• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.484.034 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Vascago schreef:

Dus toen was de stelling van Joopie redelijk.

Als je het daarmee eens was of bent wel, maar dat was ik al niet.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Vascago schreef:

Hoogmoed komt voor de val

Normaal gesproken zie je bijna overal dat de begroting ook de plaats op de ranglijst weergeeft. In dat geval zou Twente dus 4e moeten worden. Omdat Twente goed gescout heeft en het ook qua organisatie beter aanpakt dan degenen die een hogere begroting hebben, kan Twente wel hoger eindigen. Maar normaal is het niet. En aan het begin van het seizoen dachten velen ook dat Twente niet nog zo'n jaar zou kunnen draaien. Zonder Kufo, Perez, Stam en Stoch. Dus toen was de stelling van Joopie redelijk.

Kufo en Perez waren way over the top. Konden duidelijk het tempo niet meer aan. Stam en Stoch waren goeie teamspelers en konden vooral hard rennen, maar niet meer dan dat. Zoals achteraf gebleken is, is het vertrek van dat soort mannen goed op te vangen. Zeker als je miljoenen kunt uitgeven voor een opvolger als Janko.

Je moet natuurlijk een beetje mazzel hebben dat een de Jong zich zo goed ontwikkeld, maar dat dwing je ook zelf af.

Ik blijf bij mijn opmerking over valse bescheidenheid richting de tandem Munsterman - Vascago

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vascago schreef:

Hoogmoed komt voor de val

Hoogmoed komt ten val, niet voor de val

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Hoogmoed komt ten val, niet voor de val

Lijst van NL spreekwoorden (Wiki)

hoogmoed

Hoogmoed komt vóór de val.

Wie een hoge dunk heeft van zijn eigen kwaliteiten gaat ten onder.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Nuytinck En dat in de derby...

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Gisteren dachten ze nog dat Martens een wond van 15 cm had, maar het bleikt nu 25 cm te zijn. Vanaf de onderkant van zijn knie tot zijn enkel. Het bot schijnt zelfs zichtbaar te zijn geweest.

Voetbalzone - Aangeslagen Swerts: 'Ik houd me nu totaal niet bezig met een sanctie'

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Trainer Mario Been van Feyenoord kreeg vanavond na de thuisnederlaag tegen AZ (0-1) een nogal pikante vraag voorgelegd in de perskamer. ,,Wordt het geen tijd om de eer aan uzelf te houden?'', zo klonk het uit de mond van een vaste AZ-verslaggever.

,,Ik heb met u te doen. Feyenoord gaat alleen maar slechter spelen. De druk op u is nu toch veel te groot?''

De welbespraakte Been reageerde zoals gebruikelijk geestig en snel. ,,Na deze vraag is de druk zeker niet meer uit te houden'', grapte hij. ,,Maar ik zal erover nadenken. U hoeft echter niet met mij te doen hebben hoor.''

Collega Gertjan Verbeek: ,,Nee, Mario, je moet met mij te doen hebben! Deze man heb ik elke week als vragensteller!''

Beetje moe word je toch van die vragen. Wel weer heerlijk die humor van Gertjan .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Seedorf dolt Cambiasso en P... Toen ik het live zag moest ik echt wel even juichen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Seedorf .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe kreeg Cassano het eigenlijk voor elkaar met 3-0, in de laatste minuten nog twee gele kaarten te pakken? .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Shirtje omhoog na het scoren en daarna Cordoba onderuit gehaald

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FillumGek schreef:

Shirtje omhoog na het scoren en daarna Cordoba onderuit gehaald

.

Wat een kerel blijft het toch ook .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je moet zeker de 'hele' goal nog eens kijken, want hier gaat dus een rush van 70 meter, inclusief het afschudden van een verdediger, aan vooraf. Dat Janssen nog zoveel gevoel in het stiffie kon leggen had ik echt niet verwacht:

Piero: de 2-0 van Janssen - Eredivisie.nl

idd geweldig

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, wat heeft de media er nou weer mee te maken?

Haha, dat dus niet iedereen automatisch ajax tipt als landskampioen.. zure druif.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Haha, dat dus niet iedereen automatisch ajax tipt als landskampioen.. zure druif.

Het ging over arrogantie. Dat zijn de dingen die je over jezelf verteld.

En bedoel je zure Cruijf?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

@ Ajax&Litmanen: Napoli - Lazio aan het kijken? Dat tempo is op geen Nederlandse veld te bekennen. En puur aanvallend voetbal, door beide ploegen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het ging over arrogantie. Dat zijn de dingen die je over jezelf verteld.

En bedoel je zure Cruijf?

De supporters zullen wel willen dat ze kampioen worden, sommigen zullen het misschien zelfs wel roepen.. wat een ramp zeg! Bel de politie!

Dat heet gewoon stokken zoeken om mee te slaan, waar tegenstanders van Ajax al tijdenlang zeer bedreven in zijn, zie dit topic over de afgelopen jaren

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Euh... ik reageerde enkel op je domme bericht.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Cavani geweldenaar

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Wat een wedstrijd man. Alles zat erin.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Euh... ik reageerde enkel op je domme bericht.

OK, toch leuk dat je daar nog op reageert

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Seedorf dolt Cambiasso en P... Toen ik het live zag moest ik echt wel even juichen.

Seedorf was weergaloos in dat duel! Inter had niets in te brengen, domme rode kaart van Chivu ook.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Haha rep_robert met z'n bakkes in beeld Niet eens een Ajax-shirtje aan, valt me tegen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

In de spits met reppie!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

FillumGek schreef:

Haha rep_robert met z'n bakkes in beeld Niet eens een Ajax-shirtje aan, valt me tegen

De camera kan hem ook niet missen natuurlijk.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De camera kan hem ook niet missen natuurlijk.

Bizar ook weer. Als Mounir de bal heeft wordt ie massaal uitgefloten en wanneer ie een rotschop krijgt juicht de Arena. Zou mooi zijn als Heracles scoort dat Mounir het gaat vieren met de Heracles-spelers

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

Die jongen is pas 18, je mag niet verwachten dat hij elke wedstrijd top is.

Dan mag je dat van Lukaku helemaal niet verwachten, die moet nog 18 worden.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)

Bizar ook weer. Als Mounir de bal heeft wordt ie massaal uitgefloten en wanneer ie een rotschop krijgt juicht de Arena. Zou mooi zijn als Heracles scoort dat Mounir het gaat vieren met de Heracles-spelers

Dan koop ik een shirt van hem. Wel in de AZ-variant. Hoewel... na gisteren. Excelsior dan maar.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Overtoom had er met donkerrood af moeten gaan en El Ham had nooit afgefloten mogen worden toen hij 1 op 1 met de keeper stond Verder helemaal top weer...helemaal top.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.