer goed maken. Sterker nog, die gaan nog wel meer punten verknoeien in de laatste wedstrijden. Laat die maar met Ajax rollebollen om de kruimels terwijl de tukkers er met de complete koek vandoor gaan.

De ene week speelt PSV meer dan prima (0-4 bij AZ bijvoorbeeld, wedstrijd tegen Lille thuis) en vervolgens in de volgende wedstrijd zijn ze geen schim meer van de week ervoor. Zo instabiel als...ja als euh..., noem maar iets instabiels.

FC Twente is wat dat betreft een stuk constanter en mag van mij die hapjesschaal in de prijzenkast zetten.

Ik had overigens gedacht dat het landskampioenschap van FC Twente vorig jaar een toevalstreffer was, maar het lijkt erop dat we sinds het verval van Feyenoord toch weer een top3 hebben (FC Twente, PSV, Ajax).

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Doelpunt van de week: Janssen of toch Oleguer ... ? Lastig.

Wat een debielen op de tribune overigens die Hamlap uitfloten

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

boozebelly schreef:

Felicitaties aan FC Twente.

Het is dan nog wel niet definitief, maar dit instabiele PSV zie ik het niet meer goed maken. Sterker nog, die gaan nog wel meer punten verknoeien in de laatste wedstrijden. Laat die maar met Ajax rollebollen om de kruimels terwijl de tukkers er met de complete koek vandoor gaan.

De ene week speelt PSV meer dan prima (0-4 bij AZ bijvoorbeeld, wedstrijd tegen Lille thuis) en vervolgens in de volgende wedstrijd zijn ze geen schim meer van de week ervoor. Zo instabiel als...ja als euh..., noem maar iets instabiels.

FC Twente is wat dat betreft een stuk constanter en mag van mij die hapjesschaal in de prijzenkast zetten.

Ik had overigens gedacht dat het landskampioenschap van FC Twente vorig jaar een toevalstreffer was, maar het lijkt erop dat we sinds het verval van Feyenoord toch weer een top3 hebben (FC Twente, PSV, Ajax).

Dat is de top 3 van dit jaar ja, goed gezien.

Dat heeft nog wel even tijd nodig, wil er daadwerkelijk een nieuwe vaste top 3 komen. Gaat niet gebeuren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Aangezien PSV en Twente nog zware Europese verplichtingen hebben en Twente twee zware uitwedstriijden heeft, durf ik er nog helemaal niets over te zeggen....

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Ajax heeft het standaard lastig bij NEC en Heerenveen uit, en de overige wedstrijden wil ik in deze vorm - wat was het weer matig vandaag - ook nog wel zien. Ik denk dat de top 3 niet meer gaat veranderen qua positie uiteindelijk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax was vandaag matig, maar gelukkig was Heracles nog minder. Ajax had in de 1e helft moeten scoren, Heracles had dit in de 10 minuten na de rust kunnen doen. Maar gelukkig was er toen Pasveer

Wel genoten trouwens van Boilesen, geweldig debuut zeg! El Hamdaoui uitfluiten keur ik weer af. Je hoort geen spelers uit te fluiten tijdens een wedstrijd.

Oja, klotescheids. Die Overtoom had natuurlijk voor de rust zijn 2e geel of zelfs direct rood moeten krijgen voor de charge op Daley Blind. Onbegrijpelijk dat Heracles niet met 10 spelers kwam te staan.

PSV verloren, Ajax gewonnen. Wie weet komt plek 2 weer een beetje in zicht. Het wordt nog spannend de komende weken.

Vascago schreef:

2-0, maar had 2-1 moeten zijn las ik. Doelpunt van Everton onterecht afgekeurd.

El Hamdaoui werd in de 1e helft ook afgelopen toen hij 1 op 1 op de keeper af rende. Was geen buitenspel en dus een bijna zekere goal ontnomen. Heb je dat ook gelezen?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

@ Ajax&Litmanen: Napoli - Lazio aan het kijken? Dat tempo is op geen Nederlandse veld te bekennen. En puur aanvallend voetbal, door beide ploegen.

Niet gezien nee, ik ''genoot'' van Vitesse-NEC. Jesus, dramatisch niveau was dat zeg.

Overigens, ik geloof best dat het een leuke pot was, maar die heb je in Nederland ook wel. Dit seizoen Twente-Ajax gekeken? Was absoluut briljant.

Ik zie wekelijks genoeg wedstrijden in Nederland met een moordend tempo en met aanvallend ingestelde teams.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Tuurlijk niet. Soms, heel soms zijn er in de Eredivisie wedstrijd met fases waarin het temp hoog is, en op hoge uitzondering eens een wedstrijd die in zijn geheel een aardig tempo heeft.

Zo briljant was Twente - Ajax ook weer niet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tuurlijk niet. Soms, heel soms zijn er in de Eredivisie wedstrijd met fases waarin het temp hoog is, en op hoge uitzondering eens een wedstrijd die in zijn geheel een aardig tempo heeft.

Zo briljant was Twente - Ajax ook weer niet.

Dan moet je Twente-Ajax maar eens terugkijken. Een moordend tempo en zeker 5 100% kansen voor beide teams. Had ook 5-5 kunnen worden.

En er zijn genoeg Eredivisie duels met een hoog tempo, zoals er in Italie zat duels zijn die het aanzien niet waard zijn. Kijk eens een potje van Juventus. Je gaat er spontaan van huilen denk ik.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Wtf. Speelt Justin Bieber bij Heracles?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dan moet je Twente-Ajax maar eens terugkijken. Een moordend tempo en zeker 5 100% kansen voor beide teams. Had ook 5-5 kunnen worden.

En er zijn genoeg Eredivisie duels met een hoog tempo, zoals er in Italie zat duels zijn die het aanzien niet waard zijn. Kijk eens een potje van Juventus. Je gaat er spontaan van huilen denk ik.

Wat ik zei: op hoge uitzondering. Noem nog eens zo'n wedstrijd a la Twente - Ajax dit seizoen. En dan is het nog niet meteen briljant, natuurlijk. Dat zijn superrelatieven die thuishoren bij Spaanse of Engelse competitie, en soms ook bij de Italiaanse.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Haha dat hoofd van Oleguer. Wereldspeler

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat ik zei: op hoge uitzondering. Noem nog eens zo'n wedstrijd a la Twente - Ajax dit seizoen. En dan is het nog niet meteen briljant, natuurlijk. Dat zijn superrelatieven die thuishoren bij Spaanse of Engelse competitie, en soms ook bij de Italiaanse.

Zoals Napoli-Lazio weer een uitzondering in Italie is.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat zijn superrelatieven die thuishoren bij Spaanse of Engelse competitie, en soms ook bij de Italiaanse.

Nou, ik heb toch al behoorlijk wat poep weer voorbij zien komen na drie dagen gratis Sport1.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Op wie gokken jullie trouwens voor plek 1 en 2 in Nederland?

Ik heb op zich wel hoop dat Ajax PSV nog kan inhalen. Twente wordt denk ik kampioen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Wat is die Vicento toch een matennaaier eerste klas. Gadverdamme.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Een nieuwe lijpo van de week:

Vicento

Wat een vies en dom mannetje op het veld en vervolgens voor de camera net doen of je van niets weet, terwijl de beelden duidelijk voor zich spreken.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Almighty schreef:

Wat is die Vicento toch een matennaaier eerste klas. Gadverdamme.

Haha we dachten hetzelfde tegelijkertijd

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Wat een bloaske die Van Ginkel.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Whahahaha die Ferrer. Fantastic game. Ik viel gvd al bijna van de samenvatting in slaap. Die man is echt zwaar gestoord. Volgens mij zit ie zwaar aan de drugs ofzo.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Whahahaha die Ferrer. Fantastic game. Ik viel gvd al bijna van de samenvatting in slaap. Die man is echt zwaar gestoord. Volgens mij zit ie zwaar aan de drugs ofzo.

Hij knuffelde wel met Menzo

Wel humor, Menzo werd boos toen de verslaggever van Eredivisie Live hem in de rust vroeg of hij het raar vond dat Menzo hem eens omhelste

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

lol

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.