- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Swerts speelt keer op keer dramatisch en staat er telkens wel weer in. Die Been handelt wel logisch
Klopt, deed vandaag ook weer iets onlogisch. Haalde bij een 1-0 achterstand Castaignos eruit en bracht Fer in. Dat je Castaignos eruit haalt oké, maar breng Larsen dan in.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Poeff die blikken van iedereen toenn ze Martens zagen. Iedereen in paniek, Vink keek ook niet erg gerust toen ie het zag. Niemand die over de kaart discussieert denk ik. Al is het geen opzet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind je deze ook onterecht Swinkels?
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Reinbo moet die tackle van Swinkels echt is zien man. Man o Man, typisch vorbeeldje van een geirriteerde speler hehe 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
PIQUEEEEEEEEEE
Barca scoort zowaar uit een corner, lekker in de kruising gepegeld van dichtbij
Zwaar terecht ook weer, weer iets van 70% balbezit en aardig wat kansen, al is het nog geen wereldniveau van normaal. Affelay speelt ook wel aardig.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Overigens vond ik het wel schrijnend hoe Youri Mulder een stijve kreeg over Twente. Echt verschrikkelijk om te zien. En dan nog zeggen dat die schwalbe van Ruiz 'een slimme actie' was. Als Suarez dat had gedaan dan zou hij van een schandalige actie spreken...
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
De Fries Roorda scoort gewoon 2x tegen Heerenveen. Bij Heerenveen juichen ze gewoon voor 2 tegengoals nu. Weirde shizzle hoor 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
PIQUEEEEEEEEEE
Barca scoort zowaar uit een corner, lekker in de kruising gepegeld van dichtbij
Zwaar terecht ook weer, weer iets van 70% balbezit en aardig wat kansen, al is het nog geen wereldniveau van normaal. Affelay speelt ook wel aardig.
Ze spelen tot nu inderdaad niet spectaculair. Maarja, ik verwacht wel dat ze de wedstrijd winnen.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Alweer een rode kaart, gaat hard vanavond. Ook meer een ongelukkige botsing dan een harde/bewuste overtreding.
Wat een deceptie ook bij Heerenveen zeg, die verliezen echt veel onbenullige potjes. 2-0 in eigen huis weggeven tegen Excelsior is gewoon in en in triest.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ze spelen tot nu inderdaad niet spectaculair. Maarja, ik verwacht wel dat ze de wedstrijd winnen.
Als Barca nog punten verspeelt dan ligt dat weer volledig aan hunzelf. Dit Villareal wordt ook weer kansloos weggetikt in eigen huis en Barca kan met hartelust op z'n gemakje rondcombineren. Bij Villareal lopen ze allemaal naar achteren en nergens wordt er druk gezet, de eerste mannetjes staan pas rond de eigen 16 meter. Terwijl Villareal normaal ook aanvallend speelt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Fries Roorda scoort gewoon 2x tegen Heerenveen. Bij Heerenveen juichen ze gewoon voor 2 tegengoals nu. Weirde shizzle hoor
Weird idd. Het is ook niet gewoon een mild applausje maar ook echt juichen. Vage poep.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
En OOK een rode kaart bij de Graafschap. Ook weer een trieste rode kaart zeg.
HAHA Alwer zo'n kansloze penalty en alweer een rode kaart haha.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Weird idd. Het is ook niet gewoon een mild applausje maar ook echt juichen. Vage poep.
Ik heb zo het idee dat ze niet tevreden zijn met z'n vertrek 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die eerste was geen penalty omdat het geen overtreding was, de tweede was geen penalty omdat het buiten de 16 was 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Reinbo moet die tackle van Swinkels echt is zien man. Man o Man, typisch vorbeeldje van een geirriteerde speler hehe
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Lekkere redding van die Villareal keeper. Vrije bal van Messi uit de kruising.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Dit zijn inderdaad wel de gemeensten naar mijn mening. Puur door de intentie ook.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Wat een superfantastische geweldige redding van Valdes 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
LOL, Barcelona voert Real Madrid praktijken uit. Dit is wel erg triest. Busquets die zogenaamd een uittrap voor de keeper doet omdat ie pijn in de benen heeft, waarvoor Valdes geel krijgt voor tijdrekken. Vervolgens krijgt Busquets ook geel omdat hij er vervolgens ook weer erg lang over doet om die uittrap te nemen. Het grappige is dat Valdes na die gele kaart voor Busquets vervolgens de uittrap gewoon neemt 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Gatverdamme, beginnen ze bij Barca ook al extra gele kaarten te pakken om de volgende wedstrijd te mogen missen tegen een laagvlieger. Hopelijk schorsen ze die gasten een wedstrijd of 3 nu.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ziek zijn
. Ja, ik weet het, jij bent een keer heel ziek zelfs naar het stadion geweest. Ik zit hier echt niet voor de lol als we ballenmeisjes hebben in het stadion
.
Wees gerust, dit waren geen fijne ballenmeisjes als de vorige keer.
Wel veel mooie meiden/vrouwen op de tribune. 
Wat een slechte wedstrijd, zeg. Comedy Capers. Van beide kanten. AZ was ook bedroevend, alleen positioneel waren ze beter. Bij Feyenoord speelde zowat iedereen slecht, op Meeuwis en de Vrij (2e helft dan) na. Ryo helaas veel te weinig gezien. Wijnaldum raakte weer geen pepernoot. Fout van v. Dijk bij het doelpunt. Nee, het was dramatisch. En dan Swerts. Wat is dat toch een slechte voetballer. Heel de Kuip schrok trouwens van de reacties van o.a. Martins Indi en Schaars na de tackel op Martens. Die zal niet meer spelen dit seizoen, ben ik bang. Zeer, zeer dome overtreding van Swerts, ook al was het niet met opzet. Hij was gewoon weer eens veel te laat.
Ik blijf het triest vinden dat Been Leerdam opstelt voor Fer. En dan ook weer met Swerts aankomen, pfff.
Snel vergeten en op naar Utrecht. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Real, Inter en PSV die verliezen. Morgen moet Ajax winnen en dan is het een perfect voetbalweekend.
Inderdaad
Janssen, wat een held!! Die had Ajax toch wel mogen aantrekken destijds.. speler van onaardse klasse soms. Die laatste goal kreeg ik bijna kippenvel van.
Seedorf was trouwens ook
tegen Inter, wat een passes!
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Is dit overigens Studio sport of is dit studio 20 minuten aan interviews over 1 wedstrijd??????????????
Ik wil die samenvattingen zien!
Leuke Derby della Madonnina trouwens. En dat Heerenveenpubliek. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als Suarez dat had gedaan dan zou hij van een schandalige actie spreken...
Inderdaad, sloeg nergens op. Janssen was overduidelijk de man van de match met een briljante inbreng.. die rush van een man die dat helemaal niet kan en dan ook nog dat lobje.. schitterend!! Ruiz had gewoon schijtmazzel dat die scheids erin tuinde, alhoewel Twente allang recht had op een penalty natuurlijk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3634 stemmen
Oh Oh wat is dit lekker. PSV speelde redelijk de eerste helft en kregen misschien wel de beste kansen met die rare Zweed. Maar Twente had toen een penalty moeten hebben en PSV rood. Tweede helft was duidelijk voor Twente met genoeg kansen waaronder 2 keer een bal op de paal en dan breekt Ruiz de wedstrijd open. Is gewoon duidelijk een penalty. Hij is er al langs en dan houd Manolev hem nog vast. Klaar. En dan Theo. Wat een geweldenaar. Zo rustig bij die pingel en dat 2e doelpunt was echt van ongekende schoonheid.
Helden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Swerts speelt keer op keer dramatisch en staat er telkens wel weer in. Die Been handelt wel logisch
Been is gek. Liep de afgelopen week te roepen dat het er nog wel inzat om 6 keer te winnen. En inderdaad, dan moet je vooral je spits eruit halen....
Zoekt Pisa geen nieuwe coach?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Oh Oh wat is dit lekker. PSV speelde redelijk de eerste helft en kregen misschien wel de beste kansen met die rare Zweed. Maar Twente had toen een penalty moeten hebben en PSV rood. Tweede helft was duidelijk voor Twente met genoeg kansen waaronder 2 keer een bal op de paal en dan breekt Ruiz de wedstrijd open. Is gewoon duidelijk een penalty. Hij is er al langs en dan houd Manolev hem nog vast. Klaar. En dan Theo. Wat een geweldenaar. Zo rustig bij die pingel en dat 2e doelpunt was echt van ongekende schoonheid.
Helden
Gefeliciteerd gast, ondanks je rare bloedhekel aan mijn club, gun ik het jullie beduidend meer dan die angstige schijtlampjes daar in Eindhoeven.. deze wedstrijd maakte eens en te meer duidelijk dat Twente de betere ploeg is.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3634 stemmen
Iedereen heeft toch een hekel aan Ajax 
Ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn. Ik haat ze echt niet, maar vind het wel een arrogante club en dat gevoel heb ik bij PSV of Feyenoord minder. Dus als het geen Twente wordt heb ik liever 1 van die 2. Maar als Ajax briljant voetbal speelt zoals in 1995 dan gun ik ze alles. Ik ben zelfs in Amsterdam geweest tijdens de finale tegen Milan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Iedereen heeft toch een hekel aan Ajax
Iedereen die o.k. is wel. 
Gefeliciteerd, hoop dat jullie het volhouden.
PS Zat in 1995 bij de Italiaan te kijken. 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Iedereen die k.o. is wel.
Gelukkig druipt het sarcasme(hoop ik) eraf bij Vascago
Ajax arrogant noemen terwijl Twente zo'n snelweg bord op weg naar de Nummer 1 had. Of Eindhoven Voetbalhoofdstad(in het oosten de wijzen, in het westen afgrijzen en in he zuiden de prijzen), of Feyenoord met dat zelfrukkerij over het Legioen.
Het is maar wat je arrogant noemt, mooi fabeltje altijd dat uitgerekent Ajax dan arrogant moet zijn 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.