• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.484.034 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Toen was het gewoon voetbalhumor

Maar wij roepen niet ieder jaar dat we kampioen gaan worden. Munsterman was gister al tevreden zegt ie. Bij de 1ste 4 eindigen is goed genoeg.

Slaat ook nergens op met deze selecitie want dan moet je gewoon voor de titel gaan, maar vooraf al roepen dat je kampioen wordt is wel arrogant

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wees gerust, dit waren geen fijne ballenmeisjes als de vorige keer.

Ah gelukkig .

Wel veel mooie meiden/vrouwen op de tribune.

Ik betwijfel het of het op Vak S ook het geval was .

Wat een slechte wedstrijd, zeg. Comedy Capers. Van beide kanten. AZ was ook bedroevend, alleen positioneel waren ze beter. Bij Feyenoord speelde zowat iedereen slecht, op Meeuwis en de Vrij (2e helft dan) na. Ryo helaas veel te weinig gezien. Wijnaldum raakte weer geen pepernoot. Fout van v. Dijk bij het doelpunt. Nee, het was dramatisch. En dan Swerts. Wat is dat toch een slechte voetballer. Heel de Kuip schrok trouwens van de reacties van o.a. Martins Indi en Schaars na de tackel op Martens. Die zal niet meer spelen dit seizoen, ben ik bang. Zeer, zeer dome overtreding van Swerts, ook al was het niet met opzet. Hij was gewoon weer eens veel te laat.

Ik blijf het triest vinden dat Been Leerdam opstelt voor Fer. En dan ook weer met Swerts aankomen, pfff.

Snel vergeten en op naar Utrecht.

Voor der ets helemaal eens en snel vergeten inderdaad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gelukkig druipt het sarcasme(hoop ik) eraf bij Vascago Ajax arrogant noemen terwijl Twente zo'n snelweg bord op weg naar de Nummer 1 had. Of Eindhoven Voetbalhoofdstad(in het oosten de wijzen, in het westen afgrijzen en in he zuiden de prijzen), of Feyenoord met dat zelfrukkerij over het Legioen.

Het is maar wat je arrogant noemt, mooi fabeltje altijd dat uitgerekent Ajax dan arrogant moet zijn

Zolang jullie je spelers geen Godenzonen noemen (terwijl Ajax slecht een goedkoop verkrachtertje was) valt het nog niet te vergelijken.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Vascago schreef:

Maar wij roepen niet ieder jaar dat we kampioen gaan worden. Munsterman was gister al tevreden zegt ie. Bij de 1ste 4 eindigen is goed genoeg.

Slaat ook nergens op met deze selecitie want dan moet je gewoon voor de titel gaan, maar vooraf al roepen dat je kampioen wordt is wel arrogant

Waar haal je deze wijsheid vandaan? Als we zeggen dat we voor het kampioenschap mee moeten strijden zeggen we niks raars toch? Hoort Ajax ook gewoon te doen. Er is niemand die in augustus voor de competitie aan al zegt dat we kampioen worden. Tenzij het een soort Toto spelletje is, maar dat neem ik niemand kwalijk

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Zolang jullie je spelers geen Godenzonen noemen (terwijl Ajax slecht een goedkoop verkrachtertje was) valt het nog niet te vergelijken.

van der Wiel een godenzoon noemen zeker Eerder een .....jong

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Vorig jaar vonden jullie het anders niet zo gek dat clubs als Barca en Arsenal en weet ik veel interesse in hem hadden. Toen was het in jullie ogen nog wel een Godenzoon.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Hmmm, als iemand goed is vinden wij het automatisch een godenzoon? Hij heeft een goed jaar gehad, dan is het toch niet zo raar? Jaar daarvoor met v Basten was het een drama en nu dit jaar ook weer. Zag potentie in hem, maar mede door gedrag(90%) en spel is hij persona non grada bij de supporters geworden. Maar dat wij hem gelijk godenzoon noemden Ik ben benieuwd waar die quote staat

Ik noem niemand overigens Godenzonen, echt weer zo'n bullshit argument. Dat we spelers vooral in de jaren 90 zo noemden hoeft niet te zeggen dat dat nog steeds gebeurd. Feit blijft dat weinig spelers de laatste jaren ook recht hebben op die titel

En over de transfer, tsjah...dat is het opportunisme in het voetbal. Dan hoef je niet alleen vd Wiel erbij te betrekken.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Het is wel een bijnaam geworden die zelfs op tv overgenomen is. Zelfs Anita is een godenzoon

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Zelfs Sander Boschker en Jan van Halst waren ooit godenzonen. En Kennedy ook

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Tsjah dat is dan wel zwart/wit allemaal. Maar het is niet zo dat we zo staan te springen en spandoeken met godenzonen aan het maken zijn. Heeft verder ook weinig met arrogantie te maken als je het zo interpreteert. Geen mens die het er mee eens is ook verder

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah dat is dan wel zwart/wit allemaal. Maar het is niet zo dat we zo staan te springen en spandoeken met godenzonen aan het maken zijn. Heeft verder ook weinig met arrogantie te maken als je het zo interpreteert. Geen mens die het er mee eens is ook verder

Ik ben het er wel mee eens dat Sander, Jan en Kennedy godenzonen zijn. En Blaise en Bryan en Theo

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

En ik, ik heb vaak genoeg in een Ajax shirt gevoetbald

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Het merendeel journalisten riep PSV dit jaar uit tot kampioen hoor.. zal jouw selectieve geheugen wel weer zijn. Kennelijk moet je je focussen op die club die voetbalgenieën heeft voortgebracht, die club uit de enige stad die zich stad mag noemen, die stad waar alles zich toch weer concentreert als puntje bij paaltje komt, die stad die dus gehaat moet worden vanuit iedere provincie.. Zo standaard, zo simpel, zo voorspelbaar.. Wees blij voor je eigen stadje en je eigen succesje, voor de tweede keer op rij kunnen jullie zomaar Neerlands beste zijn, ook van Eindhoeven! Misschien niet helemaal onbelangrijk

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Klote wedstrijd gister, bovendien vond ik Swerts nog niet eens het ergste, Luc Castaignos

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Net nog weer even de samenvatting gekeken en dat doelpunt van Theo. Wat een fabelachtig mooi doelpunt. Kippenvel.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Big-T schreef:

Klote wedstrijd gister, bovendien vond ik Swerts nog niet eens het ergste, Luc Castaignos

Die jongen is pas 18, je mag niet verwachten dat hij elke wedstrijd top is.

Verder jammer dat Twente won, had liever PSV. Maarja, nu kan Ajax tenminste niet inlopen op de n. 1.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Concentreer je voor de verandering is op je eigen club.

Matchday, ik ga nu eindelijk weer heerlijk naar Amsterdam. Tot laters

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Erg mooi, had m nog niet gezien.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

In het stadion heb ik hem ook niet goed gezien. Zat te kijken wie er voor de goal stond want ik verwachte een voorzet. En toen ie er ineens in lag dacht ik dat ie een Kuijtje had gemaakt.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Zeker een bewustje. Knappe goal van Theo. Ik ben benieuwd of hij na dit seizoen blijft en waar zijn plafond nog ligt.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

orbit schreef:

Het merendeel journalisten riep PSV dit jaar uit tot kampioen hoor.. zal jouw selectievegeheugen wel weer zijn.

Haha, wat heeft de media er nou weer mee te maken?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Erg mooi, had m nog niet gezien.

Je moet zeker de 'hele' goal nog eens kijken, want hier gaat dus een rush van 70 meter, inclusief het afschudden van een verdediger, aan vooraf. Dat Janssen nog zoveel gevoel in het stiffie kon leggen had ik echt niet verwacht:

Piero: de 2-0 van Janssen - Eredivisie.nl

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Gewoon even een detail ook; 9 van de 10 spelers waren na dat duwtje verontwaardigd gaan liggen en hadden zitten huilen om een (rode) kaart, alleen een echte voetballer blijft dan overeind. En je ziet wat er van kan komen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

happie schreef:

Zeker een bewustje. Knappe goal van Theo. Ik ben benieuwd of hij na dit seizoen blijft en waar zijn plafond nog ligt.

Theo gaat wel weg. Ik vind hem wel een voetballer voor de bundesliga. Misschien wel Bayern, alhoewel ik hem zelf liever in een Schalke shirt zie rondlopen dan. Maar ik denk dat hij het nivo van Bayern wel aan kan.

Theo gun ik ook absoluut een hele mooie transfer.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Vascago schreef:

Ik heb veel respect voor wat Munsterman heeft neergezet, maar zijn houding is juist te zielig voor woorden. Altijd maar geforceerd de underdog positie opzoeken. Met zijn selectie en als regerend kampioen zou het hem juist sieren als ie zou zeggen dat Twente voor het kampioenschap zou gaan.

Nee, valse bescheidenheid is nog veel erger dan arrogantie.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Bovendien is er weinig arrogants aan om te zeggen dat je voor het kampioenschap gaat (want dat is het, niet; 'we gaan even kampioen worden'), dat hoort een club als Ajax, PSV en ook Twente (na vorig jaar) gewoon te doen. Vond het vooral vreemd dat Munsterman zei dat ie nu al tevreden was met het seizoen, ben benieuwd hoe ie erover denkt als ze vanaf nu alles zouden verliezen (wat niet gebeurt, maar toch). Blijf het ook vreemd vinden dat ie na elke 'belangrijkere' wedstrijd als eerste bij de microfoon op het veld staat - ironisch genoeg om zijn bescheidenheid te etaleren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach door dat bange gedrag kun je nooit hard vallen. Ajax moet elk seizoen kampioen kunnen worden. Arrogantie? Zo zij het. Inderdaad veel beter dan valse bescheidenheid.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Hoogmoed komt voor de val

Normaal gesproken zie je bijna overal dat de begroting ook de plaats op de ranglijst weergeeft. In dat geval zou Twente dus 4e moeten worden. Omdat Twente goed gescout heeft en het ook qua organisatie beter aanpakt dan degenen die een hogere begroting hebben, kan Twente wel hoger eindigen. Maar normaal is het niet. En aan het begin van het seizoen dachten velen ook dat Twente niet nog zo'n jaar zou kunnen draaien. Zonder Kufo, Perez, Stam en Stoch. Dus toen was de stelling van Joopie redelijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dacht dat Twente 6e zou worden of zo, maar Ajax en PSV hebben wel zoveel punten laten liggen, echt een krankzinnige competitie dit jaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.